Die komt net als FF wel vaker tijden niet. Vooral als hij moet werken zie je hem meestal alleen in de weekende als hij al zin heeftquote:
ben jij wel een vrouw?quote:
beetje doorposten danquote:
On my way!quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:46 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik heb nog meer dus je kunt een bordje komen halen
De echte strijders van dts hebben dat voor elkaar overquote:
dat laatste is een feit.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:48 schreef madam-april het volgende:
[..]
Half.. Ben een kerel in het lichaam van een lekkerwijf![]()
Het zou wel grappig zijn als dat lukt he? Hahaha Naja wmb zoals ik denk over jullie twee klikt dat. Maargoed je weet het niet he. Hoop het wel voor je iigquote:
Huh ?quote:
Welke jullie twee?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:48 schreef kree het volgende:
[..]
Het zou wel grappig zijn als dat lukt he? Hahaha Naja wmb zoals ik denk over jullie twee klikt dat. Maargoed je weet het niet he. Hoop het wel voor je iig
Als iets klikt is dat al heel mooi man! Lijkt me lachen als er weer een nieuw contact uit ontstaat!quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:48 schreef kree het volgende:
[..]
Het zou wel grappig zijn als dat lukt he? Hahaha Naja wmb zoals ik denk over jullie twee klikt dat. Maargoed je weet het niet he. Hoop het wel voor je iig
Hey aloa 😘quote:
Wij 2 gaan al een keer meeten.quote:
Ik hou niet van chocola en wel van bier en voetbal.. hoeveel bewijs wil je hebben?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat laatste is een feit.
Dat eerste misschien ook wel met dat hooligan gedrag van je
Is altijd mooi als iets klikt.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:49 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Als iets klikt is dat al heel mooi man! Lijkt me lachen als er weer een nieuw contact uit ontstaat!
Hoe kun je nu niet van chocola houdenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:50 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik hou niet van chocola en wel van bier en voetbal.. hoeveel bewijs wil je hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |