Behalve ingrijpen in de luchtvaart. En de kerken en moskeeen. En in de Tweede Kamer. En een bekwame coronaminister. En experimentele behandelingen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:54 schreef ondeugend het volgende:
Ja hoor... doet geen pijn.
Dat gezeik van ons Nederlanders altijd.![]()
als we van het virus af willen, zullen we alles moeten proberen.
Zonder dat 'gezeik' van Nederlanders vroeger hadden we waarschijnlijk tot op de dag van vandaag niet eens in Nederland geleefd maar was het nog onderdeel geweest van Spanje, Frankrijk of weet ik het.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:54 schreef ondeugend het volgende:
Dat gezeik van ons Nederlanders altijd.
Ik zeg niet dat we kritiekloos moeten rondlopen. Maar we hoeven ook niet altijd moeilijk te doen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:37 schreef Wegenbouwer het volgende:
[..]
Zonder dat 'gezeik' vroeger hadden we nu niet eens in Nederland geleefd maar was het nog onderdeel geweest van Spanje, Frankrijk of weet ik het.
Als je als volk voortdurend kritiekloos over je heen laat lopen, hou je helemaal geen vrijheden meer over.
Je moet ergens de grens trekken wat je niet meer pikt. Afstand houden, beperkingen aan de horeca, geen groepsactiviteiten meer, nu weer mondkapjes.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:40 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat we kritiekloos moeten rondlopen. Maar we hoeven ook niet altijd moeilijk te doen.
Niemand vindt het leuk. Een BH dragen is ook niet leuk.. doen we ook niet moeilijk over. Wat is nou de moeite om eventjes af en toe een mondkapje te dragen?
Liever dit dan een lockdown. Intelligent of niet
Nee dat geloof ik niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:45 schreef Wegenbouwer het volgende:
[..]
Je moet ergens de grens trekken wat je niet meer pikt. Afstand houden, beperkingen aan de horeca, geen groepsactiviteiten meer, nu weer mondkapjes.
Wat is het volgende? Gedwongen vaccinatie?
Op internet lijkt jouw gedachte soms bijna bijzonder. In de echte wereld blijkt gelukkig dat de meeste mensen zo denken!quote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:33 schreef capricia het volgende:
Email van de BSO-KDV (Kindergarden) gehad. Vanaf morgen alle halende en brengende ouders een mondkapje verplicht.
Het personeel gelukkig niet (mimiek voor de kindjes is belangrijk).
Al helpt het ook maar iets, ik doe mee.
Al houdt 80% van de mensen zich voor 80% aan de maatregelen, dan redden we het met zijn allen wel.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:58 schreef wpor het volgende:
[..]
Op internet lijkt jouw gedachte soms bijna bijzonder. In de echte wereld blijkt gelukkig dat de meeste mensen zo denken!
Griep bagataliseren.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 06:31 schreef [url=https://forum.fok.nl/user/pr
ofile/328261]FANNvanhetlaatsteuur[/url] het volgende:
[..]
Zal ik ze er nog even ingooien.... misschien snapt hij dan beter dat het geen geen ''griepje'' is en dat hij
niet ontastbaar is alleen omdat hij jong is.
Jonge coronapatiënten Sterre de Jong, Maurits de Jong en Rosanne Stam over herstel coronavirus | Op1
Als echte Nederlander wil ik ze dan uiteraard wel gratis verstrekt krijgen, ga zo'n ding niet zelf meenemen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:21 schreef Boca_Raton het volgende:
Alleen als het verplicht is. Anders niet.
Ik zou zeggen: over je mond en neus.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:19 schreef JediMasterLucia het volgende:
Draag het gewoon waar het nodig is.
Ik zie heel wat treinreizigers die dat niet helemaal snappenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:44 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: over je mond en neus.
Het is beter om niet te liegen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:14 schreef kol7680 het volgende:
Als het RIVM vanaf dag 1 had gezegd dat mondkapjes helpen en een goed middel zijn had er geen hond naar gekraaid.
Maar omdat zowel het RIVM en het kabinet volhielden dat mondkapjes niet werken, sterker, contraproductief werken, hoor je nu gemuit. Niet meer dan terecht vind ik.
Als het RIVM en het kabinet melden dat het wetenschappelijk onderbouwd is dat ze werken hoor je bijna niemand muiten.
Ditquote:Op donderdag 1 oktober 2020 03:08 schreef KillemWieft het volgende:
Nee, ik ga geen mondkapje dragen. Winkels die het verplichten zal ik niet meer bezoeken.
Dat zal ze leren!quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 00:23 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Dit
Neverevernooit niet dat ik met die poppenkast van schijnveiligheid mee ga doen. En winkels en gelegenheden waar ik dan ineens niet meer welkom ben zonder, boycot ik voor de rest van mijn leven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |