Raar eigenlijk, naseizoen, pandemie, reisrestricties en dan toch vol zitten maar misschien daarom wel juist.quote:
Enige plek waar het nog kan.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 08:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar eigenlijk, naseizoen, pandemie, reisrestricties en dan toch vol zitten maar misschien daarom wel juist.
Het dorpje is vrijwel uitgestorven. Staan heel veel vakantie appartementen leeg.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 08:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar eigenlijk, naseizoen, pandemie, reisrestricties en dan toch vol zitten maar misschien daarom wel juist.
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 08:42 schreef Budapestenaar het volgende:
@:kwiwi
https://www.telegraaf.nl/(...)nimumloon-ter-wereld
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 08:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Naja snap het wel, heb een pleurishekel aan dat aanloeren naar elkaar bij het ontbijt als het druk is
Dan is het wat Los zegt dus, te massaal tijdens de etenstijden, ik heb een keer in zo'n all-in hotel gezeten in Playa de Carmen, gelukkig hadden ze tinto de la rossa rocha messa dus ik had iedere dag wel lol op mijn manier maar dat massale vreten daar van strandvolkquote:Op donderdag 1 oktober 2020 08:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het dorpje is vrijwel uitgestorven. Staan heel veel vakantie appartementen leeg.
Wat moet het fanastisch zijn als Zwitser om de grens over te steken. Beetje zoals ik me voel als ik weer in Oostblokistan benquote:
Minder leuk is het om lokaal boodschappen te doen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat moet het fanastisch zijn als Zwitser om de grens over te steken. Beetje zoals ik me voel als ik weer in Oostblokistan ben
Altijd zorgen dat je bij een naburig pauperland woont danquote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Minder leuk is het om lokaal boodschappen te doen.
Zolang Kijkduin maar blijft bestaanquote:Op donderdag 1 oktober 2020 08:56 schreef UitStraling het volgende:
Volgende wereldprobleem.
https://www.scientias.nl/(...)chtige-zandstranden/
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:05 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Zolang Kijkduin maar blijft bestaan
De ferry van Göteborg naar Kiel met honderden dronken Zweden iedere nachtquote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Altijd zorgen dat je bij een naburig pauperland woont dan
Alleen als we het mogen verleggen naar jouw achtertuinquote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:05 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Zolang Kijkduin maar blijft bestaan
Ja das wel een klein stukjequote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen als we het mogen verleggen naar jouw achtertuin
Ja, of ‘s werelds grootste tankstation in Luxemburg.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De ferry van Göteborg naar Kiel met honderden dronken Zweden iedere nacht
Daar heb ik ook een keer in de file gestaan. Werd ik niet vrolijk van.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 09:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, of ‘s werelds grootste tankstation in Luxemburg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |