Daarom.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als je geen antwoord krijgt wel
beetje peper en zout erop, misschien een gesnipperd uitjequote:
Droog brood met een gemeente pilsje?quote:
hij zit in een meeting.quote:
Ja waar maar ik heb dr natuurlijk uitgelegd waarom. Dus daarmee heb je al het voordeel. Maar of het lukt is maar de twijfelquote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:58 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Relatie of niet, als ze niet tegen mij gaat praten op Facebook, omdat het nogal gek is dat iemand uit het niets een berichtje doet vanwege een gemeenschappelijke vriend, dan houd het al op
ja dat bedoelde ik.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:02 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nee jij hebt altijd een punt door mij.. al is hij niet te zien onder die pens van je..
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:02 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nee jij hebt altijd een punt door mij.. al is hij niet te zien onder die pens van je..
Ach, als ze je niet uit je bed bellen ben je vast niet belangrijk genoeg geweest om erbij te zijn.quote:
Wat wie twee?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:48 schreef kree het volgende:
[..]
Het zou wel grappig zijn als dat lukt he? Hahaha Naja wmb zoals ik denk over jullie twee klikt dat. Maargoed je weet het niet he. Hoop het wel voor je iig
beetje jammer weer inderdaad. Zo aan het hypen geweest en dan moet hij ineens druk werkenquote:
Zou lollig zijn dat ik door jou weer iemand leer kennen, en nog een muzikant ookquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:02 schreef kree het volgende:
[..]
Ja waar maar ik heb dr natuurlijk uitgelegd waarom. Dus daarmee heb je al het voordeel. Maar of het lukt is maar de twijfel
Jolenequote:
vraag even aan @Nattekat of je zijn waterpolo mag lenenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:04 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga me ook maar even voorbereiden op een meeting om 12:30. Moet natuurlijk wel mijn beste polo aan hebben
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:05 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hoi vochtig poesje, ben je weer aan het jammeren?
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:05 schreef madam-april het volgende:
[..]
Noodjeeee!quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:04 schreef noodgang het volgende:
Ik wens jullie allemaal een heel prettige middag en een smakelijke lunch
Bradge en iemand anders die ik ken maar die komt hier niet. Dus facebook linkquote:
Dat het hier toch mooi 12 uur gezellig was deze maandquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:05 schreef madam-april het volgende:
[..]
Wie weet. Ik heb veel muzikanten op facebook wel. Meerdere deel van de weet ik hoeveel honderden ook uit buitenland. Maargoed hou facebook aan omdat het soort vereedeld adresboek is min of meer want niet zoveel meer daar op. Maar ok mss we zien het wel.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:05 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Zou lollig zijn dat ik door jou weer iemand leer kennen, en nog een muzikant ook
HUILEN!quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat het hier toch mooi 12 uur gezellig was deze maand
Daarom heb ik ook nog Facebook. Het is een soort veredeld adresboek geworden, en het is leuk om met sommigen contact te onderhoudenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:07 schreef kree het volgende:
[..]
Wie weet. Ik heb veel muzikanten op facebook wel. Meerdere deel van de weet ik hoeveel honderden ook uit buitenland. Maargoed hou facebook aan omdat het soort vereedeld adresboek is min of meer want niet zoveel meer daar op. Maar ok mss we zien het wel.
Ja precies maar klopt ook. Het blijft een soort van handige manier om toch mensen terug te vinden. En ik herinner me vaak de namen alweer niet daarom als ik nr heb zet ik er achter tussen () Van waar ook weer en zo vindrt ik ze dan wel weer.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:09 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook nog Facebook. Het is een soort veredeld adresboek geworden, en het is leuk om met sommigen contact te onderhouden
Dat inderdaad. Heb niet veel vrienden, maar tochquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:10 schreef kree het volgende:
[..]
Ja precies maar klopt ook. Het blijft een soort van handige manier om toch mensen terug te vinden. En ik herinner me vaak de namen alweer niet daarom als ik nr heb zet ik er achter tussen () Van waar ook weer en zo vindrt ik ze dan wel weer.
ze had nog maar 1 sec. nodig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |