Ja precies datquote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een keer die fout gemaakt ja, voel je jezelf echt een pauper
Is ook zoquote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat moet het fanastisch zijn als Zwitser om de grens over te steken. Beetje zoals ik me voel als ik weer in Oostblokistan ben
Hier lopen de Zwitsers die bij Basel in grensdorpjes werken ook voor lunch de brug naar Duitsland even overquote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:16 schreef UitStraling het volgende:
Of als je werkt op Hong Kong Island Wan Chai District en dan dagelijks de White Star Ferry pakken om goedkoop te lunchen op Nathan Road, dat is ook zo'n beruchte
Boefjesquote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier lopen de Zwitsers die bij Basel in grensdorpjes werken ook voor lunch de brug naar Duitsland even over
Ja scheelt je echt minimaal honderden euro's per week en het eten is ook vele malen lekkerder trouwens.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier lopen de Zwitsers die bij Basel in grensdorpjes werken ook voor lunch de brug naar Duitsland even over
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:00 schreef mschol het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)or-harry-potter-fans
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:17 schreef kwiwi het volgende:
Nou, moet nu alleen nog de samenvatting voor m'n scriptie schrijven, een keer goed reviewen.. en dan ben ik gewoon klaar. Kan het bijna niet geloven
Als je daar gewoon de snelweg af gaat en het dichtstbijzijnde dorpje opzoekt tank je net zo goedkoop alleen staan er geen rijen voor de pomp.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:11 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik stond als jonge haagsie daar een keer. Wist ik veel dat het daar zo'n ellende was.
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:17 schreef kwiwi het volgende:
Nou, moet nu alleen nog de samenvatting voor m'n scriptie schrijven, een keer goed reviewen.. en dan ben ik gewoon klaar. Kan het bijna niet geloven
Ja dat weet ik nu.....quote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je daar gewoon de snelweg af gaat en het dichtstbijzijnde dorpje opzoekt tank je net zo goedkoop alleen staan er geen rijen voor de pomp.
NET GOEDquote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:20 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik moet zo ontzettend wennen aan jouw nieuwe naam
Weet je ook eens hoe het voor ons was Haagsquote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:20 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja, deed ik toch?quote:
Zegt cees_kwartiertjequote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:20 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
En dat zeg jijquote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:20 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Kom je na een dagje shoppen gewoon terug met een huis, een nieuwe auto en eigen hoempaapaabandjequote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is ook zoZodra ik de grens over ben let ik dus ook niet meer op de prijzen.
Inderdaadquote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weet je ook eens hoe het voor ons was Haags
Hier ook. Matig geslapen zegquote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is wel een koffie-infuus-dag vandaag.![]()
Idemquote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier ook. Matig geslapen zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |