Komt op mij ook heel slechts over..... beetje plaatsvevangende schuld aanleunen die pvd zelf is veroorzaakt.quote:Op maandag 28 september 2020 19:04 schreef Jor_Dii het volgende:
Hoog “het is jullie schuld” verhaaltje dit, geen goede tactiek wmb
Geef deze internetbadass eens snel wat plusjes!quote:Op maandag 28 september 2020 19:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vooral comfortabel en goed voor onze immuniteit.
Dat maakt niet uit als je over ruim voldoende beschikt.quote:Op maandag 28 september 2020 19:32 schreef Predator40 het volgende:
[..]
alleen minder goed voor je IQ
Voor Nederland is het een stuk heftiger.quote:Op maandag 28 september 2020 19:30 schreef Predator40 het volgende:
[..]
alleen het thuiswerken....de rest is gewoon weer niks
Vervolgvraag:quote:Op maandag 28 september 2020 19:30 schreef Predator40 het volgende:
[..]
als bijvoorbeeld je kinderen wel klachten hebben
KGa er vanuit dat we dit riedeltje nog wel vaker gaan zien.quote:Op maandag 28 september 2020 19:03 schreef trein2000 het volgende:
[..]
T is gewoon de 1e golf all over again.
quote:Op maandag 28 september 2020 19:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Haha.
Moest ook zo'n ding op in het vliegtuig, had er zo'n laagje uitgeknipt
Ja maar zoals we van ze gewend zijn geen antwoord op de vraag.quote:Op maandag 28 september 2020 19:33 schreef Gretzl het volgende:
Terechte vragen van BNR over de strategie, waarin het kabinet hopeloos faalt
Sowieso opvallend hoe onkritisch de NOS is en wanneer de andere media vragen gaan stellen, draaien ze de persconferentie wegquote:Op maandag 28 september 2020 19:33 schreef Gretzl het volgende:
Terechte vragen van BNR over de strategie, waarin het kabinet hopeloos faalt
Maar niemand kan dit horen want er is geen publiek in het stadionquote:Op maandag 28 september 2020 19:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
HUUUUGO TREK JE SCHOENE UIT
HUUGOO TREK JE SCHOENEN UIT
HUGO TREK JE SCHOENEN UIT!!!!!!
(op de melodie van een voetbalspreekkoor)
Met z’n allen op zoomquote:Op maandag 28 september 2020 19:36 schreef gniffie het volgende:
[..]
Maar niemand kan dit horen want er is geen publiek in het stadion
Een vraag stellen die mogelijk enigszins allicht zouden kunnen duiden op een licht kritische vraag staat bij de NOS gelijk aan ontslagquote:Op maandag 28 september 2020 19:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Sowieso opvallend hoe onkritisch de NOS is en wanneer de andere media vragen gaan stellen, draaien ze de persconferentie weg
Putin laat zich as we speak inenten dus daarover zou ik mij geen zorgen makenquote:Op maandag 28 september 2020 19:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
Lees ook steeds meer berichten dat we niet teveel hosanna moeten doen, ook niet als er een vaccin is...
Ik heb van Ali mooi zwarte strakke, ik krijg het sws benauwd - iets met ptss, slechte jeugd en trauma - wanneer ik iets voor mijn mond krijg. Ben bijna in staat om naar de huisarts te gaan voor een ontheffing.quote:Op maandag 28 september 2020 19:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Haha.
Moest ook zo'n ding op in het vliegtuig, had er zo'n laagje uitgeknipt
Nee dat doen ze gewoon als de gereserveerde zendtijd voor de persco voorbij is en het volgende programma moet beginnen.quote:Op maandag 28 september 2020 19:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Sowieso opvallend hoe onkritisch de NOS is en wanneer de andere media vragen gaan stellen, draaien ze de persconferentie weg
Ik ook BNRquote:“Ik mis nog een beetje reflectie van het kabinet wat het zelf verkeerd heeft gedaan”’
Zou wel baas zijn als je ontheffing kan krijgen voor zo'n ding, vroeger jeugdastma gehad, dus wellicht kunnen we daar dan wat meequote:Op maandag 28 september 2020 19:39 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ik heb van Ali mooi zwarte strakke, ik krijg het sws benauwd - iets met ptss, slechte jeugd en trauma - wanneer ik iets voor mijn mond krijg. Ben bijna in staat om naar de huisarts te gaan voor een ontheffing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is wel flink naar. Hopen dat je die dan maar niet teveel hoeft te gebruiken
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
Omdat supporters elkaar aan kunnen steken als de wind verkeerd staat?quote:Op maandag 28 september 2020 19:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
De cijfers stijgen sinds half juli alweer, en begin september is het betaald voetbal pas begonnen. Waarom dichten ze nu opeens zoveel risico's toe aan die stadions dan?
Yep. Vooral ook waterstof-peroxide aanschaffen, helpt goed om te voorkomen dat het virus wordt gedetecteerd bij het testen. Ik mis nog steeds wie de kosten van die quarantaine gaat betalen..... doe doe je immers in landsbelang.quote:Op maandag 28 september 2020 19:27 schreef quirina het volgende:
[..]
Valt niet te controleren en als je niks meld..
Hoop niet voor je dat je ooit ontvoerd wordtquote:Op maandag 28 september 2020 19:39 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ik heb van Ali mooi zwarte strakke, ik krijg het sws benauwd - iets met ptss, slechte jeugd en trauma - wanneer ik iets voor mijn mond krijg. Ben bijna in staat om naar de huisarts te gaan voor een ontheffing.
quote:Op maandag 28 september 2020 19:42 schreef Vallon het volgende:
[..]
Yep. Vooral ook waterstof-peroxide aanschaffen, helpt goed om te voorkomen dat het virus wordt gedetecteerd bij het testen. Ik mis nog steeds wie de kosten van die quarantaine gaat betalen..... doe doe je immers in landsbelang.
quote:Op maandag 28 september 2020 19:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zou wel baas zijn als je ontheffing kan krijgen voor zo'n ding, vroeger jeugdastma gehad, dus wellicht kunnen we daar dan wat mee
Dan zegt de huisarts "Hey, je komt de praktijk niet binnen zonder mondkapje" en daarna "Blijf dan maar gewoon thuis"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is wel flink naar. Hopen dat je die dan maar niet teveel hoeft te gebruiken
Dat geeft een lekker krachtig signaalquote:Op maandag 28 september 2020 19:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
De cijfers stijgen sinds half juli alweer, en begin september is het betaald voetbal pas begonnen. Waarom dichten ze nu opeens zoveel risico's toe aan die stadions dan?
Yep dit heet een 1-2tje. Dat is ondertussen wel duidelijk.quote:Op maandag 28 september 2020 19:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee dat doen ze gewoon als de gereserveerde zendtijd voor de persco voorbij is en het volgende programma moet beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |