Van mij heb je altijd een puntquote:
Nouja bv. Iig muzikaal klik zal er wel zijn. Maar moet ze wel eerst ff hem accepteren nog op facebook en wat praten en dat weet ik niet. Maar is leuke meid wel dus gok dat ze niet zo problemen ermee heeft tenzij onderhand echt andere relatie. Maar denk van niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kunnen ze leuk samen muziek maken en wie weet.........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vast welquote:
Ik weet ook niet wat ik moet gaan lunchenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:56 schreef dud0r het volgende:
volop in de bolk vandaag.
en nu bedenken wat ik ga lunchen. Had al pasta met kip voor ontbijt
Broodje kipfilet?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:57 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat ik moet gaan lunchen
lastig lastig.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:57 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat ik moet gaan lunchen
Relatie of niet, als ze niet tegen mij gaat praten op Facebook, omdat het nogal gek is dat iemand uit het niets een berichtje doet vanwege een gemeenschappelijke vriend, dan houd het al opquote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:55 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja bv. Iig muzikaal klik zal er wel zijn. Maar moet ze wel eerst ff hem accepteren nog op facebook en wat praten en dat weet ik niet. Maar is leuke meid wel dus gok dat ze niet zo problemen ermee heeft tenzij onderhand echt andere relatie. Maar denk van niet.
vlokken?quote:
Ik denk dat ik afbakbroodjes neem met filet americain !quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
lastig lastig.
Ik denk dat ik een broodje met eiersalade neem
Ptaten gewoon chat dus is wel het eerste idd wat je moet doen. Maar je hebt een voordeel dat ik haar al veel langer ken enzo. Dus kan je nog wat tips geven dan wel. Maar ok moet ze je eerst accepteren wel. En dat dat kan. Ik hoop het want wel mijn best voor gedaan. Dus naja wie weet kun je altijd vragen ff via dm ofzo of pmquote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:53 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Laten we het eerst maar houden bij een beetje praten als zij daar uberhaupt al voor open staat, want kan mij voorstellen dat het raar is als er opeens een random gast met 1 gemeenschappelijke vriend begint te praten over muziek op Facebook uit het niets
Bedoel, FOK! DM is hetzelfde, maar daar "Ken" je elkaar al een beetje
oh dat is ook erg lekkerquote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:59 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik denk dat ik afbakbroodjes neem met filet americain !
Ja als je geen antwoord krijgt welquote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:58 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Relatie of niet, als ze niet tegen mij gaat praten op Facebook, omdat het nogal gek is dat iemand uit het niets een berichtje doet vanwege een gemeenschappelijke vriend, dan houd het al op
Klopt gaat het beter van.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja toch, gewoon even lief tegen praten
Doet ie het vanzelf wel weer
Nou dat is het wel een soort van idd. Maargoed beter als nooit poging gewaagdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |