Ook zo, maar de overheid besmet zelf niemand.quote:Op maandag 28 september 2020 19:20 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
En terecht natuurlijk.
Dat zeggende ben ik echt klaar met al die kut regels.
Andere discussie...quote:Op maandag 28 september 2020 19:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Bij de roverheid. We krijgen nog 1000 euro van Oprutte.
Haha ja vragen zijn allemaal vantevoren ingediend zodat antwoord perfect voorbereid kan worden.quote:Op maandag 28 september 2020 19:20 schreef Vallon het volgende:
[..]
Kan altijd boos worden om die opzetjes van vragen zodat de regel kan worden toegelicht.
Gezien de gevolgen bij een uitbraak op kantoor denk ik het wel.quote:Op maandag 28 september 2020 19:11 schreef Ebinas het volgende:
Thuiswerken tenzij het echt niet anders kan.
Ben benieuwd of alle werkgevers dit op kunnen/willen brengen.
Nee. Zorg die overbelast dreigt te raken binnen een maand.quote:Op maandag 28 september 2020 19:21 schreef DonDruiper het volgende:
Wat een paniekvoetbal weer voor een handje vol overledenen.
Ja, maar als we niks doen worden het er veel meerquote:Op maandag 28 september 2020 19:21 schreef DonDruiper het volgende:
Ik heb er echt een hard hoofd in..quote:Op maandag 28 september 2020 19:22 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Gezien de gevolgen bij een uitbraak op kantoor denk ik het wel.
al zouden ze het verplichtenquote:Op maandag 28 september 2020 19:21 schreef Hamzoef het volgende:
Opeens hebben mondkapjes toch enig effect. Het was toch alleen om gedrag te beïnvloeden zogenaamd?
Den Haag heeft gewoon een boel niet op orde, dat mogen we toch wel concluderen.quote:Op maandag 28 september 2020 19:21 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Zonder een wettelijke grond kunnen ze het niet afdwingen. Het is dan ook een farce dat de coronawet er nog niet is.
Ja, daar is Nederland ook echt op ingericht...quote:Op maandag 28 september 2020 19:21 schreef Confetti het volgende:
[..]
Politie, BOA's, leger. Iedereen met echte macht.
Daar ben ik ook wel bang voor. Vandaar ook dat ik hem wel opzet. Maar daarnaast mij zo min mogelijk onder de mensen ga begeven.quote:Op maandag 28 september 2020 19:21 schreef Vallon het volgende:
[..]
Kan je verzekeren dat we elkaar straks doodgooien met voorbeelden dat het hier ook niet werkt.
de overledenen zijn het probleem ook niet. Het zijn meer de ziekenhuizen die vol komen te liggen waardoor andere zorg niet door kan gaanquote:Op maandag 28 september 2020 19:21 schreef DonDruiper het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |