Ik vreesde even spint, maar het bleek spin.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En die heel erg lekker zijn voor spint.
Lezen is een goede indicator hoe ik in mijn vel zit. Als ik lekker in mijn vel zit, lees ik het ene na het andere boek. Als ik niet lekker in mijn vel zit, lees ik amper.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soms lees ik een boek zo uit, en dan raak ik een maand lang geen boek meer aan. Corona brain. Voorgaande jaren was in non-stop aan het lezen.
Check. Had een hele Spooktober-leeslijst, was begonnen aan een boek dat bij veel mensen in de top drie beste boeken stond, maar heb het drie blz volgehouden.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lezen is een goede indicator hoe ik in mijn vel zit. Als ik lekker in mijn veel zit, lees ik het ene na het andere boek. Als ik niet lekker in mijn vel zit, lees ik amper.
En nu lees ik niet zoveel
Dit heb ik ook wel ja. Komt omdat ik me dan nergens op kan concentreren en als ik lekker in m'n vel zit wel.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lezen is een goede indicator hoe ik in mijn vel zit. Als ik lekker in mijn vel zit, lees ik het ene na het andere boek. Als ik niet lekker in mijn vel zit, lees ik amper.
Wat staat er op je Spooktober lijst?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Check. Had een hele Spooktober-leeslijst, was begonnen aan een boek dat bij veel mensen in de top drie beste boeken stond, maar heb het drie blz volgehouden.
Check. Met alles wat concentratie vereist trouwens, ik heb al maanden niet geborduurd.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lezen is een goede indicator hoe ik in mijn vel zit. Als ik lekker in mijn vel zit, lees ik het ene na het andere boek. Als ik niet lekker in mijn vel zit, lees ik amper.
Summer of Night, Dan Simmonsquote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat staat er op je Spooktober lijst?
Daar wilde ik eigenlijk mee beginnenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Check. Met alles wat concentratie vereist trouwens, ik heb al maanden niet geborduurd.
Dan Simmonsquote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Summer of Night, Dan Simmons
The Five, Hallie Rubenhold
The Halloween Tree, Ray Bradbury
Maggie's Grave, David Sodergren
Zou wel meer willen lezen maar Summer of Night is een flinke pil.
Dat lijkt me best leuk, maar zijn er een beetje moderne/leuke patronen? Tot nu alleen maar gehaakt.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Check. Met alles wat concentratie vereist trouwens, ik heb al maanden niet geborduurd.
Je ziet het ook bij mensen die ineens erg veelquote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb al jaren een idee voor een boek in mijn hoofd om te schrijven maar lukt me nog steeds niet om er aan te beginnenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan Simmons is mijn lievelingsschrijver door Hyperion-Endymion maar Summer of Night is goed te doen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is het leuk? Ik kwam al niet door het voorwoord heen
Dat lijkt me zo cool he, een boek schrijvenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb al jaren een idee voor een boek in mijn hoofd om te schrijven maar lukt me nog steeds niet om er aan te beginnen
Een end of days thema?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb al jaren een idee voor een boek in mijn hoofd om te schrijven maar lukt me nog steeds niet om er aan te beginnen
Ja, ik heb nog steeds een boek over de DDR op mijn nachtkastje liggen, maar ik lees er amper in.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Check. Had een hele Spooktober-leeslijst, was begonnen aan een boek dat bij veel mensen in de top drie beste boeken stond, maar heb het drie blz volgehouden.
Dat sowieso jaquote:
Ik heb de concentratie van een potje pindakaas momenteelquote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit heb ik ook wel ja. Komt omdat ik me dan nergens op kan concentreren en als ik lekker in m'n vel zit wel.
Samequote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb de concentratie van een potje pindakaas momenteel
Absoluut! Zou eens op Etsy rondneuzen, je kan het zo gek niet bedenken of er is een patroon van. En als je zelf een idee hebt, is er ook software om zelf patronen te maken.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat lijkt me best leuk, maar zijn er een beetje moderne/leuke patronen? Tot nu alleen maar gehaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |