abonnement Unibet Coolblue
pi_195358100
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 03:00 schreef Budweiser87 het volgende:

[..]

Ja klopt mijn oma kan Corona krijgen via mij. Ze kan ook griep krijgen via mij. Gaat heel NL op slot als er griep is? Nee.

Corona is een overdreven hype gemaakt door paniekzaaier. Feit is dat de gemiddelde coronadode tussen de 85 en 90 is. Totale waanzin om daarvoor je economie te slopen
Naar mijn mening is de economie totale waanzin.

On-topic: zoals alle lieve mensen die ik ken draag ik een mondkapje. Draagt het niet bij aan de gezondheid, dan draagt het wel bij aan de irritatie van tokkies en aso's!
pi_195358231
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 05:54 schreef Randier het volgende:
On-topic: zoals alle lieve mensen die ik ken draag ik een mondkapje. Draagt het niet bij aan de gezondheid, dan draagt het wel bij aan de irritatie van tokkies en aso's!
Zal ik ze er nog even ingooien.... misschien snapt hij dan beter dat het geen geen ''griepje'' is en dat hij
niet ontastbaar is alleen omdat hij jong is.







pi_195358316
quote:
88s.gif Op woensdag 30 september 2020 20:40 schreef Natalie het volgende:
Ja, zeker. Voor mijn eigen veiligheid en anderen: daar hoef ik niet eens over na te denken.
Het is niet of het veel werk is.
Trek dan ook maar een clownspak aan dat werkt even goed :')
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_195358417
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 03:00 schreef Budweiser87 het volgende:

[..]

Feit is dat de gemiddelde coronadode tussen de 85 en 90 is.
Dat feit komt uit je duim, of je hebt geen idee wat "gemiddeld" betekent.

De kans om aan corona te sterven stijgt wel met de leeftijd, net zoals de kans om te sterven aan niet-corona gerelateerde zaken stijgt met de leeftijd. We zien echter dat mensen door corona ernstigere klachten krijgen dan met griep en daardoor in het ziekenhuis belanden.

Dat geeft extra drukte voor ziekenhuizen en dat betekent dat er weinig ruimte overblijft voor andere ingrepen en IC-behandelingen en daar hebben we allemaal last van.

Maatregelen kosten de economie groei, daar heb je wel gelijk in. De economische schade heb je echter ook als je weinig maatregelen treft. Zweden heeft de meest losse aanpak en die zitten, zoals het nu lijkt, slechts enkele tiende procentpunten lager met hun krimp dan wij (De Zweedse bevolking toont wel veel meer discipline).

Des te hoger de besmettingsgraad, des te zwaarder de maatregelen moeten zijn.

De landen waar de ziekenhuizen totaal overspoeld zijn, waren genoodzaakt draconische maatregelen te nemen en het zijn die landen die de grootste economische schade laten zien.

Wij hebben gekozen voor lichte maatregelen. Wij moeten echter wel de discipline opbrengen om ons aan die maatregelen te houden. Des te beter onze discipline, des te beter de verspreiding onder de duim blijft, des te langer we lichte maatregelen kunnen houden, des te beter het is voor de economie.


Nu stronteigenwijs je kont tegen de krib gooien, werkt gewoon averechts voor de economie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jordy-B op 01-10-2020 08:37:25 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  donderdag 1 oktober 2020 @ 07:44:50 #55
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_195358621
Ik moet het al waar ik woon, kantoor, winkels etc is het verplicht, verder moet je er buitenshuis één bij je dragen voor geval je in een situatie komt waar je geen afstand kunt houden. Buitenshuis is dragen van een masker niet verplicht als je afstand kunt houden.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_195359276
In principe niet; en dan niet zozeer om lekker recalcitrant te doen, maar omdat de lol van een etentje, concert- of museumbezoek of winkelen er sowieso wel een beetje af is, dus ik er überhaupt niet meer kom. Die twee minuten dat ik door de lokale Turk of Albert Heijn loop om iets last minute te halen zal ook wel loslopen. Als iemand als de kapster het verplicht of aangeeft het liever wel dan niet te hebben, dan lijkt het me wel zo volwassen om daar gewoon aan te voldoen.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_195359902
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 07:17 schreef Jordy-B het volgende:
Dat geeft extra drukte voor ziekenhuizen en dat betekent dat er weinig ruimte overblijft voor andere ingrepen en IC-behandelingen en daar hebben we allemaal last van.

Dat was bij de eerste golf ook al zo...

https://www.google.com/se(...)xAx&biw=1280&bih=606
pi_195359945
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 03:00 schreef Budweiser87 het volgende:

[..]

Ja klopt mijn oma kan Corona krijgen via mij. Ze kan ook griep krijgen via mij. Gaat heel NL op slot als er griep is? Nee.

Corona is een overdreven hype gemaakt door paniekzaaier. Feit is dat de gemiddelde coronadode tussen de 85 en 90 is. Totale waanzin om daarvoor je economie te slopen
Denken dat dit allemaal nodig is vanwege het aantal doden is wel héél februari 2020.
pi_195360042
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 20:24 schreef YoshiBignose het volgende:
Nee tenzij ze streng gaan controleren met boetes. Maar dan doe ik het ook wel meteen goed... dus zoiets:

[ afbeelding ]
Dit wordt het misschien wel voor de toekomst, dit beschermt écht!
pi_195360135
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 02:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

:')

ik zal het aan mijn zus doorgeven die nu nachtdienst heeft en in de IC afdeling werkt.
Vrijwillig... want ze was nét met vervroegd Pensioen gegaan en toen kwam Het Corona virus....
Nu bij het tweede golf is ze wéér van de partij, als ik zoiets lees denk ik....

Zussie... hou er mee op...

Maar ja, gaat ze niet doen.

Wat een onzin is dat toch heh? Vind je ook niet? Totdat je dáár ligt held.
Dit soort posts zijn zo vermoeiend. Mijn papa is na zijn pensioen ook langer doorgegaan en heeft in een echte frontlinie gestaan, maar dat was een ver van mijn bed show voor Nederland dus boeie. Nu er in Nederland een (voor de meesten marginaal) gevaar is, moeten we opeens applaudisseren.
pi_195360362
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 02:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Nee schat... en liggen ook juist veel jongere mensen op de IC...
Alleen die overleven het meestal wel, maar ze houden er nog heel veel klachten aan over.

Maar doe wat je wil...
Ook jongeren (meestal met gezondheidsproblemen) kunnen in het ziekenhuis en soms ook op de IC terechtkomen door een gewone griep.

Met corona is het niet anders, het is alleen veel besmettelijker.
pi_195360450
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 09:54 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Dit soort posts zijn zo vermoeiend. Mijn papa is na zijn pensioen ook langer doorgegaan en heeft in een echte frontlinie gestaan, maar dat was een ver van mijn bed show voor Nederland dus boeie. Nu er in Nederland een (voor de meesten marginaal) gevaar is, moeten we opeens applaudisseren.
Voor wie wil je applaudisseren dan?
Gewoon een mondkapje opzetten en als het kan afstand houden, is dat nou zo moeilijk?
Bovendien straks zijn er straks mondkapje tekort weet ik veel, het is gewoon een probleem
ik snap niet wat het zo moeilijk is.

quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 10:07 schreef Brede_meneer het volgende:

[..]

Ook jongeren (meestal met gezondheidsproblemen) kunnen in het ziekenhuis en soms ook op de IC terechtkomen door een gewone griep.

Met corona is het niet anders, het is alleen veel besmettelijker.
Ja schat dat weet ik.
pi_195360486
Hmmmm die zin klopt niet.. sorry.. laat maar
pi_195360658
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 10:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

Ja schat dat weet ik.
Ga je dan voor de gewone griep ook je leven helemaal omgooien, zodat de kans op besmetting zo klein mogelijk wordt? Want ja, ook jongeren kunnen doodziek worden door een gewone griep.
Bij griep is asymptomatische besmetting ook mogelijk, ga je dan ook contact vermijden met je grootouders?
pi_195360693
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 02:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Alleen die overleven het meestal wel, maar ze houden er nog heel veel klachten aan over.
Mensen die beperkt worden in hun doen en laten, thuis moeten blijven en mondkapjes moeten dragen houden er óók veel klachten aan over...

Die zijn alleen minder zichtbaar, omdat ze psychisch van aard zijn en zich achter gesloten deuren bevinden.
So we just called him Fred too
pi_195360745
Ik ga het beperkt doen: Bij de bakker waar het niet druk is en je binnen 2 minuten weer buiten staat niet. Bij de supermarkt of bouwmarkt waar afstand houden veel lastiger is en je langer binnen blijft wel.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_195361041
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 10:22 schreef Brede_meneer het volgende:

[..]

Ga je dan voor de gewone griep ook je leven helemaal omgooien, zodat de kans op besmetting zo klein mogelijk wordt? Want ja, ook jongeren kunnen doodziek worden door een gewone griep.
Bij griep is asymptomatische besmetting ook mogelijk, ga je dan ook contact vermijden met je grootouders?
Man ik sta al met één been graf in het dus voor mij maakt het niet uit hoor :D

Als ik Corona krijg wíl ik niet eens een behandeling, ik zou het voor jullie en zeker voor
de jongere mensen knap lullig vinden als jullie straks aan jullie beademing liggen, voor de rest
moet je het gewoon zelf weten, tenminste... zolang het niet verplicht wordt want dan kost het
je veel centjes ...
pi_195361121
Ja, doe het nu al op mijn werk en in ov. In de supermarkt kan er ook wel bij. Moet alleen de eerste keer even over een drempel :')
pi_195361143
Neuh
pi_195361180
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 10:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Man ik sta al met één been graf in het dus voor mij maakt het niet uit hoor :D

Als ik Corona krijg wíl ik niet eens een behandeling, ik zou het voor jullie en zeker voor
de jongere mensen knap lullig vinden als jullie straks aan jullie beademing liggen, voor de rest
moet je het gewoon zelf weten, tenminste... zolang het niet verplicht wordt want dan kost het
je veel centjes ...
Bij het leven horen eenmaal risico's. Het is niet mogelijk om jezelf of voor je omgeving elk risico te vermijden. Als je dat wel probeert dan is de kwaliteit van jouw leven zo laag, dat er helemaal geen plezier meer in het leven is.

- Als je naar buiten gaat, dan bestaat er een kans dat je doodgereden wordt.
- Als je seks hebt, dan bestaat er een kans dat je een soa oploopt.
- Als je dronken wordt, dan bestaat er een kans dat je valt en flinke fysieke schade oploopt.
- Als je op vakantie gaat met het vliegtuig, dan bestaat er een kans dat het vliegtuig neerstort.
- Als je met de auto ergens naar toe gaat, dan bestaat er een kans dat je in een dodelijk ongeluk terecht komt.
- Als je griep krijgt, dan is er een kans dat je op de IC terecht komt.

Ik ga niet voor ieder risico mijzelf proberen te beschermen, zeker niet voor corona waar de kans op sterfte of serieuze complicaties zo laag is.

[ Bericht 1% gewijzigd door Brede_meneer op 01-10-2020 11:02:45 ]
pi_195361292
Ging prima zonder tijdens de eerste golf dus nee ik ga nu niet ineens een dragen.
  donderdag 1 oktober 2020 @ 11:07:58 #72
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_195361352
Ik heb nee gestemd, maar ik zal er zeker niet aan ontkomen. Denk bijvoorbeeld aan het OV en voor de zittingen in de gebouwen met publieke ruimtes: https://www.rechtspraak.n(...)erechtsgebouwen.aspx
pi_195361575
ik draag al 6 maanden waar dat gewenst wordt een mondkapje (bij inkopen, in afgesloten ruimtes en scholen, als ik op kantoor kom, wat maar een paar keer in de laatste 6 maanden voorgekomen is, en bij het betreden van restaurants/cafes)...
maar ik woon gewoon in duitsland waar ze niet zo eindeloos lopen te miepen en moeilijk-doen daarover.

eerlijk gezegd vind ik het een beetje treurig welk een theater men in nederland hierover maakt en hoezeer iets dat gewoon ook probleemloos op een positieve manier ingevoerd had kunnen worden (nl. bv als deel van een langzame her-opening in april/mei) nu opeens als het al eigenlijk veels te laat is met veel misbaar en negatieve gevoelens erdoorheen gedrukt moet worden, omdat de regering heel nukkig kennelijk het wiel zélf opnieuw wilde uitvinden.

Overigens, tijdens de invoering hier had ik een gesprek met een japanse vrouw... dat ging over hoe zulke maatregelen in japan al tientallen jaren heel gewoon zijn en ook door de bevolking geaccepteerd worden, omdat men doorheeft dat in bepaalde situaties het geen zin heeft eigenwijs alles beter te willen weten als individu.

Ook die Japanse vrouw gaf aan dat mondkapjes zelf geen 'wondermiddel' is, maar het vooral gaat om als het nodig is, je ook netjes aan de matregelen te kunnen houden als bevolking... en dat het probleemloos dragen van mondkapjes daar gewoon ook een teken van is.

Ik ben nog altijd niet echt blij een mondkapje te moeten dragen soms, maar soms denk ik dan aan die woorden van die japanse vrouw en poog gewoon de 'japanner' in mezelf te ontdekken..
eventjes niet eigenwijs zijn en je netjes aan de regels houden, zoals ook japanners doen en utieindelijk ook veel nut aan hebben (daar is er bv helemaal geen lockdown of bedrijven die 'gesloten' moeten worden... wel houden mense zich heel goed aan regels).
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 1 oktober 2020 @ 11:54:00 #74
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_195362235
Ik had er al eentje in mijn tas en wacht op 2 andere stoffen die ik online bestelde. Daarnet wemelde het opeens van de mensen mét mondkapje bij de jumbo. Dus ik heb er ook eentje opgezet. Beetje uitkijken dat je bril niet beslaat maar verder goed te doen hoor. :Y)
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_195362262
Ja hoor... doet geen pijn.
Dat gezeik van ons Nederlanders altijd. :{w

als we van het virus af willen, zullen we alles moeten proberen.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_195363020
Ik mis de optie "Ik doe gewoon mijn burka aan."
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 11:54 schreef ondeugend het volgende:
Ja hoor... doet geen pijn.
Dat gezeik van ons Nederlanders altijd. :{w

als we van het virus af willen, zullen we alles moeten proberen.
Behalve ingrijpen in de luchtvaart. En de kerken en moskeeen. En in de Tweede Kamer. En een bekwame coronaminister. En experimentele behandelingen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_195363118
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 11:54 schreef ondeugend het volgende:
Dat gezeik van ons Nederlanders altijd.
Zonder dat 'gezeik' van Nederlanders vroeger hadden we waarschijnlijk tot op de dag van vandaag niet eens in Nederland geleefd maar was het nog onderdeel geweest van Spanje, Frankrijk of weet ik het.
Als je als volk voortdurend kritiekloos over je heen laat lopen, hou je helemaal geen vrijheden meer over.
pi_195363178
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 12:37 schreef Wegenbouwer het volgende:

[..]

Zonder dat 'gezeik' vroeger hadden we nu niet eens in Nederland geleefd maar was het nog onderdeel geweest van Spanje, Frankrijk of weet ik het.
Als je als volk voortdurend kritiekloos over je heen laat lopen, hou je helemaal geen vrijheden meer over.
Ik zeg niet dat we kritiekloos moeten rondlopen. Maar we hoeven ook niet altijd moeilijk te doen.
Niemand vindt het leuk. Een BH dragen is ook niet leuk.. doen we ook niet moeilijk over. Wat is nou de moeite om eventjes af en toe een mondkapje te dragen?

Liever dit dan een lockdown. Intelligent of niet
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_195363298
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 12:40 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat we kritiekloos moeten rondlopen. Maar we hoeven ook niet altijd moeilijk te doen.
Niemand vindt het leuk. Een BH dragen is ook niet leuk.. doen we ook niet moeilijk over. Wat is nou de moeite om eventjes af en toe een mondkapje te dragen?

Liever dit dan een lockdown. Intelligent of niet
Je moet ergens de grens trekken wat je niet meer pikt. Afstand houden, beperkingen aan de horeca, geen groepsactiviteiten meer, nu weer mondkapjes.

Wat is het volgende? Gedwongen vaccinatie?
pi_195363399
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 12:45 schreef Wegenbouwer het volgende:

[..]

Je moet ergens de grens trekken wat je niet meer pikt. Afstand houden, beperkingen aan de horeca, geen groepsactiviteiten meer, nu weer mondkapjes.

Wat is het volgende? Gedwongen vaccinatie?
Nee dat geloof ik niet.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_195363602
Mooie ontwikkeling gaande hier op de Viruswaanzin-minnende werkvloer. Het grootste deel van de werknemers weigert kapje, maar er komen steeds meer klanten binnen mét kapje. En die worden liever geholpen door een ander met kapje. Omzet vs persoonlijke principes, oei.
pi_195363617
Gezien het feit dat een maat van me die ik onlangs gezien heb nu symptomen vertoont en zich heeft laten testen; ja. Misschien heeft hij niks, misschien heb ik niks, maar ik neem m'n verantwoordelijkheid hierin wel.

Daarbij draag ik die dingen op werk ook de hele dag dus wat maakt mij de supermarkt enzo nog uit
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  donderdag 1 oktober 2020 @ 13:57:14 #83
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_195364699
quote:
7s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 00:41 schreef vosss het volgende:

[..]

Hey Hobje, ook weer eens hier? :)
Jazeker en zet jij hem ook op *) O+
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_195370924
Email van de BSO-KDV (Kindergarden) gehad. Vanaf morgen alle halende en brengende ouders een mondkapje verplicht.
Het personeel gelukkig niet (mimiek voor de kindjes is belangrijk).

Al helpt het ook maar iets, ik doe mee.
Definitely not CIA
pi_195371659
- Nee -

[ Bericht 81% gewijzigd door Tijger_m op 01-10-2020 20:11:33 ]
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_195371712
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 19:33 schreef capricia het volgende:
Email van de BSO-KDV (Kindergarden) gehad. Vanaf morgen alle halende en brengende ouders een mondkapje verplicht.
Het personeel gelukkig niet (mimiek voor de kindjes is belangrijk).

Al helpt het ook maar iets, ik doe mee.
Op internet lijkt jouw gedachte soms bijna bijzonder. In de echte wereld blijkt gelukkig dat de meeste mensen zo denken!
pi_195371997
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 19:58 schreef wpor het volgende:

[..]

Op internet lijkt jouw gedachte soms bijna bijzonder. In de echte wereld blijkt gelukkig dat de meeste mensen zo denken!
Al houdt 80% van de mensen zich voor 80% aan de maatregelen, dan redden we het met zijn allen wel. O+
Definitely not CIA
pi_195372159
quote:
Griep bagataliseren. :(

Meisje (11) sterft aan griep
https://m.hln.be/nina/fit(...)%2Fwww.google.com%2F

Dit 5-jarige jongetje overleed ondanks de griepprik aan griep.
https://www.libelle.nl/le(...)overleden-griepprik/

Ook gezonde kinderen gaan wel eens dood door de griep.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)iep-11801922-a502718

Het kwam toen niet prime-time in het nieuws, want niemand boeide het.

[ Bericht 1% gewijzigd door Jed1Gam op 01-10-2020 21:24:17 ]
pi_195372174
- Nee -

[ Bericht 94% gewijzigd door Tijger_m op 01-10-2020 20:20:15 ]
pi_195372401
Draag het gewoon waar het nodig is.
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_195373556
Ik ga hem wel dragen in publieke ruimtes. Geen idee waarom niet. Zo moeilijk is het niet. Op m'n werk is het toch al langere tijd verplicht.

Bovendien, je wil ook niet in die situatie komen van "had ik maar...".
pi_195373624
Als het RIVM vanaf dag 1 had gezegd dat mondkapjes helpen en een goed middel zijn had er geen hond naar gekraaid.
Maar omdat zowel het RIVM en het kabinet volhielden dat mondkapjes niet werken, sterker, contraproductief werken, hoor je nu gemuit. Niet meer dan terecht vind ik.
Als het RIVM en het kabinet melden dat het wetenschappelijk onderbouwd is dat ze werken hoor je bijna niemand muiten.
  donderdag 1 oktober 2020 @ 21:21:18 #93
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_195373762
Alleen als het verplicht is. Anders niet.
pi_195373879
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 21:21 schreef Boca_Raton het volgende:
Alleen als het verplicht is. Anders niet.
Als echte Nederlander wil ik ze dan uiteraard wel gratis verstrekt krijgen, ga zo'n ding niet zelf meenemen.
pi_195376615
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 20:19 schreef JediMasterLucia het volgende:
Draag het gewoon waar het nodig is.
Ik zou zeggen: over je mond en neus.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 00:08:34 #96
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_195376935
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 23:44 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Ik zou zeggen: over je mond en neus.
Ik zie heel wat treinreizigers die dat niet helemaal snappen :|W
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
pi_195376976
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 21:14 schreef kol7680 het volgende:
Als het RIVM vanaf dag 1 had gezegd dat mondkapjes helpen en een goed middel zijn had er geen hond naar gekraaid.
Maar omdat zowel het RIVM en het kabinet volhielden dat mondkapjes niet werken, sterker, contraproductief werken, hoor je nu gemuit. Niet meer dan terecht vind ik.
Als het RIVM en het kabinet melden dat het wetenschappelijk onderbouwd is dat ze werken hoor je bijna niemand muiten.
Het is beter om niet te liegen.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 00:15:08 #98
489693 Markesh
Antispecisist
pi_195376982
Ja
pi_195377051
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 03:08 schreef KillemWieft het volgende:
Nee, ik ga geen mondkapje dragen. Winkels die het verplichten zal ik niet meer bezoeken.
Dit
Neverevernooit niet dat ik met die poppenkast van schijnveiligheid mee ga doen. En winkels en gelegenheden waar ik dan ineens niet meer welkom ben zonder, boycot ik voor de rest van mijn leven.
  Moderator vrijdag 2 oktober 2020 @ 01:48:48 #100
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_195377585
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 00:23 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Dit
Neverevernooit niet dat ik met die poppenkast van schijnveiligheid mee ga doen. En winkels en gelegenheden waar ik dan ineens niet meer welkom ben zonder, boycot ik voor de rest van mijn leven.
Dat zal ze leren!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')