Dat ook maar geef ik niet zoveel om. Wel om gewoon leuk kletsen met elkaar.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is ook onmogelijk om dit spel te winnen als je een volledige baan of een sociaal leven hebt
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:35 schreef madam-april het volgende:
[..]
Stommerd..laptop werpen is cool
Dat is wel liefquote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:36 schreef madam-april het volgende:
[..]
Neuh hij is vroeg thuis om voor ons te zorgen
Jullie zijn bazenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
* dud0r kijkt naar haags
amateurs
Zelfbolk aids
Broodje kaas?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb nog geen idee, denk gewoon een simpel broodje
broodje knakworstquote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb nog geen idee, denk gewoon een simpel broodje
quequote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:41 schreef madam-april het volgende:
[..]
Wees blij dat dat van jou geen knakworst is. Dan zou hij allang in stukjes zijn..
Ja doe danquote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:39 schreef kree het volgende:
[..]
Morning bradge moet je dm denk van jou nl nog lezen
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:42 schreef DerRabbit het volgende:
Ter nagedachtenis van onze gevallen strijder @:haags_kwartiertje ga ik lunchen met een bammetje kipfilet gesmeerd door zijn vriendin![]()
![]()
![]()
#NeverForget #RIP #haags_kwartiertje
🌹quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:42 schreef DerRabbit het volgende:
Ter nagedachtenis van onze gevallen strijder @:haags_kwartiertje ga ik lunchen met een bammetje kipfilet gesmeerd door zijn vriendin![]()
![]()
![]()
Huilenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:38 schreef Nattekat het volgende:
Waarom crasht FOK! javascript als ik de OP wil zien
Zal wel aan incognito liggen, maar toch...
Ja ga hem ff lezen weet niet wat ervan uitkwam he want kon twee kanten op altijd al. Nou ben wel benieuwd nuquote:
ga jij eens chocolade etenquote:
Ik heb Lasagnette voor lunchquote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:42 schreef DerRabbit het volgende:
![]()
![]()
Ik had hem beloofd dat als hij zou sterven in zijn strijd ik me liefdevol zou ontfermen over zijn vriendin zoals ik al iedere zaterdag middag deed terwijl hij zich furieus zat af te trekken op zijn post aantal.quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:43 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Is al een paar dagen niet meer gezien
Nu ben ik best jaloersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |