Ah ringfit afventure heet het idd...quote:Op maandag 28 september 2020 17:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hahaha nee! Een echte hoepel!
Hebben ze een hoepelspel? Of bedoel jij ringfit? Dat heb ik 1 keer gespeeld
quote:Het tegenovergestelde van paranoia is pronoia: het gevoel dat de hele wereld stiekem erop uit is om je te helpen, een samenzwering van het universum ten gunste van jou.
Dat zou kunnen maar ik gok dat er binnen een paar jaar toch wel een vaccin is. Of medicijnen. Of dat het überhaupt gemuteerd is.quote:Op maandag 28 september 2020 17:56 schreef Blues het volgende:
Ik lees en hoor her en der steeds de zin: "als het weer normaal wordt/is"....
Maar mensen, dat virus is here to stay.
Goed bezigquote:Op maandag 28 september 2020 16:38 schreef Tele6 het volgende:
Stoelen geschuurd op balkon. Miezer waaide wel een beetje binnen, maar het ging.
Ze zijn wel mooi glad geworden. Eigenlijk zijn ze nu al mooier dan dat ze waren. En daar heb ik een jaar tegenaan zitten hikken. Manmanman.
Later deze week of zo eens verven. Ik wil twee dagen achter elkaar verven, zodat ik minimaal kwasten hoef te wassen.
Wat ben jij aan het schilderen @:Lucky_Strike ?
Good to know.. want van de dikbillige soort hier ook nog.quote:Op maandag 28 september 2020 17:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die van de Switch is te klein om mee te hoepelen. Wel grappig, al sport ik liever niet voor de tv.
Ja, ik ben ook heel benieuwd hoe het eruit gaat zienquote:Op maandag 28 september 2020 17:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik had an sich óók wel willen leren hoe je een vouw in een mouw moet strijken
Ik vrees ook alweer het ergste, BluesWe hebben volgende week een vergadering, ben benieuwd. Iedereen moest aanwezig zijn en ging oa ook over de komende maatregelen.
Maar ook dat zal wel weer normaal worden.quote:Op maandag 28 september 2020 17:56 schreef Blues het volgende:
Brrr.quote:Op maandag 28 september 2020 18:16 schreef vlindertje89 het volgende:
Coronatest vanmiddag was best naar. De vorige keer zag ik er enorm tegenop en vond ik het peanuts, dit keer viel het me behoorlijk tegen. Wattenstaafje was voor m'n gevoel dikker dan vorige keer. En in m'n ene neusgat kwam ie niet diep genoeg, dus moest ook nog in de ander.. gelukkig was t kort. Nu wachten. Beter is t negatief, want anders kan ex zaterdag niet verhuizen(die zou dan ook in quarantaine moeten en met z'n tweeën z'n spullen verhuizen zie ik niet zo zitten).
Ja, dit was ik dus ook van plan! Hou me/ons even op de hoogte hoe het bevalt. En mocht er een soort 'cadeau bij aanbrengen nieuw lid' deal zijn oid dan ook even zeggen.quote:Op maandag 28 september 2020 18:10 schreef Candaasje het volgende:
Mijn halterset was bezorgd, en ik heb een abo bij Les Mills on Demand afgesloten. Dit weekend met vriend de eerste twee introductielessen bodypump gevolgd. (Dat is dus elk een half uurtje en maar korte tracks. Niet gelijk volle bak dus) Ik denk aankomende donderdag dan eens beginnen met het echte werk
![]()
Ik wil vooral mijn been en een beetje buikspieren terug. Rugspieren is natuurlijk ook wel goed om te trainen.
Ik blijf altijd wat hangen bij de oude releasesquote:Op maandag 28 september 2020 18:16 schreef vlindertje89 het volgende:
Jaa Les Mills on Demand fan hier!
Al heb ik nu een tijdje vrijwel niks gedaan. Maar nog steeds fan. En als ex is verhuisd ga ik t weer oppakken
Vind wel dat de meest recente bodypump releases steeds sneller lijken te gaan. De lijn tussen bodypump en grit strength lijkt voor mij wat te vervagen; bodypump was altijd echt kracht, grit strength HIIT met kracht. Maar nu lijken ze bij bodypump ook steeds meer snelheid en cardio te willen toevoegen. Ik vind t tempo soms nu zodanig hoog dat ik het niet red om vorm goed te houden en de hele beweging te maken.
Coronatest vanmiddag was best naar. De vorige keer zag ik er enorm tegenop en vond ik het peanuts, dit keer viel het me behoorlijk tegen. Wattenstaafje was voor m'n gevoel dikker dan vorige keer. En in m'n ene neusgat kwam ie niet diep genoeg, dus moest ook nog in de ander.. gelukkig was t kort. Nu wachten. Beter is t negatief, want anders kan ex zaterdag niet verhuizen(die zou dan ook in quarantaine moeten en met z'n tweeën z'n spullen verhuizen zie ik niet zo zitten).
Konden jullie nog niet bodypumpen?quote:Op maandag 28 september 2020 18:10 schreef Candaasje het volgende:
Ik zat al te kijken, klein hoepeltjeDaar past net een been in, haha.
Mijn halterset was bezorgd, en ik heb een abo bij Les Mills on Demand afgesloten. Dit weekend met vriend de eerste twee introductielessen bodypump gevolgd. (Dat is dus elk een half uurtje en maar korte tracks. Niet gelijk volle bak dus) Ik denk aankomende donderdag dan eens beginnen met het echte werk
![]()
Ik wil vooral mijn been en een beetje buikspieren terug. Rugspieren is natuurlijk ook wel goed om te trainen.
Vanavond nog 10 filmpjes kijken met de bespreking van preparaten. () Maar nu eerst maar eens wraps maken.
Is goed!quote:Op maandag 28 september 2020 18:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dit was ik dus ook van plan! Hou me/ons even op de hoogte hoe het bevalt. En mocht er een soort 'cadeau bij aanbrengen nieuw lid' deal zijn oid dan ook even zeggen.
Ik moet altijd aan jou denken als ik met Jillian bezig benquote:Op maandag 28 september 2020 18:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik krijg aanvallen van heftige duizeligheid als ik sport waarbij ik snel vanaf de vloer overeind moet en weer naar de vloer etc.
quote:Op maandag 28 september 2020 18:28 schreef Sarabi het volgende:
Ik moet altijd aan jou denken als ik met Jillian bezig ben
Huh? Jawel, ik heb 2 jaar lang 2x per week gebodypumpt. Echt jonguh, ik had billen!quote:Op maandag 28 september 2020 18:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Konden jullie nog niet bodypumpen?
Ja, daar begon het mee ja, herkenbaar. En toen nam dat ietsje af, en toen kwam het gewoon 2 uur ná het sporten. (Kon er de klok op gelijk zetten). En dan gewoon de hele dag of zelfs tot de volgende dag. Kon niks meer door de hoofdpijn, behalve overgeven. Dus dat was niet zo'n succes.quote:Op maandag 28 september 2020 18:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik krijg aanvallen van heftige duizeligheid als ik sport waarbij ik snel vanaf de vloer overeind moet en weer naar de vloer etc.
Ja, nu slaat het toe in jullie regio’s en blijven we hier nog iets langer op normaal. Zal ook niet lang duren, ben ik bang.quote:Op maandag 28 september 2020 17:56 schreef Blues het volgende:
En ik hoorde de zin 'we gaan de overige zorg weer afschalen'. Ik wil niet meer... echt niet![]()
![]()
Maar het komt alweer op ons af.. alarmbellen zijn bij ons ook alweer afgegaan.![]()
Over boeken lezen voor school nog even: op mijn spinazieacademie vonden ze dat totaal onnodig en heb ik nooit voor school iets moeten lezen.
Ja, schoolboeken en hoe je een vouw in een mouw moest strijken. Dat waren plaatjes.
En toch ben ik dol op lezen
Oh, wel goed om te weten dat er dit soort aanbiedingen bestaan. Ik moet ook nog een haltersetje kopen.quote:Op maandag 28 september 2020 18:32 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Isabeau ik ben inmiddels bijna een jaar lid en dus echt fan! Ik vind het heerlijk dat ik het kan doen precies wanneer ik wil ipv wanneer m'n sportschool de les heeft die ik wil.
Ik had rond black friday/cyber monday een aanbieding van 14 dagen gratis proefperiode en daarna 12 maanden abbo voor de prijs van 9 maanden.
Ja die aanbieding is er nu ookquote:Op maandag 28 september 2020 18:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, wel goed om te weten dat er dit soort aanbiedingen bestaan. Ik moet ook nog een haltersetje kopen.
En ik zit te wachten op een nieuwe videokaart, want die van mij is prut. Ik had een redelijk goede, maar die ging dood en nu zit er iets in wat we nog ergens hadden liggen. En video's daarmee afspelen is geen onverdeeld succes.
2 uur later heb ik nog niet gehad, wel dat het een tijd bleef.quote:Op maandag 28 september 2020 18:32 schreef Candaasje het volgende:
Ja, daar begon het mee ja, herkenbaar. En toen nam dat ietsje af, en toen kwam het gewoon 2 uur ná het sporten. (Kon er de klok op gelijk zetten). En dan gewoon de hele dag of zelfs tot de volgende dag. Kon niks meer door de hoofdpijn, behalve overgeven. Dus dat was niet zo'n succes.
Maar bodypumpen ging vrij goed, zolang er maar niet teveel 'cardio' in zat. Of te veel van push ups naar die bar al staande boven je hoofd gooien. Dan ging het ook fout.
Bad timing!quote:
Misschien had fietsie de vraag moeten stellenquote:Op maandag 28 september 2020 18:30 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Huh? Jawel, ik heb 2 jaar lang 2x per week gebodypumpt. Echt jonguh, ik had billen!(Is dit iets teveel eigengegeilerij?)
Maar nu dus al 2 jaar niet meer gesport, dus even rustig aan begonnen.
En vriend had nog nooit gebodypumpt. Die krijg ik met geen stok naar de sportschool. Maar hij vond het ook wel tof dat 'ie nu ook andere soorten lessen kan volgen thuis.
Zouden ze de aanbieding niet jaarrond hebben?quote:Op maandag 28 september 2020 18:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bad timing!Zie opmerking over videokaart en ik denk dat ik héél veel niet kan met mijn schouder.
Wij dragen ze standaard.quote:Op maandag 28 september 2020 18:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja, nu slaat het toe in jullie regio’s en blijven we hier nog iets langer op normaal. Zal ook niet lang duren, ben ik bang.
Werkgever hier heeft als richtlijn om bpm te dragen als je meer dan 3 minuten op 1,5m bent of meer dan 15 minuten op 1.5m. Wij vatten dat op als: altijd.
Mail gekregen van de manager: dat is niet per se zo. Er zijn vast zorgmomenten waarop je die optelsom niet hebt.
Ja, alsof wij gaan timenEn met een ons door de cliënt niet gemelde quarantaine in the pocket dragen wij mooi altijd mondkapje.
Was verder ook geen probleem. Als je dat prettig vindt dan mag dat.
Gaat t al wat beter?quote:Op maandag 28 september 2020 18:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bad timing!Zie opmerking over videokaart en ik denk dat ik héél veel niet kan met mijn schouder.
Ah. Ja geen seks voor het huwelijk hèquote:Op maandag 28 september 2020 18:40 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Misschien had fietsie de vraag moeten stellen
Is dat van ClubJoy? Die heb ik ook een tijd gedaan, zat prima spul tussen. Schijnt vele malen goedkoper voor een sportschool te zijn dan LesMills.quote:Op maandag 28 september 2020 18:39 schreef sigme het volgende:
Ik ben na vijf jaar pauze terug bij mijn sportschool. Die zijn van les Mills af en hebben nu een Nederlandse leverancier van liedjes-met-instructies. Ik vind het prima, de muziek is niet Nederlandstalig.
Het is überhaupt geen hoepel.quote:Op maandag 28 september 2020 18:04 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Good to know.. want van de dikbillige soort hier ook nog.
Maar goed.. hard just dancen helpt vast ook.
Weegschaal was wel lievig.. 1,6kg in 5 dagen armer.
Benieuwd hoeveel daar volgende week nog van over is
Was wel beetje veel voor een normale week.
Niet echt. Tijd nodig, neem ik aan. Heb ook last van de muis bewegen, dus ik speel amper wow. Daarom ook hier meer, denk ikquote:
Een schouder is dan ook een onmeunig kutgewrichtquote:Op maandag 28 september 2020 18:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet echt. Tijd nodig, neem ik aan. Heb ook last van de muis bewegen, dus ik speel amper wow. Daarom ook hier meer, denk ik
Ja en als je soms ziet wat mensen met dat fragiele gewricht in een sportschool doenquote:Op maandag 28 september 2020 18:43 schreef Molo het volgende:
Een schouder is dan ook een onmeunig kutgewricht
Ik heb er overheen gelezen denk ik. Ik ben meer benieuwd naar het verhuizen, eerlijk gezegdquote:Op maandag 28 september 2020 18:43 schreef Molo het volgende:
Is niemand benieuwd naar de oorlog die Jagar benoemde, waar haar man mee bezig was voor werk?
Burpeesquote:Op maandag 28 september 2020 18:28 schreef Isabeau het volgende:
Maar jullie gaan nog best vaak uiteten. Voel je je daar dan wel 'veilig'?quote:Op maandag 28 september 2020 18:40 schreef Blues het volgende:
[..]
Wij dragen ze standaard.
In de trein was het weer zo giga druk, heen en terug. En in t zkh ook. Overal..in (wacht-)gangen, wachtkamers, secretariaten en bijna overal op die plekken onbeschermd.
De enige plek waar ik me op dit moment nog 'veilig' voel is tijdens lunchwandelen in het stille parkje en thuis.
Verdienmodel van de orthopeed? 🤔quote:Op maandag 28 september 2020 18:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja en als je soms ziet wat mensen met dat fragiele gewricht in een sportschool doen
Die doe ik niet (meer). Is gewoon niet grappig meer.quote:
Haat. Haat. Diepgewortelde haat.quote:
Lijkt mij wel duidelijk. Armenië en Azerbeidzjan. Met bemoeienis van Turkije erbij.quote:Op maandag 28 september 2020 18:43 schreef Molo het volgende:
Is niemand benieuwd naar de oorlog die Jagar benoemde, waar haar man mee bezig was voor werk?
Orthopeden hebben vast ook die battle ropes en zo verzonnen.quote:Op maandag 28 september 2020 18:45 schreef Molo het volgende:
Verdienmodel van de orthopeed? 🤔
/Samenzweringstheorie off
Ik heb het even niet gevolgdquote:Op maandag 28 september 2020 18:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Lijkt mij wel duidelijk. Armenië rn Azerbedjan. Met bemoeienis vsn Turkije erbij.
Gaat daar weer helemaal mis en burgers zijn steeds de dupe van idiote politieke beslissingen uit het verleden. En heden,quote:Op maandag 28 september 2020 18:45 schreef golfer het volgende:
Lijkt mij wel duidelijk. Armenië rn Azerbedjan. Met bemoeienis vsn Turkije erbij.
Ja hoor hele ruime plekken willen we zitten en personeel houdt goed afstand. En veel handen wassen. Maar dat doe ik toch al.quote:Op maandag 28 september 2020 18:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar jullie gaan nog best vaak uiteten. Voel je je daar dan wel 'veilig'?
Krijg je van al dat sportenquote:Op maandag 28 september 2020 18:45 schreef Blues het volgende:
Oh @ conditie ik wilde graag de trein halen om 1712 maar de draaideur was stuk dus ik liep te laat uit t zkh weg..dus als een soort snelwandelaar naar de trein met de gedachte dat ik m niet ging halen maar er wel alles aan had gedaan dan ( rennen kan ik echt niet met die stukke rug) dus als een speer ging ik, op het nippertje gehaalden.....toen ik eenmaal zat totáál niets niks hijgen
![]()
![]()
Wow echt
quote:Op maandag 28 september 2020 18:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die doe ik niet (meer). Is gewoon niet grappig meer.
Morgen 40 stuks. Met een sprong 'over niks (quote:Op maandag 28 september 2020 18:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Haat. Haat. Diepgewortelde haat.
Plus elektrische fietsen en dat urban running of hoe dat over gebouwen springen ook heetquote:Op maandag 28 september 2020 18:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Orthopeden hebben vast ook die battle ropes en zo verzonnen.
PARKOURquote:Op maandag 28 september 2020 18:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Plus elektrische fietsen en dat urban running of hoe dat over gebouwen springen ook heet
Goed, de auto in nu maar.
Is dat ook zo enorm blessure gevoelig, dat urban gedoe? Ik ken alleen indrukwekkende youtube filmpjes, maar ik geloof het ook direct dat er duizenden jongeren zijn die dát dan proberen na te doen en niet zo indrukwekkend zijn. Of alleen indrukwekkend iets breken.quote:Op maandag 28 september 2020 18:47 schreef Molo het volgende:
Plus elektrische fietsen en dat urban running of hoe dat over gebouwen springen ook heet
Goed, de auto in nu maar.
Sterkte.quote:Op maandag 28 september 2020 18:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
[..]
Morgen 40 stuks. Met een sprong 'over niks (
Rotquote:Op maandag 28 september 2020 18:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet echt. Tijd nodig, neem ik aan. Heb ook last van de muis bewegen, dus ik speel amper wow. Daarom ook hier meer, denk ik
Een deel van de sportblessures komen natuurlijk ook gewoon voort uit niet fatsoenlijk bewegen.quote:Op maandag 28 september 2020 18:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is dat ook zo enorm blessure gevoelig, dat urban gedoe? Ik ken alleen indrukwekkende youtube filmpjes, maar ik geloof het ook direct dat er duizenden jongeren zijn die dát dan proberen na te doen en niet zo indrukwekkend zijn. Of alleen indrukwekkend iets breken.
Ja, van coach potato naar volle bak willen gaan is ook niet handig.quote:Op maandag 28 september 2020 18:50 schreef Lonaa het volgende:
Een deel van de sportblessures komen natuurlijk ook gewoon voort uit niet fatsoenlijk bewegen.
Coach potato, ik zie het voor me, aangespoord worden door een patatfriet met.quote:Op maandag 28 september 2020 18:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, van coach potato naar volle bak willen gaan is ook niet handig.
quote:Op maandag 28 september 2020 18:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Coach potato, ik zie het voor me, aangespoord worden door een patatfriet met.
Bijvoorbeeld. Of gewoon geen begeleiding bij whatever you do. De techniek in zo'n basic fit is echt om te janken.quote:Op maandag 28 september 2020 18:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op zich niet onwaar ook, meer eten dankzij sporten = win.quote:
Dat is de reden dat mijn vriend zoveel is gaan sportenquote:Op maandag 28 september 2020 18:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Op zich niet onwaar ook, meer eten dankzij sporten = win.
Ik begrijp ditquote:Op maandag 28 september 2020 18:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is de reden dat mijn vriend zoveel is gaan sportenSerieus.
Hij is in ieder geval niet alleen 😷quote:Op maandag 28 september 2020 18:56 schreef Lonaa het volgende:
JONGENS STOP DE PERSEN!
Gordon heeft Covid.
Ik kan het me prima voorstellen.quote:Op maandag 28 september 2020 18:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zolang ie er maar geen realityprogramma met Joling over gaat makenquote:Op maandag 28 september 2020 18:56 schreef Lonaa het volgende:
JONGENS STOP DE PERSEN!
Gordon heeft Covid.
Ik zou dat niet volledig uitvlakken.quote:Op maandag 28 september 2020 19:01 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Zolang ie er maar geen realityprogramma met Joling over gaat maken
Woops...quote:Op maandag 28 september 2020 18:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is überhaupt geen hoepel.Ding is bedoeld om in te duwen/uit te rekken.
Jawel. Daarom had ik even gegoogled.quote:Op maandag 28 september 2020 18:43 schreef Molo het volgende:
Hij heeft geen symptomen. Gelukkig maar voor hem.quote:Op maandag 28 september 2020 18:56 schreef Lonaa het volgende:
JONGENS STOP DE PERSEN!
Gordon heeft Covid.
quote:Op maandag 28 september 2020 18:45 schreef Blues het volgende:
Oh @ conditie ik wilde graag de trein halen om 1712 maar de draaideur was stuk dus ik liep te laat uit t zkh weg..dus als een soort snelwandelaar naar de trein met de gedachte dat ik m niet ging halen maar er wel alles aan had gedaan dan ( rennen kan ik echt niet met die stukke rug) dus als een speer ging ik, op het nippertje gehaalden.....toen ik eenmaal zat totáál niets niks hijgen
![]()
![]()
Wow echt
Ik ging ervan uit dat ze er verder niets over mocht zeggen. Was wel blij dat een kennis van mij daar niet meer werktquote:Op maandag 28 september 2020 18:43 schreef Molo het volgende:
Het waz ok teguh de intelegente mensuh!!quote:Op maandag 28 september 2020 19:24 schreef Kreator het volgende:
Ah. Wederom 60.000 "adviezen" en "aanbevelingen" maar nul maatregelen. Wanneer gaat Rutte nou eens snappen dat Nederlanders hier te dom voor zijn.
Dan staan er nog meer mensen op pleinen om hem en Hugo dictators te noemen.quote:Op maandag 28 september 2020 19:24 schreef Kreator het volgende:
Ah. Wederom 60.000 "adviezen" en "aanbevelingen" maar nul maatregelen. Wanneer gaat Rutte nou eens snappen dat Nederlanders hier te dom voor zijn.
Oh dat zal, want alles heet Clubquote:Op maandag 28 september 2020 18:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is dat van ClubJoy? Die heb ik ook een tijd gedaan, zat prima spul tussen. Schijnt vele malen goedkoper voor een sportschool te zijn dan LesMills.
Yup. Maar nee, het poldermodel. Werkte al zo goed.quote:Op maandag 28 september 2020 19:29 schreef derLudolf het volgende:
Maar ze hadden gewoon moeten zeggen "mondkapje op" ipv "we adviseren winkeliers om"
er is toch geen enkele winkelier die dat gaat doenquote:Op maandag 28 september 2020 19:28 schreef Tally het volgende:
Alsof een supermarkt nu zelf gaat zeggen: mondkapje op anders kom je niet binnen! Die discussie willen ze toch helemaal niet. Zo’n maatregel had landelijk moeten komen. Nu draag ik hem zelf wel omdat ik het een prettig idee vind.
[shagstem]"Ja dan gaat ik toch naar de Boni, daar hoef ik geen muilkorf op"[/shagstem] *rochelkuch*quote:Op maandag 28 september 2020 19:28 schreef Tally het volgende:
Alsof een supermarkt nu zelf gaat zeggen: mondkapje op anders kom je niet binnen! Die discussie willen ze toch helemaal niet. Zo’n maatregel had landelijk moeten komen. Nu draag ik hem zelf wel omdat ik het een prettig idee vind.
aan de andere kant als je wilt NSB-en mbt je buren kan je opbellen en zeggen dat je last van overlast hebt..quote:Op maandag 28 september 2020 19:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Yup. Maar nee, het poldermodel. Werkte al zo goed.
Jaquote:Op maandag 28 september 2020 19:29 schreef Barreltje het volgende:
persco gezien.. irma die in haar vuist hoest...
Dit dacht ik ook al. Winkeliers mogen mensen vragen een mondkapje te dragen. Maar het moet niet. En dat dus de hele tijd.quote:Op maandag 28 september 2020 19:24 schreef Kreator het volgende:
Ik deed ook veel ClubPowerquote:Op maandag 28 september 2020 19:28 schreef sigme het volgende:
Oh dat zal, want alles heet Club. Ik doe ClubPower.
Het valt me vooral op dat er veel 'op tenen staan' bij zit. Voor mij heel goed, met m'n belabberde evenwicht.
Onze instructeurs mixen trouwens naar eigen inzicht releases. Sommige nummers vinden ze maar stom, of soms is er een blessure te ontwijken.
Dat mochten winkeliers voor Corona ook alquote:Op maandag 28 september 2020 19:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit dacht ik ook al. Winkeliers mogen mensen vragen een mondkapje te dragen. Maar het moet niet. En dat dus de hele tijd.
Nou, iddquote:Op maandag 28 september 2020 19:35 schreef derLudolf het volgende:
Dat mochten winkeliers voor Corona ook al
Ik denk dat.duidelijkheid en handhaving snel duidelijk maken hoe het zit. Paar weken geleden was ik ongepland in de Dirk op Zuidplein. Meestal ben ik in een winkel een van de weinigen met een mondkapje, maar ik had dus niks bij me omdat ik alleen zou parkeren. Ik wilde eigenlijk even snel naar binnen piepen, maar zag net op tijd dat echt iedereen er 1 droeg.quote:Op maandag 28 september 2020 19:28 schreef Tally het volgende:
Was dat niet in die testperiode met mondkapjes?quote:Op maandag 28 september 2020 19:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik denk dat.duidelijkheid en handhaving snel duidelijk maken hoe het zit. Paar weken geleden was ik ongepland in de Dirk op Zuidplein. Meestal ben ik in een winkel een van de weinigen met een mondkapje, maar ik had dus niks bij me omdat ik alleen zou parkeren. Ik wilde eigenlijk even snel naar binnen piepen, maar zag net op tijd dat echt iedereen er 1 droeg.
Ik ook.quote:Op maandag 28 september 2020 19:37 schreef Uhmmpie het volgende:
Hmm ik had stilletjes nog wat heftigere maatregelen verwacht.
Wel leuk om te zien dat dochterlief er inmiddels wel een mening over heeft.
En ook opmerkt dat rutte eigenlijk de vragen niet echt beantwoord.
Toch wel beetje trotse mama hierquote:Op maandag 28 september 2020 19:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ook.
En wat goed van je dochter
Volgens mij die korte periode dat het verplicht was, maar het oogde compleet vanzelfsprekend. Volgens mij heb he dat echt in een paar dagen voor elkaar.quote:Op maandag 28 september 2020 19:37 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Was dat niet in die testperiode met mondkapjes?
Die was ook in de dirk op zuidplein.
Wat is daarquote:Op maandag 28 september 2020 19:40 schreef gcjoel het volgende:
Ik vind de maatregelen best heftig. Maar waarschijnlijk omdat ik zo braaf ben om adviezen wel op te volgen
Mja maar stomme was toen op maandag bekend werd dat ze het niet gingen verlengen...quote:Op maandag 28 september 2020 19:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Volgens mij die korte periode dat het verplicht was, maar het oogde compleet vanzelfsprekend. Volgens mij heb he dat echt in een paar dagen voor elkaar.
Mja ik volg die sowieso wel redelijk al die tijd.quote:Op maandag 28 september 2020 19:40 schreef gcjoel het volgende:
Ik vind de maatregelen best heftig. Maar waarschijnlijk omdat ik zo braaf ben om adviezen wel op te volgen
Dat dus.quote:Op maandag 28 september 2020 19:31 schreef derLudolf het volgende:
[..]
[shagstem]"Ja dan gaat ik toch naar de Boni, daar hoef ik geen muilkorf op"[/shagstem] *rochelkuch*
Ja maar ik schaar ons toch onder de zelfnadenkende mensen. Misschien maar tochquote:Op maandag 28 september 2020 19:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik denk dat.duidelijkheid en handhaving snel duidelijk maken hoe het zit. Paar weken geleden was ik ongepland in de Dirk op Zuidplein. Meestal ben ik in een winkel een van de weinigen met een mondkapje, maar ik had dus niks bij me omdat ik alleen zou parkeren. Ik wilde eigenlijk even snel naar binnen piepen, maar zag net op tijd dat echt iedereen er 1 droeg.
Ja ik ook, alleen thuis werken deed ik nog maar half. Maar ga nu weer naar volledig ga ik vanuit.quote:Op maandag 28 september 2020 19:46 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja ik volg die sowieso wel redelijk al die tijd.
Maar op thuis werken na... vind ik het niet extreem ingrijpend.
Niet dat je het niet merkt.. maar het is wel gewoon goed te doen.
Politici eigen. Dat je na een lang antwsoord denkt: ...ja, maar je gaf geen antwoord op de vraagquote:Op maandag 28 september 2020 19:37 schreef Uhmmpie het volgende:
Hmm ik had stilletjes nog wat heftigere maatregelen verwacht.
Wel leuk om te zien dat dochterlief er inmiddels wel een mening over heeft.
En ook opmerkt dat rutte eigenlijk de vragen niet echt beantwoord.
Hier niet hoorquote:Op maandag 28 september 2020 19:42 schreef gcjoel het volgende:
Omdat je soms wel de enige lijkt die er om geeft als je buiten loopt.
Die journalisten stellen toch ook geen echte vragen? Verschrikkelijkquote:Op maandag 28 september 2020 19:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Politici eigen. Dat je na een lang antwsoord denkt: ...ja, maar je gaf geen antwoord op de vraag
Ik vind eigenlijk dat het verplicht moet zijn zodra je binnen met andere mensen in contact komt en vaak binnen de 1.5 meter komt. Zoals in winkels.quote:Op maandag 28 september 2020 19:49 schreef Jagärtrut het volgende:
echt, waarom die mondmaskers in NL zo'n taboe zijn geworden begrijp ik niet. Hier zijn ze helemaal ingeburgerd. Ok, ik ben blij dat de algehele mondmaskerplicht verdwijnt, want het is natuurlijk onzin om op niet drukke plekken een masker te moeten dragen. Maar voor de rest, geen enkel probleem...
Ja, ook dat is tenen krommend jaquote:Op maandag 28 september 2020 19:52 schreef gcjoel het volgende:
Die journalisten stellen toch ook geen echte vragen? Verschrikkelijk
Hoe langer het antwoord...quote:Op maandag 28 september 2020 19:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Politici eigen. Dat je na een lang antwsoord denkt: ...ja, maar je gaf geen antwoord op de vraag
Hier lopen ze dwars door je heen.quote:Op maandag 28 september 2020 19:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hier niet hoorMensen lopen nog steeds met boogjes om elkaar heen.
Als ik met mijn moeder (in rolstoel) ga wandelen dan lopen mensen echt met een gróte boog om je heenquote:
Ja, dat is fijnquote:Op maandag 28 september 2020 19:53 schreef Uhmmpie het volgende:
Hoe langer het antwoord...
Maar vind het leuk dat mijn kersverse 13-jarige dat ook ziet.
Ondertussen zit ze alweer muziek te luisteren met oordopjes naast me op de bank.quote:
Sinds vandaag heeft mijn jumbo weer kar verplicht, die zelfs weer voor je wordt schoongemaakt. Dus 0 extra moeite.quote:
Deze zin heb ik ook echt al te vaak gezegd het afgelopen half jaarquote:Op maandag 28 september 2020 19:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Echt ik ga mensen nog meer haten zo.
Ik ben zo blij met mijn introverte trekjes.quote:Op maandag 28 september 2020 19:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Deze zin heb ik ook echt al te vaak gezegd het afgelopen half jaar
Idiotenquote:Op maandag 28 september 2020 19:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Sinds vandaag heeft mijn jumbo weer kar verplicht, die zelfs weer voor je wordt schoongemaakt. Dus 0 extra moeite.
Toch loopt er iemand binnen zonder kar, en zegt een meisje van de winkel er wat van. Grote bek terug, te veel gedoe bla bla. En dat was natuurlijk weer iemand die zelf in de risico groep zit.
Ik ook jaquote:Op maandag 28 september 2020 19:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Deze zin heb ik ook echt al te vaak gezegd het afgelopen half jaar
Heb je geen social media? Daar zie ik juist die idiotenquote:Op maandag 28 september 2020 20:00 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik ben zo blij met mijn introverte trekjes.
Ik vermaak me prima thuis en met beperkte sociale kring.
Ja precies dat dus. Maar je wil dus liever je bord vol sushi scheppenquote:Op maandag 28 september 2020 20:00 schreef Uhmmpie het volgende:
Ik vond dat nieuwsbericht van gister zo typisch.
Die dame die in dat restaurant zat.. en longpatient is en boos was dat het restaurant ontruimd was ivm te vol.
Dat zie je toch zelf ook als je ergens zit te eten?
Maar pas als het ontruimd is.. was het ineens hartstikke link en onveilig.
Jaquote:Op maandag 28 september 2020 20:00 schreef Uhmmpie het volgende:
Die dame die in dat restaurant zat.. en longpatient is en boos was dat het restaurant ontruimd was ivm te vol.
Ik vind dat zo erg. Dat meisje heeft het niet verzonnen en het is beleid wat goed is voor ons allemaalquote:Op maandag 28 september 2020 19:57 schreef gcjoel het volgende:
Sinds vandaag heeft mijn jumbo weer kar verplicht, die zelfs weer voor je wordt schoongemaakt. Dus 0 extra moeite.
Toch loopt er iemand binnen zonder kar, en zegt een meisje van de winkel er wat van. Grote bek terug, te veel gedoe bla bla. En dat was natuurlijk weer iemand die zelf in de risico groep zit.
Die twee volidioten (die steeds erger worden) zijn volgens mijn de enigen in mijn omgeving nu (of ze durven het me niet te zeggen 🤪)quote:Op maandag 28 september 2020 20:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Heb je geen social media? Daar zie ik juist die idioten
De mensen waar ik 'echt' contact mee heb, zijn gelukkig wel wat slimmer.
De echte idioten heb ik al een tijdje op mute.quote:Op maandag 28 september 2020 20:05 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Die twee volidioten (die steeds erger worden) zijn volgens mijn de enigen in mijn omgeving nu (of ze durven het me niet te zeggen 🤪)
Daar moest ik ook om lachen gister. Zit je in zo’n risicogroep en dan ga je vrijwillig in zo’n vreetschuur zitten :’)quote:Op maandag 28 september 2020 20:00 schreef Uhmmpie het volgende:
Waar kan ik dr ophalen?quote:Op maandag 28 september 2020 19:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ik met mijn moeder (in rolstoel) ga wandelen dan lopen mensen echt met een gróte boog om je heenMijn moeder werkt beter dan een mondkapje
Domheid heeft blijkbaar geen grenzen.quote:Op maandag 28 september 2020 20:08 schreef PdeHoog het volgende:
Daar moest ik ook om lachen gister. Zit je in zo’n risicogroep en dan ga je vrijwillig in zo’n vreetschuur zitten :’)
In Drenthe. Hoogstwaarschijnlijk ook zonder corona, want we hebben in deze regio nog steeds bar weinig besmettingen.quote:
Bij ons worden ze niet meer schoon gemaakt maar hebben ze bij alle winkels zo’n schoonmaakding. Staat naast de karretjes die zet je dr in en handen er onder en beide worden schoongemaakt. Ook 0,0 moeite. Maar van die ouwe lijken lopen door WANT IK MOT ALLEEN BROOD JA!!!quote:Op maandag 28 september 2020 19:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dan kan ik er beter niet komen aangezien mijn regio donkerrood is.quote:Op maandag 28 september 2020 20:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In Drenthe. Hoogstwaarschijnlijk ook zonder corona, want we hebben in deze regio nog steeds bar weinig besmettingen.
Oh, ja, ook een dingetje. Reizen vanuit rode regio'squote:Op maandag 28 september 2020 20:10 schreef Tally het volgende:
Dan kan ik er beter niet komen aangezien mijn regio donkerrood is.
Het hippe desinfectie ding is natuurlijk ook een soort wassen neus want hoeveel handjes hebben er al aan dat brood gezeten....quote:Op maandag 28 september 2020 20:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Bij ons worden ze niet meer schoon gemaakt maar hebben ze bij alle winkels zo’n schoonmaakding. Staat naast de karretjes die zet je dr in en handen er onder en beide worden schoongemaakt. Ook 0,0 moeite. Maar van die ouwe lijken lopen door WANT IK MOT ALLEEN BROOD JA!!!
En ze staan in je nek bij de kassa.quote:Op maandag 28 september 2020 20:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Het hippe desinfectie ding is natuurlijk ook een soort wassen neus want hoeveel handjes hebben er al aan dat brood gezeten....
Maar de ouwe lijken hebben verder ook niks van doen met een maximum aantal klanten natuurlijk.
Nou dit. Ik betrap mezelf er voortdurend op dat ik het ding zelfs nog op m'n neus heb terwijl ik al weer bijna op m'n kamer benquote:Op maandag 28 september 2020 19:49 schreef Jagärtrut het volgende:
echt, waarom die mondmaskers in NL zo'n taboe zijn geworden begrijp ik niet. Hier zijn ze helemaal ingeburgerd. Ok, ik ben blij dat de algehele mondmaskerplicht verdwijnt, want het is natuurlijk onzin om op niet drukke plekken een masker te moeten dragen. Maar voor de rest, geen enkel probleem...
Als het goed is alleen het meisje achter de broodtoonbankquote:Op maandag 28 september 2020 20:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Het hippe desinfectie ding is natuurlijk ook een soort wassen neus want hoeveel handjes hebben er al aan dat brood gezeten....
Maar de ouwe lijken hebben verder ook niks van doen met een maximum aantal klanten natuurlijk.
Dat handontsmetten doe ik ook alleen maar als ze zo’n ding hebben als wat hier bij de Plus staat. Dat ik er met mijn onderarm op kan drukken en dan voor en na bezoek. Karretje of mandje schoonmaken met een fles waar iedereen aan zit doe ik niet. Als ze niet zo’n ding hebben staan gebruik ik de fles in mn auto.quote:Op maandag 28 september 2020 20:16 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nou dit. Ik betrap mezelf er voortdurend op dat ik het ding zelfs nog op m'n neus heb terwijl ik al weer bijna op m'n kamer ben.
Maar ook op de campus is het gewoon normaal (was het natuurlijk ook al). Zelfs de prof die even wat aan me wilde vragen zette eerst weer een maskertje op z'n neus voordat 'ie naar me toe kwam. (Alleen de proffen mogen de maskers af tijdens lesgeven, anders verstaat niemand ze. Oh en vandaag gaf één prof aan dat als we benauwd worden, we dat ook wel even mogen doen. Dat levert minder gedoe op dan flauwvallen
)
De zin van mandjes ontsmetten vind ik wat twijfelachtig. Ik zoek wel vaak even de handdesinfectie voor en na het winkelen. Maar goed, als het helpt om het bewustzijn weer wat omhoog te krijgen, dan vind ik het ook geen probleem om wel te doen.
Als al die handjes ontsmet zijn scheelt dat wel iets...quote:Op maandag 28 september 2020 20:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik ontsmet meestal eerst dat ding zelfquote:Op maandag 28 september 2020 20:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat handontsmetten doe ik ook alleen maar als ze zo’n ding hebben als wat hier bij de Plus staat. Dat ik er met mijn onderarm op kan drukken en dan voor en na bezoek. Karretje of mandje schoonmaken met een fles waar iedereen aan zit doe ik niet. Als ze niet zo’n ding hebben staan gebruik ik de fles in mn auto.
Mja maar wel allemaal mensen die het de schuld van de restaurant eigenaar vonden online.quote:Op maandag 28 september 2020 20:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daar moest ik ook om lachen gister. Zit je in zo’n risicogroep en dan ga je vrijwillig in zo’n vreetschuur zitten :’)
Nog steeds niet.. dus ik mag max 3 mensen uitnodigen...quote:Op maandag 28 september 2020 20:27 schreef Tally het volgende:
Twee dorpen verder zijn er vandaag weer twee basisscholen gesloten. Want leraren en leerlingen besmet. Dat kon toch helemaal niet
Ik denk dat dat meer met onmogelijkheid te handhaven te maken heeft dan met wetenschapquote:Op maandag 28 september 2020 20:56 schreef derLudolf het volgende:
Snap ook niet dat ze op scholen geen mondkapjes invoeren.
Wat me opvalt bij de sportschool is dat er heel veel mensen zijn zonder balans/evenwicht. Op 1 been staan is al een hele opgave. Springen, landen of voorover buigen op 1 been is helemaal een ramp.quote:Op maandag 28 september 2020 18:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Moet hij gaan wedstrijdzwemmen. Kan hij blijven eten en niet aankomen.quote:Op maandag 28 september 2020 18:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Iets met rechte rug.quote:Op maandag 28 september 2020 18:58 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb hier een fysio-laatstejaarsstudent-huisgenoot, die krijgt een dezer weken een compleet practicum over de juiste squattechniek. Mag ie mij daarna mooi adviseren
Daar hoef ik geen moeite voor te doenquote:
Pauperhagenezen zonder hersens gonna pauperquote:Op maandag 28 september 2020 20:00 schreef Uhmmpie het volgende:
Vraag even hier in Duitsland hoe ze over mondkapjes in de klas denken. Wel zorgen dat je weg kunt rennen.quote:Op maandag 28 september 2020 20:56 schreef derLudolf het volgende:
Snap ook niet dat ze op scholen geen mondkapjes invoeren.
Mwoah, dat deed ik als kind/tiener en altijd chubby geweest hoor.quote:Op maandag 28 september 2020 21:01 schreef z80 het volgende:
Moet hij gaan wedstrijdzwemmen. Kan hij blijven eten en niet aankomen.
Alles wat een copy, van een copy, van een copy, van een copy, van een copy, van een copy, van een copy is muteert. Het is alleen de vraag krijgen we last van die mutaties.quote:Op maandag 28 september 2020 17:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat zou kunnen maar ik gok dat er binnen een paar jaar toch wel een vaccin is. Of medicijnen. Of dat het überhaupt gemuteerd is.
Ik sta vrij pessimistisch in het leven maar ik zie ons toch niet steeds weer in een lockdown gaan de rest van ons leven.
Ja, haha, daarom doe ik iedere training inderdaad evenwichtsoefeningen met m'n beginnersgroep. Ze vinden het maar niksquote:Op maandag 28 september 2020 20:59 schreef z80 het volgende:
[..]
Wat me opvalt bij de sportschool is dat er heel veel mensen zijn zonder balans/evenwicht. Op 1 been staan is al een hele opgave. Springen, landen of voorover buigen op 1 been is helemaal een ramp.
Als je dan gekke sprong oefeningen gaat doen, of landen op niet vlakke ondergrond is het vragen om problemen.
Die heeft alleen het weekendje Kerstmis in de zomer gestaan hoor.quote:Op maandag 28 september 2020 21:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik lees net iets over kerstbomen (don’t ask) en ik vraag ne al een tijd af @:Myraela, jij had laatst de kerstboom opgezet, heb je die laten staan of tijdelijk weggehaald?
Om het feest voor jou compleet te maken de slachtoffers een gewicht (kan ook een grote steen zijn) in 1 hand laten houden tijdens de oefeningen. Geeft een complete ramp.quote:Op maandag 28 september 2020 21:18 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja, haha, daarom doe ik iedere training inderdaad evenwichtsoefeningen met m'n beginnersgroep. Ze vinden het maar niks
Drie stappen knieheffen, seconde op één been met hoge knie stilstaan, weer drie stappen, stilstaan, enzovoort. Daarna been naar achter strekken en voorover leunen met gestrekte armen ("vliegtuigje"), stap zetten en vliegtuigje maken op het andere standbeen, enzovoort. Cirkeltjes maken met een been terwijl je op het andere been staat is ook een leuke.
Aldus onze viroloog en epidemiloog professor dokter z80quote:Op maandag 28 september 2020 21:17 schreef z80 het volgende:
Alles wat een copy, van een copy, van een copy, van een copy, van een copy, van een copy, van een copy is muteert. Het is alleen de vraag krijgen we last van die mutaties.
En of er een vaccin komt? kan, maar kan ook zo maar zijn van niet. Als er een manier gevonden wordt om de corona patiënten te helpen, liefst zonder opnamen, zijn we ook een heel eind.
Hey, dan kun jij naar mij zwaaienquote:Op maandag 28 september 2020 21:24 schreef sigme het volgende:
Zo. IJs en weder dienende ga ik over twee weken een nachtje logeren in Antwerpen![]()
Bij neefje met hoogzwangere vriendin. En ik wou graag langs voordat kind er is, dus wachten tot corona overgewaaid is, ga ik maar niet doen.
Ik vroeg het me af, was wel grappig geweest als je m had laten staanquote:Op maandag 28 september 2020 21:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die heeft alleen het weekendje Kerstmis in de zomer gestaan hoor.
Dit is niet enkel voor virussen maar voor ALLES dat een copy van een copy van enz is.quote:Op maandag 28 september 2020 21:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Aldus onze viroloog en epidemiloog professor dokter z80
Opgenomen, was begonnen aan murder in the orient express maar wat een ellende was dat, toen deed kpn raar en ben ik maar kranten gaan lezenquote:
Ik had het vooral heel raar gevondenquote:Op maandag 28 september 2020 21:27 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik vroeg het me af, was wel grappig geweest als je m had laten staan
Goeie. Volgende keer een baksteentje meegevenquote:Op maandag 28 september 2020 21:21 schreef z80 het volgende:
[..]
Om het feest voor jou compleet te maken de slachtoffers een gewicht (kan ook een grote steen zijn) in 1 hand laten houden tijdens de oefeningen. Geeft een complete ramp.
Dan zou het me wel echt tegen gaan staan hoor.quote:Op maandag 28 september 2020 21:27 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik vroeg het me af, was wel grappig geweest als je m had laten staan
quote:Op maandag 28 september 2020 21:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had het vooral heel raar gevonden
Of zoals ik ooit ergens las: Elke dag kerstmis is nooit kerstmis.
Vond je de film niet leuk?quote:Op maandag 28 september 2020 21:29 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Opgenomen, was begonnen aan murder in the orient express maar wat een ellende was dat, toen deed kpn raar en ben ik maar kranten gaan lezen
Nee, ergerde me aan het idiote acteren, zwaar overdreven.quote:
Ja, dat is wel het stijltje.quote:Op maandag 28 september 2020 22:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nee, ergerde me aan het idiote acteren, zwaar overdreven.
Ga je je laten testen / heb je je laten testen?quote:Op maandag 28 september 2020 22:29 schreef AnneX het volgende:
@:Blues @:Isabeau ...@:Leintjeuh even overleggen: nu ben ik strontverkouden met snotneus en niezen.
Woensdag naar poli Dermat, met verplicht mondkapje in zieke huis.
Helaasch 😂 moet men de neusbrug inspecteren...zal ik maar even afbellen?
Hoe panisch is men?
Terecht overigens.
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 28 september 2020 22:29 schreef AnneX het volgende:
@:Blues @:Isabeau ...@:Leintjeuh even overleggen: nu ben ik strontverkouden met snotneus en niezen.
Hoe panisch is men?
Terecht overigens.
Heb je al een test ingepland?quote:Op maandag 28 september 2020 22:29 schreef AnneX het volgende:
Hoe panisch is men?
Terecht overigens.
Ik zou afbellen. Niet alleen omdat het neusbrug is maar ook als het je grote teen was. Blijf thuis is de regelquote:Op maandag 28 september 2020 22:29 schreef AnneX het volgende:
Hoe panisch is men?
Terecht overigens.
Dit is een serieuze vraag?quote:Op maandag 28 september 2020 22:29 schreef AnneX het volgende:
Hoe panisch is men?
Terecht overigens.
Ik blijf David Suchet missenquote:Op maandag 28 september 2020 22:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, dat is wel het stijltje.
Ik vond het een fijne film maar snap dat je het ook echt vreselijk kan vinden.
Het vervolg is de enige film waarover ik twijfel om hem in de bios te gaan zien de komende maanden.
Niet gaan! Afspraak verzetten met 2 weken of zo en eventueel testen en/ofquote:Op maandag 28 september 2020 22:29 schreef AnneX het volgende:
Hoe panisch is men?
Terecht overigens.
Ik begreep dat het wettelijk gezien lastig of onmogelijk is om dat in dit land te eisen. Ik denk dat we een nieuwe wet nodig hebben in dat geval.quote:Op maandag 28 september 2020 19:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit dacht ik ook al. Winkeliers mogen mensen vragen een mondkapje te dragen. Maar het moet niet. En dat dus de hele tijd.
Ja, ik vond het een raar berichtje van Anne.quote:Op maandag 28 september 2020 23:04 schreef Blues het volgende:
[..]
'We' zijn niet panisch. Voel me zelfs een beetje beledigd hierdoor.
En maar blijven janken dat we in een dictatuur leven hè,met muilkorvenquote:Op maandag 28 september 2020 22:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik begreep dat het wettelijk gezien lastig of onmogelijk is om dat in dit land te eisen. Ik denk dat we een nieuwe wet nodig hebben in dat geval.
Jezus wat droog, moest lachenquote:Op maandag 28 september 2020 23:11 schreef derLudolf het volgende:
Henk Schiffmacher bij Op1 over item over Naturalis, gaat over vinken die zijn gevangen door Darwin.
Vorige item ging over de zaak Nicky Verstappen. Roethof, de advocaat van Jos B ontnende alles.
Erik Dijkstra: dus deze vinken zijn gevangen door Darwin zelf?
Henk: "volgens meneer Roethof niet"
quote:Op maandag 28 september 2020 23:11 schreef derLudolf het volgende:
Henk Schiffmacher bij Op1 over item over Naturalis, gaat over vinken die zijn gevangen door Darwin.
Vorige item ging over de zaak Nicky Verstappen. Roethof, de advocaat van Jos B ontnende alles.
Humor is prima, maar de lading stront en bagger en doodsverwensingen die de advocaat vandaag over zich heen kreeg is zelfs voor de Telegraaf-rechtbankverslaggeefster Saskia Belleman teveel van het goede.quote:
Dat heeft niets met Ludolfs post te makenquote:Op maandag 28 september 2020 23:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Humor is prima, maar de lading stront en bagger en doodsverwensingen die de advocaat vandaag over zich heen kreeg is zelfs voor de Telegraaf-rechtbankverslaggeefster Saskia Belleman teveel van het goede.
Dit is noch bagger noch een bedreiging.quote:Op maandag 28 september 2020 23:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Humor is prima, maar de lading stront en bagger en doodsverwensingen die de advocaat vandaag over zich heen kreeg is zelfs voor de Telegraaf-rechtbankverslaggeefster Saskia Belleman teveel van het goede.
Het ging mij niet om Ludolfs post. Het ging mij om de tendens vandaag tegen die advocaat.quote:Op maandag 28 september 2020 23:25 schreef Molo het volgende:
Dat heeft niets met Ludolfs post te maken
Waarom quote je ludolf dan zonder verder uitleg?quote:Op maandag 28 september 2020 23:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Het ging mij niet om Ludolfs post. Het ging mij om de tendens vandaag tegen die advocaat.
Mijn fout.quote:Op maandag 28 september 2020 23:32 schreef Molo het volgende:
Waarom quote je ludolf dan zonder verder uitleg?
Dat schept dan toch een totaal verkeerde context voor je punt?
Vind Belleman wel vaak heel fijn en duidelijk schrijven trouwensquote:Op maandag 28 september 2020 23:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Mijn fout.
Ludolf zijn post over Op1 en Schiffmacher triggerde mij om Belleman maar weer eens aan te halen.
Wat ga je er in proppen?quote:Op maandag 28 september 2020 18:36 schreef Isabeau het volgende:
En ik zit te wachten op een nieuwe videokaart, want die van mij is prut. Ik had een redelijk goede, maar die ging dood en nu zit er iets in wat we nog ergens hadden liggen. En video's daarmee afspelen is geen onverdeeld succes.
En dat snap ik.quote:Op maandag 28 september 2020 23:04 schreef Blues het volgende:
[..]
Hoezo kan dat niet? Door de Umlaut?quote:Op maandag 28 september 2020 23:33 schreef Molo het volgende:
Mogen we overigens nog een foto van de taart van Isa?
En weet iemand hoe ik Jagär kan DM-en?
Ditquote:Op maandag 28 september 2020 23:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hoe langer ik erover nadenk, hoe minder ik er met mijn hoofd bij kan
Annex komt wel vaker verward as fuck over, geloof niet dat zij slechte intenties heeftquote:Op maandag 28 september 2020 23:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En dat snap ik.
@:AnneX Zoveel dubbelheid in je berichtje. Lachsmiley omdat iemand jouw verkouden neus moet inspecteren. Dat men ‘panisch’ is. En dat dat terecht is. Wat is het nu?
Terwijl je regelmatig postte over hoe voorzichtig je was in je contacten uit angst iets op te lopen en te verspreiden.
Is dat verwaterd? Of gaat dat het raam uit als het niet goed uitkomt?
Of heb je er écht geen idee van hoe onverstandig het is in deze periode om met een ongediagnostiseerde verkoudheid de deur uit te gaan? Laat staan naar een plek waar veel kwetsbare mensen zijn. Vandaar het ‘verplichte mondkapje’. Waarvan je nu al weet dat je dat voor je onderzoek moet verwijderen.
Hoe langer ik erover nadenk, hoe minder ik er met mijn hoofd bij kan
Werkt niet, specifiek bij haar idd vanwege de umlautquote:Op maandag 28 september 2020 23:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hoezo kan dat niet? Door de Umlaut?
Misschien via de desktop site op het DM symbool klikken?
Schoolschoonmaak!quote:Op maandag 28 september 2020 18:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb het even niet gevolgd
Zal vanavond als ik terug ben van mijn taken op school (ja echt![]()
![]()
) eens inlezen
Jammer. Excuses hiervoor.quote:Op maandag 28 september 2020 23:04 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh ja, inmiddels vergetenquote:
En verder geen uitleg? Dat is de makkelijke weg. Jammer.quote:Op maandag 28 september 2020 23:40 schreef AnneX het volgende:
[..]
Jammer. Excuses hiervoor.
Eerder dat ik ‘panisch’ zou overkomen. Omdat ...lama...
Je hebt geskipt? En dan word je niet met naam en toenaam in de school app gekielhaald?quote:Op maandag 28 september 2020 23:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh ja, inmiddels vergeten
Morgen bij WOG-gen nieuwe poging
En ja, ik help volgende keer wel bij de vossenjacht, dit is niet aan mij besteed iig
Het opzoeken van de oorlog was ik vergetenquote:Op maandag 28 september 2020 23:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je hebt geskipt? En dan word je niet met naam en toenaam in de school app gekielhaald?
quote:Op maandag 28 september 2020 23:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Het opzoeken van de oorlog was ik vergeten
Nee heb keurig meegeholpen maar zoals een oud dametje mij ooit zei 'jij moet iets met je hersens gaan doen, dat kun je ene stuk beter dan poetsen, meisje'
https://www.rivm.nl/sites(...)Gezondheidscheck.pdfquote:Op maandag 28 september 2020 23:51 schreef AnneX het volgende:
@:Cat @:Blues ... ik begrijp dat het verwarrend overkomt: de indruk van voorzichtig zijn i.c.m. mijn vraag van vanavond.
Omdat het zojuist gebeurde proest - nies schoot mij de afspraak te binnen.
Omdat ik vrijwel nergens (meer) kom, mensen op afstand ontmoet, niet in OV reis, naar de dorpssuper ga met mondkapje voor, realiseerde ik mij niet voldoende hoe de vraag op jullie zou overkomen, die dichter bij mogelijke haarden verkeren.
Excuses voor de verwarring.
Edit: dit werd geschreven terwijl Cat al had gepost hierboven.
Ben ik nu duidelijk?
Edit 2: nee, ik ga mij niet laten testen. Ik vul 2-3 x per week de coronatest in.
Die vraagt naar symptomen en temperatuur. Niks te melden daar.
En ook weer kleinere groepen, bij groepslessen en bij los fitnessen.quote:Vanaf morgen (29-09-2020) dient iedereen gelijk na het sport uur direct weer naar huis te gaan. Dit betekent dat er de komende tijd geen koffie of thee meer kan worden geschonken. Ook het nazitten kan de komende tijd helaas niet meer.
U bent maximaal 5 minuten van te voren aanwezig en na afloop van de les of fitness blok dient u gelijk de zalen te verlaten. Dit geldt voor de fitness blokken en voor de groepslessen.
Deze regels zullen nadelig zijn voor de gezelligheid die wij hebben in ons fitnesscentrum. Echter kunnen we al onze leden een omgeving bieden waarbij ze veilig kunnen blijven sporten en bewegen.
Nou dit eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 september 2020 07:00 schreef sigme het volgende:
Aangezien het om iemand gaat waarvan we weten dat die altijd omzichtig en attent is, vind ik het toch opvallend dat er zo makkelijk gedacht wordt dat ze vermoedelijk alle regels aan d'r laars zou willen lappen wanneer er iets staat dat zich zo kan laten lezen.
En om dan om de oren te gaan slaan met test,test,test vind ik ronduit misplaatst.
Precies.quote:Op dinsdag 29 september 2020 07:00 schreef sigme het volgende:
Aangezien het om iemand gaat waarvan we weten dat die altijd omzichtig en attent is, vind ik het toch opvallend dat er zo makkelijk gedacht wordt dat ze vermoedelijk alle regels aan d'r laars zou willen lappen wanneer er iets staat dat zich zo kan laten lezen.
En om dan om de oren te gaan slaan met test,test,test vind ik ronduit misplaatst.
Nou, ik zie vooral veel mensen juist over dat punt hun verbazing uitspreken. Hoe kan dat nou precies, die combinatie van exact die twee factoren.quote:Op dinsdag 29 september 2020 07:00 schreef sigme het volgende:
Dat weet ik, maar er zijn wel een hoop mensen die het niet nauw nemen. Dus een post die daarin onduidelijk is, roept wat op, dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 29 september 2020 07:17 schreef AnneX het volgende:
als ik het niet zo nauw zou nemen, had ik de vraag niet gesteld.
En ik ben nergens aan voorbij gegaan.
Het is duidelijk, zei ik direct al na de eerste reacties.
(Omdat ik redelijk geïsoleerd leef, zijn de mensen hier ook wel mijn check met de realiteit).
Bij iedereen denk ik.quote:Op dinsdag 29 september 2020 07:12 schreef Clubsoda het volgende:
Weet je, de schrik zit er bij 'ons' weer goed in. We stevenen weer heel hard af een periode die gewoon niet prettig was. De onzekerheid over wat er nu weer gaat gebeuren roept spanning op. En in die situatie zitten we ook door mensen die het allemaal niet zo nauw nemen. Dus ik begrijp heel goed dat een post over 'zal ik strontverkouden naar het ziekenhuis komen?' wat oproept. Ook als je weet dat de soep waarschijnlijk niet zo heet gegeten wordt. Daar aan voorbij gaan, vind ik dan weer misplaatst.
Zeg, zou het kunnen anders dat die post wat oproept bij anderen?quote:Op dinsdag 29 september 2020 07:25 schreef Clubsoda het volgende:
Anders zeg ik nog even een keer dat het wat oproept\psycholoog
Mijn manager zou zeggen: dat DOET iets met mij.quote:Op dinsdag 29 september 2020 07:25 schreef Clubsoda het volgende:
Op zich wel grappig, annex bedoelde dat zij misschien zelf als wat panisch gezien zou kunnen worden, sommigen lezen dat de zorgmedewerkers panisch zouden zijn en vinden dat niet leuk om te lezen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 07:25 schreef Clubsoda het volgende:
Dat begrijp ik...als je bedoelt dat bij jou en anderen - die werken in de zorg met name - de schrik, onzekerheid en spanning toenemen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 07:25 schreef Clubsoda het volgende:
Ja, bij iedereen natuurlijk. Maar het maakt denk ik wel uit hoe dicht je bij het vuur zit. Het gonst weer, de support wordt weer aangezwengeld, we praten over afschalenquote:Op dinsdag 29 september 2020 07:24 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Bij iedereen denk ik.
Ook bij AnneX vermoed ik
Wellicht daarom een ietwat vreemde post ook.
En mijn neiging om niet meteen fullblown te reageren komt daar eigenlijk ook vandaan.
Zoals ik tegen dochterlief altijd zeg: bang zijn mag best.. maar aan paniek hebben we niks.
Als je bang bent.. sta je op scherp en ben je voorzichtig.
Als je in paniek raakt... kun je niet goed meer nadenken.
Dus even adem in, adem uit voor ik wat zeg
(En ik had niks tegen op jouw reactie trouwens.. ondanks dat ik precies jou quote. Reageerde daar vooral op omdat je volgens mij precies de oorzaak te pakken hebt)
Bij mij in ieder geval hongerquote:Op dinsdag 29 september 2020 07:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zeg, zou het kunnen anders dat die post wat oproept bij anderen?
Er stond hier vorige week een student voor de deur van het KWF. Inclusief rode loper van 1,5 meter die er voor zorgde dat hij bijna aangereden werd. Maar ik had al gedoneerd via jou. Ik vind dat met die QR-code wel handig. Dan krijg ik niet elke paar maanden een bedeltelefoontje.quote:Op dinsdag 29 september 2020 07:37 schreef AnneX het volgende:
@:sigme ...dat was wat ik onhandig bedoelde met ‘panisch’.
OK. Het regent hier. Dat wordt binnenwerken en administratie van oa. KWF verwerken tot volgend jaar maar weer.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 07:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Er stond hier vorige week een student voor de deur van het KWF. Inclusief rode loper van 1,5 meter die er voor zorgde dat hij bijna aangereden werd. Maar ik had al gedoneerd via jou. Ik vind dat met die QR-code wel handig. Dan krijg ik niet elke paar maanden een bedeltelefoontje.
😳quote:Op dinsdag 29 september 2020 07:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Er stond hier vorige week een student voor de deur van het KWF. Inclusief rode loper van 1,5 meter die er voor zorgde dat hij bijna aangereden werd. Maar ik had al gedoneerd via jou. Ik vind dat met die QR-code wel handig. Dan krijg ik niet elke paar maanden een bedeltelefoontje.
Kantoorwerk, thuis. Gecombineerd met oppashondje. Dus ik ga thuiswerken wat onderbreken met wandelingetjes vandaag.quote:Op dinsdag 29 september 2020 07:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Gaat iemand nog iets leuks doen vandaag?
Ik verven, auto wassen en stofzuigen, naar de boerderijwinkel, apotheek en drogist. Plus een zakelijk spoedklusje. Maar eerst ga ik nog even lekker op de bank liggen.
Plan.quote:Op dinsdag 29 september 2020 07:10 schreef AnneX het volgende:
Ja zeg...al eerder heb ik hierboven aangegeven, dat het mij niet duidelijk was - zoals ook andere mensen erna aangeven - en daarom vraag ik het hier aan de mensen die in de praktijk werken. De corona app die ik gebruik, is ook maar een app.
Ook omdat ik mij niet ziek, zwak etc. voel en verre blijf van bijv. buren, die werken in onderwijs, in de zorg, onderweg in het land.
Plus een ongelukkige woordkeus ‘panisch’ zette de boel op scherp.
Daarvoor heb ik excuses gemaakt.
Straks bel ik de poli af. En verder wacht ik de symptomen van Verkoudheid af.
Wordt het erger, dan ga ik alsnog testen en zeg werk af voor vrijdag.
Dit om het systeem niet te overbelasten, en blijf verder thuis.
Is dat een plan?
Carry on.
Ik onderneem een noodzakelijke reis naar de randstad om werkzaamheden uit te voeren die ik onmogelijk thuis kan doen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 07:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik verven, auto wassen en stofzuigen, naar de boerderijwinkel, apotheek en drogist. Plus een zakelijk spoedklusje. Maar eerst ga ik nog even lekker op de bank liggen.
Goh hoe bedenken ze het om dat in de herfst te doenquote:Op dinsdag 29 september 2020 08:33 schreef borisz het volgende:
Dagje thuis aan de slag. Echter ik heb de maand oktober nog geen verwarming... Liander komt pas begin november onze flat aan het gas zetten. We zaten nu nog op Stookolie.. Heb het verzoek al ingediend dat ik wel gewoon op kantoor kan werken.
Het zou al deze maand gebeuren.... maar ja Liander...quote:Op dinsdag 29 september 2020 08:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Goh hoe bedenken ze het om dat in de herfst te doen![]()
Dacht dat alles in NL van het gas af ging.
Wat boodschapjes, laatste buddy-workout, netflix. Denk ik.quote:Op dinsdag 29 september 2020 07:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Werkenquote:Op dinsdag 29 september 2020 07:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Werken (thuis) en hopelijk nog even een stukje lopen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 07:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat lopen heb ik net gedaanquote:Op dinsdag 29 september 2020 08:48 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Werken (thuis) en hopelijk nog even een stukje lopen.
Er komt hier iets teveel vocht naar beneden om nu te gaan lopen #vansuikerquote:Op dinsdag 29 september 2020 08:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat lopen heb ik net gedaanEerste 4000 stappen zitten er weer op
Nu kan ik fijn de rest van de dag op een bureaustoel zitten
Wel met goeie koffie
Heldere lucht en zonnetje hierquote:Op dinsdag 29 september 2020 08:57 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Er komt hier iets teveel vocht naar beneden om nu te gaan lopen #vansuiker
Eerste wandeling van mijn schema (opbouwen naar 15km) lopen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 07:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
je kwam wel eh.. vrij stevig overquote:Op dinsdag 29 september 2020 08:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Plan.
En teruglezend denk ik nog steeds niet dat ik je affakkelde, maar vooral (en wellicht in scherpe termen) mijn verbazing uitsprak over je gedachtengang.
Wat betreft het testbeleid: het is onduidelijk, beperkt en onhandig. En de wachttijd vraagt veel van mensen. Als je jezelf kunt isoleren dan is het slim om nu nog geen afspraak te maken en de ontwikkeling van je symptomen af te wachten.
Ik gebruik eigenlijk altijd '00 maar goed ben ook niet zo'n kookwonderquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:12 schreef Myraela het volgende:
Mensen, als jullie zelf pasta maken, gebruiken jullie dan semola of 00? Ik wilde eigenlijk semola halen, maar mijn Appie had het niet. Dus nu heb ik '00 wat ze wel aangeven als geschikt voor pasta. Eerder gebruikte ik ook '00, maar nu lees ik dat semola eigenlijk ook nodig is.
Die ene keer dat ik het deed..quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:12 schreef Myraela het volgende:
Mensen, als jullie zelf pasta maken, gebruiken jullie dan semola of 00? Ik wilde eigenlijk semola halen, maar mijn Appie had het niet. Dus nu heb ik '00 wat ze wel aangeven als geschikt voor pasta. Eerder gebruikte ik ook '00, maar nu lees ik dat semola eigenlijk ook nodig is.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:06 schreef Jagärtrut het volgende:
Hier schijnt het zonnetje! Eerste high-stress moment van de dag al gehad, 2 kinderen allebei op hun eigen fiets naar school brengen. Pff...
Ik had dit weekend voor een workshop deeg gekregen, en dat leek wat steviger te blijven. Maar dat zou ook kunnen komen doordat het een wat dikkere vorm was die we maakte. Ik moet het maar gewoon proberen. Vond het wel een stuk lekkerder dat het wat steviger bleef.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:14 schreef Sarabi het volgende:
Ik gebruik eigenlijk altijd '00 maar goed ben ook niet zo'n kookwonder
Ik heb nu een flinke voorraad semola in huis (laatst een aanbeding bij AH), maar ook wel een gemaakt van normale tarwebloem, ging ook welquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had dit weekend voor een workshop deeg gekregen, en dat leek wat steviger te blijven. Maar dat zou ook kunnen komen doordat het een wat dikkere vorm was die we maakte. Ik moet het maar gewoon proberen. Vond het wel een stuk lekkerder dat het wat steviger bleef.
Ditquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:17 schreef Uhmmpie het volgende:
Die ene keer dat ik het deed..
had ik alleen ‘00.
Werden prima lasagne velletjes.
Ja, de koppen van artikelen alleen al zijn zo verschrikkelijk negatief. Het is allemaal heel vermoeiend.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
DitKan prima met alleen '00.
Ik las gisteren in bed nog wat nieuwswebsites en het viel me zo op dat óveral de tendens klagen is. Sportclubs trekken aan de noodbel, want er mogen geen kroketten en bier meer worden verkocht. Moeders klagen dat kinderen van 5 echt niet alleen naar de voetbal kunnen. Cafe's klagen dat ze nu failliet gaan want de omzet haal je in de kleine uurtjes. Sauna's klagen omdat de Efteling en dierentuin wel meer mensen mogen toelaten. Mensen klagen dat ze nu de verjaardag van oma niet kunnen vieren. Etc. Allemaal boos en woest (kranten gebruiken graag het woord woest) en failliet. Ik zie nergens mensen met oplossingen komen, alleen maar klagen. Ik zie nergens berichten over 'bang dat ik besmet raak omdat het zo om zich heen grijpt'. Media zetten wel een tendens zo hè
Ja, ik snap jou ook. Klagen over het klagen is óók vermoeiendquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:30 schreef Clubsoda het volgende:
Mensen die klagen over mensen die klagen![]()
![]()
Nee hoor, ik snap je. Vermoeiend is het inderdaad.
Van bol.com?quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:35 schreef Sarabi het volgende:
En toch lucht klagen soms op
En door klagen heb ik net een tientje terug gekregen
00 zegt ook niet alles, want dat kan prima van zachte tarwe zijn.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:12 schreef Myraela het volgende:
Yes, normaal lossen ze het sneller op. Nu had het een weekje nodig maar alsnog netjes geregeld.quote:
Ja, dat is het ook. Gewoon de bloem die ze als pastabloem verkopen: https://www.ah.nl/product(...)oem-voor-verse-pastaquote:Op dinsdag 29 september 2020 09:44 schreef derLudolf het volgende:
[..]
00 zegt ook niet alles, want dat kan prima van zachte tarwe zijn.
Die gebruik ik altijd voor verse pizza deeg. Het is wel fijne bloem om mee te werken.quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat is het ook. Gewoon de bloem die ze als pastabloem verkopen: https://www.ah.nl/product(...)oem-voor-verse-pasta
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |