Ik krijg 'm volgende week sowieso al mee, dus Joop grapte al "Wanneer gaan we boetes rijden?".quote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even cruisen langs de boulevard dan maar
Hardop gelachen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar ik heb hem wel nodig 'want anders fax je het maar'. Oké, 1995 belde.
Ik heb er wel op gestampt.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Have you tried switching it off and on?
Hoorde ik ookquote:
Denk dat al die Shell zou gaan jij ook niet meer hier kon reagerenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij reageert nog, dus het was niet de Shell
Nou, die afstand is hemelsbreed toch wel wat groter hoor. Ik zou misschien wat minder glas in mijn ramen hebben.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat al die Shell zou gaan jij ook niet meer hier kon reageren
geen blauwe egel gezien?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, klonk als een sonic boom
Die is ontploft natuurlijk.quote:
Have you removed the cookies?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Have you tried switching it off and on?
Maar de koekjes.quote:
of je zou wat minder raam in je glas hebben hehequote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, die afstand is hemelsbreed toch wel wat groter hoor. Ik zou misschien wat minder glas in mijn ramen hebben.
Is die blauw?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daphne Deckers weer bevallen?
O nee dat was een ontplofte mol.
Wie weet ploft ook heel de buisleidingstraat ook wel meequote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, die afstand is hemelsbreed toch wel wat groter hoor. Ik zou misschien wat minder glas in mijn ramen hebben.
Poef.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wie weet ploft ook heel de buisleidingstraat ook wel mee
Die loopt tot in Antwerpen, toch?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 10:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wie weet ploft ook heel de buisleidingstraat ook wel mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |