Meten met 2 maten he.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:27 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nee daaarom en dat vinden ze allemaal goed
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:26 schreef mario390 het volgende:
de topic heet ,bolk mario![]()
![]()
dat kann nur de nutellataucher gedaan hebben
Play lang niet gezien en gehoord fijn dat je er weer bentquote:
I rest my case.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
als dit horst 2 keer op slot gaat wel
Nee iddquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:28 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Meten met 2 maten he.
Maar goed, als je Mario op zijn gedrag aanspreekt dan krijg je vaak toch een joekel van een verdediging terug waar je helaas niets mee kan.
Rel nummer hoeveel @Paul ?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:26 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Dit ja. Zoals hij gisteren te keer ging tegen Paul was ook niet oke.
Dan doe je er toch niets mee😎quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:28 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Meten met 2 maten he.
Maar goed, als je Mario op zijn gedrag aanspreekt dan krijg je vaak toch een joekel van een verdediging terug waar je helaas niets mee kan.
Spreek voor jezelf. Ik heb Mario ook vaak genoeg gezegd dat hij normaal moet doen. Weet Mario zelf ook.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:27 schreef Moonlight het volgende:
[..]
ze hebben een haakje op de neusquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:27 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik vind haakneus zo'n gekke naam voor een slang
Sommige schlager en tiroler muziek is wel lolligquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:28 schreef Jippie het volgende:
Als Mario online komt hoor ik altijd het schlagerepertoire van mijn oma
👍quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:29 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Ik heb Mario ook vaak genoeg gezegd dat hij normaal moet doen. Weet Mario zelf ook.
OKquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:29 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Ik heb Mario ook vaak genoeg gezegd dat hij normaal moet doen. Weet Mario zelf ook.
Probleem is dat het bij Mario niet binnenkomt en hij nog harder in de verdediging schiet, dat is zonde.. KJijk maar naar zijn antwoord op mijn post net..quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:29 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Erika wals?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:28 schreef Jippie het volgende:
Als Mario online komt hoor ik altijd het schlagerepertoire van mijn oma
Is het ook wel maar ze hebben ook echt een haakneusje.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:27 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik vind haakneus zo'n gekke naam voor een slang
Ja doe is youbube linkje. Je weet ik ben voor alles in. Maar liedje tussendoor is altijd wel leukquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:29 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Sommige schlager en tiroler muziek is wel lollig
Watskeburt? Ik zag overigens iedereen tekeer gaan tegen paultjequote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:27 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |