Mja. Hoop dat t weer beetje OK blijft. We gaan dead slow astern die kant op zowat..quote:Op donderdag 1 oktober 2020 04:56 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Tering lang nog man op zo'n schip
Mwa liever ‘actief bezig’ met mn werk. In tegenstelling tot vele keyboard warriorsquote:Op donderdag 1 oktober 2020 04:56 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Niks voor jou hč. Jij bent een ecktell handarbeider
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 04:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja. Hoop dat t weer beetje OK blijft. We gaan dead slow astern die kant op zowat..
Ben je daarvoor ook weer vaak lange tijd van huis of iets totaal anders?quote:
Idd.. doen nu 12km/h omgerekend.. en dan nogquote:Op donderdag 1 oktober 2020 05:00 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Wel weer lekker om de Noordkaap heen
Andere dingen doen met bootjesquote:Op donderdag 1 oktober 2020 05:02 schreef engine het volgende:
[..]
Ben je daarvoor ook weer vaak lange tijd van huis of iets totaal anders?
12km/h gvdquote:Op donderdag 1 oktober 2020 05:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Idd.. doen nu 12km/h omgerekend.. en dan nog
Moeten we daar gaan liggen drijven met de motor uit omdat we te vroeg zijn..
Ik ook.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 05:01 schreef engine het volgende:
TTIk heb dat nummer ergens in het afgelopen uur nog geluisterd
Hey maar even serieus. Wat nou als er corona uitbreekt op je schip?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 05:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik ook.
Ochtendritueel. Leerling zieken met Duitse schlagers als ie nog aan t wakker worden is
Die vent heeft een ochtendhuneur van hier tot Tokyo..
Jezus_Keesquote:Op donderdag 1 oktober 2020 05:03 schreef Justin_Case het volgende:
Als ik er naast ga lopen dan haal ik je in
Gaat dit over je schoenen?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 05:03 schreef Justin_Case het volgende:
Als ik er naast ga lopen dan haal ik je in
Dan gaan we er met zn allen aan..quote:Op donderdag 1 oktober 2020 05:04 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Hey maar even serieus. Wat nou als er corona uitbreekt op je schip?
Iedereen ziek, gewoon doorbikkelen dus?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 05:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dan gaan we er met zn allen aan..
Hahaquote:Op donderdag 1 oktober 2020 05:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik ook.
Ochtendritueel. Leerling zieken met Duitse schlagers als ie nog aan t wakker worden is
Die vent heeft een ochtendhuneur van hier tot Tokyo..
Ah zoquote:Op donderdag 1 oktober 2020 05:05 schreef FranticDJ het volgende:
Mondkapjes enzo is een wassen neus. Als 1 iemand t heeft dan trekt t door de AC en heeft iedereen t.
Dan gaan we in quarantaine tot iedereen genezen is + 2 weken marge..
Mja zal wel die vetkuil in willen. Willen ze allemaal tegenwoordig.. want dan mogen ze om 17u stoppen denken zequote:Op donderdag 1 oktober 2020 05:06 schreef engine het volgende:
[..]
HahaIk vind het gewoon zelf wel leuk af en toe.
Lekker beroep heeft ie uitgekozen dan
Ik weet niet wat een vetkuil is? Klinkt niet erg aantrekkelijk.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 05:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja zal wel die vetkuil in willen. Willen ze allemaal tegenwoordig.. want dan mogen ze om 17u stoppen denken ze
Machinekamerquote:Op donderdag 1 oktober 2020 05:08 schreef engine het volgende:
[..]
Ik weet niet wat een vetkuil is? Klinkt niet erg aantrekkelijk.
Vetkuilquote:
En dan in haar gootje gobbelen?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 05:12 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Zo ga ik mijn schoonmoeder noemen
Nee dankjequote:Op donderdag 1 oktober 2020 05:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
En dan in haar gootje gobbelen?
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 05:12 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Zo ga ik mijn schoonmoeder noemen
Jaquote:Op donderdag 1 oktober 2020 05:14 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Je wil graag alleen eten met kerst dit jaar?
Niks mis meequote:
Ben een beetje hyperquote:Op donderdag 1 oktober 2020 05:17 schreef kwiwi het volgende:
Jezus jongens wat gaan jullie hard zo op de vroege morgen
Dat lijkt mij niet heel comfortabelquote:Op donderdag 1 oktober 2020 05:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik niet, m'n ogen zijn nog half dicht
Hard gaanquote:Op donderdag 1 oktober 2020 05:17 schreef kwiwi het volgende:
Jij ook!quote:
Je hebt de aanbevolen 8 uur al gehad?quote:
6.5quote:Op donderdag 1 oktober 2020 05:27 schreef engine het volgende:
[..]
Je hebt de aanbevolen 8 uur al gehad?
Niet zo verkeerd opzichquote:
Lekker johquote:Op donderdag 1 oktober 2020 05:17 schreef kwiwi het volgende:
Die tijd ben ik voorbij hahaquote:Op donderdag 1 oktober 2020 05:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zou ik niet kunnen heb toch wel zeker 7u en liefst 8u nodig
Thuis 8.. aan boord ‘s middags een uurtje en snachts 4-5uquote:Op donderdag 1 oktober 2020 05:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zou ik niet kunnen heb toch wel zeker 7u en liefst 8u nodig
Ik zou zeeziek zijn en niet slapen aan boordquote:Op donderdag 1 oktober 2020 05:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Thuis 8.. aan boord ‘s middags een uurtje en snachts 4-5u
Liggen als een meeuwtje nuquote:Op donderdag 1 oktober 2020 05:32 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik zou zeeziek zijn en niet slapen aan boord
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 06:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zit weer aan m'n broodje met milka chocolade
nicequote:
Ik probeer het wel altijd maar eigenlijk ook geen honger als ik wakker word.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 06:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nice
Ik krijg niks door mn keel.. de eerste twee uur dat ik wakker ben..
Heb er straks 4u op zitten als ik ga ontbijten.
Jong bloempje bO+quote:Op donderdag 1 oktober 2020 06:28 schreef liesje1979 het volgende:
Lol ik trek met mijn 41 jaar de gemiddelde leeftijd flink naar beneden 😀
Random :pquote:Op donderdag 1 oktober 2020 06:28 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 06:28 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 06:28 schreef liesje1979 het volgende:
Jezus.. Ze hadden beter luiers kunnen uitdelen bij de ingangquote:Op donderdag 1 oktober 2020 06:55 schreef liesje1979 het volgende:
Plaspauze,we zijn 40 minuten onderweg Halve bus moet.
Over een uur dan ruikt de hele bus toch naar bejaardenurine, kukident en half verteerde souflakiquote:Op donderdag 1 oktober 2020 06:55 schreef liesje1979 het volgende:
Plaspauze,we zijn 40 minuten onderweg Halve bus moet.
BITTERquote:Op donderdag 1 oktober 2020 07:32 schreef bitterbal het volgende:
Het ziet er uit als perfect strandweer
* kuchquote:Op donderdag 1 oktober 2020 07:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh oh.. smaakverlies... CORONA ALARM FOQUEVILLERS!! REN VOOR UW LEVEN!!
BUDAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 1 oktober 2020 07:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Er zat eigenlijk meer smaak aan. Dus ik heb minder corona
Soort nieuwe levensvorm die vanuit de diepe ruimte in je koelkast terecht is gekomen, first contact en je hebt dat net opgegeten.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 07:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het was geel. Kan ook een schoonmaakdoekje geweest zijn
Smaakte best goed hoorquote:Op donderdag 1 oktober 2020 07:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort nieuwe levensvorm die vanuit de diepe ruimte in je koelkast terecht is gekomen, first contact en je hebt dat net opgegeten.
Gelukkig, ik had je bijna naar Molo's ranzige dokter's praktijk gestuurd.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 07:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Er zat eigenlijk meer smaak aan. Dus ik heb minder corona
Maar in België geven de cijfers daar geen aanleiding toe. Duitsland doet het wel goedquote:Op donderdag 1 oktober 2020 07:56 schreef UitStraling het volgende:
In Duitsland en België zijn ze de corona maatregelen aan het versoepelen en wij ongehoorzame Nederlanders zitten nog in de lift
Ja daar hebben ze ook geen Engel, Baudet of Famke Louise.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 08:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar in België geven de cijfers daar geen aanleiding toe. Duitsland doet het wel goed
Het is gewoon… kijk, weet je wat het is… we leven in een maatschappij, weet je.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 08:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja daar hebben ze ook geen Engel, Baudet of Famke Louise.
Ik zit hier in een wolk, koud! Waren bij een wegrestaurant, moesten om 9:10 weer terug zijn. Er zitten nu vijf mensen weer in de busquote:Op donderdag 1 oktober 2020 07:32 schreef bitterbal het volgende:
Het ziet er uit als perfect strandweer
Na die ontzettende leuke blowjob bij Diederik Gommers is ze al veel slimmer.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 08:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is gewoon… kijk, weet je wat het is… we leven in een maatschappij, weet je.
Ja dr iq is vast gestegenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 08:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Na die ontzettende leuke blowjob bij Diederik Gommers is ze al veel slimmer.
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 07:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort nieuwe levensvorm die vanuit de diepe ruimte in je koelkast terecht is gekomen, first contact en je hebt dat net opgegeten.
dat is het een geslaagde vakantiequote:Op donderdag 1 oktober 2020 08:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zit hier in een wolk, koud! Waren bij een wegrestaurant, moesten om 9:10 weer terug zijn. Er zitten nu vijf mensen weer in de busmensen moeten nog even foto's maken. Van het wegrestaurant. Heb echt lol.
Het is de gynaecoloog niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 08:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde vanmiddag even wat te vreten halen bij het Kippie maar dan moet je een mondkapje op zekerGodver ik moet echt naar de audicien maar dan komen ze in m'n aura.
doe gewoon een mondkapje op als je naar buiten gaat, problem solvedquote:Op donderdag 1 oktober 2020 08:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde vanmiddag even wat te vreten halen bij het Kippie maar dan moet je een mondkapje op zekerGodver ik moet echt naar de audicien maar dan komen ze in m'n aura.
Je moet niets in Nederland.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 08:20 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 08:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Om het eerste contact met buitenaards leven op te eten ? :p
nou.. ik moet wel even shoppen vanmiddag. vopgende week moet ik ook weer werken.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 08:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet niets in Nederland.
Moet je in quarantaine thuis?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 08:27 schreef bitterbal het volgende:
Wel blij als k morgen weg ben van al die mensen
Neequote:Op donderdag 1 oktober 2020 08:28 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Moet je in quarantaine thuis?
Niet jouw volk?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 08:27 schreef bitterbal het volgende:
Wel blij als k morgen weg ben van al die mensen
Oh dat is het niet eens. Het is te druk:p en er blijven ook nieuwe gezichten opduiken elke dagquote:
Als ze slim is bewaart ze het kwakje. Zo’n intelligente vent krijgt ze nooit meer.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 08:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Na die ontzettende leuke blowjob bij Diederik Gommers is ze al veel slimmer.
Aaaah mensenschuw dus.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 08:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh dat is het niet eens. Het is te druk:p en er blijven ook nieuwe gezichten opduiken elke dag
Vrees dat ze voor de rest voorlopig aangewezen is op zwart zaad.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 08:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ze slim is bewaart ze het kwakje. Zo’n intelligente vent krijgt ze nooit meer.
Wat is dat met jou en mensen?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 08:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh dat is het niet eens. Het is te druk:p en er blijven ook nieuwe gezichten opduiken elke dag
Om op te zitten?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 08:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrees dat ze voor de rest voorlopig aangewezen is op zwart zaad.
Doe nou es niet zo simpel losquote:Op donderdag 1 oktober 2020 08:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat is dat met jou en mensen?
Snap wel dat kelneren dan lastig is.
Zal niet zoveel verschil maken met Thailand lijkt me, wat doe je daar anders dan dan eten en zonnen en slapen?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 08:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja fokker he :p
Maar doe dit soort vakanties eigenlijk ook nooit
Maar die kun je niet verstaan dus die lullen niet steeds tegen je.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 08:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal niet zoveel verschil maken met Thailand lijkt me, wat doe je daar anders dan dan eten en zonnen en slapen?
En geen resort waar je met een kliekje achter een hek zit.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 08:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar die kun je niet verstaan dus die lullen niet steeds tegen je.
Nee bedoel het hotel ;pquote:Op donderdag 1 oktober 2020 08:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal niet zoveel verschil maken met Thailand lijkt me, wat doe je daar anders dan dan eten en zonnen en slapen?
Qua sfeer bedoel je?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 08:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee bedoel het hotel ;p
Maar weet k voor de volgende keer dat k beter appartement kan huren.
Raar eigenlijk, naseizoen, pandemie, reisrestricties en dan toch vol zitten maar misschien daarom wel juist.quote:
Enige plek waar het nog kan.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 08:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar eigenlijk, naseizoen, pandemie, reisrestricties en dan toch vol zitten maar misschien daarom wel juist.
Het dorpje is vrijwel uitgestorven. Staan heel veel vakantie appartementen leeg.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 08:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar eigenlijk, naseizoen, pandemie, reisrestricties en dan toch vol zitten maar misschien daarom wel juist.
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 08:42 schreef Budapestenaar het volgende:
@:kwiwi
https://www.telegraaf.nl/(...)nimumloon-ter-wereld
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 08:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Naja snap het wel, heb een pleurishekel aan dat aanloeren naar elkaar bij het ontbijt als het druk is
Dan is het wat Los zegt dus, te massaal tijdens de etenstijden, ik heb een keer in zo'n all-in hotel gezeten in Playa de Carmen, gelukkig hadden ze tinto de la rossa rocha messa dus ik had iedere dag wel lol op mijn manier maar dat massale vreten daar van strandvolkquote:Op donderdag 1 oktober 2020 08:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het dorpje is vrijwel uitgestorven. Staan heel veel vakantie appartementen leeg.
Wat moet het fanastisch zijn als Zwitser om de grens over te steken. Beetje zoals ik me voel als ik weer in Oostblokistan benquote:
Minder leuk is het om lokaal boodschappen te doen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat moet het fanastisch zijn als Zwitser om de grens over te steken. Beetje zoals ik me voel als ik weer in Oostblokistan ben
Altijd zorgen dat je bij een naburig pauperland woont danquote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Minder leuk is het om lokaal boodschappen te doen.
Zolang Kijkduin maar blijft bestaanquote:Op donderdag 1 oktober 2020 08:56 schreef UitStraling het volgende:
Volgende wereldprobleem.
https://www.scientias.nl/(...)chtige-zandstranden/
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:05 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Zolang Kijkduin maar blijft bestaan
De ferry van Göteborg naar Kiel met honderden dronken Zweden iedere nachtquote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Altijd zorgen dat je bij een naburig pauperland woont dan
Alleen als we het mogen verleggen naar jouw achtertuinquote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:05 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Zolang Kijkduin maar blijft bestaan
Ja das wel een klein stukjequote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen als we het mogen verleggen naar jouw achtertuin
Ja, of ‘s werelds grootste tankstation in Luxemburg.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De ferry van Göteborg naar Kiel met honderden dronken Zweden iedere nacht
Daar heb ik ook een keer in de file gestaan. Werd ik niet vrolijk van.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, of ‘s werelds grootste tankstation in Luxemburg.
Half uur in de file voor een tientje kortingquote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, of ‘s werelds grootste tankstation in Luxemburg.
Ik heb er alleen van gehoordquote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:09 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Daar heb ik ook een keer in de file gestaan. Werd ik niet vrolijk van.
Ik stond als jonge haagsie daar een keer. Wist ik veel dat het daar zo'n ellende was.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb er alleen van gehoord
Een keer die fout gemaakt ja, voel je jezelf echt een pauperquote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:09 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Daar heb ik ook een keer in de file gestaan. Werd ik niet vrolijk van.
Ja precies datquote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een keer die fout gemaakt ja, voel je jezelf echt een pauper
Is ook zoquote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat moet het fanastisch zijn als Zwitser om de grens over te steken. Beetje zoals ik me voel als ik weer in Oostblokistan ben
Hier lopen de Zwitsers die bij Basel in grensdorpjes werken ook voor lunch de brug naar Duitsland even overquote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:16 schreef UitStraling het volgende:
Of als je werkt op Hong Kong Island Wan Chai District en dan dagelijks de White Star Ferry pakken om goedkoop te lunchen op Nathan Road, dat is ook zo'n beruchte
Boefjesquote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier lopen de Zwitsers die bij Basel in grensdorpjes werken ook voor lunch de brug naar Duitsland even over
Ja scheelt je echt minimaal honderden euro's per week en het eten is ook vele malen lekkerder trouwens.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier lopen de Zwitsers die bij Basel in grensdorpjes werken ook voor lunch de brug naar Duitsland even over
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:00 schreef mschol het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)or-harry-potter-fans
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:17 schreef kwiwi het volgende:
Nou, moet nu alleen nog de samenvatting voor m'n scriptie schrijven, een keer goed reviewen.. en dan ben ik gewoon klaar. Kan het bijna niet geloven
Als je daar gewoon de snelweg af gaat en het dichtstbijzijnde dorpje opzoekt tank je net zo goedkoop alleen staan er geen rijen voor de pomp.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:11 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik stond als jonge haagsie daar een keer. Wist ik veel dat het daar zo'n ellende was.
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:17 schreef kwiwi het volgende:
Nou, moet nu alleen nog de samenvatting voor m'n scriptie schrijven, een keer goed reviewen.. en dan ben ik gewoon klaar. Kan het bijna niet geloven
Ja dat weet ik nu.....quote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je daar gewoon de snelweg af gaat en het dichtstbijzijnde dorpje opzoekt tank je net zo goedkoop alleen staan er geen rijen voor de pomp.
NET GOEDquote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:20 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik moet zo ontzettend wennen aan jouw nieuwe naam
Weet je ook eens hoe het voor ons was Haagsquote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:20 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja, deed ik toch?quote:
Zegt cees_kwartiertjequote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:20 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
En dat zeg jijquote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:20 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Kom je na een dagje shoppen gewoon terug met een huis, een nieuwe auto en eigen hoempaapaabandjequote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is ook zoZodra ik de grens over ben let ik dus ook niet meer op de prijzen.
Inderdaadquote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weet je ook eens hoe het voor ons was Haags
Hier ook. Matig geslapen zegquote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is wel een koffie-infuus-dag vandaag.![]()
Idemquote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier ook. Matig geslapen zeg
Komt dat dan?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sinds mijn vakantie heb ik eigenlijk niet echt lekker meer geslapen
'laat het in Nederland maar lekker regenen zodat ik zon heb'quote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:41 schreef bitterbal het volgende:
De weergoden hebben mijn gebeden gehoord
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'laat het in Nederland maar lekker regenen zodat ik zon heb'
Hrrr.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:45 schreef CherryLips het volgende:
Dat je een stapel papiermeuk enigszins hebt geordend en je dan omdraait om nog een stapel onder je bureau te zien liggen
Dikke beemert?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, autostoelendans.
Ik geloof dat ik in de auto van de baas moet rijden vanmiddag/morgen.
Mercedes. En inderdaad een dikke.quote:
Etterbakken zijn het.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O en de scanner doet het niet meer.
Even cruisen langs de boulevard dan maarquote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mercedes. En inderdaad een dikke.
Ja maar ik heb hem wel nodig 'want anders fax je het maar'. Oké, 1995 belde.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Sowieso printers/scanners, altijd gezeik mee.
Have you tried switching it off and on?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O en de scanner doet het niet meer.
Ik krijg 'm volgende week sowieso al mee, dus Joop grapte al "Wanneer gaan we boetes rijden?".quote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even cruisen langs de boulevard dan maar
Hardop gelachen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar ik heb hem wel nodig 'want anders fax je het maar'. Oké, 1995 belde.
Ik heb er wel op gestampt.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Have you tried switching it off and on?
Hoorde ik ookquote:
Denk dat al die Shell zou gaan jij ook niet meer hier kon reagerenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij reageert nog, dus het was niet de Shell
Nou, die afstand is hemelsbreed toch wel wat groter hoor. Ik zou misschien wat minder glas in mijn ramen hebben.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat al die Shell zou gaan jij ook niet meer hier kon reageren
geen blauwe egel gezien?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, klonk als een sonic boom
Die is ontploft natuurlijk.quote:
Have you removed the cookies?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Have you tried switching it off and on?
Maar de koekjes.quote:
of je zou wat minder raam in je glas hebben hehequote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, die afstand is hemelsbreed toch wel wat groter hoor. Ik zou misschien wat minder glas in mijn ramen hebben.
Is die blauw?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daphne Deckers weer bevallen?
O nee dat was een ontplofte mol.
Wie weet ploft ook heel de buisleidingstraat ook wel meequote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, die afstand is hemelsbreed toch wel wat groter hoor. Ik zou misschien wat minder glas in mijn ramen hebben.
Poef.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wie weet ploft ook heel de buisleidingstraat ook wel mee
Die loopt tot in Antwerpen, toch?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wie weet ploft ook heel de buisleidingstraat ook wel mee
Antwerpen-Rotterdam jaquote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die loopt tot in Antwerpen, toch?
Ik kon het niet laten van de week, twee plantjes meegesmurft.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:19 schreef CherryLips het volgende:
Zo, ik heb weer plek op m'n bureau voor een plant.
Ik een heel kleintje bij de Jumboquote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten van de week, twee plantjes meegesmurft.
Twee schattige plantjes (ok, één prikt, dus niet héél schattig), maar voor ¤5 wil ik de gok wel nemen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik een heel kleintje bij de JumboZe hadden hem wel goed verzopen dus ik hoop dat hij het redt.
Komt wel op een gegeven moment door deze SCquote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
De eerste keer dat ik planten koop, moet nog komen![]()
![]()
![]()
Het werkt echt te besmettelijk.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Komt wel op een gegeven moment door deze SCIk had ook nog nooit een plant gekocht totdat er allemaal foto's van balkons en planten hier werden gepost
Ik heb de verleiding tot nu toe nog weten te verstaan. Gewoon omdat ik mezelf ken en weet dat ik ze vergeet water te gevenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Komt wel op een gegeven moment door deze SCIk had ook nog nooit een plant gekocht totdat er allemaal foto's van balkons en planten hier werden gepost
Vetplanten.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb de verleiding tot nu toe nog weten te verstaan. Gewoon omdat ik mezelf ken en weet dat ik ze vergeet water te geven![]()
![]()
![]()
![]()
ehh ik moet juist minder vet van de dietistquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Gewoon beginnen met makkelijke planten. Plus, als je er dan eenmaal 1 hebt wil je 'm in leven houden is mijn ervaring. Ik was ook bang dat ik zou vergeten 'm water te gevenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb de verleiding tot nu toe nog weten te verstaan. Gewoon omdat ik mezelf ken en weet dat ik ze vergeet water te geven![]()
![]()
![]()
![]()
Op zich vind ik lezen niet erg, maar ik kom er gewoon niet toequote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:36 schreef kwiwi het volgende:
Mochten er hier ook mensen zijn die graag lezen, er is nu een FOK!boekenclub: TTK / De FOK! boekenclub #2
Elke maand wordt er een ander boek gelezen (dat via stemmen 'gewonnen' heeft)
Leuk initiatief, maar ik heb Hex al gelezen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:36 schreef kwiwi het volgende:
Mochten er hier ook mensen zijn die graag lezen, er is nu een FOK!boekenclub: TTK / De FOK! boekenclub #2
Elke maand wordt er een ander boek gelezen (dat via stemmen 'gewonnen' heeft)
Ik check m'n planten nu dagelijks, ik ken mezelf niet meer terug.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon beginnen met makkelijke planten. Plus, als je er dan eenmaal 1 hebt wil je 'm in leven houden is mijn ervaring. Ik was ook bang dat ik zou vergeten 'm water te geven
Thea?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik check m'n planten nu dagelijks, ik ken mezelf niet meer terug.![]()
En ik was even bang dat m'n Thea stuk was, maar die gaat pas opvouwen als het kunstlicht uit is lijkt het.
Calathea. Ik heb een rufibarba staan.quote:
Soms lees ik een boek zo uit, en dan raak ik een maand lang geen boek meer aan. Corona brain. Voorgaande jaren was in non-stop aan het lezen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Op zich vind ik lezen niet erg, maar ik kom er gewoon niet toe![]()
En die heel erg lekker zijn voor spint.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Calathea. Ik heb een rufibarba staan.
Onderdeel van een groep planten die zich opvouwt 's avonds.
Ik vreesde even spint, maar het bleek spin.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En die heel erg lekker zijn voor spint.
Lezen is een goede indicator hoe ik in mijn vel zit. Als ik lekker in mijn vel zit, lees ik het ene na het andere boek. Als ik niet lekker in mijn vel zit, lees ik amper.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soms lees ik een boek zo uit, en dan raak ik een maand lang geen boek meer aan. Corona brain. Voorgaande jaren was in non-stop aan het lezen.
Check. Had een hele Spooktober-leeslijst, was begonnen aan een boek dat bij veel mensen in de top drie beste boeken stond, maar heb het drie blz volgehouden.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lezen is een goede indicator hoe ik in mijn vel zit. Als ik lekker in mijn veel zit, lees ik het ene na het andere boek. Als ik niet lekker in mijn vel zit, lees ik amper.
En nu lees ik niet zoveel
Dit heb ik ook wel ja. Komt omdat ik me dan nergens op kan concentreren en als ik lekker in m'n vel zit wel.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lezen is een goede indicator hoe ik in mijn vel zit. Als ik lekker in mijn vel zit, lees ik het ene na het andere boek. Als ik niet lekker in mijn vel zit, lees ik amper.
Wat staat er op je Spooktober lijst?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Check. Had een hele Spooktober-leeslijst, was begonnen aan een boek dat bij veel mensen in de top drie beste boeken stond, maar heb het drie blz volgehouden.
Check. Met alles wat concentratie vereist trouwens, ik heb al maanden niet geborduurd.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lezen is een goede indicator hoe ik in mijn vel zit. Als ik lekker in mijn vel zit, lees ik het ene na het andere boek. Als ik niet lekker in mijn vel zit, lees ik amper.
Summer of Night, Dan Simmonsquote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat staat er op je Spooktober lijst?
Daar wilde ik eigenlijk mee beginnenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Check. Met alles wat concentratie vereist trouwens, ik heb al maanden niet geborduurd.
Dan Simmonsquote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Summer of Night, Dan Simmons
The Five, Hallie Rubenhold
The Halloween Tree, Ray Bradbury
Maggie's Grave, David Sodergren
Zou wel meer willen lezen maar Summer of Night is een flinke pil.
Dat lijkt me best leuk, maar zijn er een beetje moderne/leuke patronen? Tot nu alleen maar gehaakt.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Check. Met alles wat concentratie vereist trouwens, ik heb al maanden niet geborduurd.
Je ziet het ook bij mensen die ineens erg veelquote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb al jaren een idee voor een boek in mijn hoofd om te schrijven maar lukt me nog steeds niet om er aan te beginnenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan Simmons is mijn lievelingsschrijver door Hyperion-Endymion maar Summer of Night is goed te doen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is het leuk? Ik kwam al niet door het voorwoord heen
Dat lijkt me zo cool he, een boek schrijvenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb al jaren een idee voor een boek in mijn hoofd om te schrijven maar lukt me nog steeds niet om er aan te beginnen
Een end of days thema?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb al jaren een idee voor een boek in mijn hoofd om te schrijven maar lukt me nog steeds niet om er aan te beginnen
Ja, ik heb nog steeds een boek over de DDR op mijn nachtkastje liggen, maar ik lees er amper in.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Check. Had een hele Spooktober-leeslijst, was begonnen aan een boek dat bij veel mensen in de top drie beste boeken stond, maar heb het drie blz volgehouden.
Dat sowieso jaquote:
Ik heb de concentratie van een potje pindakaas momenteelquote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit heb ik ook wel ja. Komt omdat ik me dan nergens op kan concentreren en als ik lekker in m'n vel zit wel.
Samequote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb de concentratie van een potje pindakaas momenteel
Absoluut! Zou eens op Etsy rondneuzen, je kan het zo gek niet bedenken of er is een patroon van. En als je zelf een idee hebt, is er ook software om zelf patronen te maken.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat lijkt me best leuk, maar zijn er een beetje moderne/leuke patronen? Tot nu alleen maar gehaakt.
Haha dat is nou juist het ding denk ik.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo cool he, een boek schrijvenMaar zou niet weten waarover.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |