of je zou wat minder raam in je glas hebben hehequote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, die afstand is hemelsbreed toch wel wat groter hoor. Ik zou misschien wat minder glas in mijn ramen hebben.
Is die blauw?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daphne Deckers weer bevallen?
O nee dat was een ontplofte mol.
Wie weet ploft ook heel de buisleidingstraat ook wel meequote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, die afstand is hemelsbreed toch wel wat groter hoor. Ik zou misschien wat minder glas in mijn ramen hebben.
Poef.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wie weet ploft ook heel de buisleidingstraat ook wel mee
Die loopt tot in Antwerpen, toch?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wie weet ploft ook heel de buisleidingstraat ook wel mee
Antwerpen-Rotterdam jaquote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die loopt tot in Antwerpen, toch?
Ik kon het niet laten van de week, twee plantjes meegesmurft.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:19 schreef CherryLips het volgende:
Zo, ik heb weer plek op m'n bureau voor een plant.
Ik een heel kleintje bij de Jumboquote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten van de week, twee plantjes meegesmurft.
Twee schattige plantjes (ok, één prikt, dus niet héél schattig), maar voor ¤5 wil ik de gok wel nemen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik een heel kleintje bij de JumboZe hadden hem wel goed verzopen dus ik hoop dat hij het redt.
Komt wel op een gegeven moment door deze SCquote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
De eerste keer dat ik planten koop, moet nog komen![]()
![]()
![]()
Het werkt echt te besmettelijk.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Komt wel op een gegeven moment door deze SCIk had ook nog nooit een plant gekocht totdat er allemaal foto's van balkons en planten hier werden gepost
Ik heb de verleiding tot nu toe nog weten te verstaan. Gewoon omdat ik mezelf ken en weet dat ik ze vergeet water te gevenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Komt wel op een gegeven moment door deze SCIk had ook nog nooit een plant gekocht totdat er allemaal foto's van balkons en planten hier werden gepost
Vetplanten.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb de verleiding tot nu toe nog weten te verstaan. Gewoon omdat ik mezelf ken en weet dat ik ze vergeet water te geven![]()
![]()
![]()
![]()
ehh ik moet juist minder vet van de dietistquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Gewoon beginnen met makkelijke planten. Plus, als je er dan eenmaal 1 hebt wil je 'm in leven houden is mijn ervaring. Ik was ook bang dat ik zou vergeten 'm water te gevenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb de verleiding tot nu toe nog weten te verstaan. Gewoon omdat ik mezelf ken en weet dat ik ze vergeet water te geven![]()
![]()
![]()
![]()
Op zich vind ik lezen niet erg, maar ik kom er gewoon niet toequote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:36 schreef kwiwi het volgende:
Mochten er hier ook mensen zijn die graag lezen, er is nu een FOK!boekenclub: TTK / De FOK! boekenclub #2
Elke maand wordt er een ander boek gelezen (dat via stemmen 'gewonnen' heeft)
Leuk initiatief, maar ik heb Hex al gelezen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:36 schreef kwiwi het volgende:
Mochten er hier ook mensen zijn die graag lezen, er is nu een FOK!boekenclub: TTK / De FOK! boekenclub #2
Elke maand wordt er een ander boek gelezen (dat via stemmen 'gewonnen' heeft)
Ik check m'n planten nu dagelijks, ik ken mezelf niet meer terug.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon beginnen met makkelijke planten. Plus, als je er dan eenmaal 1 hebt wil je 'm in leven houden is mijn ervaring. Ik was ook bang dat ik zou vergeten 'm water te geven
Thea?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik check m'n planten nu dagelijks, ik ken mezelf niet meer terug.![]()
En ik was even bang dat m'n Thea stuk was, maar die gaat pas opvouwen als het kunstlicht uit is lijkt het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |