abonnement Unibet Coolblue
pi_195335206
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 23:30 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

762617 leugens verteld, 362 schandalen veroorzaakt en daar bovenop nog even meer dan 200.000 mensen vermoord.

Daar is weinig anoniem aan eigenlijk.
Even los van de corona opmerking is dat met schandalen en leugens precies wat ik bedoel. Hoop heisa, weinig concrete veranderingen. Vermaakt vier jaar de media met z'n rariteiten, maar wat heeft ie nou gedaan?

z'n gebrek aan handelen eerder een probleem geweest ja zo ook dus bij corona maar verder?

Ook geen oorlogen gelukkig. Op mislukte handelsoorlog na.
pi_195335208
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 23:27 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. Daarom post hij ook niet vanuit Veritas zelf, maar linkt hij naar Fox in de hoop dat het nog enigszins respectabel is.
Project Veritas videos worden verwijderd hier.

Het Fox artikel omschrijft volgens mij prima hoe de bron bekend staat.

Het stukje nieuws is dat de lokale politie de claims en beschuldigingen evalueert.
pi_195335213
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 23:38 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel, ja. En dan zal Barr wel weer wat gaan roepen of zo? De mafkees die Qanon conspiracies in Italie persoonlijk ging onderzoeken als AG.

En dat moet je serieus nemen.
Barr is zo mogelijk nog meer een dictator in spe dan Trump.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_195335216
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 23:38 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Ja, inderdaad. laat hem het maar hebben over de uitholling van het zorgstelsel daar, zonder er een alternatief voor paraat te hebben . Of over zijn belastingontduiking.
En constant aan de leiding blijven. Trump is op zijn best als hij zijn tegenstander constant laat reageren, dat mag Biden niet toestaan. Biden moet de leiding nemen en niet ingaan op de waterval aan bullshit.
  dinsdag 29 september 2020 @ 23:41:19 #255
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_195335219
Wat is interessant aan grafiekjes uit 2016? Het is nu 2020. Je zag het Nederlands elftal ook niet winnen in 1992 :W
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_195335222
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 23:38 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Dat het nieuws van een "crimineel" afkomt (mij niet in verdiept) zegt nog niet direct dat het nieuws niet relevant is, de video's bewijzen genoeg om iig onderzoek uit te voeren.
[..]

Lees dit maar eens door

https://digital.hbs.edu/p(...)-fail-election-2016/

Hij forecast oscar winnaars b.v op vanuit comments op reddit. Met termen zoals "lol" "haha" "rekt".

[ afbeelding ]

We zullen zien of zijn data/polls (die hij ontvangt *kuch*) en zijn kwakje nu echt de waarheid kunnen voorspellen.
Dat de uitkomst met de kleinere kans is uitgekomen betekent niet dat de kansberekening an sich slecht is. De kans om een 6 met een dobbelsteen te werpen is kleiner dan de overwinningskans die Trump daar toegedicht maar als dat gebeurt ga je toch ook niet brullen dat er allemaal niks van klopt en dat dobbelstenen fake news zijn?
  dinsdag 29 september 2020 @ 23:42:13 #257
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195335231
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 23:40 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Even los van de corona opmerking is dat met schandalen en leugens precies wat ik bedoel. Hoop heisa, weinig concrete veranderingen. Vermaakt vier jaar de media met z'n rariteiten, maar wat heeft ie nou gedaan?

z'n gebrek aan handelen eerder een probleem geweest ja zo ook dus bij corona maar verder?

Ook geen oorlogen gelukkig. Op mislukte handelsoorlog na.
Die corona opmerking is uiteraard aangedikt, maar niet vals. Hij had heel veel doden kunnen voorkomen.

De rest ben ik met je eens hoor.
Zuiger van het FOK!-OMT
  dinsdag 29 september 2020 @ 23:43:42 #258
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_195335252
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 23:42 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Die corona opmerking is uiteraard aangedikt, maar niet vals. Hij had heel veel doden kunnen voorkomen.

De rest ben ik met je eens hoor.
Het voorkomen van onnodige doden hoort imho tot de taak van een regeringsleider.niet om het een of ander.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_195335257
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 23:40 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Even los van de corona opmerking is dat met schandalen en leugens precies wat ik bedoel. Hoop heisa, weinig concrete veranderingen. Vermaakt vier jaar de media met z'n rariteiten, maar wat heeft ie nou gedaan?

z'n gebrek aan handelen eerder een probleem geweest ja zo ook dus bij corona maar verder?

Ook geen oorlogen gelukkig. Op mislukte handelsoorlog na.
Die mislukte handelsoorlogen hebben nogal wat schade gedaan, dat onderschat je nogal. Verder:

- Obamacare verzwakken zonder enige vervanging of verbetering invoeren
- Handelsverdragen opblazen zonder alternatief
- Uit het verdrag met Iran stappen
- Noord-Korea een enorme overwinning bezorgen
- Israel veel te macht geven in het Midden-Oosten
- Troepen terugtrekken zonder plan en een machtsvacuum achterlaten in bijvoorbeeld Afghanistan

En dat is behalve Obamacare alleen nog maar buitlandbeleid.
  dinsdag 29 september 2020 @ 23:44:12 #260
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195335259
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 23:43 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Het voorkomen van onnodige doden hoort imho tot de taak van een regeringsleider.niet om het een of ander.
Dat zeg ik.
Zuiger van het FOK!-OMT
  Moderator dinsdag 29 september 2020 @ 23:45:07 #261
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195335266
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 23:40 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Even los van de corona opmerking is dat met schandalen en leugens precies wat ik bedoel. Hoop heisa, weinig concrete veranderingen. Vermaakt vier jaar de media met z'n rariteiten, maar wat heeft ie nou gedaan?

z'n gebrek aan handelen eerder een probleem geweest ja zo ook dus bij corona maar verder?

Ook geen oorlogen gelukkig. Op mislukte handelsoorlog na.
Handelsoorlogen, bijne echte oorlogen, meer troepen buiten de VS dan onder Obama, afbraak van milieu maatregelen, afbraak van voorzieningen in de VS, de Amerikaanse economie een recessie in geholpen, een record budget deficiet, een epidemie compleet uit de hand laten lopen en nog een waslijst aan kleinere zaken.

Nee, hij is geen wereldoorlog begonnen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  dinsdag 29 september 2020 @ 23:46:39 #262
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_195335284
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 23:45 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Handelsoorlogen, bijne echte oorlogen, meer troepen buiten de VS dan onder Obama, afbraak van milieu maatregelen, afbraak van voorzieningen in de VS, de Amerikaanse economie een recessie in geholpen, een record budget deficiet, een epidemie compleet uit de hand laten lopen en nog een waslijst aan kleinere zaken.

Nee, hij is geen wereldoorlog begonnen.
Maar zit wel dicht bij een burgeroorlog.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_195335285
Van mij mogen de polls zo blijven hoor, dit ontmoedigt alleen Biden supporters om te stemmen en wakkert juist Trump stemmers aan.

twitter


Kijk de real polls van Donald laten hele andere berichten zien :)
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  dinsdag 29 september 2020 @ 23:48:01 #264
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195335295
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 23:46 schreef epicbeardman het volgende:
Van mij mogen de polls zo blijven hoor, dit ontmoedigt alleen Biden supporters om te stemmen en wakkert juist Trump stemmers aan.

[ twitter ]

Kijk de real polls van Donald laten hele andere berichten zien :)
Waarom vind je Trump een goede president? :)

Kun je voor mij opsommen wat hij goed heeft gedaan in de laatste 4 jaar?
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195335297
twitter


_O-
pi_195335303
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 23:43 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Het voorkomen van onnodige doden hoort imho tot de taak van een regeringsleider.niet om het een of ander.
Dus daarom is onder Trump de regel geschrapt om het aantal burger doden bij drone strikes te registreren zodat men die cijfers niet meer vrij hoefden te geven. Aantal troepen overzees en in conflictgebieden is ook niet echt afgenomen. Wel plotsklaps wegrennen uit Syrie zodat de Koerden afgeslacht werden.

Waarom krijgt Trump zoveel krediet voor het 'niet beginnen van een oorlog'?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_195335311
Je moet toch wat verzinnen om Trump een veer in de reet te kunnen steken :')
pi_195335318
quote:
Het debat duurt 90 minuten....
pi_195335325
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 23:48 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Waarom vind je Trump een goede president? :)

Kun je voor mij opsommen wat hij goed heeft gedaan in de laatste 4 jaar?
Het feit dat hij zo gehaat is bij democraten zegt mij genoeg dat hij het goede voor heeft met Amerika. Dat zijn vaak globalisten en zijn niet trots op hen land. Die zien de Amerikaanse flag als iets racistisch. Het liefste hebben de democraten een Amerikaanse flag met een LGBTH regenboog en BLM vuist er op.

Amerika moet Amerika blijven, een land dat trots is en een wereld leider moet blijven.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195335327
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 23:46 schreef epicbeardman het volgende:
Van mij mogen de polls zo blijven hoor, dit ontmoedigt alleen Biden supporters om te stemmen en wakkert juist Trump stemmers aan.

[ twitter ]

Kijk de real polls van Donald laten hele andere berichten zien :)
Maar die "real polls" wil hij ongetwijfeld niet met ons delen net zoals zijn "real tax papers", zijn "real healthcare plan" en al zijn andere verzinsels?
  dinsdag 29 september 2020 @ 23:51:20 #271
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_195335328
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 23:46 schreef epicbeardman het volgende:
Van mij mogen de polls zo blijven hoor, dit ontmoedigt alleen Biden supporters om te stemmen en wakkert juist Trump stemmers aan.

[ twitter ]

Kijk de real polls van Donald laten hele andere berichten zien :)
Allemaal leuk en aardig, maar jezelf aanprijzen doen alleen ijdele warhoofden. Welke poll er ook wordt gebruikt, de voorsprong van Biden is akelig stabiel. Er zit geen fluctuatie in, anders dan groei. En dat moet Trump behoorlijk verontruste.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_195335332
Ik steek hem met plezier een veer in z'n reet hoor. Van een levende cassowary :)
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_195335335
Deze polls lijken mij een stuk beter beeld te schetsen dan die van 538 bv.

https://www.270towin.com/2020-polls-biden-trump/

Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195335337
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 23:50 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Het debat duurt 90 minuten....
Buiten dat was het uiteraard een grap.
pi_195335342
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 23:51 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Het feit dat hij zo gehaat is bij democraten zegt mij genoeg dat hij het goede voor heeft met Amerika. Dat zijn vaak globalisten en zijn niet trots op hen land. Die zien de Amerikaanse flag als iets racistisch. Het liefste hebben de democraten een Amerikaanse flag met een LGBTH regenboog en BLM vuist er op.

Amerika moet Amerika blijven, een land dat trots is en een wereld leider moet blijven.
wut

:')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 29 september 2020 @ 23:53:38 #276
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_195335352
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 23:50 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Het debat duurt 90 minuten....
45 minuten debat van Biden , 45 minuten geraaskal van trump
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_195335353
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 23:52 schreef Barbusse het volgende:

[..]

wut

:')
Klinkt raar, maar die kant gaan de democraten wel op met mensen zoals Ilhan Omar en AOC. Die willen Amerika afbreken vanaf binnen in.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195335359
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 23:46 schreef epicbeardman het volgende:
Van mij mogen de polls zo blijven hoor, dit ontmoedigt alleen Biden supporters om te stemmen en wakkert juist Trump stemmers aan.

[ twitter ]

Kijk de real polls van Donald laten hele andere berichten zien :)
Ben jij niet degene die 'gek' wordt als Trump verliest? Jij lijkt immers vurig te hopen dat de man wint.

Ik sta er persoonlijk een stuk nuchterder in, al denk ik wel dat het in het belang van de VS is dat Biden wint.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 29 september 2020 @ 23:54:25 #279
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195335361
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 23:51 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Het feit dat hij zo gehaat is bij democraten zegt mij genoeg dat hij het goede voor heeft met Amerika. Dat zijn vaak globalisten en zijn niet trots op hen land. Die zien de Amerikaanse flag als iets racistisch. Het liefste hebben de democraten een Amerikaanse flag met een LGBTH regenboog en BLM vuist er op.

Amerika moet Amerika blijven, een land dat trots is en een wereld leider moet blijven.
De Trump supporter in een notendop.

Nog steeds geen lijstje van wat Trump nou écht heeft bereikt in die vier jaar behalve liegen en tientallen schandalen.
Zuiger van het FOK!-OMT
  Moderator dinsdag 29 september 2020 @ 23:54:45 #280
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195335367
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 23:51 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Het feit dat hij zo gehaat is bij democraten zegt mij genoeg dat hij het goede voor heeft met Amerika. Dat zijn vaak globalisten en zijn niet trots op hen land. Die zien de Amerikaanse flag als iets racistisch. Het liefste hebben de democraten een Amerikaanse flag met een LGBTH regenboog en BLM vuist er op.

Amerika moet Amerika blijven, een land dat trots is en een wereld leider moet blijven.
Nou, dan ben je dus tegen Trump. Want onder Trump is de VS geen wereldleider meer.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195335369
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 23:51 schreef epicbeardman het volgende:
Deze polls lijken mij een stuk beter beeld te schetsen dan die van 538 bv.

https://www.270towin.com/2020-polls-biden-trump/

[ afbeelding ]
Fivethirtyeight denkt dat de gepollde popular vote zo’n 50.2 vs 43.2(=+7) is op het moment. Gunstiger voor Trump dus dan wat jij toont.
pi_195335372
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 23:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ben jij niet degene die 'gek' wordt als Trump verliest? Jij lijkt immers vurig te hopen dat de man wint.

Ik sta er persoonlijk een stuk nuchterder in, al denk ik wel dat het in het belang van de VS is dat Biden wint.
Het lijkt mij wel verdomd saai met sleepy Biden ja, nu met Trump hebben wij tenminste nog discussies. Straks onder Biden zal het maar 1 topic amerikaanse politiek zijn in 4 jaar wss.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  Moderator dinsdag 29 september 2020 @ 23:55:10 #283
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195335373
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 23:51 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Maar die "real polls" wil hij ongetwijfeld niet met ons delen net zoals zijn "real tax papers", zijn "real healthcare plan" en al zijn andere verzinsels?
Komen over 2 weken, natuurlijk, net als de rest van zijn plannen ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  dinsdag 29 september 2020 @ 23:55:33 #284
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_195335376
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 23:53 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Klinkt raar, maar die kant gaan de democraten wel op met mensen zoals Ilhan Omar en AOC. Die willen Amerika afbreken vanaf binnen in.
Afbraak is voorbehouden aan de senaat en de president.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Moderator dinsdag 29 september 2020 @ 23:56:02 #285
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195335380
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 23:53 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Klinkt raar, maar die kant gaan de democraten wel op met mensen zoals Ilhan Omar en AOC. Die willen Amerika afbreken vanaf binnen in.
Ja, ze willen miljardairs meer belasting laten betalen. The horror!!!!!!!!!
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195335383
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 23:51 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Het feit dat hij zo gehaat is bij democraten zegt mij genoeg dat hij het goede voor heeft met Amerika. Dat zijn vaak globalisten en zijn niet trots op hen land. Die zien de Amerikaanse flag als iets racistisch. Het liefste hebben de democraten een Amerikaanse flag met een LGBTH regenboog en BLM vuist er op.

Amerika moet Amerika blijven, een land dat trots is en een wereld leider moet blijven.
Trump heeft bondgenoten en internationale samenwerkingen de rug toegekeerd. We kunnen gerust stellen dat de VS onder zijn leiding definitief wereldleider af is/wordt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 29 september 2020 @ 23:57:08 #287
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195335389
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 23:55 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Het lijkt mij wel verdomd saai met sleepy Biden ja, nu met Trump hebben wij tenminste nog discussies. Straks onder Biden zal het maar 1 topic amerikaanse politiek zijn in 4 jaar wss.
Ik weet gewoon niet wat ik hierop moet zeggen :')
Zuiger van het FOK!-OMT
  dinsdag 29 september 2020 @ 23:58:39 #288
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_195335403
Waarom laten we het topic kapen door het PVV/Fvd campagneteam? Even tussendoor..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_195335405
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 23:56 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ja, ze willen miljardairs meer belasting laten betalen. The horror!!!!!!!!!
Nah, AOC wil historische standbeelden bijvoorbeeld weg hebben die in haar ogen vroeger boze witte mannen waren. En ook nog andere history uit musea.

AOC en Ilhan Omar zijn de Sylvana Simonsjes van Amerika.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195335414
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_195335415
quote:
Op dinsdag 29 september 2020 23:51 schreef epicbeardman het volgende:
Deze polls lijken mij een stuk beter beeld te schetsen dan die van 538 bv.

https://www.270towin.com/2020-polls-biden-trump/

[ afbeelding ]
159 kiesmannen voor Trump. *O*
  Moderator woensdag 30 september 2020 @ 00:00:28 #292
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195335422
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 23:58 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Nah, AOC wil historische standbeelden bijvoorbeeld weg hebben die in haar ogen vroeger boze witte mannen waren. En ook nog andere history uit musea.

AOC en Ilhan Omar zijn de Sylvana Simonsjes van Amerika.
Ze zijn gekozen volksvertegenwoordigers die wel de popular vote in hun district wonnen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator woensdag 30 september 2020 @ 00:01:31 #293
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195335434
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 23:58 schreef klappernootopreis het volgende:
Waarom laten we het topic kapen door het PVV/Fvd campagneteam? Even tussendoor..
Omdat iedereen hier welkom is, klappernoot. En als ze onzin posten dan mag iedereen gewoon daarop reageren of het compleet negeren.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  woensdag 30 september 2020 @ 00:01:31 #294
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_195335435
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 23:58 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Nah, AOC wil historische standbeelden bijvoorbeeld weg hebben die in haar ogen vroeger boze witte mannen waren. En ook nog andere history uit musea.

AOC en Ilhan Omar zijn de Sylvana Simonsjes van Amerika.
Ja en? Trump is het Mussertje van de VS. Als je toch met namen gaat strooien..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_195335443
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 23:51 schreef epicbeardman het volgende:
Deze polls lijken mij een stuk beter beeld te schetsen dan die van 538 bv.

https://www.270towin.com/2020-polls-biden-trump/

[ afbeelding ]
Wat schetst 538 dan? Daar staat Trump er beter voor dan hier en leidt Biden met 7.1 % _O-
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 30 september 2020 @ 00:02:05 #296
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_195335444
quote:
:D
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_195335447
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 23:58 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Nah, AOC wil historische standbeelden bijvoorbeeld weg hebben die in haar ogen vroeger boze witte mannen waren. En ook nog andere history uit musea.

AOC en Ilhan Omar zijn de Sylvana Simonsjes van Amerika.
Ja, de aanbidding van slavenhandelaren en landverraders is ook in de VS niet echt meer van deze tijd. Gelukkig maar.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_195335448
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 00:00 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ze zijn gekozen volksvertegenwoordigers die wel de popular vote in hun district wonnen.
Ja en hoe.. daarom zit de politie er nu naar te kijken. Als Ilhan Omar mensen betaald om haar naam in te vullen op de ballots.. Oei. Maarja nu raak ik volgens jullie BNW gedachtegang aan (ookal staat het op video) Dus hier zal ik over ophouden :*
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195335459
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 23:55 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Het lijkt mij wel verdomd saai met sleepy Biden ja, nu met Trump hebben wij tenminste nog discussies. Straks onder Biden zal het maar 1 topic amerikaanse politiek zijn in 4 jaar wss.
Let it be

Kun je weer re-runs van andere soaps bekijken.
  woensdag 30 september 2020 @ 00:03:51 #300
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_195335460
De belasting perikelen van Trump gaan hem vanavond de kop kosten.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')