Voor mensen die al binnensmonds praten is het niet makkelijk zo'n ding helaasquote:Op woensdag 30 september 2020 21:57 schreef ZarB het volgende:
Nee en op plekken waar het verplicht wordt kom ik niet meer. Communiceren met die dingen is voor mij sowieso een ramp dus het wordt er ook niet heel chiller op.
Mijn spraak is niet het probleem. Mijn gehoor in sommige gevallen welquote:Op woensdag 30 september 2020 22:01 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Voor mensen die al binnensmonds praten is het niet makkelijk zo'n ding helaas
pauper galorequote:Op woensdag 30 september 2020 20:24 schreef YoshiBignose het volgende:
Nee tenzij ze streng gaan controleren met boetes. Maar dan doe ik het ook wel meteen goed... dus zoiets:
[ afbeelding ]
Zo'n buff ding.quote:Op woensdag 30 september 2020 23:59 schreef LowLands2304 het volgende:
Wat voor mondkapje ga je dragen als het verplicht wordt? Gewoon 1 die je bij de Action koopt voor weinig of een leuke designer mondkapje dat bij je kleding past?
Hey Hobje, ook weer eens hier?quote:
quote:Op woensdag 30 september 2020 20:17 schreef Budweiser87 het volgende:
Nee aan die onzin doe ik niet mee.
Ik zaai geen paniek... maar als jij denkt dat jij het niet kan krijgen van vergis je je gewoon.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 02:41 schreef Budweiser87 het volgende:
[..]
Oké paniekzaaier.
Het is totaal belachelijk om je volledige economie kapot te maken en duizenden bedrijf failliet te laten gaan omdat je een paar zieken/bejaarden die toch al binnenkort zouden overlijden te helpen.
Maar als jij wil blijven angstzaaien blijf vooral zo doorgaan. Verstandige mensen zoals ik denken wel na. Corona is gewoon een griepje, niets meer en niets minder. Accepteer dat en stop met paniekzaaier
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |