Welnee ik veroordeel niemand want zal altijd wel redenen hebben om. Dus maakt niet uit maar vroeg me dat ff af. En zeker van degene die heel snel zijn met oordeel geven trouwens.quote:
laat me raden, je vriend moet toevallig overwerken vanavondquote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:34 schreef madam-april het volgende:
[..]
Jep en ik ben voor het eerst in jaaaaaaaaren ongesteld![]()
ik ben zieluuuugggggg
* dud0r kijkt naar haagsquote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is ook onmogelijk om dit spel te winnen als je een volledige baan of een sociaal leven hebt
Neuh hij is vroeg thuis om voor ons te zorgenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
laat me raden, je vriend moet toevallig overwerken vanavond
Dat ook maar geef ik niet zoveel om. Wel om gewoon leuk kletsen met elkaar.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is ook onmogelijk om dit spel te winnen als je een volledige baan of een sociaal leven hebt
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:35 schreef madam-april het volgende:
[..]
Stommerd..laptop werpen is cool
Dat is wel liefquote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:36 schreef madam-april het volgende:
[..]
Neuh hij is vroeg thuis om voor ons te zorgen
Jullie zijn bazenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
* dud0r kijkt naar haags
amateurs
Zelfbolk aids
Broodje kaas?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb nog geen idee, denk gewoon een simpel broodje
broodje knakworstquote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb nog geen idee, denk gewoon een simpel broodje
quequote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:41 schreef madam-april het volgende:
[..]
Wees blij dat dat van jou geen knakworst is. Dan zou hij allang in stukjes zijn..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |