Ik 1 afleveringquote:Op woensdag 30 september 2020 19:05 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Serieus? Dat is uniek! Je bent bijzonder
Lekker ja, vooral zalmquote:Op woensdag 30 september 2020 19:17 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Goed voor de vitamine D. En zo lekker.
Wel in de afgelopen zeven dagen, niet sinds maandag. Wat stem ik dan?quote:
Lekker man!quote:
Eens, maar ben er een paar jaar geleden mee gestopt omdat ik het ergens hypocriet vind om wel vis te eten, maar geen vlees, want het is in feite allebei dier. En heb het ook nooit echt gemist, want zoveel vega-eten wat ook gewoon heel lekker is.quote:
Ik met Friese roots vind Groninger worst het lekkerstquote:Op woensdag 30 september 2020 18:49 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Die wint het echt niet van de Drentse droge worst.
Héél stom inderdaad!!quote:Op woensdag 30 september 2020 19:03 schreef Meridiaan het volgende:
Ik zit Friends te kijken. Wat is Emily toch een stom karakter
Oe lekkerquote:Op woensdag 30 september 2020 19:25 schreef Arizona het volgende:
Ik had maandag zalm uit de stoomoven, met aardappelpuree en sla
Goed jij het goede voorbeeld geeft!quote:Op woensdag 30 september 2020 19:27 schreef Arizona het volgende:
Het mondkapjesadvies leefde hier in de supermarkt nog niet erg, behalve ik liep er nog één andere klant met een mondkapje![]()
Het personeel ook (nog) niet.
Dat is een twijfelgeval.quote:Op woensdag 30 september 2020 19:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Wel in de afgelopen zeven dagen, niet sinds maandag. Wat stem ik dan?
En ik had ook mijn mooiste mondkapje op gedaan, die met een tropisch printjequote:Op woensdag 30 september 2020 19:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed jij het goede voorbeeld geeft!
Ik vind (zelfgemaakte) zalmsalade ook zo lekker op een broodjequote:Op woensdag 30 september 2020 19:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oe lekker![]()
Al vind ik gewoon een stokbroodje zalm ook al heerlijk.
Het is ook maar een adviesquote:Op woensdag 30 september 2020 19:27 schreef Arizona het volgende:
Het mondkapjesadvies leefde hier in de supermarkt nog niet erg, behalve ik liep er nog één andere klant met een mondkapje![]()
Het personeel ook (nog) niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |