Ah ringfit afventure heet het idd...quote:Op maandag 28 september 2020 17:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hahaha nee! Een echte hoepel!
Hebben ze een hoepelspel? Of bedoel jij ringfit? Dat heb ik 1 keer gespeeld
quote:Het tegenovergestelde van paranoia is pronoia: het gevoel dat de hele wereld stiekem erop uit is om je te helpen, een samenzwering van het universum ten gunste van jou.
Dat zou kunnen maar ik gok dat er binnen een paar jaar toch wel een vaccin is. Of medicijnen. Of dat het überhaupt gemuteerd is.quote:Op maandag 28 september 2020 17:56 schreef Blues het volgende:
Ik lees en hoor her en der steeds de zin: "als het weer normaal wordt/is"....
Maar mensen, dat virus is here to stay.
Goed bezigquote:Op maandag 28 september 2020 16:38 schreef Tele6 het volgende:
Stoelen geschuurd op balkon. Miezer waaide wel een beetje binnen, maar het ging.
Ze zijn wel mooi glad geworden. Eigenlijk zijn ze nu al mooier dan dat ze waren. En daar heb ik een jaar tegenaan zitten hikken. Manmanman.
Later deze week of zo eens verven. Ik wil twee dagen achter elkaar verven, zodat ik minimaal kwasten hoef te wassen.
Wat ben jij aan het schilderen @:Lucky_Strike ?
Good to know.. want van de dikbillige soort hier ook nog.quote:Op maandag 28 september 2020 17:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die van de Switch is te klein om mee te hoepelen. Wel grappig, al sport ik liever niet voor de tv.
Ja, ik ben ook heel benieuwd hoe het eruit gaat zienquote:Op maandag 28 september 2020 17:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik had an sich óók wel willen leren hoe je een vouw in een mouw moet strijken
Ik vrees ook alweer het ergste, BluesWe hebben volgende week een vergadering, ben benieuwd. Iedereen moest aanwezig zijn en ging oa ook over de komende maatregelen.
Maar ook dat zal wel weer normaal worden.quote:Op maandag 28 september 2020 17:56 schreef Blues het volgende:
Brrr.quote:Op maandag 28 september 2020 18:16 schreef vlindertje89 het volgende:
Coronatest vanmiddag was best naar. De vorige keer zag ik er enorm tegenop en vond ik het peanuts, dit keer viel het me behoorlijk tegen. Wattenstaafje was voor m'n gevoel dikker dan vorige keer. En in m'n ene neusgat kwam ie niet diep genoeg, dus moest ook nog in de ander.. gelukkig was t kort. Nu wachten. Beter is t negatief, want anders kan ex zaterdag niet verhuizen(die zou dan ook in quarantaine moeten en met z'n tweeën z'n spullen verhuizen zie ik niet zo zitten).
Ja, dit was ik dus ook van plan! Hou me/ons even op de hoogte hoe het bevalt. En mocht er een soort 'cadeau bij aanbrengen nieuw lid' deal zijn oid dan ook even zeggen.quote:Op maandag 28 september 2020 18:10 schreef Candaasje het volgende:
Mijn halterset was bezorgd, en ik heb een abo bij Les Mills on Demand afgesloten. Dit weekend met vriend de eerste twee introductielessen bodypump gevolgd. (Dat is dus elk een half uurtje en maar korte tracks. Niet gelijk volle bak dus) Ik denk aankomende donderdag dan eens beginnen met het echte werk
![]()
Ik wil vooral mijn been en een beetje buikspieren terug. Rugspieren is natuurlijk ook wel goed om te trainen.
Ik blijf altijd wat hangen bij de oude releasesquote:Op maandag 28 september 2020 18:16 schreef vlindertje89 het volgende:
Jaa Les Mills on Demand fan hier!
Al heb ik nu een tijdje vrijwel niks gedaan. Maar nog steeds fan. En als ex is verhuisd ga ik t weer oppakken
Vind wel dat de meest recente bodypump releases steeds sneller lijken te gaan. De lijn tussen bodypump en grit strength lijkt voor mij wat te vervagen; bodypump was altijd echt kracht, grit strength HIIT met kracht. Maar nu lijken ze bij bodypump ook steeds meer snelheid en cardio te willen toevoegen. Ik vind t tempo soms nu zodanig hoog dat ik het niet red om vorm goed te houden en de hele beweging te maken.
Coronatest vanmiddag was best naar. De vorige keer zag ik er enorm tegenop en vond ik het peanuts, dit keer viel het me behoorlijk tegen. Wattenstaafje was voor m'n gevoel dikker dan vorige keer. En in m'n ene neusgat kwam ie niet diep genoeg, dus moest ook nog in de ander.. gelukkig was t kort. Nu wachten. Beter is t negatief, want anders kan ex zaterdag niet verhuizen(die zou dan ook in quarantaine moeten en met z'n tweeën z'n spullen verhuizen zie ik niet zo zitten).
Konden jullie nog niet bodypumpen?quote:Op maandag 28 september 2020 18:10 schreef Candaasje het volgende:
Ik zat al te kijken, klein hoepeltjeDaar past net een been in, haha.
Mijn halterset was bezorgd, en ik heb een abo bij Les Mills on Demand afgesloten. Dit weekend met vriend de eerste twee introductielessen bodypump gevolgd. (Dat is dus elk een half uurtje en maar korte tracks. Niet gelijk volle bak dus) Ik denk aankomende donderdag dan eens beginnen met het echte werk
![]()
Ik wil vooral mijn been en een beetje buikspieren terug. Rugspieren is natuurlijk ook wel goed om te trainen.
Vanavond nog 10 filmpjes kijken met de bespreking van preparaten. () Maar nu eerst maar eens wraps maken.
Is goed!quote:Op maandag 28 september 2020 18:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dit was ik dus ook van plan! Hou me/ons even op de hoogte hoe het bevalt. En mocht er een soort 'cadeau bij aanbrengen nieuw lid' deal zijn oid dan ook even zeggen.
Ik moet altijd aan jou denken als ik met Jillian bezig benquote:Op maandag 28 september 2020 18:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik krijg aanvallen van heftige duizeligheid als ik sport waarbij ik snel vanaf de vloer overeind moet en weer naar de vloer etc.
quote:Op maandag 28 september 2020 18:28 schreef Sarabi het volgende:
Ik moet altijd aan jou denken als ik met Jillian bezig ben
Huh? Jawel, ik heb 2 jaar lang 2x per week gebodypumpt. Echt jonguh, ik had billen!quote:Op maandag 28 september 2020 18:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Konden jullie nog niet bodypumpen?
Ja, daar begon het mee ja, herkenbaar. En toen nam dat ietsje af, en toen kwam het gewoon 2 uur ná het sporten. (Kon er de klok op gelijk zetten). En dan gewoon de hele dag of zelfs tot de volgende dag. Kon niks meer door de hoofdpijn, behalve overgeven. Dus dat was niet zo'n succes.quote:Op maandag 28 september 2020 18:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik krijg aanvallen van heftige duizeligheid als ik sport waarbij ik snel vanaf de vloer overeind moet en weer naar de vloer etc.
Ja, nu slaat het toe in jullie regio’s en blijven we hier nog iets langer op normaal. Zal ook niet lang duren, ben ik bang.quote:Op maandag 28 september 2020 17:56 schreef Blues het volgende:
En ik hoorde de zin 'we gaan de overige zorg weer afschalen'. Ik wil niet meer... echt niet![]()
![]()
Maar het komt alweer op ons af.. alarmbellen zijn bij ons ook alweer afgegaan.![]()
Over boeken lezen voor school nog even: op mijn spinazieacademie vonden ze dat totaal onnodig en heb ik nooit voor school iets moeten lezen.
Ja, schoolboeken en hoe je een vouw in een mouw moest strijken. Dat waren plaatjes.
En toch ben ik dol op lezen
Oh, wel goed om te weten dat er dit soort aanbiedingen bestaan. Ik moet ook nog een haltersetje kopen.quote:Op maandag 28 september 2020 18:32 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Isabeau ik ben inmiddels bijna een jaar lid en dus echt fan! Ik vind het heerlijk dat ik het kan doen precies wanneer ik wil ipv wanneer m'n sportschool de les heeft die ik wil.
Ik had rond black friday/cyber monday een aanbieding van 14 dagen gratis proefperiode en daarna 12 maanden abbo voor de prijs van 9 maanden.
Ja die aanbieding is er nu ookquote:Op maandag 28 september 2020 18:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, wel goed om te weten dat er dit soort aanbiedingen bestaan. Ik moet ook nog een haltersetje kopen.
En ik zit te wachten op een nieuwe videokaart, want die van mij is prut. Ik had een redelijk goede, maar die ging dood en nu zit er iets in wat we nog ergens hadden liggen. En video's daarmee afspelen is geen onverdeeld succes.
2 uur later heb ik nog niet gehad, wel dat het een tijd bleef.quote:Op maandag 28 september 2020 18:32 schreef Candaasje het volgende:
Ja, daar begon het mee ja, herkenbaar. En toen nam dat ietsje af, en toen kwam het gewoon 2 uur ná het sporten. (Kon er de klok op gelijk zetten). En dan gewoon de hele dag of zelfs tot de volgende dag. Kon niks meer door de hoofdpijn, behalve overgeven. Dus dat was niet zo'n succes.
Maar bodypumpen ging vrij goed, zolang er maar niet teveel 'cardio' in zat. Of te veel van push ups naar die bar al staande boven je hoofd gooien. Dan ging het ook fout.
Bad timing!quote:
Misschien had fietsie de vraag moeten stellenquote:Op maandag 28 september 2020 18:30 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Huh? Jawel, ik heb 2 jaar lang 2x per week gebodypumpt. Echt jonguh, ik had billen!(Is dit iets teveel eigengegeilerij?)
Maar nu dus al 2 jaar niet meer gesport, dus even rustig aan begonnen.
En vriend had nog nooit gebodypumpt. Die krijg ik met geen stok naar de sportschool. Maar hij vond het ook wel tof dat 'ie nu ook andere soorten lessen kan volgen thuis.
Zouden ze de aanbieding niet jaarrond hebben?quote:Op maandag 28 september 2020 18:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bad timing!Zie opmerking over videokaart en ik denk dat ik héél veel niet kan met mijn schouder.
Wij dragen ze standaard.quote:Op maandag 28 september 2020 18:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja, nu slaat het toe in jullie regio’s en blijven we hier nog iets langer op normaal. Zal ook niet lang duren, ben ik bang.
Werkgever hier heeft als richtlijn om bpm te dragen als je meer dan 3 minuten op 1,5m bent of meer dan 15 minuten op 1.5m. Wij vatten dat op als: altijd.
Mail gekregen van de manager: dat is niet per se zo. Er zijn vast zorgmomenten waarop je die optelsom niet hebt.
Ja, alsof wij gaan timenEn met een ons door de cliënt niet gemelde quarantaine in the pocket dragen wij mooi altijd mondkapje.
Was verder ook geen probleem. Als je dat prettig vindt dan mag dat.
Gaat t al wat beter?quote:Op maandag 28 september 2020 18:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bad timing!Zie opmerking over videokaart en ik denk dat ik héél veel niet kan met mijn schouder.
Ah. Ja geen seks voor het huwelijk hèquote:Op maandag 28 september 2020 18:40 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Misschien had fietsie de vraag moeten stellen
Is dat van ClubJoy? Die heb ik ook een tijd gedaan, zat prima spul tussen. Schijnt vele malen goedkoper voor een sportschool te zijn dan LesMills.quote:Op maandag 28 september 2020 18:39 schreef sigme het volgende:
Ik ben na vijf jaar pauze terug bij mijn sportschool. Die zijn van les Mills af en hebben nu een Nederlandse leverancier van liedjes-met-instructies. Ik vind het prima, de muziek is niet Nederlandstalig.
Het is überhaupt geen hoepel.quote:Op maandag 28 september 2020 18:04 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Good to know.. want van de dikbillige soort hier ook nog.
Maar goed.. hard just dancen helpt vast ook.
Weegschaal was wel lievig.. 1,6kg in 5 dagen armer.
Benieuwd hoeveel daar volgende week nog van over is
Was wel beetje veel voor een normale week.
Niet echt. Tijd nodig, neem ik aan. Heb ook last van de muis bewegen, dus ik speel amper wow. Daarom ook hier meer, denk ikquote:
Een schouder is dan ook een onmeunig kutgewrichtquote:Op maandag 28 september 2020 18:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet echt. Tijd nodig, neem ik aan. Heb ook last van de muis bewegen, dus ik speel amper wow. Daarom ook hier meer, denk ik
Ja en als je soms ziet wat mensen met dat fragiele gewricht in een sportschool doenquote:Op maandag 28 september 2020 18:43 schreef Molo het volgende:
Een schouder is dan ook een onmeunig kutgewricht
Ik heb er overheen gelezen denk ik. Ik ben meer benieuwd naar het verhuizen, eerlijk gezegdquote:Op maandag 28 september 2020 18:43 schreef Molo het volgende:
Is niemand benieuwd naar de oorlog die Jagar benoemde, waar haar man mee bezig was voor werk?
Burpeesquote:Op maandag 28 september 2020 18:28 schreef Isabeau het volgende:
Maar jullie gaan nog best vaak uiteten. Voel je je daar dan wel 'veilig'?quote:Op maandag 28 september 2020 18:40 schreef Blues het volgende:
[..]
Wij dragen ze standaard.
In de trein was het weer zo giga druk, heen en terug. En in t zkh ook. Overal..in (wacht-)gangen, wachtkamers, secretariaten en bijna overal op die plekken onbeschermd.
De enige plek waar ik me op dit moment nog 'veilig' voel is tijdens lunchwandelen in het stille parkje en thuis.
Verdienmodel van de orthopeed? 🤔quote:Op maandag 28 september 2020 18:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja en als je soms ziet wat mensen met dat fragiele gewricht in een sportschool doen
Die doe ik niet (meer). Is gewoon niet grappig meer.quote:
Haat. Haat. Diepgewortelde haat.quote:
Lijkt mij wel duidelijk. Armenië en Azerbeidzjan. Met bemoeienis van Turkije erbij.quote:Op maandag 28 september 2020 18:43 schreef Molo het volgende:
Is niemand benieuwd naar de oorlog die Jagar benoemde, waar haar man mee bezig was voor werk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |