Misschien moet ie eens zeggen dat ze hun eigen zaakjes niet eens op orde hebben. Dat ze zelf hun eigen beloftes niet eens naleven (iedereen kunnen testen van een paar maanden geleden). Ipv enkel de verantwoordelijkheid bij het volk te leggen.quote:Op maandag 28 september 2020 19:21 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Wat moet 'ie dan zeggen? 'Blijf maar 10 dagen thuis, want je kunt je toch niet laten testen?'
Hebben ze ooit echt gezegd dat het echt helemal geen effect zou hebben?quote:Op maandag 28 september 2020 19:21 schreef Hamzoef het volgende:
Opeens hebben mondkapjes toch enig effect. Het was toch alleen om gedrag te beďnvloeden zogenaamd?
dat zei je 2 weken geleden ook over de 3000quote:Op maandag 28 september 2020 19:25 schreef galantis het volgende:
Dus 5000 besmettingen over een week, we gaan het zien.
Is dit de plek om dat te zeggen?quote:Op maandag 28 september 2020 19:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Misschien moet ie eens zeggen dat ze hun eigen zaakjes niet eens op orde hebben. Dat ze zelf hun eigen beloftes niet eens naleven (iedereen kunnen testen van een paar maanden geleden). Ipv enkel de verantwoordelijkheid bij het volk te leggen.
Kun je die terugvinden?quote:Op maandag 28 september 2020 19:25 schreef Predator40 het volgende:
[..]
dat zei je 2 weken geleden ook over de 3000
Ordnung muss seinquote:Op maandag 28 september 2020 19:27 schreef matthijst het volgende:
We gaan thuiswerken niet afdwingen, maar als je een uitbraak op kantoor krijgt sluiten we de toko.
Valt niet te controleren en als je niks meld..quote:Op maandag 28 september 2020 19:27 schreef matthijst het volgende:
We gaan thuiswerken niet afdwingen, maar als je een uitbraak op kantoor krijgt sluiten we de toko.
Werkgevers mogen ook hun verantwoordelijkheid nemen.quote:Op maandag 28 september 2020 19:27 schreef matthijst het volgende:
Tja het ligt toch ook geheel aan de bevolking om dit succesvol te maken? Het wel of niet meteen kunnen testen zou niks moeten afdoen aan het feit dat je de regels moet naleven.quote:Op maandag 28 september 2020 19:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Misschien moet ie eens zeggen dat ze hun eigen zaakjes niet eens op orde hebben. Dat ze zelf hun eigen beloftes niet eens naleven (iedereen kunnen testen van een paar maanden geleden). Ipv enkel de verantwoordelijkheid bij het volk te leggen.
Geloven is ook een religie. En ja die andere landen doen dat wel voor lulu en nog los dat we kunnen zien dat ze ze het beoogde effect niet hebben.quote:Op maandag 28 september 2020 19:15 schreef Ebinas het volgende:
Dat mondkapjes gezeik ben ik al lang zat. Mij maak je niet wijs dat ze in andere landen dit voor jan lulu verplichten.
Verplicht het lekker niet, ik draag hem wel en kom zo min mogelijk daar waar mense dichtbij zijn
Die gaat er geheid komen.quote:Op maandag 28 september 2020 19:27 schreef falling_away het volgende:
Nog geen meme van de gebarentolk die 2x in haar hand hoestte?
verantwoordelijkheden nemen zijn we nu nou niet heel goed in is wel gebleken de afgelopen maandenquote:Op maandag 28 september 2020 19:28 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Werkgevers mogen ook hun verantwoordelijkheid nemen.
Waarom zou je je moeten laten testen als je geen klachten hebt?quote:Op maandag 28 september 2020 19:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dit is stil verzet. Top !!!!quote:Op maandag 28 september 2020 19:12 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Irma hoest niet in de elleboog
strafblad pls
als bijvoorbeeld je kinderen wel klachten hebbenquote:Op maandag 28 september 2020 19:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom zou je je moeten laten testen als je geen klachten hebt?
Haha.quote:Op maandag 28 september 2020 19:28 schreef Vallon het volgende:
[..]
Geloven is ook een religie. En ja die andere landen doen dat wel voor lulu en nog los dat we kunnen zien dat ze ze het beoogde effect niet hebben.
Mondkapjes helpen maar ik zou op zijn minst willen weten hoeveel voordat ik ca ¤20 per week per persoon ga uitgeven. Maar goed ik heb een mooie kčkke van nylon visdraad die heerlijk doorwasemt zodat mij niet verweten kan worden dat iemand besmet raakt. Zo goed ?
Boefjequote:Op maandag 28 september 2020 19:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Haha.
Moest ook zo'n ding op in het vliegtuig, had er zo'n laagje uitgeknipt
Dat is exact waar ik net ook aan moest denkenquote:Op maandag 28 september 2020 19:29 schreef Monolith het volgende:
Ik snap dat samenvatten van de NOS eindelijk na dat item over begrijpend lezen bij ZML.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |