Soort nieuwe levensvorm die vanuit de diepe ruimte in je koelkast terecht is gekomen, first contact en je hebt dat net opgegeten.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 07:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het was geel. Kan ook een schoonmaakdoekje geweest zijn
Smaakte best goed hoorquote:Op donderdag 1 oktober 2020 07:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort nieuwe levensvorm die vanuit de diepe ruimte in je koelkast terecht is gekomen, first contact en je hebt dat net opgegeten.
Gelukkig, ik had je bijna naar Molo's ranzige dokter's praktijk gestuurd.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 07:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Er zat eigenlijk meer smaak aan. Dus ik heb minder corona
Maar in België geven de cijfers daar geen aanleiding toe. Duitsland doet het wel goedquote:Op donderdag 1 oktober 2020 07:56 schreef UitStraling het volgende:
In Duitsland en België zijn ze de corona maatregelen aan het versoepelen en wij ongehoorzame Nederlanders zitten nog in de lift
Ja daar hebben ze ook geen Engel, Baudet of Famke Louise.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 08:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar in België geven de cijfers daar geen aanleiding toe. Duitsland doet het wel goed
Het is gewoon… kijk, weet je wat het is… we leven in een maatschappij, weet je.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 08:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja daar hebben ze ook geen Engel, Baudet of Famke Louise.
Ik zit hier in een wolk, koud! Waren bij een wegrestaurant, moesten om 9:10 weer terug zijn. Er zitten nu vijf mensen weer in de busquote:Op donderdag 1 oktober 2020 07:32 schreef bitterbal het volgende:
Het ziet er uit als perfect strandweer
Na die ontzettende leuke blowjob bij Diederik Gommers is ze al veel slimmer.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 08:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is gewoon… kijk, weet je wat het is… we leven in een maatschappij, weet je.
Ja dr iq is vast gestegenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 08:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Na die ontzettende leuke blowjob bij Diederik Gommers is ze al veel slimmer.
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 07:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort nieuwe levensvorm die vanuit de diepe ruimte in je koelkast terecht is gekomen, first contact en je hebt dat net opgegeten.
dat is het een geslaagde vakantiequote:Op donderdag 1 oktober 2020 08:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zit hier in een wolk, koud! Waren bij een wegrestaurant, moesten om 9:10 weer terug zijn. Er zitten nu vijf mensen weer in de busmensen moeten nog even foto's maken. Van het wegrestaurant. Heb echt lol.
Het is de gynaecoloog niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 08:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde vanmiddag even wat te vreten halen bij het Kippie maar dan moet je een mondkapje op zekerGodver ik moet echt naar de audicien maar dan komen ze in m'n aura.
doe gewoon een mondkapje op als je naar buiten gaat, problem solvedquote:Op donderdag 1 oktober 2020 08:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde vanmiddag even wat te vreten halen bij het Kippie maar dan moet je een mondkapje op zekerGodver ik moet echt naar de audicien maar dan komen ze in m'n aura.
Je moet niets in Nederland.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 08:20 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 08:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Om het eerste contact met buitenaards leven op te eten ? :p
nou.. ik moet wel even shoppen vanmiddag. vopgende week moet ik ook weer werken.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 08:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet niets in Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |