Inderdaad.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 00:30 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ja, dat is toch de langdurige-fase-test?
Fase 4 komt altijd pas nadat een vaccin in omloop is omdat fase 4 de evaluatie van lange termijn effecten is. Dus dat word niet ingekort of overgeslagenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 00:28 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
De cruciale fase (4) wordt sterk verkort of over geslagen. Dat heeft weinig met geld te maken en alles met tijd.
Feiten zijn wel belangrijk in deze tijden.quote:Fase IV: Onderzoek na registratie en gerelateerd aan het indicatiegebied waarvoor het middel is geregistreerd. Deze onderzoeken zijn niet nodig voor registratiedoeleinden, maar wel belangrijk voor het optimaliseren van het gebruik van het geneesmiddel.
https://www.ccmo.nl/onder(...)/fase-i-ii-iii-en-iv
Ja. Ik associeer stakingen ook juist niet met NL.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 00:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Er zijn wel een hoop dingen de "Dutch disease" genoemd zeg.deze kon ik trouwens nog niet. Heb je misschien meer info? Dat mag ook via dm. Aangezien voor mij stakingen historisch technisch juist eerder iets uit de UK klinken. Ik wist dit niet.
Nee hoor bij fase 4 is het product gewoon goedgekeurd alleen blijven ze het volgen. Maar als nog wordt het gewoon weid verspreid. Anders hadden we nooit vaccins of medicatie gehad.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 00:28 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
De cruciale fase (4) wordt sterk verkort of over geslagen. Dat heeft weinig met geld te maken en alles met tijd.
Ik houd van baden, dat wel.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 00:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Zou jij op je werk die confrontatie opzoeken, of zou je denken fuck it, ik zet dat mondmasker wel op, baadt het niet dan schaadt het niet?
Ook dat vaccin nog!?quote:
Maar waarom kan het dan in de rest van Europa wel? Duitsland heeft al tijden een corona-app, zelfs het liberale en ultra sociale Finland zet gemeentelijke grenscontroles bij risicogebieden. Zo'n rijk en machtig land, maar liever eerst maanden overleggen dan een beslissing te nemenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 00:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Werd daar ook de SER opgericht?
Dat is hoe wij nu zijn. Dat tripartite.
[..]
Ja. Die prijs betalen we. We hebben nu al moeite om groepen binnen boord te houden. Dus gaan we praten met ze. En we gaan specifiek kijken naar extra getroffen groepen. Rutte nodigt jongeren uit etc. Draagvlak is het woord.
We zijn een egalitaire samenleving. En dat heeft zijn prijs.
Volgens mij was dat in het VK en in Duitsland het geval, ik heb het heel lang geleden gelezen en opgeslagen, mischien dat ik er nog een referentie over kan vinden.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 00:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Er zijn wel een hoop dingen de "Dutch disease" genoemd zeg.deze kon ik trouwens nog niet. Heb je misschien meer info? Dat mag ook via dm. Aangezien voor mij stakingen historisch technisch juist eerder iets uit de UK klinken. Ik wist dit niet.
Vaccinatie van oranje.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 00:25 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Goede vaccinaties, slechte vaccinaties
Zou een goede topictitel zijn geweest.
In de jaren 60 en de palingoproer misschien, maar stakingen in de UK en ook Frankrijk gebeurt daar al eeuwen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 00:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Ik associeer stakingen ook juist niet met NL.
Ik dacht dat ze dat juist alleen in dit geval in het protocol hadden aangepast om dit vaccin eerder te kunnen leveren.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 00:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Fase 4 komt altijd pas nadat een vaccin in omloop is omdat fase 4 de evaluatie van lange termijn effecten is. Dus dat word niet ingekort of overgeslagen
[..]
Feiten zijn wel belangrijk in deze tijden.
Andere tijden, andere tijden...het Akkoord van Wassenaar had mede tot doel de stakingsgolven te stoppen die Nederland eind 70 begin 80 door gingen, was niet geheel succesvol maar een goede stap iig.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 00:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Ik associeer stakingen ook juist niet met NL.
Klopt en vervolgens wordt het ook vergoed door verzekeringen enzovoort. Dat is het probleem bij bepaalde medicatie nu omdat het niet in fase 4 zit wordt het niet vergoed. Daarom kunnen bepaalde patiënten dat medicijn niet gebruiken omdat er te weinig resultaten zijn maar te duur is om zelf te betalen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 00:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Fase 4 komt altijd pas nadat een vaccin in omloop is omdat fase 4 de evaluatie van lange termijn effecten is. Dus dat word niet ingekort of overgeslagen
[..]
Feiten zijn wel belangrijk in deze tijden.
film The Vaccinator.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 00:33 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ook dat vaccin nog!?
De vaccin show
De mini vaccin show
Vaccine inside
Lang leve de vaccines met rapportages van Peter Rrrrrr. de Vaccin
Fase 4 iig niet omdat dat pas van toepassing is nadat het vrijgegeven word.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 00:36 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze dat juist alleen in dit geval in het protocol hadden aangepast om dit vaccin eerder te kunnen leveren.
Slaap zequote:Op donderdag 1 oktober 2020 00:38 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zou haast de pandemie gaan missen omdat het hier dan niet meer zo leerzaam en gezellig is.
Welterusten, mensen.
quote:
Welterusten, hij is er nog wel een tijdje hoorquote:Op donderdag 1 oktober 2020 00:38 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zou haast de pandemie gaan missen omdat het hier dan niet meer zo leerzaam en gezellig is.
Welterusten, mensen.
Die Vakbonden in die landen!quote:Op donderdag 1 oktober 2020 00:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
In de jaren 60 en de palingoproer misschien, maar stakingen in de UK en ook Frankrijk gebeurt daar al eeuwen.
Gelukkig hebben we internetquote:Op donderdag 1 oktober 2020 00:38 schreef Claudia_x het volgende:
Welterusten, mensen.
Wie had me dat potjandozie wijsgemaakt dan?!quote:Op donderdag 1 oktober 2020 00:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Fase 4 iig niet omdat dat pas van toepassing is nadat het vrijgegeven word.
Slaap lekker!quote:Op donderdag 1 oktober 2020 00:38 schreef Claudia_x het volgende:
Welterusten, mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |