Daar is het dan ook net Amsterdam Nieuw West of Zuid Oost...quote:Op maandag 28 september 2020 19:17 schreef Questular het volgende:
[..]
Heeft Frankrijk niet een mondkapjes plicht? Kan nu niet zeggen dat het daar zo veel beter gaat.
Valt of staat ook met het gebruik en handhaven.quote:Op maandag 28 september 2020 19:17 schreef Questular het volgende:
[..]
Heeft Frankrijk niet een mondkapjes plicht? Kan nu niet zeggen dat het daar zo veel beter gaat.
Albert Bos.quote:Op maandag 28 september 2020 19:18 schreef Confetti het volgende:
Hoe heet die debiel van de NOS? Elke keer weer.
Waar anders?quote:Op maandag 28 september 2020 19:19 schreef Predator40 het volgende:
weer alle verantwoordelijkheid bij de burgers en ondernemers leggen
En terecht natuurlijk.quote:Op maandag 28 september 2020 19:19 schreef Predator40 het volgende:
En als ze het verplichten heb je exact dezelfde redenatie.quote:Op maandag 28 september 2020 19:13 schreef Monolith het volgende:
Mondkapjes advies dat een winkelier af mag dwingen is ook weer lekker makkelijk. Die ondernemers die het zwaar hebben gaan zeker ook nog even klanten weigeren.
Kan altijd boos worden om die opzetjes van vragen zodat de regel kan worden toegelicht.quote:
het het fucking leger om al die regels te handhaven !quote:
Bij de roverheid. We krijgen nog 1000 euro van Oprutte.quote:
quote:Op maandag 28 september 2020 19:21 schreef F.Sinatra het volgende:
Denk dat enthousiasme zeker wel het goede woord is bij de voorzitter van die veiligheidsregio's!
Nou nee, dan kun je het niet naleven ook consequenties geven.quote:Op maandag 28 september 2020 19:20 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
En als ze het verplichten heb je exact dezelfde redenatie.
Wat moet 'ie dan zeggen? 'Blijf maar 10 dagen thuis, want je kunt je toch niet laten testen?'quote:Op maandag 28 september 2020 19:12 schreef AlwaysHappy het volgende:
Typisch Rutte. Roepen dat er als basis regel geldt dat je je moet laten testen. Laat even achterwege dat dat alleen mag als je aan bepaalde criteria voldoet. En als de GGD het aan kan.
Echt, regel die puinhoop eerst eens..
Kan je verzekeren dat we elkaar straks doodgooien met voorbeelden dat het hier ook niet werkt.quote:Op maandag 28 september 2020 19:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Valt of staat ook met het gebruik en handhaven.
Beelden van de afgelopen tour de france hebben laten zien dat dat daar iig niet goed gaat
Zonder een wettelijke grond kunnen ze het niet afdwingen. Het is dan ook een farce dat de coronawet er nog niet is.quote:Op maandag 28 september 2020 19:19 schreef Predator40 het volgende:
Ook zo, maar de overheid besmet zelf niemand.quote:Op maandag 28 september 2020 19:20 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
En terecht natuurlijk.
Dat zeggende ben ik echt klaar met al die kut regels.
Andere discussie...quote:Op maandag 28 september 2020 19:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Bij de roverheid. We krijgen nog 1000 euro van Oprutte.
Haha ja vragen zijn allemaal vantevoren ingediend zodat antwoord perfect voorbereid kan worden.quote:Op maandag 28 september 2020 19:20 schreef Vallon het volgende:
[..]
Kan altijd boos worden om die opzetjes van vragen zodat de regel kan worden toegelicht.
Gezien de gevolgen bij een uitbraak op kantoor denk ik het wel.quote:Op maandag 28 september 2020 19:11 schreef Ebinas het volgende:
Thuiswerken tenzij het echt niet anders kan.
Ben benieuwd of alle werkgevers dit op kunnen/willen brengen.
Nee. Zorg die overbelast dreigt te raken binnen een maand.quote:Op maandag 28 september 2020 19:21 schreef DonDruiper het volgende:
Wat een paniekvoetbal weer voor een handje vol overledenen.
Ja, maar als we niks doen worden het er veel meerquote:Op maandag 28 september 2020 19:21 schreef DonDruiper het volgende:
Ik heb er echt een hard hoofd in..quote:Op maandag 28 september 2020 19:22 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Gezien de gevolgen bij een uitbraak op kantoor denk ik het wel.
al zouden ze het verplichtenquote:Op maandag 28 september 2020 19:21 schreef Hamzoef het volgende:
Opeens hebben mondkapjes toch enig effect. Het was toch alleen om gedrag te beïnvloeden zogenaamd?
Den Haag heeft gewoon een boel niet op orde, dat mogen we toch wel concluderen.quote:Op maandag 28 september 2020 19:21 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Zonder een wettelijke grond kunnen ze het niet afdwingen. Het is dan ook een farce dat de coronawet er nog niet is.
Ja, daar is Nederland ook echt op ingericht...quote:Op maandag 28 september 2020 19:21 schreef Confetti het volgende:
[..]
Politie, BOA's, leger. Iedereen met echte macht.
Daar ben ik ook wel bang voor. Vandaar ook dat ik hem wel opzet. Maar daarnaast mij zo min mogelijk onder de mensen ga begeven.quote:Op maandag 28 september 2020 19:21 schreef Vallon het volgende:
[..]
Kan je verzekeren dat we elkaar straks doodgooien met voorbeelden dat het hier ook niet werkt.
de overledenen zijn het probleem ook niet. Het zijn meer de ziekenhuizen die vol komen te liggen waardoor andere zorg niet door kan gaanquote:Op maandag 28 september 2020 19:21 schreef DonDruiper het volgende:
Misschien moet ie eens zeggen dat ze hun eigen zaakjes niet eens op orde hebben. Dat ze zelf hun eigen beloftes niet eens naleven (iedereen kunnen testen van een paar maanden geleden). Ipv enkel de verantwoordelijkheid bij het volk te leggen.quote:Op maandag 28 september 2020 19:21 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Wat moet 'ie dan zeggen? 'Blijf maar 10 dagen thuis, want je kunt je toch niet laten testen?'
Hebben ze ooit echt gezegd dat het echt helemal geen effect zou hebben?quote:Op maandag 28 september 2020 19:21 schreef Hamzoef het volgende:
Opeens hebben mondkapjes toch enig effect. Het was toch alleen om gedrag te beïnvloeden zogenaamd?
dat zei je 2 weken geleden ook over de 3000quote:Op maandag 28 september 2020 19:25 schreef galantis het volgende:
Dus 5000 besmettingen over een week, we gaan het zien.
Is dit de plek om dat te zeggen?quote:Op maandag 28 september 2020 19:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Misschien moet ie eens zeggen dat ze hun eigen zaakjes niet eens op orde hebben. Dat ze zelf hun eigen beloftes niet eens naleven (iedereen kunnen testen van een paar maanden geleden). Ipv enkel de verantwoordelijkheid bij het volk te leggen.
Kun je die terugvinden?quote:Op maandag 28 september 2020 19:25 schreef Predator40 het volgende:
[..]
dat zei je 2 weken geleden ook over de 3000
Ordnung muss seinquote:Op maandag 28 september 2020 19:27 schreef matthijst het volgende:
We gaan thuiswerken niet afdwingen, maar als je een uitbraak op kantoor krijgt sluiten we de toko.
Valt niet te controleren en als je niks meld..quote:Op maandag 28 september 2020 19:27 schreef matthijst het volgende:
We gaan thuiswerken niet afdwingen, maar als je een uitbraak op kantoor krijgt sluiten we de toko.
Werkgevers mogen ook hun verantwoordelijkheid nemen.quote:Op maandag 28 september 2020 19:27 schreef matthijst het volgende:
Tja het ligt toch ook geheel aan de bevolking om dit succesvol te maken? Het wel of niet meteen kunnen testen zou niks moeten afdoen aan het feit dat je de regels moet naleven.quote:Op maandag 28 september 2020 19:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Misschien moet ie eens zeggen dat ze hun eigen zaakjes niet eens op orde hebben. Dat ze zelf hun eigen beloftes niet eens naleven (iedereen kunnen testen van een paar maanden geleden). Ipv enkel de verantwoordelijkheid bij het volk te leggen.
Geloven is ook een religie. En ja die andere landen doen dat wel voor lulu en nog los dat we kunnen zien dat ze ze het beoogde effect niet hebben.quote:Op maandag 28 september 2020 19:15 schreef Ebinas het volgende:
Dat mondkapjes gezeik ben ik al lang zat. Mij maak je niet wijs dat ze in andere landen dit voor jan lulu verplichten.
Verplicht het lekker niet, ik draag hem wel en kom zo min mogelijk daar waar mense dichtbij zijn
Die gaat er geheid komen.quote:Op maandag 28 september 2020 19:27 schreef falling_away het volgende:
Nog geen meme van de gebarentolk die 2x in haar hand hoestte?
verantwoordelijkheden nemen zijn we nu nou niet heel goed in is wel gebleken de afgelopen maandenquote:Op maandag 28 september 2020 19:28 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Werkgevers mogen ook hun verantwoordelijkheid nemen.
Waarom zou je je moeten laten testen als je geen klachten hebt?quote:Op maandag 28 september 2020 19:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dit is stil verzet. Top !!!!quote:Op maandag 28 september 2020 19:12 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Irma hoest niet in de elleboog
strafblad pls
als bijvoorbeeld je kinderen wel klachten hebbenquote:Op maandag 28 september 2020 19:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom zou je je moeten laten testen als je geen klachten hebt?
Haha.quote:Op maandag 28 september 2020 19:28 schreef Vallon het volgende:
[..]
Geloven is ook een religie. En ja die andere landen doen dat wel voor lulu en nog los dat we kunnen zien dat ze ze het beoogde effect niet hebben.
Mondkapjes helpen maar ik zou op zijn minst willen weten hoeveel voordat ik ca ¤20 per week per persoon ga uitgeven. Maar goed ik heb een mooie kèkke van nylon visdraad die heerlijk doorwasemt zodat mij niet verweten kan worden dat iemand besmet raakt. Zo goed ?
Boefjequote:Op maandag 28 september 2020 19:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Haha.
Moest ook zo'n ding op in het vliegtuig, had er zo'n laagje uitgeknipt
Dat is exact waar ik net ook aan moest denkenquote:Op maandag 28 september 2020 19:29 schreef Monolith het volgende:
Ik snap dat samenvatten van de NOS eindelijk na dat item over begrijpend lezen bij ZML.
alleen het thuiswerken....de rest is gewoon weer niksquote:Op maandag 28 september 2020 19:30 schreef quirina het volgende:
Deze maatregelen gaan niet werken. Dat kan ik je nou al op een briefje geven.
wow stoer weerquote:Op maandag 28 september 2020 19:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Haha.
Als het voor jou goed is, dan zou dat voor jou voldoende moeten zijn.quote:Op maandag 28 september 2020 19:28 schreef Vallon het volgende:
[..]
Geloven is ook een religie. En ja die andere landen doen dat wel voor lulu en nog los dat we kunnen zien dat ze ze het beoogde effect niet hebben.
Mondkapjes helpen maar ik zou op zijn minst willen weten hoeveel voordat ik ca ¤20 per week per persoon ga uitgeven. Maar goed ik heb een mooie kèkke van nylon visdraad die heerlijk doorwasemt zodat mij niet verweten kan worden dat iemand besmet raakt. Zo goed ?
Vooral comfortabel en goed voor onze immuniteit.quote:
alleen minder goed voor je IQquote:Op maandag 28 september 2020 19:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vooral comfortabel en goed voor onze immuniteit.
Komt op mij ook heel slechts over..... beetje plaatsvevangende schuld aanleunen die pvd zelf is veroorzaakt.quote:Op maandag 28 september 2020 19:04 schreef Jor_Dii het volgende:
Hoog “het is jullie schuld” verhaaltje dit, geen goede tactiek wmb
Geef deze internetbadass eens snel wat plusjes!quote:Op maandag 28 september 2020 19:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vooral comfortabel en goed voor onze immuniteit.
Dat maakt niet uit als je over ruim voldoende beschikt.quote:Op maandag 28 september 2020 19:32 schreef Predator40 het volgende:
[..]
alleen minder goed voor je IQ
Voor Nederland is het een stuk heftiger.quote:Op maandag 28 september 2020 19:30 schreef Predator40 het volgende:
[..]
alleen het thuiswerken....de rest is gewoon weer niks
Vervolgvraag:quote:Op maandag 28 september 2020 19:30 schreef Predator40 het volgende:
[..]
als bijvoorbeeld je kinderen wel klachten hebben
KGa er vanuit dat we dit riedeltje nog wel vaker gaan zien.quote:Op maandag 28 september 2020 19:03 schreef trein2000 het volgende:
[..]
T is gewoon de 1e golf all over again.
quote:Op maandag 28 september 2020 19:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Haha.
Ja maar zoals we van ze gewend zijn geen antwoord op de vraag.quote:Op maandag 28 september 2020 19:33 schreef Gretzl het volgende:
Terechte vragen van BNR over de strategie, waarin het kabinet hopeloos faalt
Sowieso opvallend hoe onkritisch de NOS is en wanneer de andere media vragen gaan stellen, draaien ze de persconferentie wegquote:Op maandag 28 september 2020 19:33 schreef Gretzl het volgende:
Terechte vragen van BNR over de strategie, waarin het kabinet hopeloos faalt
Maar niemand kan dit horen want er is geen publiek in het stadionquote:Op maandag 28 september 2020 19:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
HUUUUGO TREK JE SCHOENE UIT
HUUGOO TREK JE SCHOENEN UIT
HUGO TREK JE SCHOENEN UIT!!!!!!
(op de melodie van een voetbalspreekkoor)
Met z’n allen op zoomquote:Op maandag 28 september 2020 19:36 schreef gniffie het volgende:
[..]
Maar niemand kan dit horen want er is geen publiek in het stadion
Een vraag stellen die mogelijk enigszins allicht zouden kunnen duiden op een licht kritische vraag staat bij de NOS gelijk aan ontslagquote:Op maandag 28 september 2020 19:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Sowieso opvallend hoe onkritisch de NOS is en wanneer de andere media vragen gaan stellen, draaien ze de persconferentie weg
Putin laat zich as we speak inenten dus daarover zou ik mij geen zorgen makenquote:Op maandag 28 september 2020 19:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
Lees ook steeds meer berichten dat we niet teveel hosanna moeten doen, ook niet als er een vaccin is...
Ik heb van Ali mooi zwarte strakke, ik krijg het sws benauwd - iets met ptss, slechte jeugd en trauma - wanneer ik iets voor mijn mond krijg. Ben bijna in staat om naar de huisarts te gaan voor een ontheffing.quote:Op maandag 28 september 2020 19:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Haha.
Nee dat doen ze gewoon als de gereserveerde zendtijd voor de persco voorbij is en het volgende programma moet beginnen.quote:Op maandag 28 september 2020 19:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Sowieso opvallend hoe onkritisch de NOS is en wanneer de andere media vragen gaan stellen, draaien ze de persconferentie weg
Ik ook BNRquote:“Ik mis nog een beetje reflectie van het kabinet wat het zelf verkeerd heeft gedaan”’
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |