quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Völlconjo!!! ARSCHSCHSCHGRRRRRSCHR!!1!!!*
Oh ik neem dat nooit zo serieus, maar dat moet dus wel?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:31 schreef Moonlight het volgende:
[..]
ja mario scheld altijd en dan zeuren dat die gepest word
Is goed te doen hoor. Ik zou je zo de python in handen durven geven. Die is super rustig.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oke zou dat best keer willen slang op mijn hand .. of ik het durf is nog maar de vraag en dan wel als iemand mij erbij helpt,, om zo vd angst af te komen
Neh lekker laten gaanquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:33 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh ik neem dat nooit zo serieus, maar dat moet dus wel?
Mario negeert mij vooral
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:33 schreef Jippie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eerder een wipneusje?
dan zou jij dus wel bij mij moeten blijven bijvb . want alleen vind ik echt doodengquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:34 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Is goed te doen hoor. Ik zou je zo de python in handen durven geven. Die is super rustig.
De rattenslangen ook lief maar die zijn van nature ietsje drukker.
Bij haak- en wipneuzen denk ik toch eerder aan die griezels die ik hier wel eens tegenkom.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:33 schreef Jippie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eerder een wipneusje?
Daar kunnen we wel even een uurtje voor plannen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:28 schreef Jippie het volgende:
Als Mario online komt hoor ik altijd het schlagerepertoire van mijn oma
Alsof 'ie zijn middelvinger naar je opsteektquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Bij haak- en wipneuzen denk ik toch eerder aan die griezels die ik hier wel eens tegenkom.
Altijd even blokje om
[ afbeelding ]
Schlagerquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar kunnen we wel even een uurtje voor plannen.
Pythonquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:34 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Is goed te doen hoor. Ik zou je zo de python in handen durven geven. Die is super rustig.
Ik zou nooit weglopen bij iemand die 1 van mijn dieren in handen heeft.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dan zou jij dus wel bij mij moeten blijven bijvb . want alleen vind ik echt doodeng
ik heb alleen maar rattenslangen gehad. Ook nooit wat groters vast gehad.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:34 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Straks lifestyle of the rich and the famousquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:35 schreef DeBraad het volgende:
Damn nog 11 abonnees, heb ik er 1900![]()
Bizar om te beseffen dat dat gewoon 1/3e is van mijn gehele woonplaats
Ik ben nog nooit gebeten. Al helemaal niet door de python of rattenslangen. De haakneusjes blazen wel eens maar dat is meer stoer doen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:36 schreef jerney het volgende:
[..]
Python
Vind ze prachtig en leuk aanvoelen, maar soms gaat het ook wel eens mis, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |