Ik 1 afleveringquote:Op woensdag 30 september 2020 19:05 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Serieus? Dat is uniek! Je bent bijzonder
Lekker ja, vooral zalmquote:Op woensdag 30 september 2020 19:17 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Goed voor de vitamine D. En zo lekker.
Wel in de afgelopen zeven dagen, niet sinds maandag. Wat stem ik dan?quote:
Lekker man!quote:
Eens, maar ben er een paar jaar geleden mee gestopt omdat ik het ergens hypocriet vind om wel vis te eten, maar geen vlees, want het is in feite allebei dier. En heb het ook nooit echt gemist, want zoveel vega-eten wat ook gewoon heel lekker is.quote:
Ik met Friese roots vind Groninger worst het lekkerstquote:Op woensdag 30 september 2020 18:49 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Die wint het echt niet van de Drentse droge worst.
Hl stom inderdaad!!quote:Op woensdag 30 september 2020 19:03 schreef Meridiaan het volgende:
Ik zit Friends te kijken. Wat is Emily toch een stom karakter
Oe lekkerquote:Op woensdag 30 september 2020 19:25 schreef Arizona het volgende:
Ik had maandag zalm uit de stoomoven, met aardappelpuree en sla
Goed jij het goede voorbeeld geeft!quote:Op woensdag 30 september 2020 19:27 schreef Arizona het volgende:
Het mondkapjesadvies leefde hier in de supermarkt nog niet erg, behalve ik liep er nog n andere klant met een mondkapje![]()
Het personeel ook (nog) niet.
Dat is een twijfelgeval.quote:Op woensdag 30 september 2020 19:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Wel in de afgelopen zeven dagen, niet sinds maandag. Wat stem ik dan?
En ik had ook mijn mooiste mondkapje op gedaan, die met een tropisch printjequote:Op woensdag 30 september 2020 19:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed jij het goede voorbeeld geeft!
Ik vind (zelfgemaakte) zalmsalade ook zo lekker op een broodjequote:Op woensdag 30 september 2020 19:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oe lekker![]()
Al vind ik gewoon een stokbroodje zalm ook al heerlijk.
Het is ook maar een adviesquote:Op woensdag 30 september 2020 19:27 schreef Arizona het volgende:
Het mondkapjesadvies leefde hier in de supermarkt nog niet erg, behalve ik liep er nog n andere klant met een mondkapje![]()
Dat klinkt hl aantrekkelijk!quote:Op woensdag 30 september 2020 19:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
En ik had ook mijn mooiste mondkapje op gedaan, die met een tropisch printje
Ik denk dat sociale druk voor Nederlanders in dezen goed werkt, dus het is goed dat er mensen het goede voorbeeld gevenquote:Op woensdag 30 september 2020 19:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed jij het goede voorbeeld geeft!
Oh, zo erg jaquote:Op woensdag 30 september 2020 19:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het is ook maar een advies![]()
![]()
![]()
![]()
Echt ga niet de commentsectie lezen onder de post van @:NOSStories op Instagram voor je eigen gemoedstoestand.
Oeh, ga ik zo even bijlezen!quote:Op woensdag 30 september 2020 19:27 schreef molloot200 het volgende:
Sinds Em net in het postcard topic begon besef ik pas echt dat cht alles wat zo super netjes binnen de lijntjes afgebakend lag (en cht geweldig was van het team) allemaal weer opnieuw over nagedacht moet worden en zo. Ontzettend naar voor ze.
Dat gezegd hebbende hoop ik dat het op de een of andere manier (sneltests?!?!!) lukt om vanaf februari alle artiesten hier langs te krijgen om ze in ieder geval een postcard in Nederland op te laten nemen.
En in het beste geval kunnen ze gewoon met het idee van vorig jaar doorgaan. De Nederlandse filmindustrie doet het eigenlijk best goed en strak wat coronamaatregelen betreft.
Goed dat jij het wel doetquote:Op woensdag 30 september 2020 19:27 schreef Arizona het volgende:
Precies, even de mensen laten zien dat er mr in het leven is dan die saaie blauwe wegwerpmondkapjesquote:
Jaaaaaa ik ben ook echt blij met mijn mooie mondkapjes. Al gebruik ik mijn vogeltjes en ananassen vaker dan mijn pied de poule, want die kunnen makkelijker over mijn neus heen.quote:Op woensdag 30 september 2020 19:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
En ik had ook mijn mooiste mondkapje op gedaan, die met een tropisch printje
Oh, is dat alles. Als MvdP zou aangeven fan te zijn van Sybrand Buma zou ik dat niet minder teleurstellend vinden.quote:
Jij bent je wilde haren ook nog niet verloren!quote:
Nouja hij gaat verder er op in nog op sommige mensen in en blokkeert veel mensen, gewoon niet handig dat zwarte handje terwijl het daar niet over gaat.quote:Op woensdag 30 september 2020 19:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh, is dat alles. Als MvdP zou aangeven fan te zijn van Sybrand Buma zou ik dat niet minder teleurstellend vinden.
Haha nou een beetje wel hoor, toch.quote:Op woensdag 30 september 2020 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij bent je wilde haren ook nog niet verloren!
Vrijheidsbeperking, maar je kan toch nog steeds op al die plekken komen, alleen dan met mondkapje?quote:Op woensdag 30 september 2020 19:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh, zo erg jaIk gok iets van mensen die het vrijheidsbeperking vinden? Daar zag ik op FB wel mensen over roeptoeteren.
Ik ben zelf vr mondkapjes. Al helpen ze maar een klein beetje. Met de exponentile groei van het virus, is wat nu een klein beetje helpt, over een tijdje een groot beetje. Alle beetjes helpen en kwaad kan het zeker niet.
Maar dat zou dan ook best wel teleurstellend zijn.quote:Op woensdag 30 september 2020 19:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh, is dat alles. Als MvdP zou aangeven fan te zijn van Sybrand Buma zou ik dat niet minder teleurstellend vinden.
Nee inderdaad. Politiek, religie en inkomen zijn typisch onderwerpen die je beter kan mijden als publieke figuur.quote:Op woensdag 30 september 2020 19:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Nouja hij gaat verder er op in nog op sommige mensen in en blokkeert veel mensen, gewoon niet handig dat zwarte handje terwijl het daar niet over gaat.
quote:Op woensdag 30 september 2020 19:39 schreef Cyan9 het volgende:
Volgens m'n poll zijn er zeker twee slechte mensen onder ons.
Ja, je bent verdacht kaal!quote:Op woensdag 30 september 2020 19:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha nou een beetje wel hoor, toch.
Ik heb dus een met tropische taferelen, die zit ook het lekkerst. Dan nog een effen mintgroene van de kruidvat en een met een zwartwit patroontje.quote:
Een beetje slechtheid is nodig voor realiteitsbesef!quote:Op woensdag 30 september 2020 19:39 schreef Cyan9 het volgende:
Volgens m'n poll zijn er zeker twee slechte mensen onder ons.
Klinkt heel leuk!quote:Op woensdag 30 september 2020 19:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb dus een met tropische taferelen, die zit ook het lekkerst. Dan nog een effen mintgroene van de kruidvat en een met een zwartwit patroontje.
Bij de Jumbo heb ik net alleen een effen zwarte voor mijn dochter erbij gekocht, hij zou mij te klein zijn maar voor haar kleine hoofd lijkt hij me perfect. Heeft zij ook eindelijk een goed passende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |