Setje van 3 voor 4,99 !quote:Op woensdag 30 september 2020 21:48 schreef Dave het volgende:
[..]
Welke waren dat dan? Heb zo’n setje van 3. Als ze op voorraad zijn tenminste. Tijdens bestellen wel, maar 10 minuten later niet meert.
Ik heb ook daarnaast gewoon de eerste post uit de doorstart geliked.quote:
Wat heeft ie nou weer gedaan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Die van de Kruidvat niet in ieder geval, die hebben geen metaal.quote:Op woensdag 30 september 2020 21:39 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik wil er eentje met een stukje metaal op de neus. Hebben ze dat allemaal of staat het er dan bij?
Was FOK al eens eerder failliet dan?quote:Op woensdag 30 september 2020 21:54 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik heb ook daarnaast gewoon de eerste post uit de doorstart geliked.
quote:Op woensdag 30 september 2020 21:39 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik wil er eentje met een stukje metaal op de neus. Hebben ze dat allemaal of staat het er dan bij?
ESF-SC doorstart Fred. Esf-sc doorstart.quote:Op woensdag 30 september 2020 21:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Was FOK al eens eerder failliet dan?
quote:
Nee helaas, slank eierkopje hierquote:Op woensdag 30 september 2020 21:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je ook tips voor mensen met een bolle kop?
Het-wordt-steeds-gekker-beer.quote:Op woensdag 30 september 2020 21:54 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik heb ook daarnaast gewoon de eerste post uit de doorstart geliked.
Oh, ons eigen faillissement.quote:Op woensdag 30 september 2020 21:57 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
ESF-SC doorstart Fred. Esf-sc doorstart.
quote:Op woensdag 30 september 2020 21:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat heeft ie nou weer gedaan?Provocaties!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Ik heb dan de perfecte gevonden.quote:Op woensdag 30 september 2020 21:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee helaas, slank eierkopje hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Zo rol ik.quote:
Dat is meer voor de pest dan coronaquote:Op woensdag 30 september 2020 22:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit voelt nog meer metal
[ afbeelding ]
Nog meer?quote:Op woensdag 30 september 2020 22:02 schreef Cyan9 het volgende:
Wat is dit met de random historische likes?
Mee eens.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Is het politiek of een gedeelde muziek industrie? De laatste jaren gok ik meer op dat laatste, enige uitzonderingen daar gelaten (het werd pijnlijk duidelijk tussen Turkije en Azerbaijan).
Het is dat ik waarschijnlijk mijn bril daar niet onder krijgquote:Op woensdag 30 september 2020 22:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit voelt nog meer metal
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 september 2020 22:04 schreef H_T het volgende:
Op de een of andere manier voelt deze tijd alsof het uitstekend bij wat Sjef van Oekel-stripjes past
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |