quote:Op maandag 28 september 2020 16:45 schreef GGMM het volgende:
Hier even een video van een enorme larf die uit de neus van een kitten wordt getrokken.
Weet ik.quote:Op maandag 28 september 2020 16:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dan moet je hem op youtube bekijken
Dat staat er letterlijk.
HockeyKneus Mark gaat weer daadkrachtig tof doen over de rug van het voetbal.quote:Op maandag 28 september 2020 16:43 schreef Tjacka het volgende: Zitten jullie al klaar voor de persconferentie
Ho ho, Mark was supporter van Feyenoord én ADO!quote:Op maandag 28 september 2020 16:49 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
HockeyKneus Mark gaat weer daadkrachtig tof doen over de rug van het voetbal.
Supporter van twee clubs, dan tel je niet meer mee.quote:Op maandag 28 september 2020 16:50 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ho ho, Mark was supporter van Feyenoord én ADO!
Eens.quote:Op maandag 28 september 2020 16:51 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Supporter van twee clubs, dan tel je niet meer mee.
Lekker filmpjequote:
Lolquote:Op maandag 28 september 2020 16:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, het internet is al vol genoeg.
Hier wordt niet geroddeld.quote:Op maandag 28 september 2020 16:51 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
@Jojoortjequote:Op maandag 28 september 2020 16:51 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
@GGMMquote:Op maandag 28 september 2020 16:58 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Eens maat. Eens. ROVERHEID OPRUTTE
Ik denk zomaar dat niet iedereen zich hier aan gaat houden. Amateurvoetbal zonder publiek dan kun je ook een hoop clubs opdoeken.quote:Op maandag 28 september 2020 16:58 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Eens maat. Eens. ROVERHEID OPRUTTE
Mark is een homootjequote:Op maandag 28 september 2020 16:49 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
HockeyKneus Mark gaat weer daadkrachtig tof doen over de rug van het voetbal.
Mja.quote:Op maandag 28 september 2020 17:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat niet iedereen zich hier aan gaat houden. Amateurvoetbal zonder publiek dan kun je ook een hoop clubs opdoeken.
Dat zeker ja, zal een hoop kapot gaan.quote:Op maandag 28 september 2020 17:02 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Mja.
Ik ben blij dat ik niet werk in een sector die rechtstreeks met dit soort maatregelen te maken hebben.
Ja ik wel. Maar nog steeds niet werkeloos.quote:Op maandag 28 september 2020 17:02 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Mja.
Ik ben blij dat ik niet werk in een sector die rechtstreeks met dit soort maatregelen te maken hebben.
quote:Op maandag 28 september 2020 17:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja ik wel. Maar nog steeds niet werkeloos.
Lennyquote:Op maandag 28 september 2020 17:06 schreef Coco. het volgende:
Wie is nu allemaal werkloos van de sc dan?
@Elanquote:Op maandag 28 september 2020 17:06 schreef Coco. het volgende:
Namen en rugnummers van de onrendabelen. Schandpaalgenot.quote:Op maandag 28 september 2020 17:06 schreef Coco. het volgende:
6 jaar geleden ja, je loopt weer eens hopeloos achter de feiten aan.quote:Op maandag 28 september 2020 17:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:elan
@:drizzt_dourden
@:charrell
Weinig aan als je nergens kan zuipen behalve thuis.quote:Op maandag 28 september 2020 17:10 schreef Caland het volgende:
Als het zo doorgaat voel ik over een jaartje ook hier een reorganisatietje aankomen
WW GENOT
Je kan toch gewoon op een bankje voor je huis pils hakken?quote:Op maandag 28 september 2020 17:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Weinig aan als je nergens kan zuipen behalve thuis.
Nou ik ga met liefde een jaartje aan mijn piel trekken voor 70% van mijn huidige loonquote:Op maandag 28 september 2020 17:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als iedereen thuis komt te zitten wordt het wel weer gezellig.quote:Op maandag 28 september 2020 17:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had je post verwijderd.quote:Op maandag 28 september 2020 17:09 schreef Caland het volgende:
@:ggmm zou jij even kunnen nakijken hoe dat kan
Hoezo dat werk wat jij doet gaat juist in crisisje lekker door toch.quote:Op maandag 28 september 2020 17:10 schreef Caland het volgende:
Als het zo doorgaat voel ik over een jaartje ook hier een reorganisatietje aankomen
WW GENOT
Maar weinig ondernemers die nu een financiering aanvragen.quote:Op maandag 28 september 2020 17:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo dat werk wat jij doet gaat juist in crisisje lekker door toch.
Bedankt René!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |