Zo noemden ze het zelfquote:Op woensdag 30 september 2020 20:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik weet niet of een "dringend advies" iets is wat echt ingaat
Heb je daar een bron bij? Van 1,1 naar 0,9 is namelijk een flinke reductie.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:45 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Nope. Het is 1 van de middelen om de r0 onder de 1 te krijgen. Mondkapjes kunnen het wellicht van 1,1 naar 0,9 brengen bijvoorbeeld.
Mondkapjes maken in West-Europa geen wezenlijk (meetbaar) verschil op de lange termijn. Dat is absoluut een feit.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is géén feit. In Azië waar zowat iedereen een mondkapje draagt etc..
Idem met seizoensinvloeden en klimaten: geen feit. Gebeurde tegelijk op de wereld, ongeacht het seizoen of klimaat.
Ja maar.... overal? Ook buiten? Of in winkels? Openbare gebouwen? Is het al ingekaderd?quote:Op woensdag 30 september 2020 20:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Landelijk
Maar het is een dringend advies, geen verplichting
Ja, dat weet ik, ik wijs er alleen maar op dat het een nogal mallotige manier van uitdrukken isquote:
Ja, dat is wél het geval.quote:
Wat is er vandaag exact gezegd over de sneltesten capricia?quote:Op woensdag 30 september 2020 20:18 schreef capricia het volgende:
[..]
Heb je geluisterd vandaag? Het komt er aan.
Alles wat enigszins kans heeft aan sneltesten wordt aanbesteed (ook die van TNO).
We gaan naar een zogenaamde testsamenleving.
[..]
Beter is om de drukte te mijden: online boodschappen bestellen of op rustige tijden gaan.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:52 schreef FalloutVATS het volgende:
Ik ga ze denk ik toch wel dragen hoor die mondkapjes in de winkel. Het is hier altijd zo druk in de Dirk en AH dat ik het toch wel overweeg. Puur gewoon voor de zekerheid.
Binnen in publieke ruimtes als ik het goed hebquote:Op woensdag 30 september 2020 20:53 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ja maar.... overal? Ook buiten? Of in winkels? Openbare gebouwen? Is het al ingekaderd?
"Publieke binnenruimte". Details volgen vrijdag.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:53 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ja maar.... overal? Ook buiten? Of in winkels? Openbare gebouwen? Is het al ingekaderd?
Incorrect. De coronabrandhaarden zijn al vrij lang bekend en hebben zich heel lang beperkt tot bepaalde steden en regio's. Dat is ook in de media geweest. Je let volgens mij niet zo goed opquote:
Details volgen 2 dagen later. Ik schoot in de lach.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
"Publieke binnenruimte". Details volgen vrijdag.
ja, maar dat maatregelen-pakket was daar te slap en nu loopt het overal weer uit de klauwen.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:55 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Incorrect. De coronabrandhaarden zijn al vrij lang bekend en hebben zich heel lang beperkt tot bepaalde steden en regio's. Dat is ook in de media geweest. Je let volgens mij niet zo goed op
Nope, dat is het niet. En Covid-19 is niet iets Europees.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:53 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Mondkapjes maken in West-Europa geen wezenlijk (meetbaar) verschil op de lange termijn. Dat is absoluut een feit.
tja..quote:Op woensdag 30 september 2020 20:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Landelijk
Maar het is een dringend advies, geen verplichting
Er moeten waarschijnlijk eerst nog allerlei lobbygroepen overheen die uitzonderingen gaan bedingen.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Details volgen 2 dagen later. Ik schoot in de lach.
I know...quote:Op woensdag 30 september 2020 20:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Details volgen 2 dagen later. Ik schoot in de lach.
Jeetje.quote:Op woensdag 30 september 2020 20:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope, dat is het niet. En Covid-19 is niet iets Europees.
Niet verplicht vanuit de regering dus. Al beslist de betreffende "publieke binnenruimte" dan dus zelf of het wel of niet verplicht wordtquote:Op woensdag 30 september 2020 20:56 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
tja..
Nog steeds vrijblijvend,zeg nou gewoon verplicht of niet. Dat schept teminste duidelijkheid en is voor 1 uitleg vatbaar.
Ja hallo, de voetbalkantine ging dicht én die mondkapjes was een ding, voor iets anders was geen aandacht hoor!quote:Op woensdag 30 september 2020 20:54 schreef Salina het volgende:
[..]
Wat is er vandaag exact gezegd over de sneltesten capricia?
Ik heb de laatste week tot 2 maal toe iets gemeld over de sneltesten maar geen enkele reactie, vraag of quote.
Misschien omdat het zo vreselijk druk is hier en dit topic zo snel gaat maar ik vond het wel wat verbazend.
hij hoopte dat iedereen 3 weken zich aan de regels ging houden en zijn best ging doen.....quote:Op woensdag 30 september 2020 20:45 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Het was überhaupt niet erg verstandig van Rutte om die drie weken te noemen. Dat gaat een hoop teleurstellingen opleveren waarschijnlijk.
Je kunt wel sarcastisch doen, maar je loopt onzin voor feiten te slijten hier..quote:
Valt een kantoortuin daar ook onder?quote:Op woensdag 30 september 2020 20:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
"Publieke binnenruimte". Details volgen vrijdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |