Het Laatste Avondmaal.quote:
Dat kan ook wel weer gesloten worden.quote:Op maandag 28 september 2020 19:36 schreef Zipportal het volgende:
Gelukkig is FEE open in deze donkere dagen.
@:lenny_leonard
@:charrell
Dat heb ik ook al in de FB geopperd.quote:Op maandag 28 september 2020 19:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat kan ook wel weer gesloten worden.
Als @Charrel haar ENORME pompoenen laat zien niet.quote:Op maandag 28 september 2020 19:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat kan ook wel weer gesloten worden.
FeyenoordGoden.quote:Op maandag 28 september 2020 19:51 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Niet aan jou. Ik zag geen post van je die een like van mij verdiende.
Haha, kijk Scrummie eens uit de hoogte doenquote:Op maandag 28 september 2020 19:51 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Niet aan jou. Ik zag geen post van je die een like van mij verdiende.
Like gegeven.quote:Op maandag 28 september 2020 19:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Haha, kijk Scrummie eens uit de hoogte doen![]()
![]()
quote:Op maandag 28 september 2020 19:56 schreef AFCNiels het volgende:
Wanneer gaan de mensen eens naar JaapGOAT![]()
![]()
luisteren.
https://www.welingelichte(...)apjes-nutteloos.html
Dat was op 26 september. Twee dagen later en het land staat in brand. JAAPEDquote:De virusdruk is momenteel juist laag waar zo’n plicht niet geldt, in Nederland en de Scandinavische landen.
IK HEB OOK EEN LIKE GEKREGEN VAN MARIEKEquote:Op maandag 28 september 2020 20:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
[..]
Dat was op 26 september. Twee dagen later en het land staat in brand. JAAPED
WAT EEN DAGquote:Op maandag 28 september 2020 20:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
IK HEB OOK EEN LIKE GEKREGEN VAN MARIEKE
Je hebt het dus weer niet begrepen.quote:Op maandag 28 september 2020 20:05 schreef Tjacka het volgende:
MONDKAPJESPLICHT IN ROTTERDAM, AMSTERDAM EN DEN HAAG
@:ELAN
dringend advies maatquote:Op maandag 28 september 2020 20:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt het dus weer niet begrepen.
Gaat vast een gruwelijk succes worden .quote:Op maandag 28 september 2020 20:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dringend advies maat
en dat is vanwege juridische redenen
Net nog een uurtje geboekt met @Elan bij je moeder. Dus het antwoord is ja.quote:Op maandag 28 september 2020 20:27 schreef Mortaxx het volgende:
@:onlogisch @:elan heb de persconferentie gemist. Mogen we nog wel naar de hoeren?
In Rotterdam hebben ze gewoon schijt eraan hoop ikquote:Op maandag 28 september 2020 20:05 schreef Tjacka het volgende:
MONDKAPJESPLICHT IN ROTTERDAM, AMSTERDAM EN DEN HAAG
@:ELAN
Lekker man geniet ervanquote:Op maandag 28 september 2020 20:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Net nog een uurtje geboekt met @:Elan bij je moeder. Dus het antwoord is ja.
Hoop dat je een boete krijgtquote:Op maandag 28 september 2020 20:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
In Rotterdam hebben ze gewoon schijt eraan hoop ik
Rotterdamgod
Je mag nog gewoon naar de kerk.quote:Op maandag 28 september 2020 20:45 schreef KingRoland het volgende:
@:onlogisch nog iets over kerkdienst bij de persco?
Ik ben benieuwd of @Karina morgen gaat hamsterenquote:Op maandag 28 september 2020 20:46 schreef AFCNiels het volgende:
Amsterdam is een grote coronacluster.
[..]
Je mag nog gewoon naar de kerk.
Nope ik heb nog genoeg pleepapierquote:Op maandag 28 september 2020 20:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of @:karina morgen gaat hamsteren
quote:Op maandag 28 september 2020 20:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je mag nog gewoon naar de kerk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |