abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195309295
Een topic openen nadat ie gesloten is...
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_195309408
Goedzo golf..
pi_195309413
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 17:38 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Hahaha nee! Een echte hoepel!

Hebben ze een hoepelspel? Of bedoel jij ringfit? Dat heb ik 1 keer gespeeld :@
Ah ringfit afventure heet het idd...
zag er nogal onprettig en zwaar uit die hoepel :)

Gewone hoepel lijkt me beter :)
pi_195309462
Ik lees en hoor her en der steeds de zin: "als het weer normaal wordt/is"....
Maar mensen, dat virus is here to stay.

En ik hoorde de zin 'we gaan de overige zorg weer afschalen'. Ik wil niet meer... echt niet ;( :{
Maar het komt alweer op ons af.. alarmbellen zijn bij ons ook alweer afgegaan. }:|

Over boeken lezen voor school nog even: op mijn spinazieacademie vonden ze dat totaal onnodig en heb ik nooit voor school iets moeten lezen.
Ja, schoolboeken en hoe je een vouw in een mouw moest strijken. Dat waren plaatjes.
:')
En toch ben ik dol op lezen O+
pi_195309490
Op twitter net :D O+

quote:
Het tegenovergestelde van paranoia is pronoia: het gevoel dat de hele wereld stiekem erop uit is om je te helpen, een samenzwering van het universum ten gunste van jou.
pi_195309496
Ik had an sich óók wel willen leren hoe je een vouw in een mouw moet strijken :7

Ik vrees ook alweer het ergste, Blues :X We hebben volgende week een vergadering, ben benieuwd. Iedereen moest aanwezig zijn en ging oa ook over de komende maatregelen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_195309501
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 17:56 schreef Blues het volgende:

Dat zou kunnen maar ik gok dat er binnen een paar jaar toch wel een vaccin is. Of medicijnen. Of dat het überhaupt gemuteerd is.

Ik sta vrij pessimistisch in het leven maar ik zie ons toch niet steeds weer in een lockdown gaan de rest van ons leven.
pi_195309538
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 16:38 schreef Tele6 het volgende:
Stoelen geschuurd op balkon. Miezer waaide wel een beetje binnen, maar het ging.

Ze zijn wel mooi glad geworden. Eigenlijk zijn ze nu al mooier dan dat ze waren. En daar heb ik een jaar tegenaan zitten hikken. Manmanman.

Later deze week of zo eens verven. Ik wil twee dagen achter elkaar verven, zodat ik minimaal kwasten hoef te wassen. O-)

Wat ben jij aan het schilderen @:Lucky_Strike ?
Goed bezig _O_

Ik ga de onderkant van een afdak schilderen. Het is ongeveer 1 vierkante meter. En de achterdeur moet ook. Het moet echt gebeuren voor de winter. Er is ontvet, geschuurd, ontvet en afgeplakt. Alle verfspullen liggen bij de achterdeur. Als ik me morgen een uurtje kwaad maak, is het gedaan. Zaterdag en zondag nog een laag, in theorie.
Spoilers!
pi_195309542
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 17:57 schreef Blues het volgende:
Op twitter net :D O+
[..]

Dat is wel een heel fijn woord :)
pi_195309568
Ondertussen wel de AH bezorgbundel met een jaar verlengd :+
pi_195309604
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 17:38 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Die van de Switch is te klein om mee te hoepelen. Wel grappig, al sport ik liever niet voor de tv. :+
Good to know.. want van de dikbillige soort hier ook nog.

Maar goed.. hard just dancen helpt vast ook.

Weegschaal was wel lievig.. 1,6kg in 5 dagen armer.
Benieuwd hoeveel daar volgende week nog van over is :)
Was wel beetje veel voor een normale week.
pi_195309665
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 17:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik had an sich óók wel willen leren hoe je een vouw in een mouw moet strijken :7

Ik vrees ook alweer het ergste, Blues :X We hebben volgende week een vergadering, ben benieuwd. Iedereen moest aanwezig zijn en ging oa ook over de komende maatregelen.
Ja, ik ben ook heel benieuwd hoe het eruit gaat zien :X Ik hoop in ieder geval heel erg dat we nog even door mogen om wat op de wachtlijst in te lopen...

Ik heb voor mezelf ook nog twee ziekenhuisafspraken op de rol staan, het zou wel fijn zijn als ik daar nog heen kan want ik loop er al zo'n poos mee. Maar het is niet anders, de covid-patiënten hebben meer zorg nodig.

[ Bericht 9% gewijzigd door Clubsoda op 28-09-2020 18:15:34 ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_195309680
Ik zat al te kijken, klein hoepeltje :D Daar past net een been in, haha.

Mijn halterset was bezorgd, en ik heb een abo bij Les Mills on Demand afgesloten. Dit weekend met vriend de eerste twee introductielessen bodypump gevolgd. (Dat is dus elk een half uurtje en maar korte tracks. Niet gelijk volle bak dus ;) ) Ik denk aankomende donderdag dan eens beginnen met het echte werk *O*
Ik wil vooral mijn been en een beetje buikspieren terug. Rugspieren is natuurlijk ook wel goed om te trainen :) .

Vanavond nog 10 filmpjes kijken met de bespreking van preparaten. ( ;( ) Maar nu eerst maar eens wraps maken.
pi_195309738
quote:
Maar ook dat zal wel weer normaal worden.
pi_195309760
Jaa Les Mills on Demand fan hier!
Al heb ik nu een tijdje vrijwel niks gedaan. Maar nog steeds fan. En als ex is verhuisd ga ik t weer oppakken O+
Vind wel dat de meest recente bodypump releases steeds sneller lijken te gaan. De lijn tussen bodypump en grit strength lijkt voor mij wat te vervagen; bodypump was altijd echt kracht, grit strength HIIT met kracht. Maar nu lijken ze bij bodypump ook steeds meer snelheid en cardio te willen toevoegen. Ik vind t tempo soms nu zodanig hoog dat ik het niet red om vorm goed te houden en de hele beweging te maken.

Coronatest vanmiddag was best naar. De vorige keer zag ik er enorm tegenop en vond ik het peanuts, dit keer viel het me behoorlijk tegen. Wattenstaafje was voor m'n gevoel dikker dan vorige keer. En in m'n ene neusgat kwam ie niet diep genoeg, dus moest ook nog in de ander.. gelukkig was t kort. Nu wachten. Beter is t negatief, want anders kan ex zaterdag niet verhuizen :{w (die zou dan ook in quarantaine moeten en met z'n tweeën z'n spullen verhuizen zie ik niet zo zitten).
pi_195309814
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 18:16 schreef vlindertje89 het volgende:

Coronatest vanmiddag was best naar. De vorige keer zag ik er enorm tegenop en vond ik het peanuts, dit keer viel het me behoorlijk tegen. Wattenstaafje was voor m'n gevoel dikker dan vorige keer. En in m'n ene neusgat kwam ie niet diep genoeg, dus moest ook nog in de ander.. gelukkig was t kort. Nu wachten. Beter is t negatief, want anders kan ex zaterdag niet verhuizen :{w (die zou dan ook in quarantaine moeten en met z'n tweeën z'n spullen verhuizen zie ik niet zo zitten).
Brrr.
Ik las dat je om een dunner staafje kan vragen.
pi_195309851
quote:
7s.gif Op maandag 28 september 2020 18:10 schreef Candaasje het volgende:

Mijn halterset was bezorgd, en ik heb een abo bij Les Mills on Demand afgesloten. Dit weekend met vriend de eerste twee introductielessen bodypump gevolgd. (Dat is dus elk een half uurtje en maar korte tracks. Niet gelijk volle bak dus ;) ) Ik denk aankomende donderdag dan eens beginnen met het echte werk *O*
Ik wil vooral mijn been en een beetje buikspieren terug. Rugspieren is natuurlijk ook wel goed om te trainen :) .

Ja, dit was ik dus ook van plan! Hou me/ons even op de hoogte hoe het bevalt. En mocht er een soort 'cadeau bij aanbrengen nieuw lid' deal zijn oid dan ook even zeggen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_195309907
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 18:16 schreef vlindertje89 het volgende:
Jaa Les Mills on Demand fan hier!
Al heb ik nu een tijdje vrijwel niks gedaan. Maar nog steeds fan. En als ex is verhuisd ga ik t weer oppakken O+
Vind wel dat de meest recente bodypump releases steeds sneller lijken te gaan. De lijn tussen bodypump en grit strength lijkt voor mij wat te vervagen; bodypump was altijd echt kracht, grit strength HIIT met kracht. Maar nu lijken ze bij bodypump ook steeds meer snelheid en cardio te willen toevoegen. Ik vind t tempo soms nu zodanig hoog dat ik het niet red om vorm goed te houden en de hele beweging te maken.

Ik blijf altijd wat hangen bij de oude releases :@ (Ik had ooit een instructeur die niet zo snel met opvolgen van alle nieuwe releases was. Maar eigenlijk vond ik dat wel prettig). Ik heb goede herinneringen aan release 99, dus daar ga ik lekker mee starten 8-)

En wel goed dat je het zegt, want ik krijg zelf dus heftige inspanningshoofdpijn-aanvallen van teveel cardio in combi met kracht. (Ik merkte dat heel sterk bij HITT en bij Bootcamps in de sportschool, en later ook bij de fysio al bij geringe inspanning waarbij ik moest rennen/huppelen/springen/snel overeind. Ben er nog zelfs voor doorverwezen naar een neurloog)

En brrrrr..... ik ga duimen voor een goede, negatieve uitslag!
  Moderator maandag 28 september 2020 @ 18:27:55 #19
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_195309924
quote:
7s.gif Op maandag 28 september 2020 18:10 schreef Candaasje het volgende:
Ik zat al te kijken, klein hoepeltje :D Daar past net een been in, haha.

Vanavond nog 10 filmpjes kijken met de bespreking van preparaten. ( ;( ) Maar nu eerst maar eens wraps maken.
Konden jullie nog niet bodypumpen? :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_195309928
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 18:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, dit was ik dus ook van plan! Hou me/ons even op de hoogte hoe het bevalt. En mocht er een soort 'cadeau bij aanbrengen nieuw lid' deal zijn oid dan ook even zeggen.
Is goed!
Ze hebben nu ook een gratis proefperiode van 14 dagen. (Hoewel je dan geloof ik wel voor minimaal 1 maand moet afsluiten. Dus het is geloof ik meer dat je 14 dagen gratis er bovenop krijgt :') )
pi_195309930
Ik krijg aanvallen van heftige duizeligheid als ik sport waarbij ik snel vanaf de vloer overeind moet en weer naar de vloer etc.
pi_195309945
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 18:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik krijg aanvallen van heftige duizeligheid als ik sport waarbij ik snel vanaf de vloer overeind moet en weer naar de vloer etc.
Ik moet altijd aan jou denken als ik met Jillian bezig ben :D
pi_195309953
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 18:28 schreef Sarabi het volgende:

Ik moet altijd aan jou denken als ik met Jillian bezig ben :D
O+

Maar ja, daar was het echt héél erg bij :o
pi_195309971
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 18:27 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Konden jullie nog niet bodypumpen? :D
Huh? Jawel, ik heb 2 jaar lang 2x per week gebodypumpt. Echt jonguh, ik had billen! :9 (Is dit iets teveel eigengegeilerij?)

Maar nu dus al 2 jaar niet meer gesport, dus even rustig aan begonnen.
En vriend had nog nooit gebodypumpt. Die krijg ik met geen stok naar de sportschool. Maar hij vond het ook wel tof dat 'ie nu ook andere soorten lessen kan volgen thuis.
pi_195310008
@Isabeau ik ben inmiddels bijna een jaar lid en dus echt fan! Ik vind het heerlijk dat ik het kan doen precies wanneer ik wil ipv wanneer m'n sportschool de les heeft die ik wil.
Ik had rond black friday/cyber monday een aanbieding van 14 dagen gratis proefperiode en daarna 12 maanden abbo voor de prijs van 9 maanden.
pi_195310009
quote:
Ja, daar begon het mee ja, herkenbaar. En toen nam dat ietsje af, en toen kwam het gewoon 2 uur ná het sporten. (Kon er de klok op gelijk zetten). En dan gewoon de hele dag of zelfs tot de volgende dag. Kon niks meer door de hoofdpijn, behalve overgeven. Dus dat was niet zo'n succes.

Maar bodypumpen ging vrij goed, zolang er maar niet teveel 'cardio' in zat. Of te veel van push ups naar die bar al staande boven je hoofd gooien. Dan ging het ook fout.
pi_195310012
quote:

En ik hoorde de zin 'we gaan de overige zorg weer afschalen'. Ik wil niet meer... echt niet ;( :{
Maar het komt alweer op ons af.. alarmbellen zijn bij ons ook alweer afgegaan. }:|

Over boeken lezen voor school nog even: op mijn spinazieacademie vonden ze dat totaal onnodig en heb ik nooit voor school iets moeten lezen.
Ja, schoolboeken en hoe je een vouw in een mouw moest strijken. Dat waren plaatjes.
En toch ben ik dol op lezen O+
Ja, nu slaat het toe in jullie regio’s en blijven we hier nog iets langer op normaal. Zal ook niet lang duren, ben ik bang.

Werkgever hier heeft als richtlijn om bpm te dragen als je meer dan 3 minuten op 1,5m bent of meer dan 15 minuten op 1.5m. Wij vatten dat op als: altijd.
Mail gekregen van de manager: dat is niet per se zo. Er zijn vast zorgmomenten waarop je die optelsom niet hebt.
Ja, alsof wij gaan timen :') En met een ons door de cliënt niet gemelde quarantaine in the pocket dragen wij mooi altijd mondkapje.

Was verder ook geen probleem. Als je dat prettig vindt dan mag dat.

Verder had ik hongerrrrr! Sushi besteld. Best een goede deal, 56 stuks voor 31 euro :9

Ik wist dat het royaal was, maar het was echt veel :D
Nu nog de helft over, morgen lunch en/of diner :9

Dineren was wel lastig, met een vijfling die ook wel vis lustte. Nadat de grootste herriemaker opgesloten was en de rest met de extra eetstokjes mocht spelen was het te doen _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_195310065
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 18:32 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Isabeau ik ben inmiddels bijna een jaar lid en dus echt fan! Ik vind het heerlijk dat ik het kan doen precies wanneer ik wil ipv wanneer m'n sportschool de les heeft die ik wil.
Ik had rond black friday/cyber monday een aanbieding van 14 dagen gratis proefperiode en daarna 12 maanden abbo voor de prijs van 9 maanden.
Oh, wel goed om te weten dat er dit soort aanbiedingen bestaan. Ik moet ook nog een haltersetje kopen.

En ik zit te wachten op een nieuwe videokaart, want die van mij is prut. Ik had een redelijk goede, maar die ging dood en nu zit er iets in wat we nog ergens hadden liggen. En video's daarmee afspelen is geen onverdeeld succes.
pi_195310078
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 18:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh, wel goed om te weten dat er dit soort aanbiedingen bestaan. Ik moet ook nog een haltersetje kopen.

En ik zit te wachten op een nieuwe videokaart, want die van mij is prut. Ik had een redelijk goede, maar die ging dood en nu zit er iets in wat we nog ergens hadden liggen. En video's daarmee afspelen is geen onverdeeld succes.
Ja die aanbieding is er nu ook :Y
pi_195310095
quote:
7s.gif Op maandag 28 september 2020 18:32 schreef Candaasje het volgende:

Ja, daar begon het mee ja, herkenbaar. En toen nam dat ietsje af, en toen kwam het gewoon 2 uur ná het sporten. (Kon er de klok op gelijk zetten). En dan gewoon de hele dag of zelfs tot de volgende dag. Kon niks meer door de hoofdpijn, behalve overgeven. Dus dat was niet zo'n succes.

Maar bodypumpen ging vrij goed, zolang er maar niet teveel 'cardio' in zat. Of te veel van push ups naar die bar al staande boven je hoofd gooien. Dan ging het ook fout.
2 uur later heb ik nog niet gehad, wel dat het een tijd bleef.

Ik heb ook yoga gedaan waarbij je heerlijk los staand met je benen wijd je bovenlijf voorover moest laten vallen en laten swingen. (heb je een beeld?) Nou....dát was pas erg :X Insta duizelig en hoofdpijn :Y
pi_195310107
quote:
7s.gif Op maandag 28 september 2020 18:37 schreef Candaasje het volgende:

Ja die aanbieding is er nu ook :Y
Bad timing! :o Zie opmerking over videokaart en ik denk dat ik héél veel niet kan met mijn schouder.
pi_195310110
Ik ben na vijf jaar pauze terug bij mijn sportschool. Die zijn van les Mills af en hebben nu een Nederlandse leverancier van liedjes-met-instructies. Ik vind het prima, de muziek is niet Nederlandstalig.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator maandag 28 september 2020 @ 18:40:00 #33
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_195310116
quote:
7s.gif Op maandag 28 september 2020 18:30 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Huh? Jawel, ik heb 2 jaar lang 2x per week gebodypumpt. Echt jonguh, ik had billen! :9 (Is dit iets teveel eigengegeilerij?)

Maar nu dus al 2 jaar niet meer gesport, dus even rustig aan begonnen.
En vriend had nog nooit gebodypumpt. Die krijg ik met geen stok naar de sportschool. Maar hij vond het ook wel tof dat 'ie nu ook andere soorten lessen kan volgen thuis.
Misschien had fietsie de vraag moeten stellen :P
pi_195310129
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 18:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Bad timing! :o Zie opmerking over videokaart en ik denk dat ik héél veel niet kan met mijn schouder.
Zouden ze de aanbieding niet jaarrond hebben? :) Als het ook al met Black Friday was.

En ja, je schouder is inderdaad wel een ding ja...
pi_195310130
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 18:33 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ja, nu slaat het toe in jullie regio’s en blijven we hier nog iets langer op normaal. Zal ook niet lang duren, ben ik bang.

Werkgever hier heeft als richtlijn om bpm te dragen als je meer dan 3 minuten op 1,5m bent of meer dan 15 minuten op 1.5m. Wij vatten dat op als: altijd.
Mail gekregen van de manager: dat is niet per se zo. Er zijn vast zorgmomenten waarop je die optelsom niet hebt.
Ja, alsof wij gaan timen :') En met een ons door de cliënt niet gemelde quarantaine in the pocket dragen wij mooi altijd mondkapje.

Was verder ook geen probleem. Als je dat prettig vindt dan mag dat.

Wij dragen ze standaard.

In de trein was het weer zo giga druk, heen en terug. En in t zkh ook. Overal..in (wacht-)gangen, wachtkamers, secretariaten en bijna overal op die plekken onbeschermd.

De enige plek waar ik me op dit moment nog 'veilig' voel is tijdens lunchwandelen in het stille parkje en thuis. :o
pi_195310141
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 18:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Gaat t al wat beter?
pi_195310144
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 18:40 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Misschien had fietsie de vraag moeten stellen :P
Ah. Ja geen seks voor het huwelijk hè :{w
pi_195310156
En hoe is t met de moeders?
pi_195310158
quote:
2s.gif Op maandag 28 september 2020 18:39 schreef sigme het volgende:
Ik ben na vijf jaar pauze terug bij mijn sportschool. Die zijn van les Mills af en hebben nu een Nederlandse leverancier van liedjes-met-instructies. Ik vind het prima, de muziek is niet Nederlandstalig.
Is dat van ClubJoy? Die heb ik ook een tijd gedaan, zat prima spul tussen. Schijnt vele malen goedkoper voor een sportschool te zijn dan LesMills.
pi_195310164
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 18:04 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Good to know.. want van de dikbillige soort hier ook nog.

Maar goed.. hard just dancen helpt vast ook.

Weegschaal was wel lievig.. 1,6kg in 5 dagen armer.
Benieuwd hoeveel daar volgende week nog van over is :)
Was wel beetje veel voor een normale week.
Het is überhaupt geen hoepel. :P Ding is bedoeld om in te duwen/uit te rekken.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_195310175
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 18:41 schreef Blues het volgende:

Gaat t al wat beter?
Niet echt. Tijd nodig, neem ik aan. Heb ook last van de muis bewegen, dus ik speel amper wow. Daarom ook hier meer, denk ik :')
  maandag 28 september 2020 @ 18:43:15 #42
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195310185
Is niemand benieuwd naar de oorlog die Jagar benoemde, waar haar man mee bezig was voor werk?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 28 september 2020 @ 18:43:41 #43
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195310193
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 18:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Niet echt. Tijd nodig, neem ik aan. Heb ook last van de muis bewegen, dus ik speel amper wow. Daarom ook hier meer, denk ik :')
Een schouder is dan ook een onmeunig kutgewricht
pi_195310207
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 18:43 schreef Molo het volgende:

Een schouder is dan ook een onmeunig kutgewricht
Ja en als je soms ziet wat mensen met dat fragiele gewricht in een sportschool doen :X
pi_195310224
quote:
Is niemand benieuwd naar de oorlog die Jagar benoemde, waar haar man mee bezig was voor werk?
Ik heb er overheen gelezen denk ik. Ik ben meer benieuwd naar het verhuizen, eerlijk gezegd :+
pi_195310227
quote:
Burpees ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_195310231
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 18:40 schreef Blues het volgende:

[..]

Wij dragen ze standaard.

In de trein was het weer zo giga druk, heen en terug. En in t zkh ook. Overal..in (wacht-)gangen, wachtkamers, secretariaten en bijna overal op die plekken onbeschermd.

De enige plek waar ik me op dit moment nog 'veilig' voel is tijdens lunchwandelen in het stille parkje en thuis. :o
Maar jullie gaan nog best vaak uiteten. Voel je je daar dan wel 'veilig'?
  maandag 28 september 2020 @ 18:45:25 #48
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195310233
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 18:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja en als je soms ziet wat mensen met dat fragiele gewricht in een sportschool doen :X
Verdienmodel van de orthopeed? 🤔

/Samenzweringstheorie off
pi_195310235
quote:
2s.gif Op maandag 28 september 2020 18:45 schreef Lonaa het volgende:

Burpees ;(
Die doe ik niet (meer). Is gewoon niet grappig meer.
pi_195310238
quote:
2s.gif Op maandag 28 september 2020 18:45 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Burpees ;(
Haat. Haat. Diepgewortelde haat.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  maandag 28 september 2020 @ 18:45:39 #51
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_195310239
quote:
Lijkt mij wel duidelijk. Armenië en Azerbeidzjan. Met bemoeienis van Turkije erbij.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_195310244
Oh @ conditie ik wilde graag de trein halen om 1712 maar de draaideur was stuk dus ik liep te laat uit t zkh weg..dus als een soort snelwandelaar naar de trein met de gedachte dat ik m niet ging halen maar er wel alles aan had gedaan dan ( rennen kan ik echt niet met die stukke rug) dus als een speer ging ik, op het nippertje gehaald *O* en.....toen ik eenmaal zat totáál niets niks hijgen :? :D _O_ Wow echt :D
pi_195310248
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 18:45 schreef Molo het volgende:

Verdienmodel van de orthopeed? 🤔

/Samenzweringstheorie off
Orthopeden hebben vast ook die battle ropes en zo verzonnen.
  maandag 28 september 2020 @ 18:46:37 #54
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195310261
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 18:45 schreef golfer het volgende:

[..]

Lijkt mij wel duidelijk. Armenië rn Azerbedjan. Met bemoeienis vsn Turkije erbij.
Ik heb het even niet gevolgd

Zal vanavond als ik terug ben van mijn taken op school (ja echt :') :') :') ) eens inlezen
pi_195310265
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 18:45 schreef golfer het volgende:
Lijkt mij wel duidelijk. Armenië rn Azerbedjan. Met bemoeienis vsn Turkije erbij.
Gaat daar weer helemaal mis en burgers zijn steeds de dupe van idiote politieke beslissingen uit het verleden. En heden,
pi_195310281
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 18:45 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Maar jullie gaan nog best vaak uiteten. Voel je je daar dan wel 'veilig'?
Ja hoor hele ruime plekken willen we zitten en personeel houdt goed afstand. En veel handen wassen. Maar dat doe ik toch al.
pi_195310287
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 18:45 schreef Blues het volgende:
Oh @ conditie ik wilde graag de trein halen om 1712 maar de draaideur was stuk dus ik liep te laat uit t zkh weg..dus als een soort snelwandelaar naar de trein met de gedachte dat ik m niet ging halen maar er wel alles aan had gedaan dan ( rennen kan ik echt niet met die stukke rug) dus als een speer ging ik, op het nippertje gehaald *O* en.....toen ik eenmaal zat totáál niets niks hijgen :? :D _O_ Wow echt :D
Krijg je van al dat sporten :P
pi_195310293
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 18:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die doe ik niet (meer). Is gewoon niet grappig meer.
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 18:45 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Haat. Haat. Diepgewortelde haat.
Morgen 40 stuks. Met een sprong 'over niks (
  maandag 28 september 2020 @ 18:47:34 #59
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195310297
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 18:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Orthopeden hebben vast ook die battle ropes en zo verzonnen.
Plus elektrische fietsen en dat urban running of hoe dat over gebouwen springen ook heet

Goed, de auto in nu maar.
pi_195310308
quote:
12s.gif Op maandag 28 september 2020 18:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Krijg je van al dat sporten :P
Ja joh, maar ik realiseerde het me gewoon opeens O+
pi_195310315
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 18:47 schreef Molo het volgende:

[..]

Plus elektrische fietsen en dat urban running of hoe dat over gebouwen springen ook heet

PARKOUR

@Lucky_Strike
pi_195310330
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 18:47 schreef Molo het volgende:

Is dat ook zo enorm blessure gevoelig, dat urban gedoe? Ik ken alleen indrukwekkende youtube filmpjes, maar ik geloof het ook direct dat er duizenden jongeren zijn die dát dan proberen na te doen en niet zo indrukwekkend zijn. Of alleen indrukwekkend iets breken.
pi_195310336
quote:
2s.gif Op maandag 28 september 2020 18:47 schreef Lonaa het volgende:

[..]

[..]

Morgen 40 stuks. Met een sprong 'over niks (
Sterkte. ;(

Ik hoop dat mijn trainer ze er voor komende maand uit heeft gevist. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195310359
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 18:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Rot :*
pi_195310392
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 18:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Is dat ook zo enorm blessure gevoelig, dat urban gedoe? Ik ken alleen indrukwekkende youtube filmpjes, maar ik geloof het ook direct dat er duizenden jongeren zijn die dát dan proberen na te doen en niet zo indrukwekkend zijn. Of alleen indrukwekkend iets breken.
Een deel van de sportblessures komen natuurlijk ook gewoon voort uit niet fatsoenlijk bewegen. :X
pi_195310451
quote:
2s.gif Op maandag 28 september 2020 18:50 schreef Lonaa het volgende:
Een deel van de sportblessures komen natuurlijk ook gewoon voort uit niet fatsoenlijk bewegen. :X
Ja, van coach potato naar volle bak willen gaan is ook niet handig.
pi_195310480
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 18:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Coach potato, ik zie het voor me, aangespoord worden door een patatfriet met. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195310492
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 18:53 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Coach potato, ik zie het voor me, aangespoord worden door een patatfriet met. O+
:D Dit was ook mijn MI O+
pi_195310507
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 18:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld. Of gewoon geen begeleiding bij whatever you do. De techniek in zo'n basic fit is echt om te janken.
pi_195310512
quote:
2s.gif Op maandag 28 september 2020 18:54 schreef Lonaa het volgende:

[..]

:D Dit was ook mijn MI O+
Op zich niet onwaar ook, meer eten dankzij sporten = win. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195310548
JONGENS STOP DE PERSEN!

Gordon heeft Covid.
pi_195310579
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 18:54 schreef IJsdraakje het volgende:

Op zich niet onwaar ook, meer eten dankzij sporten = win. :+
Dat is de reden dat mijn vriend zoveel is gaan sporten _O- Serieus.
pi_195310599
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 18:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik begrijp dit
pi_195310602
quote:
2s.gif Op maandag 28 september 2020 18:56 schreef Lonaa het volgende:
JONGENS STOP DE PERSEN!

Gordon heeft Covid.
Hij is in ieder geval niet alleen 😷
We have far more in common than that which devides us..
pi_195310616
Ik heb hier een fysio-laatstejaarsstudent-huisgenoot, die krijgt een dezer weken een compleet practicum over de juiste squattechniek. Mag ie mij daarna mooi adviseren :P
pi_195310698
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 18:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik kan het me prima voorstellen. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_195310717
quote:
JONGENS STOP DE PERSEN!

Gordon heeft Covid.
Zolang ie er maar geen realityprogramma met Joling over gaat maken :{w
pi_195310785
quote:
7s.gif Op maandag 28 september 2020 19:01 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Zolang ie er maar geen realityprogramma met Joling over gaat maken :{w
Ik zou dat niet volledig uitvlakken.
pi_195310958
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 18:42 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Het is überhaupt geen hoepel. :P Ding is bedoeld om in te duwen/uit te rekken.
Woops...
pi_195310968
quote:
Jawel. Daarom had ik even gegoogled.
Spoilers!
pi_195310973
Lang verhaal mensen... gooi mn werk dicht!!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_195311004
quote:
JONGENS STOP DE PERSEN!

Gordon heeft Covid.
Hij heeft geen symptomen. Gelukkig maar voor hem.
pi_195311013
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 18:45 schreef Blues het volgende:
_O_
Spoilers!
pi_195311213
PARKOUR!
Spoilers!
pi_195311233
quote:
Ik ging ervan uit dat ze er verder niets over mocht zeggen. Was wel blij dat een kennis van mij daar niet meer werkt
We have far more in common than that which devides us..
pi_195311270
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 19:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
PARKOUR!
:D O+

PARKOUR!
  Official ESF Kreviewer maandag 28 september 2020 @ 19:24:08 #87
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_195311684
Ah. Wederom 60.000 "adviezen" en "aanbevelingen" maar nul maatregelen. Wanneer gaat Rutte nou eens snappen dat Nederlanders hier te dom voor zijn.
pi_195311725
Persconferentie gehoord, etentje voor donderdag afgezegd. Ik twijfelde al of ik wel wilde gaan (vijf mensen) maar nu ist ook voor de rest duidelijk.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_195311728
quote:
14s.gif Op maandag 28 september 2020 19:24 schreef Kreator het volgende:
Ah. Wederom 60.000 "adviezen" en "aanbevelingen" maar nul maatregelen. Wanneer gaat Rutte nou eens snappen dat Nederlanders hier te dom voor zijn.
Het waz ok teguh de intelegente mensuh!!

Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  Moderator maandag 28 september 2020 @ 19:26:04 #90
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_195311749
quote:
Dan staan er nog meer mensen op pleinen om hem en Hugo dictators te noemen.
pi_195311821
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 18:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Is dat van ClubJoy? Die heb ik ook een tijd gedaan, zat prima spul tussen. Schijnt vele malen goedkoper voor een sportschool te zijn dan LesMills.
Oh dat zal, want alles heet Club :D. Ik doe ClubPower.
Het valt me vooral op dat er veel 'op tenen staan' bij zit. Voor mij heel goed, met m'n belabberde evenwicht.
Onze instructeurs mixen trouwens naar eigen inzicht releases. Sommige nummers vinden ze maar stom, of soms is er een blessure te ontwijken.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_195311827
Alsof een supermarkt nu zelf gaat zeggen: mondkapje op anders kom je niet binnen! Die discussie willen ze toch helemaal niet. Zo’n maatregel had landelijk moeten komen. Nu draag ik hem zelf wel omdat ik het een prettig idee vind.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  Moderator maandag 28 september 2020 @ 19:29:25 #93
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_195311859
Maar ze hadden gewoon moeten zeggen "mondkapje op" ipv "we adviseren winkeliers om"

En idd, laat randstedlingen lekker in de Randstad blijven. En wij niet naar heen indien niet noodzakelijk.
  maandag 28 september 2020 @ 19:29:43 #94
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_195311874
persco gezien.. irma die in haar vuist hoest... :X
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Official ESF Kreviewer maandag 28 september 2020 @ 19:30:12 #95
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_195311888
quote:
83s.gif Op maandag 28 september 2020 19:29 schreef derLudolf het volgende:
Maar ze hadden gewoon moeten zeggen "mondkapje op" ipv "we adviseren winkeliers om"
Yup. Maar nee, het poldermodel. Werkte al zo goed.
  maandag 28 september 2020 @ 19:30:39 #96
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_195311906
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 19:28 schreef Tally het volgende:
Alsof een supermarkt nu zelf gaat zeggen: mondkapje op anders kom je niet binnen! Die discussie willen ze toch helemaal niet. Zo’n maatregel had landelijk moeten komen. Nu draag ik hem zelf wel omdat ik het een prettig idee vind.
er is toch geen enkele winkelier die dat gaat doen :o

ook irritant dat rutte blijft zeggen dathet mondkapje een miniem effect heeft... ja gast!
  Moderator maandag 28 september 2020 @ 19:31:26 #97
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_195311934
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 19:28 schreef Tally het volgende:
[shagstem]"Ja dan gaat ik toch naar de Boni, daar hoef ik geen muilkorf op"[/shagstem] *rochelkuch*
  maandag 28 september 2020 @ 19:31:32 #98
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_195311935
quote:
81s.gif Op maandag 28 september 2020 19:30 schreef Kreator het volgende:

[..]

Yup. Maar nee, het poldermodel. Werkte al zo goed.
aan de andere kant als je wilt NSB-en mbt je buren kan je opbellen en zeggen dat je last van overlast hebt.. :+
pi_195311995
quote:
7s.gif Op maandag 28 september 2020 19:29 schreef Barreltje het volgende:
persco gezien.. irma die in haar vuist hoest... :X
Ja :|W

En verder inderdaad nog te lafjes en polderend. Al zullen er vast landgenoten op de barricades gaan OmdaT Hun VrIjHeid BepeRkt WorDt!
Ook de ouderen, die zich vast gediscrimineerd zullen voelen met hun winkel uurtjes...

En ik ben erg benieuwd welke winkeliers de mondkapjesplicht gaan opleggen.
pi_195312008
quote:
Dit dacht ik ook al. Winkeliers mogen mensen vragen een mondkapje te dragen. Maar het moet niet. En dat dus de hele tijd.
pi_195312032
quote:
14s.gif Op maandag 28 september 2020 19:28 schreef sigme het volgende:

Oh dat zal, want alles heet Club :D. Ik doe ClubPower.
Het valt me vooral op dat er veel 'op tenen staan' bij zit. Voor mij heel goed, met m'n belabberde evenwicht.
Onze instructeurs mixen trouwens naar eigen inzicht releases. Sommige nummers vinden ze maar stom, of soms is er een blessure te ontwijken.
Ik deed ook veel ClubPower :Y Dat was het leukst, vond ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')