abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195309295
Een topic openen nadat ie gesloten is...
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_195309408
Goedzo golf..
pi_195309413
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 17:38 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Hahaha nee! Een echte hoepel!

Hebben ze een hoepelspel? Of bedoel jij ringfit? Dat heb ik 1 keer gespeeld :@
Ah ringfit afventure heet het idd...
zag er nogal onprettig en zwaar uit die hoepel :)

Gewone hoepel lijkt me beter :)
pi_195309462
Ik lees en hoor her en der steeds de zin: "als het weer normaal wordt/is"....
Maar mensen, dat virus is here to stay.

En ik hoorde de zin 'we gaan de overige zorg weer afschalen'. Ik wil niet meer... echt niet ;( :{
Maar het komt alweer op ons af.. alarmbellen zijn bij ons ook alweer afgegaan. }:|

Over boeken lezen voor school nog even: op mijn spinazieacademie vonden ze dat totaal onnodig en heb ik nooit voor school iets moeten lezen.
Ja, schoolboeken en hoe je een vouw in een mouw moest strijken. Dat waren plaatjes.
:')
En toch ben ik dol op lezen O+
pi_195309490
Op twitter net :D O+

quote:
Het tegenovergestelde van paranoia is pronoia: het gevoel dat de hele wereld stiekem erop uit is om je te helpen, een samenzwering van het universum ten gunste van jou.
pi_195309496
Ik had an sich óók wel willen leren hoe je een vouw in een mouw moet strijken :7

Ik vrees ook alweer het ergste, Blues :X We hebben volgende week een vergadering, ben benieuwd. Iedereen moest aanwezig zijn en ging oa ook over de komende maatregelen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_195309501
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 17:56 schreef Blues het volgende:

Dat zou kunnen maar ik gok dat er binnen een paar jaar toch wel een vaccin is. Of medicijnen. Of dat het überhaupt gemuteerd is.

Ik sta vrij pessimistisch in het leven maar ik zie ons toch niet steeds weer in een lockdown gaan de rest van ons leven.
pi_195309538
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 16:38 schreef Tele6 het volgende:
Stoelen geschuurd op balkon. Miezer waaide wel een beetje binnen, maar het ging.

Ze zijn wel mooi glad geworden. Eigenlijk zijn ze nu al mooier dan dat ze waren. En daar heb ik een jaar tegenaan zitten hikken. Manmanman.

Later deze week of zo eens verven. Ik wil twee dagen achter elkaar verven, zodat ik minimaal kwasten hoef te wassen. O-)

Wat ben jij aan het schilderen @:Lucky_Strike ?
Goed bezig _O_

Ik ga de onderkant van een afdak schilderen. Het is ongeveer 1 vierkante meter. En de achterdeur moet ook. Het moet echt gebeuren voor de winter. Er is ontvet, geschuurd, ontvet en afgeplakt. Alle verfspullen liggen bij de achterdeur. Als ik me morgen een uurtje kwaad maak, is het gedaan. Zaterdag en zondag nog een laag, in theorie.
Spoilers!
pi_195309542
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 17:57 schreef Blues het volgende:
Op twitter net :D O+
[..]

Dat is wel een heel fijn woord :)
pi_195309568
Ondertussen wel de AH bezorgbundel met een jaar verlengd :+
pi_195309604
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 17:38 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Die van de Switch is te klein om mee te hoepelen. Wel grappig, al sport ik liever niet voor de tv. :+
Good to know.. want van de dikbillige soort hier ook nog.

Maar goed.. hard just dancen helpt vast ook.

Weegschaal was wel lievig.. 1,6kg in 5 dagen armer.
Benieuwd hoeveel daar volgende week nog van over is :)
Was wel beetje veel voor een normale week.
pi_195309665
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 17:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik had an sich óók wel willen leren hoe je een vouw in een mouw moet strijken :7

Ik vrees ook alweer het ergste, Blues :X We hebben volgende week een vergadering, ben benieuwd. Iedereen moest aanwezig zijn en ging oa ook over de komende maatregelen.
Ja, ik ben ook heel benieuwd hoe het eruit gaat zien :X Ik hoop in ieder geval heel erg dat we nog even door mogen om wat op de wachtlijst in te lopen...

Ik heb voor mezelf ook nog twee ziekenhuisafspraken op de rol staan, het zou wel fijn zijn als ik daar nog heen kan want ik loop er al zo'n poos mee. Maar het is niet anders, de covid-patiënten hebben meer zorg nodig.

[ Bericht 9% gewijzigd door Clubsoda op 28-09-2020 18:15:34 ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_195309680
Ik zat al te kijken, klein hoepeltje :D Daar past net een been in, haha.

Mijn halterset was bezorgd, en ik heb een abo bij Les Mills on Demand afgesloten. Dit weekend met vriend de eerste twee introductielessen bodypump gevolgd. (Dat is dus elk een half uurtje en maar korte tracks. Niet gelijk volle bak dus ;) ) Ik denk aankomende donderdag dan eens beginnen met het echte werk *O*
Ik wil vooral mijn been en een beetje buikspieren terug. Rugspieren is natuurlijk ook wel goed om te trainen :) .

Vanavond nog 10 filmpjes kijken met de bespreking van preparaten. ( ;( ) Maar nu eerst maar eens wraps maken.
pi_195309738
quote:
Maar ook dat zal wel weer normaal worden.
pi_195309760
Jaa Les Mills on Demand fan hier!
Al heb ik nu een tijdje vrijwel niks gedaan. Maar nog steeds fan. En als ex is verhuisd ga ik t weer oppakken O+
Vind wel dat de meest recente bodypump releases steeds sneller lijken te gaan. De lijn tussen bodypump en grit strength lijkt voor mij wat te vervagen; bodypump was altijd echt kracht, grit strength HIIT met kracht. Maar nu lijken ze bij bodypump ook steeds meer snelheid en cardio te willen toevoegen. Ik vind t tempo soms nu zodanig hoog dat ik het niet red om vorm goed te houden en de hele beweging te maken.

Coronatest vanmiddag was best naar. De vorige keer zag ik er enorm tegenop en vond ik het peanuts, dit keer viel het me behoorlijk tegen. Wattenstaafje was voor m'n gevoel dikker dan vorige keer. En in m'n ene neusgat kwam ie niet diep genoeg, dus moest ook nog in de ander.. gelukkig was t kort. Nu wachten. Beter is t negatief, want anders kan ex zaterdag niet verhuizen :{w (die zou dan ook in quarantaine moeten en met z'n tweeën z'n spullen verhuizen zie ik niet zo zitten).
pi_195309814
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 18:16 schreef vlindertje89 het volgende:

Coronatest vanmiddag was best naar. De vorige keer zag ik er enorm tegenop en vond ik het peanuts, dit keer viel het me behoorlijk tegen. Wattenstaafje was voor m'n gevoel dikker dan vorige keer. En in m'n ene neusgat kwam ie niet diep genoeg, dus moest ook nog in de ander.. gelukkig was t kort. Nu wachten. Beter is t negatief, want anders kan ex zaterdag niet verhuizen :{w (die zou dan ook in quarantaine moeten en met z'n tweeën z'n spullen verhuizen zie ik niet zo zitten).
Brrr.
Ik las dat je om een dunner staafje kan vragen.
pi_195309851
quote:
7s.gif Op maandag 28 september 2020 18:10 schreef Candaasje het volgende:

Mijn halterset was bezorgd, en ik heb een abo bij Les Mills on Demand afgesloten. Dit weekend met vriend de eerste twee introductielessen bodypump gevolgd. (Dat is dus elk een half uurtje en maar korte tracks. Niet gelijk volle bak dus ;) ) Ik denk aankomende donderdag dan eens beginnen met het echte werk *O*
Ik wil vooral mijn been en een beetje buikspieren terug. Rugspieren is natuurlijk ook wel goed om te trainen :) .

Ja, dit was ik dus ook van plan! Hou me/ons even op de hoogte hoe het bevalt. En mocht er een soort 'cadeau bij aanbrengen nieuw lid' deal zijn oid dan ook even zeggen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_195309907
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 18:16 schreef vlindertje89 het volgende:
Jaa Les Mills on Demand fan hier!
Al heb ik nu een tijdje vrijwel niks gedaan. Maar nog steeds fan. En als ex is verhuisd ga ik t weer oppakken O+
Vind wel dat de meest recente bodypump releases steeds sneller lijken te gaan. De lijn tussen bodypump en grit strength lijkt voor mij wat te vervagen; bodypump was altijd echt kracht, grit strength HIIT met kracht. Maar nu lijken ze bij bodypump ook steeds meer snelheid en cardio te willen toevoegen. Ik vind t tempo soms nu zodanig hoog dat ik het niet red om vorm goed te houden en de hele beweging te maken.

Ik blijf altijd wat hangen bij de oude releases :@ (Ik had ooit een instructeur die niet zo snel met opvolgen van alle nieuwe releases was. Maar eigenlijk vond ik dat wel prettig). Ik heb goede herinneringen aan release 99, dus daar ga ik lekker mee starten 8-)

En wel goed dat je het zegt, want ik krijg zelf dus heftige inspanningshoofdpijn-aanvallen van teveel cardio in combi met kracht. (Ik merkte dat heel sterk bij HITT en bij Bootcamps in de sportschool, en later ook bij de fysio al bij geringe inspanning waarbij ik moest rennen/huppelen/springen/snel overeind. Ben er nog zelfs voor doorverwezen naar een neurloog)

En brrrrr..... ik ga duimen voor een goede, negatieve uitslag!
  Moderator maandag 28 september 2020 @ 18:27:55 #19
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_195309924
quote:
7s.gif Op maandag 28 september 2020 18:10 schreef Candaasje het volgende:
Ik zat al te kijken, klein hoepeltje :D Daar past net een been in, haha.

Vanavond nog 10 filmpjes kijken met de bespreking van preparaten. ( ;( ) Maar nu eerst maar eens wraps maken.
Konden jullie nog niet bodypumpen? :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_195309928
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 18:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, dit was ik dus ook van plan! Hou me/ons even op de hoogte hoe het bevalt. En mocht er een soort 'cadeau bij aanbrengen nieuw lid' deal zijn oid dan ook even zeggen.
Is goed!
Ze hebben nu ook een gratis proefperiode van 14 dagen. (Hoewel je dan geloof ik wel voor minimaal 1 maand moet afsluiten. Dus het is geloof ik meer dat je 14 dagen gratis er bovenop krijgt :') )
pi_195309930
Ik krijg aanvallen van heftige duizeligheid als ik sport waarbij ik snel vanaf de vloer overeind moet en weer naar de vloer etc.
pi_195309945
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 18:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik krijg aanvallen van heftige duizeligheid als ik sport waarbij ik snel vanaf de vloer overeind moet en weer naar de vloer etc.
Ik moet altijd aan jou denken als ik met Jillian bezig ben :D
pi_195309953
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 18:28 schreef Sarabi het volgende:

Ik moet altijd aan jou denken als ik met Jillian bezig ben :D
O+

Maar ja, daar was het echt héél erg bij :o
pi_195309971
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 18:27 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Konden jullie nog niet bodypumpen? :D
Huh? Jawel, ik heb 2 jaar lang 2x per week gebodypumpt. Echt jonguh, ik had billen! :9 (Is dit iets teveel eigengegeilerij?)

Maar nu dus al 2 jaar niet meer gesport, dus even rustig aan begonnen.
En vriend had nog nooit gebodypumpt. Die krijg ik met geen stok naar de sportschool. Maar hij vond het ook wel tof dat 'ie nu ook andere soorten lessen kan volgen thuis.
pi_195310008
@Isabeau ik ben inmiddels bijna een jaar lid en dus echt fan! Ik vind het heerlijk dat ik het kan doen precies wanneer ik wil ipv wanneer m'n sportschool de les heeft die ik wil.
Ik had rond black friday/cyber monday een aanbieding van 14 dagen gratis proefperiode en daarna 12 maanden abbo voor de prijs van 9 maanden.
pi_195310009
quote:
Ja, daar begon het mee ja, herkenbaar. En toen nam dat ietsje af, en toen kwam het gewoon 2 uur ná het sporten. (Kon er de klok op gelijk zetten). En dan gewoon de hele dag of zelfs tot de volgende dag. Kon niks meer door de hoofdpijn, behalve overgeven. Dus dat was niet zo'n succes.

Maar bodypumpen ging vrij goed, zolang er maar niet teveel 'cardio' in zat. Of te veel van push ups naar die bar al staande boven je hoofd gooien. Dan ging het ook fout.
pi_195310012
quote:

En ik hoorde de zin 'we gaan de overige zorg weer afschalen'. Ik wil niet meer... echt niet ;( :{
Maar het komt alweer op ons af.. alarmbellen zijn bij ons ook alweer afgegaan. }:|

Over boeken lezen voor school nog even: op mijn spinazieacademie vonden ze dat totaal onnodig en heb ik nooit voor school iets moeten lezen.
Ja, schoolboeken en hoe je een vouw in een mouw moest strijken. Dat waren plaatjes.
En toch ben ik dol op lezen O+
Ja, nu slaat het toe in jullie regio’s en blijven we hier nog iets langer op normaal. Zal ook niet lang duren, ben ik bang.

Werkgever hier heeft als richtlijn om bpm te dragen als je meer dan 3 minuten op 1,5m bent of meer dan 15 minuten op 1.5m. Wij vatten dat op als: altijd.
Mail gekregen van de manager: dat is niet per se zo. Er zijn vast zorgmomenten waarop je die optelsom niet hebt.
Ja, alsof wij gaan timen :') En met een ons door de cliënt niet gemelde quarantaine in the pocket dragen wij mooi altijd mondkapje.

Was verder ook geen probleem. Als je dat prettig vindt dan mag dat.

Verder had ik hongerrrrr! Sushi besteld. Best een goede deal, 56 stuks voor 31 euro :9

Ik wist dat het royaal was, maar het was echt veel :D
Nu nog de helft over, morgen lunch en/of diner :9

Dineren was wel lastig, met een vijfling die ook wel vis lustte. Nadat de grootste herriemaker opgesloten was en de rest met de extra eetstokjes mocht spelen was het te doen _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_195310065
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 18:32 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Isabeau ik ben inmiddels bijna een jaar lid en dus echt fan! Ik vind het heerlijk dat ik het kan doen precies wanneer ik wil ipv wanneer m'n sportschool de les heeft die ik wil.
Ik had rond black friday/cyber monday een aanbieding van 14 dagen gratis proefperiode en daarna 12 maanden abbo voor de prijs van 9 maanden.
Oh, wel goed om te weten dat er dit soort aanbiedingen bestaan. Ik moet ook nog een haltersetje kopen.

En ik zit te wachten op een nieuwe videokaart, want die van mij is prut. Ik had een redelijk goede, maar die ging dood en nu zit er iets in wat we nog ergens hadden liggen. En video's daarmee afspelen is geen onverdeeld succes.
pi_195310078
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 18:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh, wel goed om te weten dat er dit soort aanbiedingen bestaan. Ik moet ook nog een haltersetje kopen.

En ik zit te wachten op een nieuwe videokaart, want die van mij is prut. Ik had een redelijk goede, maar die ging dood en nu zit er iets in wat we nog ergens hadden liggen. En video's daarmee afspelen is geen onverdeeld succes.
Ja die aanbieding is er nu ook :Y
pi_195310095
quote:
7s.gif Op maandag 28 september 2020 18:32 schreef Candaasje het volgende:

Ja, daar begon het mee ja, herkenbaar. En toen nam dat ietsje af, en toen kwam het gewoon 2 uur ná het sporten. (Kon er de klok op gelijk zetten). En dan gewoon de hele dag of zelfs tot de volgende dag. Kon niks meer door de hoofdpijn, behalve overgeven. Dus dat was niet zo'n succes.

Maar bodypumpen ging vrij goed, zolang er maar niet teveel 'cardio' in zat. Of te veel van push ups naar die bar al staande boven je hoofd gooien. Dan ging het ook fout.
2 uur later heb ik nog niet gehad, wel dat het een tijd bleef.

Ik heb ook yoga gedaan waarbij je heerlijk los staand met je benen wijd je bovenlijf voorover moest laten vallen en laten swingen. (heb je een beeld?) Nou....dát was pas erg :X Insta duizelig en hoofdpijn :Y
pi_195310107
quote:
7s.gif Op maandag 28 september 2020 18:37 schreef Candaasje het volgende:

Ja die aanbieding is er nu ook :Y
Bad timing! :o Zie opmerking over videokaart en ik denk dat ik héél veel niet kan met mijn schouder.
pi_195310110
Ik ben na vijf jaar pauze terug bij mijn sportschool. Die zijn van les Mills af en hebben nu een Nederlandse leverancier van liedjes-met-instructies. Ik vind het prima, de muziek is niet Nederlandstalig.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator maandag 28 september 2020 @ 18:40:00 #33
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_195310116
quote:
7s.gif Op maandag 28 september 2020 18:30 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Huh? Jawel, ik heb 2 jaar lang 2x per week gebodypumpt. Echt jonguh, ik had billen! :9 (Is dit iets teveel eigengegeilerij?)

Maar nu dus al 2 jaar niet meer gesport, dus even rustig aan begonnen.
En vriend had nog nooit gebodypumpt. Die krijg ik met geen stok naar de sportschool. Maar hij vond het ook wel tof dat 'ie nu ook andere soorten lessen kan volgen thuis.
Misschien had fietsie de vraag moeten stellen :P
pi_195310129
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 18:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Bad timing! :o Zie opmerking over videokaart en ik denk dat ik héél veel niet kan met mijn schouder.
Zouden ze de aanbieding niet jaarrond hebben? :) Als het ook al met Black Friday was.

En ja, je schouder is inderdaad wel een ding ja...
pi_195310130
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 18:33 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ja, nu slaat het toe in jullie regio’s en blijven we hier nog iets langer op normaal. Zal ook niet lang duren, ben ik bang.

Werkgever hier heeft als richtlijn om bpm te dragen als je meer dan 3 minuten op 1,5m bent of meer dan 15 minuten op 1.5m. Wij vatten dat op als: altijd.
Mail gekregen van de manager: dat is niet per se zo. Er zijn vast zorgmomenten waarop je die optelsom niet hebt.
Ja, alsof wij gaan timen :') En met een ons door de cliënt niet gemelde quarantaine in the pocket dragen wij mooi altijd mondkapje.

Was verder ook geen probleem. Als je dat prettig vindt dan mag dat.

Wij dragen ze standaard.

In de trein was het weer zo giga druk, heen en terug. En in t zkh ook. Overal..in (wacht-)gangen, wachtkamers, secretariaten en bijna overal op die plekken onbeschermd.

De enige plek waar ik me op dit moment nog 'veilig' voel is tijdens lunchwandelen in het stille parkje en thuis. :o
pi_195310141
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 18:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Gaat t al wat beter?
pi_195310144
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 18:40 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Misschien had fietsie de vraag moeten stellen :P
Ah. Ja geen seks voor het huwelijk hè :{w
pi_195310156
En hoe is t met de moeders?
pi_195310158
quote:
2s.gif Op maandag 28 september 2020 18:39 schreef sigme het volgende:
Ik ben na vijf jaar pauze terug bij mijn sportschool. Die zijn van les Mills af en hebben nu een Nederlandse leverancier van liedjes-met-instructies. Ik vind het prima, de muziek is niet Nederlandstalig.
Is dat van ClubJoy? Die heb ik ook een tijd gedaan, zat prima spul tussen. Schijnt vele malen goedkoper voor een sportschool te zijn dan LesMills.
pi_195310164
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 18:04 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Good to know.. want van de dikbillige soort hier ook nog.

Maar goed.. hard just dancen helpt vast ook.

Weegschaal was wel lievig.. 1,6kg in 5 dagen armer.
Benieuwd hoeveel daar volgende week nog van over is :)
Was wel beetje veel voor een normale week.
Het is überhaupt geen hoepel. :P Ding is bedoeld om in te duwen/uit te rekken.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_195310175
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 18:41 schreef Blues het volgende:

Gaat t al wat beter?
Niet echt. Tijd nodig, neem ik aan. Heb ook last van de muis bewegen, dus ik speel amper wow. Daarom ook hier meer, denk ik :')
  maandag 28 september 2020 @ 18:43:15 #42
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195310185
Is niemand benieuwd naar de oorlog die Jagar benoemde, waar haar man mee bezig was voor werk?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 28 september 2020 @ 18:43:41 #43
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195310193
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 18:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Niet echt. Tijd nodig, neem ik aan. Heb ook last van de muis bewegen, dus ik speel amper wow. Daarom ook hier meer, denk ik :')
Een schouder is dan ook een onmeunig kutgewricht
pi_195310207
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 18:43 schreef Molo het volgende:

Een schouder is dan ook een onmeunig kutgewricht
Ja en als je soms ziet wat mensen met dat fragiele gewricht in een sportschool doen :X
pi_195310224
quote:
Is niemand benieuwd naar de oorlog die Jagar benoemde, waar haar man mee bezig was voor werk?
Ik heb er overheen gelezen denk ik. Ik ben meer benieuwd naar het verhuizen, eerlijk gezegd :+
pi_195310227
quote:
Burpees ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_195310231
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 18:40 schreef Blues het volgende:

[..]

Wij dragen ze standaard.

In de trein was het weer zo giga druk, heen en terug. En in t zkh ook. Overal..in (wacht-)gangen, wachtkamers, secretariaten en bijna overal op die plekken onbeschermd.

De enige plek waar ik me op dit moment nog 'veilig' voel is tijdens lunchwandelen in het stille parkje en thuis. :o
Maar jullie gaan nog best vaak uiteten. Voel je je daar dan wel 'veilig'?
  maandag 28 september 2020 @ 18:45:25 #48
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195310233
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 18:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja en als je soms ziet wat mensen met dat fragiele gewricht in een sportschool doen :X
Verdienmodel van de orthopeed? 🤔

/Samenzweringstheorie off
pi_195310235
quote:
2s.gif Op maandag 28 september 2020 18:45 schreef Lonaa het volgende:

Burpees ;(
Die doe ik niet (meer). Is gewoon niet grappig meer.
pi_195310238
quote:
2s.gif Op maandag 28 september 2020 18:45 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Burpees ;(
Haat. Haat. Diepgewortelde haat.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  maandag 28 september 2020 @ 18:45:39 #51
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_195310239
quote:
Lijkt mij wel duidelijk. Armenië en Azerbeidzjan. Met bemoeienis van Turkije erbij.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_195310244
Oh @ conditie ik wilde graag de trein halen om 1712 maar de draaideur was stuk dus ik liep te laat uit t zkh weg..dus als een soort snelwandelaar naar de trein met de gedachte dat ik m niet ging halen maar er wel alles aan had gedaan dan ( rennen kan ik echt niet met die stukke rug) dus als een speer ging ik, op het nippertje gehaald *O* en.....toen ik eenmaal zat totáál niets niks hijgen :? :D _O_ Wow echt :D
pi_195310248
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 18:45 schreef Molo het volgende:

Verdienmodel van de orthopeed? 🤔

/Samenzweringstheorie off
Orthopeden hebben vast ook die battle ropes en zo verzonnen.
  maandag 28 september 2020 @ 18:46:37 #54
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195310261
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 18:45 schreef golfer het volgende:

[..]

Lijkt mij wel duidelijk. Armenië rn Azerbedjan. Met bemoeienis vsn Turkije erbij.
Ik heb het even niet gevolgd

Zal vanavond als ik terug ben van mijn taken op school (ja echt :') :') :') ) eens inlezen
pi_195310265
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 18:45 schreef golfer het volgende:
Lijkt mij wel duidelijk. Armenië rn Azerbedjan. Met bemoeienis vsn Turkije erbij.
Gaat daar weer helemaal mis en burgers zijn steeds de dupe van idiote politieke beslissingen uit het verleden. En heden,
pi_195310281
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 18:45 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Maar jullie gaan nog best vaak uiteten. Voel je je daar dan wel 'veilig'?
Ja hoor hele ruime plekken willen we zitten en personeel houdt goed afstand. En veel handen wassen. Maar dat doe ik toch al.
pi_195310287
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 18:45 schreef Blues het volgende:
Oh @ conditie ik wilde graag de trein halen om 1712 maar de draaideur was stuk dus ik liep te laat uit t zkh weg..dus als een soort snelwandelaar naar de trein met de gedachte dat ik m niet ging halen maar er wel alles aan had gedaan dan ( rennen kan ik echt niet met die stukke rug) dus als een speer ging ik, op het nippertje gehaald *O* en.....toen ik eenmaal zat totáál niets niks hijgen :? :D _O_ Wow echt :D
Krijg je van al dat sporten :P
pi_195310293
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 18:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die doe ik niet (meer). Is gewoon niet grappig meer.
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 18:45 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Haat. Haat. Diepgewortelde haat.
Morgen 40 stuks. Met een sprong 'over niks (
  maandag 28 september 2020 @ 18:47:34 #59
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195310297
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 18:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Orthopeden hebben vast ook die battle ropes en zo verzonnen.
Plus elektrische fietsen en dat urban running of hoe dat over gebouwen springen ook heet

Goed, de auto in nu maar.
pi_195310308
quote:
12s.gif Op maandag 28 september 2020 18:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Krijg je van al dat sporten :P
Ja joh, maar ik realiseerde het me gewoon opeens O+
pi_195310315
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 18:47 schreef Molo het volgende:

[..]

Plus elektrische fietsen en dat urban running of hoe dat over gebouwen springen ook heet

PARKOUR

@Lucky_Strike
pi_195310330
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 18:47 schreef Molo het volgende:

Is dat ook zo enorm blessure gevoelig, dat urban gedoe? Ik ken alleen indrukwekkende youtube filmpjes, maar ik geloof het ook direct dat er duizenden jongeren zijn die dát dan proberen na te doen en niet zo indrukwekkend zijn. Of alleen indrukwekkend iets breken.
pi_195310336
quote:
2s.gif Op maandag 28 september 2020 18:47 schreef Lonaa het volgende:

[..]

[..]

Morgen 40 stuks. Met een sprong 'over niks (
Sterkte. ;(

Ik hoop dat mijn trainer ze er voor komende maand uit heeft gevist. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195310359
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 18:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Rot :*
pi_195310392
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 18:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Is dat ook zo enorm blessure gevoelig, dat urban gedoe? Ik ken alleen indrukwekkende youtube filmpjes, maar ik geloof het ook direct dat er duizenden jongeren zijn die dát dan proberen na te doen en niet zo indrukwekkend zijn. Of alleen indrukwekkend iets breken.
Een deel van de sportblessures komen natuurlijk ook gewoon voort uit niet fatsoenlijk bewegen. :X
pi_195310451
quote:
2s.gif Op maandag 28 september 2020 18:50 schreef Lonaa het volgende:
Een deel van de sportblessures komen natuurlijk ook gewoon voort uit niet fatsoenlijk bewegen. :X
Ja, van coach potato naar volle bak willen gaan is ook niet handig.
pi_195310480
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 18:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Coach potato, ik zie het voor me, aangespoord worden door een patatfriet met. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195310492
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 18:53 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Coach potato, ik zie het voor me, aangespoord worden door een patatfriet met. O+
:D Dit was ook mijn MI O+
pi_195310507
quote:

[..]

Bijvoorbeeld. Of gewoon geen begeleiding bij whatever you do. De techniek in zo'n basic fit is echt om te janken.
pi_195310512
quote:
2s.gif Op maandag 28 september 2020 18:54 schreef Lonaa het volgende:

[..]

:D Dit was ook mijn MI O+
Op zich niet onwaar ook, meer eten dankzij sporten = win. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195310548
JONGENS STOP DE PERSEN!

Gordon heeft Covid.
pi_195310579
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 18:54 schreef IJsdraakje het volgende:

Op zich niet onwaar ook, meer eten dankzij sporten = win. :+
Dat is de reden dat mijn vriend zoveel is gaan sporten _O- Serieus.
pi_195310599
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 18:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik begrijp dit
pi_195310602
quote:
2s.gif Op maandag 28 september 2020 18:56 schreef Lonaa het volgende:
JONGENS STOP DE PERSEN!

Gordon heeft Covid.
Hij is in ieder geval niet alleen 😷
We have far more in common than that which devides us..
pi_195310616
Ik heb hier een fysio-laatstejaarsstudent-huisgenoot, die krijgt een dezer weken een compleet practicum over de juiste squattechniek. Mag ie mij daarna mooi adviseren :P
pi_195310698
quote:

[..]

Ik kan het me prima voorstellen. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195310717
quote:
JONGENS STOP DE PERSEN!

Gordon heeft Covid.
Zolang ie er maar geen realityprogramma met Joling over gaat maken :{w
pi_195310785
quote:
7s.gif Op maandag 28 september 2020 19:01 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Zolang ie er maar geen realityprogramma met Joling over gaat maken :{w
Ik zou dat niet volledig uitvlakken.
pi_195310958
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 18:42 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Het is überhaupt geen hoepel. :P Ding is bedoeld om in te duwen/uit te rekken.
Woops...
pi_195310968
quote:
Jawel. Daarom had ik even gegoogled.
Spoilers!
pi_195310973
Lang verhaal mensen... gooi mn werk dicht!!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_195311004
quote:
JONGENS STOP DE PERSEN!

Gordon heeft Covid.
Hij heeft geen symptomen. Gelukkig maar voor hem.
pi_195311013
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 18:45 schreef Blues het volgende:
_O_
Spoilers!
pi_195311213
PARKOUR!
Spoilers!
pi_195311233
quote:
Ik ging ervan uit dat ze er verder niets over mocht zeggen. Was wel blij dat een kennis van mij daar niet meer werkt
pi_195311270
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 19:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
PARKOUR!
:D O+

PARKOUR!
  Official ESF Kreviewer maandag 28 september 2020 @ 19:24:08 #87
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_195311684
Ah. Wederom 60.000 "adviezen" en "aanbevelingen" maar nul maatregelen. Wanneer gaat Rutte nou eens snappen dat Nederlanders hier te dom voor zijn.
pi_195311725
Persconferentie gehoord, etentje voor donderdag afgezegd. Ik twijfelde al of ik wel wilde gaan (vijf mensen) maar nu ist ook voor de rest duidelijk.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_195311728
quote:
14s.gif Op maandag 28 september 2020 19:24 schreef Kreator het volgende:
Ah. Wederom 60.000 "adviezen" en "aanbevelingen" maar nul maatregelen. Wanneer gaat Rutte nou eens snappen dat Nederlanders hier te dom voor zijn.
Het waz ok teguh de intelegente mensuh!!

Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  Moderator maandag 28 september 2020 @ 19:26:04 #90
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_195311749
quote:
Dan staan er nog meer mensen op pleinen om hem en Hugo dictators te noemen.
pi_195311821
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 18:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Is dat van ClubJoy? Die heb ik ook een tijd gedaan, zat prima spul tussen. Schijnt vele malen goedkoper voor een sportschool te zijn dan LesMills.
Oh dat zal, want alles heet Club :D. Ik doe ClubPower.
Het valt me vooral op dat er veel 'op tenen staan' bij zit. Voor mij heel goed, met m'n belabberde evenwicht.
Onze instructeurs mixen trouwens naar eigen inzicht releases. Sommige nummers vinden ze maar stom, of soms is er een blessure te ontwijken.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_195311827
Alsof een supermarkt nu zelf gaat zeggen: mondkapje op anders kom je niet binnen! Die discussie willen ze toch helemaal niet. Zo’n maatregel had landelijk moeten komen. Nu draag ik hem zelf wel omdat ik het een prettig idee vind.
  Moderator maandag 28 september 2020 @ 19:29:25 #93
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_195311859
Maar ze hadden gewoon moeten zeggen "mondkapje op" ipv "we adviseren winkeliers om"

En idd, laat randstedlingen lekker in de Randstad blijven. En wij niet naar heen indien niet noodzakelijk.
  maandag 28 september 2020 @ 19:29:43 #94
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_195311874
persco gezien.. irma die in haar vuist hoest... :X
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Official ESF Kreviewer maandag 28 september 2020 @ 19:30:12 #95
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_195311888
quote:
83s.gif Op maandag 28 september 2020 19:29 schreef derLudolf het volgende:
Maar ze hadden gewoon moeten zeggen "mondkapje op" ipv "we adviseren winkeliers om"
Yup. Maar nee, het poldermodel. Werkte al zo goed.
  maandag 28 september 2020 @ 19:30:39 #96
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_195311906
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 19:28 schreef Tally het volgende:
Alsof een supermarkt nu zelf gaat zeggen: mondkapje op anders kom je niet binnen! Die discussie willen ze toch helemaal niet. Zo’n maatregel had landelijk moeten komen. Nu draag ik hem zelf wel omdat ik het een prettig idee vind.
er is toch geen enkele winkelier die dat gaat doen :o

ook irritant dat rutte blijft zeggen dathet mondkapje een miniem effect heeft... ja gast!
  Moderator maandag 28 september 2020 @ 19:31:26 #97
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_195311934
quote:
[shagstem]"Ja dan gaat ik toch naar de Boni, daar hoef ik geen muilkorf op"[/shagstem] *rochelkuch*
  maandag 28 september 2020 @ 19:31:32 #98
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_195311935
quote:
81s.gif Op maandag 28 september 2020 19:30 schreef Kreator het volgende:

[..]

Yup. Maar nee, het poldermodel. Werkte al zo goed.
aan de andere kant als je wilt NSB-en mbt je buren kan je opbellen en zeggen dat je last van overlast hebt.. :+
pi_195311995
quote:
7s.gif Op maandag 28 september 2020 19:29 schreef Barreltje het volgende:
persco gezien.. irma die in haar vuist hoest... :X
Ja :|W

En verder inderdaad nog te lafjes en polderend. Al zullen er vast landgenoten op de barricades gaan OmdaT Hun VrIjHeid BepeRkt WorDt!
Ook de ouderen, die zich vast gediscrimineerd zullen voelen met hun winkel uurtjes...

En ik ben erg benieuwd welke winkeliers de mondkapjesplicht gaan opleggen.
pi_195312008
quote:
Dit dacht ik ook al. Winkeliers mogen mensen vragen een mondkapje te dragen. Maar het moet niet. En dat dus de hele tijd.
pi_195312032
quote:
14s.gif Op maandag 28 september 2020 19:28 schreef sigme het volgende:

Oh dat zal, want alles heet Club :D. Ik doe ClubPower.
Het valt me vooral op dat er veel 'op tenen staan' bij zit. Voor mij heel goed, met m'n belabberde evenwicht.
Onze instructeurs mixen trouwens naar eigen inzicht releases. Sommige nummers vinden ze maar stom, of soms is er een blessure te ontwijken.
Ik deed ook veel ClubPower :Y Dat was het leukst, vond ik.
  Moderator maandag 28 september 2020 @ 19:35:20 #102
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_195312045
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 19:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dit dacht ik ook al. Winkeliers mogen mensen vragen een mondkapje te dragen. Maar het moet niet. En dat dus de hele tijd.
Dat mochten winkeliers voor Corona ook al :+
pi_195312064
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 19:35 schreef derLudolf het volgende:

Dat mochten winkeliers voor Corona ook al :+
Nou, idd |:(
pi_195312102
quote:
Ik denk dat.duidelijkheid en handhaving snel duidelijk maken hoe het zit. Paar weken geleden was ik ongepland in de Dirk op Zuidplein. Meestal ben ik in een winkel een van de weinigen met een mondkapje, maar ik had dus niks bij me omdat ik alleen zou parkeren. Ik wilde eigenlijk even snel naar binnen piepen, maar zag net op tijd dat echt iedereen er 1 droeg.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_195312115
Hmm ik had stilletjes nog wat heftigere maatregelen verwacht.

Wel leuk om te zien dat dochterlief er inmiddels wel een mening over heeft.
En ook opmerkt dat rutte eigenlijk de vragen niet echt beantwoord.
pi_195312139
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 19:36 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik denk dat.duidelijkheid en handhaving snel duidelijk maken hoe het zit. Paar weken geleden was ik ongepland in de Dirk op Zuidplein. Meestal ben ik in een winkel een van de weinigen met een mondkapje, maar ik had dus niks bij me omdat ik alleen zou parkeren. Ik wilde eigenlijk even snel naar binnen piepen, maar zag net op tijd dat echt iedereen er 1 droeg.
Was dat niet in die testperiode met mondkapjes?
Die was ook in de dirk op zuidplein.
pi_195312190
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 19:37 schreef Uhmmpie het volgende:

Ik ook.

En wat goed van je dochter :)
pi_195312209
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 19:39 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik ook.

En wat goed van je dochter :)
Toch wel beetje trotse mama hier :)
pi_195312215
quote:

[..]

Was dat niet in die testperiode met mondkapjes?
Die was ook in de dirk op zuidplein.
Volgens mij die korte periode dat het verplicht was, maar het oogde compleet vanzelfsprekend. Volgens mij heb he dat echt in een paar dagen voor elkaar.
  maandag 28 september 2020 @ 19:40:44 #110
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195312251
Ik vind de maatregelen best heftig. Maar waarschijnlijk omdat ik zo braaf ben om adviezen wel op te volgen _O-
  Moderator maandag 28 september 2020 @ 19:42:24 #111
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_195312294
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 19:40 schreef gcjoel het volgende:
Ik vind de maatregelen best heftig. Maar waarschijnlijk omdat ik zo braaf ben om adviezen wel op te volgen _O-
Wat is daar _O- aan?
  maandag 28 september 2020 @ 19:42:56 #112
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195312315
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 19:42 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Wat is daar _O- aan?
Omdat je soms wel de enige lijkt die er om geeft als je buiten loopt.
pi_195312410
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 19:39 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Volgens mij die korte periode dat het verplicht was, maar het oogde compleet vanzelfsprekend. Volgens mij heb he dat echt in een paar dagen voor elkaar.
Mja maar stomme was toen op maandag bekend werd dat ze het niet gingen verlengen...
maar het ook pas een dag later niet meer verplicht was. Droeg ook meteen niemand ze meer.
EN was het meteen weer druk...
pi_195312439
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 19:40 schreef gcjoel het volgende:
Mja ik volg die sowieso wel redelijk al die tijd.
Maar op thuis werken na... vind ik het niet extreem ingrijpend.
Niet dat je het niet merkt.. maar het is wel gewoon goed te doen.
pi_195312447
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 19:31 schreef derLudolf het volgende:

[..]

[shagstem]"Ja dan gaat ik toch naar de Boni, daar hoef ik geen muilkorf op"[/shagstem] *rochelkuch*
Dat dus.
pi_195312504
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 19:36 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja maar ik schaar ons toch onder de zelfnadenkende mensen. Misschien maar toch :P

Ik denk echt dat er weinig winkeliers het dus niet doen omdat niet verplicht en geen gezeik willen.
pi_195312525
echt, waarom die mondmaskers in NL zo'n taboe zijn geworden begrijp ik niet. Hier zijn ze helemaal ingeburgerd. Ok, ik ben blij dat de algehele mondmaskerplicht verdwijnt, want het is natuurlijk onzin om op niet drukke plekken een masker te moeten dragen. Maar voor de rest, geen enkel probleem...
  maandag 28 september 2020 @ 19:51:22 #118
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195312590
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 19:46 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja ik volg die sowieso wel redelijk al die tijd.
Maar op thuis werken na... vind ik het niet extreem ingrijpend.
Niet dat je het niet merkt.. maar het is wel gewoon goed te doen.
Ja ik ook, alleen thuis werken deed ik nog maar half. Maar ga nu weer naar volledig ga ik vanuit.
pi_195312591
quote:

Politici eigen. Dat je na een lang antwsoord denkt: ...ja, maar je gaf geen antwoord op de vraag
pi_195312616
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 19:42 schreef gcjoel het volgende:

Omdat je soms wel de enige lijkt die er om geeft als je buiten loopt.
Hier niet hoor :o Mensen lopen nog steeds met boogjes om elkaar heen.
  maandag 28 september 2020 @ 19:52:32 #121
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195312627
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 19:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Politici eigen. Dat je na een lang antwsoord denkt: ...ja, maar je gaf geen antwoord op de vraag
Die journalisten stellen toch ook geen echte vragen? Verschrikkelijk
pi_195312652
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 19:49 schreef Jagärtrut het volgende:
echt, waarom die mondmaskers in NL zo'n taboe zijn geworden begrijp ik niet. Hier zijn ze helemaal ingeburgerd. Ok, ik ben blij dat de algehele mondmaskerplicht verdwijnt, want het is natuurlijk onzin om op niet drukke plekken een masker te moeten dragen. Maar voor de rest, geen enkel probleem...
Ik vind eigenlijk dat het verplicht moet zijn zodra je binnen met andere mensen in contact komt en vaak binnen de 1.5 meter komt. Zoals in winkels.
pi_195312666
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 19:52 schreef gcjoel het volgende:

Die journalisten stellen toch ook geen echte vragen? Verschrikkelijk
Ja, ook dat is tenen krommend ja -O-
pi_195312672
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 19:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hoe langer het antwoord... :)

Maar vind het leuk dat mijn kersverse 13-jarige dat ook ziet.
pi_195312696
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 19:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hier niet hoor :o Mensen lopen nog steeds met boogjes om elkaar heen.
Hier lopen ze dwars door je heen.
pi_195312717
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 19:54 schreef Tally het volgende:

Als ik met mijn moeder (in rolstoel) ga wandelen dan lopen mensen echt met een gróte boog om je heen :7 Mijn moeder werkt beter dan een mondkapje *)
pi_195312733
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 19:53 schreef Uhmmpie het volgende:

Hoe langer het antwoord... :)

Maar vind het leuk dat mijn kersverse 13-jarige dat ook ziet.
Ja, dat is fijn O+ Pientere meid,.
pi_195312790
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 19:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, dat is fijn O+ Pientere meid,.
Ondertussen zit ze alweer muziek te luisteren met oordopjes naast me op de bank.
Back to normale puber _O-
  maandag 28 september 2020 @ 19:57:30 #129
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195312812
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 19:54 schreef Tally het volgende:

[..]

Sinds vandaag heeft mijn jumbo weer kar verplicht, die zelfs weer voor je wordt schoongemaakt. Dus 0 extra moeite.
Toch loopt er iemand binnen zonder kar, en zegt een meisje van de winkel er wat van. Grote bek terug, te veel gedoe bla bla. En dat was natuurlijk weer iemand die zelf in de risico groep zit. :r
Echt ik ga mensen nog meer haten zo.
pi_195312904
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 19:57 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Deze zin heb ik ook echt al te vaak gezegd het afgelopen half jaar :')
pi_195312915
Ik vond dat nieuwsbericht van gister zo typisch.

Die dame die in dat restaurant zat.. en longpatient is en boos was dat het restaurant ontruimd was ivm te vol.
Dat zie je toch zelf ook als je ergens zit te eten?

Maar pas als het ontruimd is.. was het ineens hartstikke link en onveilig.
pi_195312941
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 19:59 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik ben zo blij met mijn introverte trekjes.

Ik vermaak me prima thuis en met beperkte sociale kring.
pi_195312956
quote:

[..]

Sinds vandaag heeft mijn jumbo weer kar verplicht, die zelfs weer voor je wordt schoongemaakt. Dus 0 extra moeite.
Toch loopt er iemand binnen zonder kar, en zegt een meisje van de winkel er wat van. Grote bek terug, te veel gedoe bla bla. En dat was natuurlijk weer iemand die zelf in de risico groep zit. :r
Idioten :r

Hier nog geen enkele keer meegemaakt dat mensen een grote bek geven als ze aangesproken worden.
In tegendeel: ze schrikken ervan en duiken meteen naar een kar.

Mijn jumbo heeft nu een automatische handen en karren ontsmetter. Lollig apparaat. Maar ik vind die winkel te groot en te druk nu en ga liever naar mijn rustige, kleinere burtsuper.
  maandag 28 september 2020 @ 20:01:26 #134
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195312976
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 19:59 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik ook ja ;(
pi_195312981
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 20:00 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik ben zo blij met mijn introverte trekjes.

Ik vermaak me prima thuis en met beperkte sociale kring.
Heb je geen social media? Daar zie ik juist die idioten :D

De mensen waar ik 'echt' contact mee heb, zijn gelukkig wel wat slimmer.
  maandag 28 september 2020 @ 20:02:06 #136
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195312995
quote:

Die dame die in dat restaurant zat.. en longpatient is en boos was dat het restaurant ontruimd was ivm te vol.

Ja precies dat dus. Maar je wil dus liever je bord vol sushi scheppen
pi_195312996
quote:

Ja :') :') :')

Juh hep tog oguh in je kop :|W

Het pleit nog meer voor harde maatregelen, want dan lijken mensen het wel te snappen en te accepteren.
pi_195313078
quote:

Ik vind dat zo erg. Dat meisje heeft het niet verzonnen en het is beleid wat goed is voor ons allemaal -O-

Dit weekend een jongen die moeilijk ging doen bij de beveiliger. Die vond de coronavragen maar stom en overbodig. Zij: Je mag ook naar een ander ziekenhuis gaan als je zo doet. Toen was hij wel stil :')
pi_195313113
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 20:01 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Heb je geen social media? Daar zie ik juist die idioten :D

De mensen waar ik 'echt' contact mee heb, zijn gelukkig wel wat slimmer.
Die twee volidioten (die steeds erger worden) zijn volgens mijn de enigen in mijn omgeving nu (of ze durven het me niet te zeggen 🤪)
pi_195313192
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 20:05 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Die twee volidioten (die steeds erger worden) zijn volgens mijn de enigen in mijn omgeving nu (of ze durven het me niet te zeggen 🤪)
De echte idioten heb ik al een tijdje op mute.
Maar verder echt zo veel mensen die thuis grote feesten geven of sowieso gewoon veel te close zijn de hele tijd met verschillende mensen.
En dat is echt niet alleen de jeugd.
pi_195313200
quote:

Daar moest ik ook om lachen gister. Zit je in zo’n risicogroep en dan ga je vrijwillig in zo’n vreetschuur zitten :’)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_195313216
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 19:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als ik met mijn moeder (in rolstoel) ga wandelen dan lopen mensen echt met een gróte boog om je heen :7 Mijn moeder werkt beter dan een mondkapje *)
Waar kan ik dr ophalen?
pi_195313222
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 20:08 schreef PdeHoog het volgende:

Daar moest ik ook om lachen gister. Zit je in zo’n risicogroep en dan ga je vrijwillig in zo’n vreetschuur zitten :’)
Domheid heeft blijkbaar geen grenzen.
pi_195313236
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 20:09 schreef Tally het volgende:

Waar kan ik dr ophalen?
In Drenthe. Hoogstwaarschijnlijk ook zonder corona, want we hebben in deze regio nog steeds bar weinig besmettingen.
pi_195313245
quote:

[..]

Bij ons worden ze niet meer schoon gemaakt maar hebben ze bij alle winkels zo’n schoonmaakding. Staat naast de karretjes die zet je dr in en handen er onder en beide worden schoongemaakt. Ook 0,0 moeite. Maar van die ouwe lijken lopen door WANT IK MOT ALLEEN BROOD JA!!!
pi_195313257
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 20:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

In Drenthe. Hoogstwaarschijnlijk ook zonder corona, want we hebben in deze regio nog steeds bar weinig besmettingen.
Dan kan ik er beter niet komen aangezien mijn regio donkerrood is.
pi_195313267
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 20:10 schreef Tally het volgende:

Dan kan ik er beter niet komen aangezien mijn regio donkerrood is.
Oh, ja, ook een dingetje. Reizen vanuit rode regio's -O-
pi_195313303
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 20:10 schreef Tally het volgende:

[..]

Bij ons worden ze niet meer schoon gemaakt maar hebben ze bij alle winkels zo’n schoonmaakding. Staat naast de karretjes die zet je dr in en handen er onder en beide worden schoongemaakt. Ook 0,0 moeite. Maar van die ouwe lijken lopen door WANT IK MOT ALLEEN BROOD JA!!!
Het hippe desinfectie ding is natuurlijk ook een soort wassen neus want hoeveel handjes hebben er al aan dat brood gezeten....

Maar de ouwe lijken hebben verder ook niks van doen met een maximum aantal klanten natuurlijk.
  maandag 28 september 2020 @ 20:13:45 #149
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195313336
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 20:12 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Het hippe desinfectie ding is natuurlijk ook een soort wassen neus want hoeveel handjes hebben er al aan dat brood gezeten....

Maar de ouwe lijken hebben verder ook niks van doen met een maximum aantal klanten natuurlijk.
En ze staan in je nek bij de kassa.
Pak nou maar gewoon een kar ouwe gek. _O-
pi_195313360
Soms zou ik wel gewoon een hond willen zijn. Dora ligt zalig te snurken naast me op de bank. Op mijn vest.
pi_195313420
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 19:49 schreef Jagärtrut het volgende:
Nou dit. Ik betrap mezelf er voortdurend op dat ik het ding zelfs nog op m'n neus heb terwijl ik al weer bijna op m'n kamer ben :D .

Maar ook op de campus is het gewoon normaal (was het natuurlijk ook al). Zelfs de prof die even wat aan me wilde vragen zette eerst weer een maskertje op z'n neus voordat 'ie naar me toe kwam. (Alleen de proffen mogen de maskers af tijdens lesgeven, anders verstaat niemand ze :P . Oh en vandaag gaf één prof aan dat als we benauwd worden, we dat ook wel even mogen doen. Dat levert minder gedoe op dan flauwvallen :D )

De zin van mandjes ontsmetten vind ik wat twijfelachtig. Ik zoek wel vaak even de handdesinfectie voor en na het winkelen. Maar goed, als het helpt om het bewustzijn weer wat omhoog te krijgen, dan vind ik het ook geen probleem om wel te doen.
  maandag 28 september 2020 @ 20:18:17 #152
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_195313472
Als het de economie maar allemaal niet te veel schaadt...

Zoals ik al verwachtte: slappe compromissen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_195313475
quote:

[..]

Als het goed is alleen het meisje achter de broodtoonbank :P
pi_195313527
quote:
7s.gif Op maandag 28 september 2020 20:16 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Nou dit. Ik betrap mezelf er voortdurend op dat ik het ding zelfs nog op m'n neus heb terwijl ik al weer bijna op m'n kamer ben :D .

Maar ook op de campus is het gewoon normaal (was het natuurlijk ook al). Zelfs de prof die even wat aan me wilde vragen zette eerst weer een maskertje op z'n neus voordat 'ie naar me toe kwam. (Alleen de proffen mogen de maskers af tijdens lesgeven, anders verstaat niemand ze :P . Oh en vandaag gaf één prof aan dat als we benauwd worden, we dat ook wel even mogen doen. Dat levert minder gedoe op dan flauwvallen :D )

De zin van mandjes ontsmetten vind ik wat twijfelachtig. Ik zoek wel vaak even de handdesinfectie voor en na het winkelen. Maar goed, als het helpt om het bewustzijn weer wat omhoog te krijgen, dan vind ik het ook geen probleem om wel te doen.
Dat handontsmetten doe ik ook alleen maar als ze zo’n ding hebben als wat hier bij de Plus staat. Dat ik er met mijn onderarm op kan drukken en dan voor en na bezoek. Karretje of mandje schoonmaken met een fles waar iedereen aan zit doe ik niet. Als ze niet zo’n ding hebben staan gebruik ik de fles in mn auto.
  Moderator maandag 28 september 2020 @ 20:20:59 #155
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_195313548
quote:

[..]

Als al die handjes ontsmet zijn scheelt dat wel iets...
  Moderator maandag 28 september 2020 @ 20:24:35 #156
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_195313644
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 20:20 schreef Tally het volgende:

[..]

Dat handontsmetten doe ik ook alleen maar als ze zo’n ding hebben als wat hier bij de Plus staat. Dat ik er met mijn onderarm op kan drukken en dan voor en na bezoek. Karretje of mandje schoonmaken met een fles waar iedereen aan zit doe ik niet. Als ze niet zo’n ding hebben staan gebruik ik de fles in mn auto.
Ik ontsmet meestal eerst dat ding zelf
pi_195313699
Twee dorpen verder zijn er vandaag weer twee basisscholen gesloten. Want leraren en leerlingen besmet. Dat kon toch helemaal niet :')
pi_195314316
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 20:08 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Mja maar wel allemaal mensen die het de schuld van de restaurant eigenaar vonden online.

Dat vind ik dan toch wat raar.
Niet dat ie NIET schuldig was.. maar al die mensen zelf hebben er toch echt net zo hard aan bijgedragen.
pi_195314350
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 20:27 schreef Tally het volgende:
Twee dorpen verder zijn er vandaag weer twee basisscholen gesloten. Want leraren en leerlingen besmet. Dat kon toch helemaal niet :')
Nog steeds niet.. dus ik mag max 3 mensen uitnodigen...
maar mijn kind zit gewoon in een volle klas en in de pauze gezellig met heel de school in de aula.

Ik weet wel wie de risicofactor is hier in huis.. -O-
  Moderator maandag 28 september 2020 @ 20:56:25 #160
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_195314557
Snap ook niet dat ze op scholen geen mondkapjes invoeren.
pi_195314596
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 20:56 schreef derLudolf het volgende:
Ik denk dat dat meer met onmogelijkheid te handhaven te maken heeft dan met wetenschap :{

School van vrienden voerde mondkapjes in als de kinderen van lokaal wisselen, dus alleen in de gangen. Je had de reacties van alle volwassenen onder dat bericht moeten zien -O- Met wederom ergens bovenaan dat meer mensen dood gaan aan de griep. Ik ben die achterlijke opmerking zoooooo ontzettend beu :r
  maandag 28 september 2020 @ 20:59:56 #162
63722 z80
I fink you freaky
pi_195314626
quote:

[..]

Wat me opvalt bij de sportschool is dat er heel veel mensen zijn zonder balans/evenwicht. Op 1 been staan is al een hele opgave. Springen, landen of voorover buigen op 1 been is helemaal een ramp.
Als je dan gekke sprong oefeningen gaat doen, of landen op niet vlakke ondergrond is het vragen om problemen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  maandag 28 september 2020 @ 21:01:28 #163
63722 z80
I fink you freaky
pi_195314663
quote:

[..]

Moet hij gaan wedstrijdzwemmen. Kan hij blijven eten en niet aankomen.
  maandag 28 september 2020 @ 21:02:28 #164
63722 z80
I fink you freaky
pi_195314684
quote:
7s.gif Op maandag 28 september 2020 18:58 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb hier een fysio-laatstejaarsstudent-huisgenoot, die krijgt een dezer weken een compleet practicum over de juiste squattechniek. Mag ie mij daarna mooi adviseren :P
Iets met rechte rug. :+
pi_195314731
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 21:02 schreef z80 het volgende:

[..]

Iets met rechte rug. :+
Daar hoef ik geen moeite voor te doen :+

(Maar volgens mij squat ik sowieso redelijk netjes qua techniek. )
  maandag 28 september 2020 @ 21:08:27 #166
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195314825
quote:

Pauperhagenezen zonder hersens gonna pauper O+
  maandag 28 september 2020 @ 21:13:06 #167
63722 z80
I fink you freaky
pi_195314950
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 20:56 schreef derLudolf het volgende:
Vraag even hier in Duitsland hoe ze over mondkapjes in de klas denken. Wel zorgen dat je weg kunt rennen.
Niemand is meer te verstaan. Gezichtsuitdrukkingen niet meer te zien. En halverwege de les zijn de meeste mondkapjes doorweekt, en moeten dan nog de rest van de schooldag.
pi_195314953
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 21:01 schreef z80 het volgende:

Moet hij gaan wedstrijdzwemmen. Kan hij blijven eten en niet aankomen.
Mwoah, dat deed ik als kind/tiener en altijd chubby geweest hoor.
pi_195315021
Ik lees net iets over kerstbomen (don’t ask) en ik vraag ne al een tijd af @Myraela, jij had laatst de kerstboom opgezet, heb je die laten staan of tijdelijk weggehaald?
  maandag 28 september 2020 @ 21:17:32 #170
63722 z80
I fink you freaky
pi_195315031
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 17:58 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat zou kunnen maar ik gok dat er binnen een paar jaar toch wel een vaccin is. Of medicijnen. Of dat het überhaupt gemuteerd is.

Ik sta vrij pessimistisch in het leven maar ik zie ons toch niet steeds weer in een lockdown gaan de rest van ons leven.
Alles wat een copy, van een copy, van een copy, van een copy, van een copy, van een copy, van een copy is muteert. Het is alleen de vraag krijgen we last van die mutaties.
En of er een vaccin komt? kan, maar kan ook zo maar zijn van niet. Als er een manier gevonden wordt om de corona patiënten te helpen, liefst zonder opnamen, zijn we ook een heel eind.
pi_195315046
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 20:59 schreef z80 het volgende:

[..]

Wat me opvalt bij de sportschool is dat er heel veel mensen zijn zonder balans/evenwicht. Op 1 been staan is al een hele opgave. Springen, landen of voorover buigen op 1 been is helemaal een ramp.
Als je dan gekke sprong oefeningen gaat doen, of landen op niet vlakke ondergrond is het vragen om problemen.
Ja, haha, daarom doe ik iedere training inderdaad evenwichtsoefeningen met m'n beginnersgroep. Ze vinden het maar niks _O-

Drie stappen knieheffen, seconde op één been met hoge knie stilstaan, weer drie stappen, stilstaan, enzovoort. Daarna been naar achter strekken en voorover leunen met gestrekte armen ("vliegtuigje"), stap zetten en vliegtuigje maken op het andere standbeen, enzovoort. Cirkeltjes maken met een been terwijl je op het andere been staat is ook een leuke. O+
pi_195315064
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 21:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik lees net iets over kerstbomen (don’t ask) en ik vraag ne al een tijd af @:Myraela, jij had laatst de kerstboom opgezet, heb je die laten staan of tijdelijk weggehaald?
Die heeft alleen het weekendje Kerstmis in de zomer gestaan hoor. :D
  maandag 28 september 2020 @ 21:21:15 #173
63722 z80
I fink you freaky
pi_195315098
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 21:18 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ja, haha, daarom doe ik iedere training inderdaad evenwichtsoefeningen met m'n beginnersgroep. Ze vinden het maar niks _O-

Drie stappen knieheffen, seconde op één been met hoge knie stilstaan, weer drie stappen, stilstaan, enzovoort. Daarna been naar achter strekken en voorover leunen met gestrekte armen ("vliegtuigje"), stap zetten en vliegtuigje maken op het andere standbeen, enzovoort. Cirkeltjes maken met een been terwijl je op het andere been staat is ook een leuke. O+
Om het feest voor jou compleet te maken de slachtoffers een gewicht (kan ook een grote steen zijn) in 1 hand laten houden tijdens de oefeningen. Geeft een complete ramp.
  maandag 28 september 2020 @ 21:21:44 #174
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_195315109
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 21:17 schreef z80 het volgende:

Alles wat een copy, van een copy, van een copy, van een copy, van een copy, van een copy, van een copy is muteert. Het is alleen de vraag krijgen we last van die mutaties.
En of er een vaccin komt? kan, maar kan ook zo maar zijn van niet. Als er een manier gevonden wordt om de corona patiënten te helpen, liefst zonder opnamen, zijn we ook een heel eind.
Aldus onze viroloog en epidemiloog professor dokter z80 :+
Poef.....gone! ©golfer
pi_195315155
Zo. IJs en weder dienende ga ik over twee weken een nachtje logeren in Antwerpen O+
Bij neefje met hoogzwangere vriendin. En ik wou graag langs voordat kind er is, dus wachten tot corona overgewaaid is, ga ik maar niet doen.
  Moderator / Redactie Sport maandag 28 september 2020 @ 21:26:52 #176
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_195315213
Mooie docu met/over Jochem Myjer _O_
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_195315224
quote:
7s.gif Op maandag 28 september 2020 21:24 schreef sigme het volgende:
Zo. IJs en weder dienende ga ik over twee weken een nachtje logeren in Antwerpen O+
Bij neefje met hoogzwangere vriendin. En ik wou graag langs voordat kind er is, dus wachten tot corona overgewaaid is, ga ik maar niet doen.
Hey, dan kun jij naar mij zwaaien :D
pi_195315235
quote:
14s.gif Op maandag 28 september 2020 21:19 schreef Myraela het volgende:

[..]

Die heeft alleen het weekendje Kerstmis in de zomer gestaan hoor. :D
Ik vroeg het me af, was wel grappig geweest als je m had laten staan
  maandag 28 september 2020 @ 21:29:10 #179
63722 z80
I fink you freaky
pi_195315260
quote:
11s.gif Op maandag 28 september 2020 21:21 schreef golfer het volgende:

[..]

Aldus onze viroloog en epidemiloog professor dokter z80 :+
Dit is niet enkel voor virussen maar voor ALLES dat een copy van een copy van enz is.
Tijdens elke copy is er een kans op een foutje. En die gaat in elke copy er na mee.
Dit ie ook een van de eerste dingen die je leert bij maatvoeringen. Nooit je laatste meetpunt gebruiken om verder te gaan. Dit om te voorkomen dat de meetfout zich door het hele ontwerp mee verplaatst.

Maar meneer de betweter gaat weer lekker achter de geraniums zitten. En gaat voorlopig ook niet meer buiten de deur eten?
pi_195315262
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 21:26 schreef borisz het volgende:
Mooie docu met/over Jochem Myjer _O_
Opgenomen, was begonnen aan murder in the orient express maar wat een ellende was dat, toen deed kpn raar en ben ik maar kranten gaan lezen
pi_195315263
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 21:27 schreef Kaatje1 het volgende:

Ik had het vooral heel raar gevonden 8-)

Of zoals ik ooit ergens las: Elke dag kerstmis is nooit kerstmis.
pi_195315302
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 21:21 schreef z80 het volgende:

[..]

Om het feest voor jou compleet te maken de slachtoffers een gewicht (kan ook een grote steen zijn) in 1 hand laten houden tijdens de oefeningen. Geeft een complete ramp.
Goeie. Volgende keer een baksteentje meegeven O+
pi_195315304
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 21:27 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dan zou het me wel echt tegen gaan staan hoor. :D Dit jaar ga ik denk ik pas kort van te voren zetten, dan zit ik echt nog in de ultieme vrolijkheid van de boom wanneer het ook echt Kerstmis is.
pi_195316156
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 21:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik had het vooral heel raar gevonden 8-)

Of zoals ik ooit ergens las: Elke dag kerstmis is nooit kerstmis.
O+ >:)
pi_195316417
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 21:29 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Opgenomen, was begonnen aan murder in the orient express maar wat een ellende was dat, toen deed kpn raar en ben ik maar kranten gaan lezen
Vond je de film niet leuk?
pi_195316478
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 22:20 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Vond je de film niet leuk?
Nee, ergerde me aan het idiote acteren, zwaar overdreven.
pi_195316620
@Blues @Isabeau ...@Leintjeuh even overleggen: nu ben ik strontverkouden met snotneus en niezen.
Woensdag naar poli Dermat, met verplicht mondkapje in zieke huis.
Helaasch 😂 moet men de neusbrug inspecteren...zal ik maar even afbellen?
Hoe panisch is men?
Terecht overigens.
pi_195316697
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 22:22 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Nee, ergerde me aan het idiote acteren, zwaar overdreven.
Ja, dat is wel het stijltje.
Ik vond het een fijne film maar snap dat je het ook echt vreselijk kan vinden.
Het vervolg is de enige film waarover ik twijfel om hem in de bios te gaan zien de komende maanden.
pi_195316699
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 22:29 schreef AnneX het volgende:
@:Blues @:Isabeau ...@:Leintjeuh even overleggen: nu ben ik strontverkouden met snotneus en niezen.
Hoe panisch is men?
Terecht overigens.
Ga je je laten testen / heb je je laten testen?
  maandag 28 september 2020 @ 22:38:33 #190
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195316842
quote:
@:Blues @:Isabeau ...@:Leintjeuh even overleggen: nu ben ik strontverkouden met snotneus en niezen.
Hoe panisch is men?
Terecht overigens.
Wat denk je zelf?
pi_195316855
quote:
Hoe panisch is men?
Terecht overigens.
Heb je al een test ingepland?

En lijkt me niet handig om andere mensen te zien op dit moment....
pi_195316899
quote:
Hoe panisch is men?
Terecht overigens.
Ik zou afbellen. Niet alleen omdat het neusbrug is maar ook als het je grote teen was. Blijf thuis is de regel
pi_195316912
quote:
Hoe panisch is men?
Terecht overigens.
Dit is een serieuze vraag?
Heb je de gezondheidscheck al eens gelezen?

Sorry, maar ik hoop écht dat je een grapje maakt en allang weet wat je moet doen.... en dat is meer dan ‘iets’ met die poli.
pi_195316965
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 22:32 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja, dat is wel het stijltje.
Ik vond het een fijne film maar snap dat je het ook echt vreselijk kan vinden.
Het vervolg is de enige film waarover ik twijfel om hem in de bios te gaan zien de komende maanden.
Ik blijf David Suchet missen ;(

Die worstelde niet met mensen op bruggen, had zijn haar nooit door de war, hield zich niet op met mooiboys en was nóg galanter naar de dames.
En had ten minste een fatsoenlijk Frans accent }:|
pi_195317197
quote:
Hoe panisch is men?
Terecht overigens.
Niet gaan! Afspraak verzetten met 2 weken of zo en eventueel testen en/of
10 dg binnen blijven.
  Official ESF Kreviewer maandag 28 september 2020 @ 22:57:48 #196
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_195317290
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 19:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik begreep dat het wettelijk gezien lastig of onmogelijk is om dat in dit land te eisen. Ik denk dat we een nieuwe wet nodig hebben in dat geval.
pi_195317317
Duidelijk. Dank voor de antwoorden.
  Official ESF Kreviewer maandag 28 september 2020 @ 23:01:44 #198
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_195317414
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 22:58 schreef AnneX het volgende:
Duidelijk. Dank voor de antwoorden.
'We' zijn niet panisch. Voel me zelfs een beetje beledigd hierdoor. :{
pi_195317432
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 23:04 schreef Blues het volgende:

[..]

Ja, ik vond het een raar berichtje van Anne. :{
  Moderator maandag 28 september 2020 @ 23:11:09 #201
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_195317508
Henk Schiffmacher bij Op1 over item over Naturalis, gaat over vinken die zijn gevangen door Darwin.

Vorige item ging over de zaak Nicky Verstappen. Roethof, de advocaat van Jos B ontnende alles.

Erik Dijkstra: dus deze vinken zijn gevangen door Darwin zelf?
Henk: "volgens meneer Roethof niet" _O-
  Moderator maandag 28 september 2020 @ 23:12:52 #202
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_195317528
quote:
81s.gif Op maandag 28 september 2020 22:57 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik begreep dat het wettelijk gezien lastig of onmogelijk is om dat in dit land te eisen. Ik denk dat we een nieuwe wet nodig hebben in dat geval.
En maar blijven janken dat we in een dictatuur leven hè,met muilkorven ;(
pi_195317617
Los van het feit dat ik zo'n mondkapje dus echt niet zo'n belemmering vind ; kunnen we niet weer beter inzetten op strenge handhaving van de 1,5m e.d.? Dat heeft toch veel meer nut dat die mondmaskers die een week lang niet gewassen worden (want dat is gewoon de praktijk) en waarbij mensen toch het idee krijgen dat ze weer lekker 'dichies' naast elkaar kunnen gaan staan. (Dat zag ik in Oostenrijk en Italië. In België hier iets minder, maar Belgen zijn sowieso wat meer op zichzelf)

Ze hebben trouwens voor morgen bedacht dat we veiligheidsbrillen op moeten om door de microscopen te mogen turen. Een gewone bril mag ook. Laat ik beide nou net niet hier bij me hebben :')
  maandag 28 september 2020 @ 23:21:37 #204
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195317631
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 23:11 schreef derLudolf het volgende:
Henk Schiffmacher bij Op1 over item over Naturalis, gaat over vinken die zijn gevangen door Darwin.

Vorige item ging over de zaak Nicky Verstappen. Roethof, de advocaat van Jos B ontnende alles.

Erik Dijkstra: dus deze vinken zijn gevangen door Darwin zelf?
Henk: "volgens meneer Roethof niet" _O-
Jezus wat droog, moest lachen _O-
  maandag 28 september 2020 @ 23:22:02 #205
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_195317632
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 23:11 schreef derLudolf het volgende:

twitter
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 28 september 2020 @ 23:22:44 #206
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195317648
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 23:22 schreef golfer het volgende:

[..]

[ twitter ]
Beetje humor moet kunnen hoor
  maandag 28 september 2020 @ 23:24:25 #207
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_195317666
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 23:22 schreef Molo het volgende:

Beetje humor moet kunnen hoor
Humor is prima, maar de lading stront en bagger en doodsverwensingen die de advocaat vandaag over zich heen kreeg is zelfs voor de Telegraaf-rechtbankverslaggeefster Saskia Belleman teveel van het goede.
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator maandag 28 september 2020 @ 23:25:00 #208
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_195317677
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 23:22 schreef golfer het volgende:

[..]

[ twitter ]
Een scherpe opmerking moet altijd kunnen.
  maandag 28 september 2020 @ 23:25:58 #209
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195317691
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 23:24 schreef golfer het volgende:

[..]

Humor is prima, maar de lading stront en bagger en doodsverwensingen die de advocaat vandaag over zich heen kreeg is zelfs voor de Telegraaf-rechtbankverslaggeefster Saskia Belleman teveel van het goede.
Dat heeft niets met Ludolfs post te maken
  Moderator maandag 28 september 2020 @ 23:26:03 #210
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_195317694
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 23:24 schreef golfer het volgende:

[..]

Dit is noch bagger noch een bedreiging.
  maandag 28 september 2020 @ 23:30:56 #211
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_195317753
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 23:25 schreef Molo het volgende:

Dat heeft niets met Ludolfs post te maken
Het ging mij niet om Ludolfs post. Het ging mij om de tendens vandaag tegen die advocaat.
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 28 september 2020 @ 23:32:34 #212
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195317779
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 23:30 schreef golfer het volgende:

[..]

Het ging mij niet om Ludolfs post. Het ging mij om de tendens vandaag tegen die advocaat.
Waarom quote je ludolf dan zonder verder uitleg?
Dat schept dan toch een totaal verkeerde context voor je punt?
  maandag 28 september 2020 @ 23:33:10 #213
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195317788
Mogen we overigens nog een foto van de taart van Isa?

En weet iemand hoe ik Jagär kan DM-en?
  maandag 28 september 2020 @ 23:33:59 #214
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_195317805
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 23:32 schreef Molo het volgende:

Waarom quote je ludolf dan zonder verder uitleg?
Dat schept dan toch een totaal verkeerde context voor je punt?
Mijn fout.
Ludolf zijn post over Op1 en Schiffmacher triggerde mij om Belleman maar weer eens aan te halen.
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 28 september 2020 @ 23:34:30 #215
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195317810
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 23:33 schreef golfer het volgende:

[..]

Mijn fout.
Ludolf zijn post over Op1 en Schiffmacher triggerde mij om Belleman maar weer eens aan te halen.
Vind Belleman wel vaak heel fijn en duidelijk schrijven trouwens

Los hiervan dus :+
  maandag 28 september 2020 @ 23:34:57 #216
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_195317816
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 18:36 schreef Isabeau het volgende:

Wat ga je er in proppen?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_195317817
quote:

[..]

En dat snap ik.

@AnneX Zoveel dubbelheid in je berichtje. Lachsmiley omdat iemand jouw verkouden neus moet inspecteren. Dat men ‘panisch’ is. En dat dat terecht is. Wat is het nu?

Terwijl je regelmatig postte over hoe voorzichtig je was in je contacten uit angst iets op te lopen en te verspreiden.

Is dat verwaterd? Of gaat dat het raam uit als het niet goed uitkomt?

Of heb je er écht geen idee van hoe onverstandig het is in deze periode om met een ongediagnostiseerde verkoudheid de deur uit te gaan? Laat staan naar een plek waar veel kwetsbare mensen zijn. Vandaar het ‘verplichte mondkapje’. Waarvan je nu al weet dat je dat voor je onderzoek moet verwijderen.

Hoe langer ik erover nadenk, hoe minder ik er met mijn hoofd bij kan :|W
  Moderator maandag 28 september 2020 @ 23:35:25 #218
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_195317820
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 23:33 schreef Molo het volgende:
Mogen we overigens nog een foto van de taart van Isa?

En weet iemand hoe ik Jagär kan DM-en?
Hoezo kan dat niet? Door de Umlaut?
Misschien via de desktop site op het DM symbool klikken?
pi_195317841
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 23:34 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dit -O-

Als iemand die voorzichtig is, zo al denkt...dan gaat het nog flink fout.
  maandag 28 september 2020 @ 23:38:50 #220
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195317849
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 23:34 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

En dat snap ik.

@:AnneX Zoveel dubbelheid in je berichtje. Lachsmiley omdat iemand jouw verkouden neus moet inspecteren. Dat men ‘panisch’ is. En dat dat terecht is. Wat is het nu?

Terwijl je regelmatig postte over hoe voorzichtig je was in je contacten uit angst iets op te lopen en te verspreiden.

Is dat verwaterd? Of gaat dat het raam uit als het niet goed uitkomt?

Of heb je er écht geen idee van hoe onverstandig het is in deze periode om met een ongediagnostiseerde verkoudheid de deur uit te gaan? Laat staan naar een plek waar veel kwetsbare mensen zijn. Vandaar het ‘verplichte mondkapje’. Waarvan je nu al weet dat je dat voor je onderzoek moet verwijderen.

Annex komt wel vaker verward as fuck over, geloof niet dat zij slechte intenties heeft
  maandag 28 september 2020 @ 23:39:36 #221
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195317858
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 23:35 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Hoezo kan dat niet? Door de Umlaut?
Misschien via de desktop site op het DM symbool klikken?
Werkt niet, specifiek bij haar idd vanwege de umlaut
  maandag 28 september 2020 @ 23:40:22 #222
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_195317862
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 18:46 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik heb het even niet gevolgd

Zal vanavond als ik terug ben van mijn taken op school (ja echt :') :') :') ) eens inlezen
Schoolschoonmaak! :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_195317865
quote:

[..]

Jammer. Excuses hiervoor.
Eerder dat ik ‘panisch’ zou overkomen. Omdat ...lama...
  maandag 28 september 2020 @ 23:41:44 #224
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195317875
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 23:40 schreef fietsie het volgende:

[..]

Schoolschoonmaak! :)
Oh ja, inmiddels vergeten

Morgen bij WOG-gen nieuwe poging

En ja, ik help volgende keer wel bij de vossenjacht, dit is niet aan mij besteed iig
pi_195317956
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 23:40 schreef AnneX het volgende:

[..]

Jammer. Excuses hiervoor.
Eerder dat ik ‘panisch’ zou overkomen. Omdat ...lama...
En verder geen uitleg? Dat is de makkelijke weg. Jammer.

Geen reactie op onze verbazing dat je het met je verkouden hoofd überhaupt overwoog om naar die afspraak te gaan?

En ik ben oprecht benieuwd: ga je je laten testen, blijf je voorlopig thuis of blijf je je normale dingen buitenshuis doen?

Je post regelmatig wollig, maar nu vind ik je posts op meerdere manieren onbegrijpelijk.
pi_195317984
@CAT @Blues ... ik begrijp dat het verwarrend overkomt: de indruk van voorzichtig zijn i.c.m. mijn vraag van vanavond.
Omdat het zojuist gebeurde proest - nies schoot mij de afspraak te binnen.
Omdat ik vrijwel nergens (meer) kom, mensen op afstand ontmoet, niet in OV reis, naar de dorpssuper ga met mondkapje voor, realiseerde ik mij niet voldoende hoe de vraag op jullie zou overkomen, die dichter bij mogelijke haarden verkeren.

Excuses voor de verwarring.

Edit: dit werd geschreven terwijl Cat al had gepost hierboven.
Ben ik nu duidelijk?
Edit 2: nee, ik ga mij niet laten testen. Ik vul 2-3 x per week de coronatest in.
Die vraagt naar symptomen en temperatuur. Niks te melden daar.
  maandag 28 september 2020 @ 23:53:28 #227
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_195317997
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 23:41 schreef Molo het volgende:

[..]

Oh ja, inmiddels vergeten

Morgen bij WOG-gen nieuwe poging

En ja, ik help volgende keer wel bij de vossenjacht, dit is niet aan mij besteed iig
Je hebt geskipt? En dan word je niet met naam en toenaam in de school app gekielhaald? :)
  maandag 28 september 2020 @ 23:56:39 #228
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195318020
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 23:53 schreef fietsie het volgende:

[..]

Je hebt geskipt? En dan word je niet met naam en toenaam in de school app gekielhaald? :)
Het opzoeken van de oorlog was ik vergeten

Nee heb keurig meegeholpen maar zoals een oud dametje mij ooit zei 'jij moet iets met je hersens gaan doen, dat kun je ene stuk beter dan poetsen, meisje' :')
  maandag 28 september 2020 @ 23:58:35 #229
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_195318033
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 23:56 schreef Molo het volgende:

[..]

Het opzoeken van de oorlog was ik vergeten

Nee heb keurig meegeholpen maar zoals een oud dametje mij ooit zei 'jij moet iets met je hersens gaan doen, dat kun je ene stuk beter dan poetsen, meisje' :')
_O- _O-
pi_195318058
En ‘wollig’ posten? Moi?

Dan ben ik niet de enige hiero w/
pi_195318063
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 23:51 schreef AnneX het volgende:
@:Cat @:Blues ... ik begrijp dat het verwarrend overkomt: de indruk van voorzichtig zijn i.c.m. mijn vraag van vanavond.
Omdat het zojuist gebeurde proest - nies schoot mij de afspraak te binnen.
Omdat ik vrijwel nergens (meer) kom, mensen op afstand ontmoet, niet in OV reis, naar de dorpssuper ga met mondkapje voor, realiseerde ik mij niet voldoende hoe de vraag op jullie zou overkomen, die dichter bij mogelijke haarden verkeren.

Excuses voor de verwarring.

Edit: dit werd geschreven terwijl Cat al had gepost hierboven.
Ben ik nu duidelijk?
Edit 2: nee, ik ga mij niet laten testen. Ik vul 2-3 x per week de coronatest in.
Die vraagt naar symptomen en temperatuur. Niks te melden daar.
https://www.rivm.nl/sites(...)Gezondheidscheck.pdf

Als je hem nu zou invullen, op basis van wat je hier post, mag je al JA aangeven bij het tweede plaatje in die balk bovenaan. En wellicht die eerste ook.

Je BENT nu een mogelijke haard Anne. De kans is gelukkig nog steeds een stuk groter dat je dat niet bent. Maar om duidelijkheid te krijgen kun je je laten testen. Weet je man ook of hij wel naar buiten kan, als hij niet verkouden is. Of je moet samen met je man 10 dagen thuisblijven.

Verkouden = testen en tot die tijd thuisblijven. Al is het maar om te voorkomen dat je anderen besmet met je nu nog niet gediagnostiseerde virus, die zich vervolgens ook moeten laten testen. En tot die tijd moeten thuisblijven van school of werk. Het is niet alsof we een overvloed aan testcapaciteit hebben...
pi_195318987
Zeg ik had wel nog een vraag over die verkouden = testen en thuisblijven tot resultaat. Omdat ik me dat zelf afgelopen week afvroeg.

Aan de ene kant wordt gezegd: verkouden, hoesten, etc etc laat je testen. Blijf thuis tot de test, en blijf na de test thuis tot de uitslag. Helder.

Maar tegelijkertijd was eerder het verhaal dat je na 24u klachtenvrij uit zelfisolatie kunt (voor je je daadwerkelijk kon laten testen bij milde klachten). Zo herinner ik me dat althans. En er werd recent ook aangegeven dat als je inmiddels geen klachten meer hebt tegen de tijd dat je test ingepland stond, dat ze je dan vragen de test af te zeggen, zodat anderen die plek kunnen innemen. En dat testen als je op dat moment geen klachten ervaart, zinloos is. En aan de telefoon bij testafspraak plannen werd me gisteren ook verteld dat bij gewoon verkoudheidssymptomen (dus zonder benauwdheid, verhoging of koorts) ze aanraden even een dag of twee af te wachten.

Die na 24u klachtenvrij weer uit zelfisolatie kan ik echter nergens terugvinden op de RIVM site, niks over wanneer je weer uit zelfisolatie kan als je geen klachten meer hebt maar niet getest bent. Of ik lees erover heen, dat zou ook kunnen. Maar voor mij is dit dus wel onduidelijk: aan de ene kant zeggen ze klachten=testen, aan de andere kant kan het door de wachttijd tot test zijn dat je dan al geen klachten meer hebt, en ze geven ook aan dat testen als je op dat moment geen klachten hebt zinloos is, ze vragen je even te wachten met een afspraak maken als je alleen verkoudheidsklachten hebt om te kijken of het snel weer weg is en ze vragen je de testafspraak af te zeggen als je geen klachten meer hebt tegen de tijd dat de afspraak is. Maar ik kan dus nergens terugvinden wanneer je dan weer naar buiten kunt. Als je bv maandag verkouden bent, voor woensdagmiddag test inplant, en dinsdagavond zijn je klachten helemaal weg. Je zegt keurig je testafspraak af want geen klachten meer. Maar wanneer kun je dan uit zelfisolatie?

Nou goed ik hoop dat ik het duidelijk verwoord, maar dat vroeg ik me dus af.
Vooral omdat ik echt om de haverklap verkouden ben normaal gezien in de winter, en het vaak na twee dagen sniffen alweer voorbij is, en me dus niet zo duidelijk is hoe daarmee om te gaan nu.

Begrijp me overigens niet verkeerd, ik ben absoluut voor testen, vandaag was m'n tweede test, en ik blijf ook altijd thuis met klachten, maar bovenstaande is me gewoon niet helemaal duidelijk. Misschien dat een van jullie t weet, anders ga ik morgen wel even de corona informatie lijn bellen met deze vraag.
  dinsdag 29 september 2020 @ 06:17:32 #233
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_195319120
Morguh..

Ik vraag me dat testen met een loopneus ook wat af hoor..
En wel hier om:

Ik vind dit dus verwarrend, omdat het lijkt dat er meer bekendere symptomen zijn, maar dat iedereen nu valt over de loopneus, die zelden een symptoom is..

En in een tijd van een overbelast testsysteem lijkt het me handiger om niet te testen met die loopneus, maar vooruit.

Wat ik niet helemaal begrijp uit de post van annex is of ze 1 keer nieste of daadwerkelijk een loopneus heeft..

Ik zou gewoon even naar de poli bellen en de vraag stellen.. grote kans dat het feit dat er naar een neusbrug gekeken moet worden al zorgt voor een geirriteerde neus..
pi_195319177
Strontverkouden is strontverkouden en niet een keer niezen. En met strontverkouden word je dringend verzocht niet het ziekenhuis in te gaan. Ze houden je tegen bij de deur zeg maar, tenzij je gaat liegen.

Ik begrijp je twijfel wel hoor Barrel, op basis van de symptomen. Maar het advies van de overheid blijft: verkouden boven de 12 = blijf thuis en het dringende verzoek van ieder ziekenhuis is ook verkouden = blijf weg.
pi_195319185
Overigens hebben ze bij mij twee weken geleden een camera in mijn neus geschoven, natuurlijk zorgt dat voor irritatie en dan word je heus niet weggejaagd als je daarna even een loopneus hebt. Maar ik ging er wel zonder klachten naar binnen.
pi_195319197
Mogge!

Ik vind het ook maar verwarrend hoor. Niet het thuisblijfadvies, dat is vrij helder.
Maar de adviezen/wensen van de overheid mbt wel/niet testen, isolatie, quarantaine, dat is helemaal niet helder. Als helemaal niet in combinatie met overbelaste testlocaties en 'belangrijker' mensen om te testen (leraren, zorgmedewerkers).

Zolang ik geen klachten heb kan ik ook beter niet uitzoeken hoe het precies zit, want een week later zit het weer anders. Mogelijk vraag ik dan ook wel even hier hoe men denkt dat het zit. Hopelijk word ik dan niet zo afgebrand als @AnneX, die wel van kwade intenties beticht lijkt te worden.
pi_195319220
Mja punt is dat je even laten testen ook heel niet “even laten testen” is op het moment.
Collega probeerde zn vrouw getest te krijgen..
via De website was geen testcapaciteit beschikbaar.. 4 telefoontjes later bleek het mogelijk te zijn... in alkmaar.
Een kleine week later.

Dus even testen.. is op het moment echt niet even.
pi_195319253
Dat is allemaal waar, dat er een hoop schort aan het testen en dat de adviezen onduidelijk zijn. Maar íeder ziekenhuis zegt: blijf thuis als je verkouden bent. Je krijgt een brief, het wordt gemeld bij het maken van de afspraak, je wordt ondervraagd bij de deur etc.

Dan is het wel een beetje een gekke vraag of ze in ziekenhuizen zo 'panisch' zijn dat ze iets van vinden als je 'strontverkouden'naar binnen wilt. Zeker uit de mond van iemand die zelf anderen steeds kritisch beschouwt op hun coronahouding. Ik begrijp de verbazing wel.
pi_195319276
Aangezien het om iemand gaat waarvan we weten dat die altijd omzichtig en attent is, vind ik het toch opvallend dat er zo makkelijk gedacht wordt dat ze vermoedelijk alle regels aan d'r laars zou willen lappen wanneer er iets staat dat zich zo kan laten lezen.

En om dan om de oren te gaan slaan met test,test,test vind ik ronduit misplaatst.
pi_195319286
Ik heb post van mijn sportschool, die gaan ook weer extra maatregelen nemen.
quote:
Vanaf morgen (29-09-2020) dient iedereen gelijk na het sport uur direct weer naar huis te gaan. Dit betekent dat er de komende tijd geen koffie of thee meer kan worden geschonken. Ook het nazitten kan de komende tijd helaas niet meer.

U bent maximaal 5 minuten van te voren aanwezig en na afloop van de les of fitness blok dient u gelijk de zalen te verlaten. Dit geldt voor de fitness blokken en voor de groepslessen.

Deze regels zullen nadelig zijn voor de gezelligheid die wij hebben in ons fitnesscentrum. Echter kunnen we al onze leden een omgeving bieden waarbij ze veilig kunnen blijven sporten en bewegen.
En ook weer kleinere groepen, bij groepslessen en bij los fitnessen.
pi_195319306
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 07:00 schreef sigme het volgende:
Aangezien het om iemand gaat waarvan we weten dat die altijd omzichtig en attent is, vind ik het toch opvallend dat er zo makkelijk gedacht wordt dat ze vermoedelijk alle regels aan d'r laars zou willen lappen wanneer er iets staat dat zich zo kan laten lezen.

En om dan om de oren te gaan slaan met test,test,test vind ik ronduit misplaatst.
Nou dit eigenlijk.

Beetje vriendelijker had gemogen. Juist omdat je van AnneX die vraag precies niet verwacht.
pi_195319318
quote:

Precies.

We weten toch allemaal dat ze waarschijnlijk net iets anders bedoelt dan ze schrijft. Een beetje vertrouwen in elkaar en wat minder snel op de kast mag best hoor.
Spoilers!
pi_195319321
quote:

Nou, ik zie vooral veel mensen juist over dat punt hun verbazing uitspreken. Hoe kan dat nou precies, die combinatie van exact die twee factoren.

Overige zeg ik heel bewust niet 'laat je testen' want ik begrijp de haken en ogen daarvan heel goed, maar wel heel bewust 'blijf thuis, en volgens mij ben ik daar niet de enige in.
pi_195319323
En Jagar is niet te DM'en maar wel te PM'en.
Spoilers!
pi_195319326
Ja zeg...al eerder heb ik hierboven aangegeven, dat het mij niet duidelijk was - zoals ook andere mensen erna aangeven - en daarom vraag ik het hier aan de mensen die in de praktijk werken. De corona app die ik gebruik, is ook maar een app.
Ook omdat ik mij niet ziek, zwak etc. voel en verre blijf van bijv. buren, die werken in onderwijs, in de zorg, onderweg in het land.
Plus een ongelukkige woordkeus ‘panisch’ zette de boel op scherp.
Daarvoor heb ik excuses gemaakt.

Straks bel ik de poli af. En verder wacht ik de symptomen van Verkoudheid af.
Wordt het erger, dan ga ik alsnog testen en zeg werk af voor vrijdag.
Dit om het systeem niet te overbelasten, en blijf verder thuis.
Is dat een plan?

Carry on.
pi_195319345
Weet je, de schrik zit er bij 'ons' weer goed in. We stevenen weer heel hard af een periode die gewoon niet prettig was. De onzekerheid over wat er nu weer gaat gebeuren roept spanning op. En in die situatie zitten we ook door mensen die het allemaal niet zo nauw nemen. Dus ik begrijp heel goed dat een post over 'zal ik strontverkouden naar het ziekenhuis komen?' wat oproept. Ook als je weet dat de soep waarschijnlijk niet zo heet gegeten wordt. Daar aan voorbij gaan, vind ik dan weer misplaatst.
pi_195319378
als ik het niet zo nauw zou nemen, had ik de vraag niet gesteld.
En ik ben nergens aan voorbij gegaan.
Het is duidelijk, zei ik direct al na de eerste reacties.

(Omdat ik redelijk geïsoleerd leef, zijn de mensen hier ook wel mijn check met de realiteit).
pi_195319420
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2020 07:17 schreef AnneX het volgende:
als ik het niet zo nauw zou nemen, had ik de vraag niet gesteld.
En ik ben nergens aan voorbij gegaan.
Het is duidelijk, zei ik direct al na de eerste reacties.

(Omdat ik redelijk geïsoleerd leef, zijn de mensen hier ook wel mijn check met de realiteit).
Dat weet ik, maar er zijn wel een hoop mensen die het niet nauw nemen. Dus een post die daarin onduidelijk is, roept wat op, dat bedoel ik.
pi_195319425
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 07:12 schreef Clubsoda het volgende:
Weet je, de schrik zit er bij 'ons' weer goed in. We stevenen weer heel hard af een periode die gewoon niet prettig was. De onzekerheid over wat er nu weer gaat gebeuren roept spanning op. En in die situatie zitten we ook door mensen die het allemaal niet zo nauw nemen. Dus ik begrijp heel goed dat een post over 'zal ik strontverkouden naar het ziekenhuis komen?' wat oproept. Ook als je weet dat de soep waarschijnlijk niet zo heet gegeten wordt. Daar aan voorbij gaan, vind ik dan weer misplaatst.
Bij iedereen denk ik.
Ook bij AnneX vermoed ik :)
Wellicht daarom een ietwat vreemde post ook.
En mijn neiging om niet meteen fullblown te reageren komt daar eigenlijk ook vandaan.

Zoals ik tegen dochterlief altijd zeg: bang zijn mag best.. maar aan paniek hebben we niks.
Als je bang bent.. sta je op scherp en ben je voorzichtig.
Als je in paniek raakt... kun je niet goed meer nadenken.

Dus even adem in, adem uit voor ik wat zeg :)

(En ik had niks tegen op jouw reactie trouwens.. ondanks dat ik precies jou quote. Reageerde daar vooral op omdat je volgens mij precies de oorzaak te pakken hebt)
pi_195319429
Anders zeg ik nog even een keer dat het wat oproept :') \psycholoog
pi_195319432
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 07:25 schreef Clubsoda het volgende:
Zeg, zou het kunnen anders dat die post wat oproept bij anderen?
pi_195319459
quote:
Mijn manager zou zeggen: dat DOET iets met mij.
pi_195319477
quote:
Op zich wel grappig, annex bedoelde dat zij misschien zelf als wat panisch gezien zou kunnen worden, sommigen lezen dat de zorgmedewerkers panisch zouden zijn en vinden dat niet leuk om te lezen.

En jij legt uit dat de reactie wordt opgeroepen doordat zorgmedewerkers eigenlijk licht panisch zijn :D
pi_195319480
quote:
Dat begrijp ik...als je bedoelt dat bij jou en anderen - die werken in de zorg met name - de schrik, onzekerheid en spanning toenemen.
pi_195319504
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 07:24 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Bij iedereen denk ik.
Ook bij AnneX vermoed ik :)
Wellicht daarom een ietwat vreemde post ook.
En mijn neiging om niet meteen fullblown te reageren komt daar eigenlijk ook vandaan.

Zoals ik tegen dochterlief altijd zeg: bang zijn mag best.. maar aan paniek hebben we niks.
Als je bang bent.. sta je op scherp en ben je voorzichtig.
Als je in paniek raakt... kun je niet goed meer nadenken.

Dus even adem in, adem uit voor ik wat zeg :)

(En ik had niks tegen op jouw reactie trouwens.. ondanks dat ik precies jou quote. Reageerde daar vooral op omdat je volgens mij precies de oorzaak te pakken hebt)
Ja, bij iedereen natuurlijk. Maar het maakt denk ik wel uit hoe dicht je bij het vuur zit. Het gonst weer, de support wordt weer aangezwengeld, we praten over afschalen :r Zoals @Blues gisteren zei: ik wil niet! En zo denken er denk ik nog heel veel mensen over.
pi_195319508
@sigme ...dat was wat ik onhandig bedoelde met ‘panisch’.

OK. Het regent hier. Dat wordt binnenwerken en administratie van oa. KWF verwerken tot volgend jaar maar weer.
pi_195319512
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 september 2020 07:26 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Zeg, zou het kunnen anders dat die post wat oproept bij anderen?
Bij mij in ieder geval honger :+ * Clubsoda ontbijten gaat
pi_195319521
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2020 07:37 schreef AnneX het volgende:
@:sigme ...dat was wat ik onhandig bedoelde met ‘panisch’.

OK. Het regent hier. Dat wordt binnenwerken en administratie van oa. KWF verwerken tot volgend jaar maar weer.
Er stond hier vorige week een student voor de deur van het KWF. Inclusief rode loper van 1,5 meter die er voor zorgde dat hij bijna aangereden werd. Maar ik had al gedoneerd via jou. Ik vind dat met die QR-code wel handig. Dan krijg ik niet elke paar maanden een bedeltelefoontje.
Spoilers!
pi_195319531
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 07:39 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Er stond hier vorige week een student voor de deur van het KWF. Inclusief rode loper van 1,5 meter die er voor zorgde dat hij bijna aangereden werd. Maar ik had al gedoneerd via jou. Ik vind dat met die QR-code wel handig. Dan krijg ik niet elke paar maanden een bedeltelefoontje.
:D Ik heb beeld en ik moest lachen. :')
pi_195319619
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 07:39 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

😳
Er zijn al wat verontwaardigde reacties dat zó snel na de landelijke collecte al weer van die acties zijn. Begrijp ik ook niet zo goed.
Hopelijk ben je gevrijwaard van bedeltelefoontjes. Een troela, waarschijnlijk in een call center, belde n.b. een collectant voor een donatie. Toen die zich bekend maakte, werd gezegd dat er geen collecte zou zijn. Onhandige actie. 8)7
pi_195319657
Gaat iemand nog iets leuks doen vandaag?

Ik verven, auto wassen en stofzuigen, naar de boerderijwinkel, apotheek en drogist. Plus een zakelijk spoedklusje. Maar eerst ga ik nog even lekker op de bank liggen.
Spoilers!
pi_195319685
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 07:58 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ik verven, auto wassen en stofzuigen, naar de boerderijwinkel, apotheek en drogist. Plus een zakelijk spoedklusje. Maar eerst ga ik nog even lekker op de bank liggen.
Kantoorwerk, thuis. Gecombineerd met oppashondje. Dus ik ga thuiswerken wat onderbreken met wandelingetjes vandaag.
pi_195319726
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2020 07:10 schreef AnneX het volgende:
Ja zeg...al eerder heb ik hierboven aangegeven, dat het mij niet duidelijk was - zoals ook andere mensen erna aangeven - en daarom vraag ik het hier aan de mensen die in de praktijk werken. De corona app die ik gebruik, is ook maar een app.
Ook omdat ik mij niet ziek, zwak etc. voel en verre blijf van bijv. buren, die werken in onderwijs, in de zorg, onderweg in het land.
Plus een ongelukkige woordkeus ‘panisch’ zette de boel op scherp.
Daarvoor heb ik excuses gemaakt.

Straks bel ik de poli af. En verder wacht ik de symptomen van Verkoudheid af.
Wordt het erger, dan ga ik alsnog testen en zeg werk af voor vrijdag.
Dit om het systeem niet te overbelasten, en blijf verder thuis.
Is dat een plan?

Carry on.
Plan.

En teruglezend denk ik nog steeds niet dat ik je affakkelde, maar vooral (en wellicht in scherpe termen) mijn verbazing uitsprak over je gedachtengang.

Wat betreft het testbeleid: het is onduidelijk, beperkt en onhandig. En de wachttijd vraagt veel van mensen. Als je jezelf kunt isoleren dan is het slim om nu nog geen afspraak te maken en de ontwikkeling van je symptomen af te wachten.
pi_195319735
Dagplanning: verder wakker worden, online training geven, sporten, zaken afhandelen van die training.

Ontbijt hoeft niet, ik zit nog steeds vol van de sushi van gisteren _O-
pi_195319739
quote:

Ik onderneem een noodzakelijke reis naar de randstad om werkzaamheden uit te voeren die ik onmogelijk thuis kan doen.

Op de bank liggen klinkt aanlokkelijker.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 29 september 2020 @ 08:33:17 #266
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_195319869
Dagje thuis aan de slag. Echter ik heb de maand oktober nog geen verwarming... Liander komt pas begin november onze flat aan het gas zetten. We zaten nu nog op Stookolie. :+. Heb het verzoek al ingediend dat ik wel gewoon op kantoor kan werken.
  Moderator dinsdag 29 september 2020 @ 08:35:42 #267
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_195319891
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 08:33 schreef borisz het volgende:
Dagje thuis aan de slag. Echter ik heb de maand oktober nog geen verwarming... Liander komt pas begin november onze flat aan het gas zetten. We zaten nu nog op Stookolie. :+. Heb het verzoek al ingediend dat ik wel gewoon op kantoor kan werken.
Goh hoe bedenken ze het om dat in de herfst te doen :')

Dacht dat alles in NL van het gas af ging.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 29 september 2020 @ 08:41:11 #268
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_195319937
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2020 08:35 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Goh hoe bedenken ze het om dat in de herfst te doen :')

Dacht dat alles in NL van het gas af ging.
Het zou al deze maand gebeuren.... maar ja Liander...
pi_195319957
quote:

Wat boodschapjes, laatste buddy-workout, netflix. Denk ik.
pi_195319977
quote:

Werken :P En vanavond even langs vrienden die ik al te lang niet gezien heb.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_195320013
quote:

Werken (thuis) en hopelijk nog even een stukje lopen.
pi_195320029
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 08:48 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Werken (thuis) en hopelijk nog even een stukje lopen.
Dat lopen heb ik net gedaan *O* Eerste 4000 stappen zitten er weer op :D Nu kan ik fijn de rest van de dag op een bureaustoel zitten -O- Wel met goeie koffie O+
pi_195320133
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 08:49 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dat lopen heb ik net gedaan *O* Eerste 4000 stappen zitten er weer op :D Nu kan ik fijn de rest van de dag op een bureaustoel zitten -O- Wel met goeie koffie O+
Er komt hier iets teveel vocht naar beneden om nu te gaan lopen #vansuiker
pi_195320150
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 08:57 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Er komt hier iets teveel vocht naar beneden om nu te gaan lopen #vansuiker
Heldere lucht en zonnetje hier :D
pi_195320168
quote:

Eerste wandeling van mijn schema (opbouwen naar 15km) lopen.
En hopelijk deze CAL week afronden, morgen komt er weer het nieuwe patroon.

Verder de nodige huishoudklusjes.
pi_195320241
Hier schijnt het zonnetje! Eerste high-stress moment van de dag al gehad, 2 kinderen allebei op hun eigen fiets naar school brengen. Pff...
pi_195320247
Ik heb de eerste twee uur vanuit bed gewerkt, maar ga daar nu maar eens uit om beneden verder te werken. Dat is ongeveer mijn dagplanning. Oh, en lunchen met bloemkool. :9 Ook belangrijk.
pi_195320279
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2020 08:12 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Plan.

En teruglezend denk ik nog steeds niet dat ik je affakkelde, maar vooral (en wellicht in scherpe termen) mijn verbazing uitsprak over je gedachtengang.

Wat betreft het testbeleid: het is onduidelijk, beperkt en onhandig. En de wachttijd vraagt veel van mensen. Als je jezelf kunt isoleren dan is het slim om nu nog geen afspraak te maken en de ontwikkeling van je symptomen af te wachten.
je kwam wel eh.. vrij stevig over :)

niet zo gek op zich verder... zeker niet na die persconferentie gister.
gelukkig viel het drama wel mee uiteindelijk.

no hard feelings hoop ik. O+
pi_195320321
Mensen, als jullie zelf pasta maken, gebruiken jullie dan semola of 00? Ik wilde eigenlijk semola halen, maar mijn Appie had het niet. Dus nu heb ik '00 wat ze wel aangeven als geschikt voor pasta. Eerder gebruikte ik ook '00, maar nu lees ik dat semola eigenlijk ook nodig is.
pi_195320372
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 09:12 schreef Myraela het volgende:
Mensen, als jullie zelf pasta maken, gebruiken jullie dan semola of 00? Ik wilde eigenlijk semola halen, maar mijn Appie had het niet. Dus nu heb ik '00 wat ze wel aangeven als geschikt voor pasta. Eerder gebruikte ik ook '00, maar nu lees ik dat semola eigenlijk ook nodig is.
Ik gebruik eigenlijk altijd '00 maar goed ben ook niet zo'n kookwonder :')
pi_195320388
Ik heb net de inhoud van mijn portemonnee afgedroogd. Die zat nog in de openstaande fietstas.
pi_195320411
quote:
Die ene keer dat ik het deed..
had ik alleen ‘00.
Werden prima lasagne velletjes.
pi_195320462
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 09:06 schreef Jagärtrut het volgende:
Hier schijnt het zonnetje! Eerste high-stress moment van de dag al gehad, 2 kinderen allebei op hun eigen fiets naar school brengen. Pff...
:D :D
pi_195320474
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 09:14 schreef Sarabi het volgende:
Ik gebruik eigenlijk altijd '00 maar goed ben ook niet zo'n kookwonder :')
Ik had dit weekend voor een workshop deeg gekregen, en dat leek wat steviger te blijven. Maar dat zou ook kunnen komen doordat het een wat dikkere vorm was die we maakte. Ik moet het maar gewoon proberen. Vond het wel een stuk lekkerder dat het wat steviger bleef.
pi_195320476
Maar eerst maar eens even klagen bij Bol
pi_195320535
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 09:21 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik had dit weekend voor een workshop deeg gekregen, en dat leek wat steviger te blijven. Maar dat zou ook kunnen komen doordat het een wat dikkere vorm was die we maakte. Ik moet het maar gewoon proberen. Vond het wel een stuk lekkerder dat het wat steviger bleef.
Ik heb nu een flinke voorraad semola in huis (laatst een aanbeding bij AH), maar ook wel een gemaakt van normale tarwebloem, ging ook wel
pi_195320554
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 09:17 schreef Uhmmpie het volgende:

Die ene keer dat ik het deed..
had ik alleen ‘00.
Werden prima lasagne velletjes.
Dit :Y Kan prima met alleen '00.

Ik las gisteren in bed nog wat nieuwswebsites en het viel me zo op dat óveral de tendens klagen is. Sportclubs trekken aan de noodbel, want er mogen geen kroketten en bier meer worden verkocht. Moeders klagen dat kinderen van 5 echt niet alleen naar de voetbal kunnen. Cafe's klagen dat ze nu failliet gaan want de omzet haal je in de kleine uurtjes. Sauna's klagen omdat de Efteling en dierentuin wel meer mensen mogen toelaten. Mensen klagen dat ze nu de verjaardag van oma niet kunnen vieren. Etc. Allemaal boos en woest (kranten gebruiken graag het woord woest) en failliet. Ik zie nergens mensen met oplossingen komen, alleen maar klagen. Ik zie nergens berichten over 'bang dat ik besmet raak omdat het zo om zich heen grijpt'. Media zetten wel een tendens zo hè :{
pi_195320584
Aan de ene kant krijg je de enorme paniek koppen met 'weer zoveel besmet' en 'hoogste aantal ic opnames sinds x' en 'als het zo door gaat zitten we in oktober op het niveau van maart'.

En als het kabinet dan extra maatregelen neemt dan laten ze iedereen die daar tegen is aan het woord |:(

Schiet mij maar lek.
  dinsdag 29 september 2020 @ 09:28:57 #289
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_195320592
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 09:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dit :Y Kan prima met alleen '00.

Ik las gisteren in bed nog wat nieuwswebsites en het viel me zo op dat óveral de tendens klagen is. Sportclubs trekken aan de noodbel, want er mogen geen kroketten en bier meer worden verkocht. Moeders klagen dat kinderen van 5 echt niet alleen naar de voetbal kunnen. Cafe's klagen dat ze nu failliet gaan want de omzet haal je in de kleine uurtjes. Sauna's klagen omdat de Efteling en dierentuin wel meer mensen mogen toelaten. Mensen klagen dat ze nu de verjaardag van oma niet kunnen vieren. Etc. Allemaal boos en woest (kranten gebruiken graag het woord woest) en failliet. Ik zie nergens mensen met oplossingen komen, alleen maar klagen. Ik zie nergens berichten over 'bang dat ik besmet raak omdat het zo om zich heen grijpt'. Media zetten wel een tendens zo hè :{
Ja, de koppen van artikelen alleen al zijn zo verschrikkelijk negatief. Het is allemaal heel vermoeiend.
  dinsdag 29 september 2020 @ 09:29:48 #290
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195320604
Mijn werk heeft gister het volgende statement geplaatst op ons intranet:

Wij streven naar een ‘gezond’ evenwicht tussen thuiswerken en aanwezigheid op kantoor, om enerzijds veiligheid te borgen, maar ook de noodzakelijke betrokkenheid te garanderen. De kantoordirectie is hiervoor verantwoordelijk;

plus nog een hoop gezever wat echt nergens over gaat.
Ik mag hopen dat ze gisteravond de persco nog hebben gekeken en het vandaag toch nog iets serieuzer gaan nemen :')
pi_195320614
Mensen die klagen over mensen die klagen :P ;)

Nee hoor, ik snap je. Vermoeiend is het inderdaad.
pi_195320626
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 09:30 schreef Clubsoda het volgende:
Mensen die klagen over mensen die klagen :P ;)

Nee hoor, ik snap je. Vermoeiend is het inderdaad.
Ja, ik snap jou ook. Klagen over het klagen is óók vermoeiend _O-
pi_195320697
En toch lucht klagen soms op :D

En door klagen heb ik net een tientje terug gekregen *O*
  dinsdag 29 september 2020 @ 09:38:46 #294
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_195320746
Op zich vind ik dat we ook allemaal best mogen klagen. Het is gewoon kut en dat is helemaal niet erg om te vinden.
Maar door alleen het negatieve steeds te belichten word het alleen maar zwaarder allemaal.

Ik probeer toch zoveel mogelijk te genieten van wat nog wel kan. Maar zeker vlak na zo'n persco ben ik wel weer even meh.
pi_195320794
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2020 09:35 schreef Sarabi het volgende:
En toch lucht klagen soms op :D

En door klagen heb ik net een tientje terug gekregen *O*
Van bol.com? *O*
pi_195320833
Ik kan me ook wel storen aan al het geklaag, maar aan de andere kant realiseer ik me erg goed in welke luxe-positie ik zit. Wij verliezen niet een deel van onze inkomen en hoeven eigenlijk niet bijzonder veel op te geven of te laten. En zelfs dan, kan ik af en toe al flink balen.
  Moderator dinsdag 29 september 2020 @ 09:44:44 #297
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_195320841
quote:
00 zegt ook niet alles, want dat kan prima van zachte tarwe zijn.
pi_195320854
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 09:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Van bol.com? *O*
Yes, normaal lossen ze het sneller op. Nu had het een weekje nodig maar alsnog netjes geregeld.
pi_195320864
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2020 09:44 schreef derLudolf het volgende:

[..]

00 zegt ook niet alles, want dat kan prima van zachte tarwe zijn.
Ja, dat is het ook. Gewoon de bloem die ze als pastabloem verkopen: https://www.ah.nl/product(...)oem-voor-verse-pasta
pi_195320888
Had ik al goedemorgen gezegd? Ik weet het niet eens meer :') Al iets te lang op.
(Dat krijg je als er nogal erg kortdag allerlei (extra) opdrachten worden geupload voor een practicum. Verplicht. Ik heb het half af, vind het wel gezegend.)

Zo dus practicum (iets minder zin in, ik ben niet zo'n fan van door microscopen turen. Gelukkig heb ik er maar een stuk of 20 van dit soort practica dit jaar :P )

Daarna wel weer fijne les. (Weliswaar herhaling, maar wel interessant) :) Daarna alles weer een beetje bijwerken/samenvatten.

Dus, heel spannend, not :D
  dinsdag 29 september 2020 @ 09:47:33 #301
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_195320894
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 09:46 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja, dat is het ook. Gewoon de bloem die ze als pastabloem verkopen: https://www.ah.nl/product(...)oem-voor-verse-pasta
Die gebruik ik altijd voor verse pizza deeg. Het is wel fijne bloem om mee te werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')