pisveequote:Op zondag 27 september 2020 19:04 schreef hollandia02 het volgende:
Waar zijn die 2 pisvee'ers die vorige x op Feyenoord zeken?
quote:Op zondag 27 september 2020 19:04 schreef hollandia02 het volgende:
Jeetje hollandiaquote:Op zondag 27 september 2020 19:04 schreef hollandia02 het volgende:
quote:Op zondag 27 september 2020 19:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wie heerst er over hem dan?
Ik ben tegen racisme.quote:Op zondag 27 september 2020 19:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wie heerst er over hem dan?
Ik niet. Heb een hekel aan blank.quote:
Dit ben ik niet met je eens.quote:Op zondag 27 september 2020 19:07 schreef Bluedisplay het volgende:
Zo bijzonder is deze goal nou ook weer niet
nouuuuuuuuuu, zlatan'tjequote:Op zondag 27 september 2020 19:07 schreef Bluedisplay het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij jou ligt de lat wel hoog zeg.quote:Op zondag 27 september 2020 19:07 schreef Bluedisplay het volgende:
quote:Op zondag 27 september 2020 19:08 schreef onlogisch het volgende:
Gelukkig is niemand het foutje opgevallenOh het viel me wel op toen dacht ik oh heet hij zo weet ik veel ik volg Feyenoord ook niet zo ergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het was dus wel een foutje!
yes vriendquote:Op zondag 27 september 2020 18:59 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk
@:lenny_leonard @:kingroland @:dj_day-v @:caland @:zipportal en @:onlogisch hopelijk ook!
Onderaan?quote:Op zondag 27 september 2020 19:13 schreef PowerLoungen het volgende:
Degradant Ado weet ook weer waar het staat.
Mwah, omdat ‘ie erin gaat.quote:
Net als Possetje.quote:Op zondag 27 september 2020 19:14 schreef onlogisch het volgende:
Senesi spreekt nog geen woord Nederlands. Wat een walgelijke vent joh
Speelde de Lord?quote:Op zondag 27 september 2020 19:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
PSV domineert. Het is wachten op de 0-1
Wat een raar tijdstip voor stroopwafels.quote:Op zondag 27 september 2020 19:19 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb toevallig nog wel wat stroopwafels over van gisteravond wel leuk zo tijdens de samenvatting
werelds
Het is nooit een raar tijdstip voor stroopwafels.quote:Op zondag 27 september 2020 19:20 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wat een raar tijdstip voor stroopwafels.
niet waar je doet alsof het al 23:00 uur isquote:Op zondag 27 september 2020 19:20 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wat een raar tijdstip voor stroopwafels.
Vies varken.quote:Op zondag 27 september 2020 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is nooit een raar tijdstip voor stroopwafels.
Kon ze dat waarderen?quote:Op zondag 27 september 2020 19:22 schreef KingRoland het volgende:
Leuk feitje tussendoor
ik gaf ooit mijn tinder date een zak stroopwafels van de jumbo
Ik geef mijn tinder dates meestal een andere zak.quote:Op zondag 27 september 2020 19:22 schreef KingRoland het volgende:
Leuk feitje tussendoor
Zat nog één in zeker?quote:Op zondag 27 september 2020 19:22 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Kon ze dat waarderen?
Klinkt een beetje cheap
Ze had het niet in de gaten, ze is toch chinees lolquote:Op zondag 27 september 2020 19:22 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Kon ze dat waarderen?
Klinkt een beetje cheap
Een beetje goedkoop, Henkie koopt gewoon een hele bakkerij leeg.quote:Op zondag 27 september 2020 19:22 schreef KingRoland het volgende:
Leuk feitje tussendoor
Misschien hadden ze op Tinder al gepraat over stroopwafels en is dit een soort van inside joke tussen hun 2quote:Op zondag 27 september 2020 19:22 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Kon ze dat waarderen?
Klinkt een beetje cheap
We leven in een moeilijke tijd Nielsie.quote:Op zondag 27 september 2020 19:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een beetje goedkoop, Henkie koopt gewoon een hele bakkerij leeg.
Dan kan coco de tering krijgen!quote:Op zondag 27 september 2020 19:26 schreef KingRoland het volgende:
PSV morst punten denk ik
Ik ben blij, maar leef mee met Coco. en Davy natuurlijk
Al was coco gisteren wel blij met de rode kaart voor Ajax.
Rood voor Ajax is altijd terecht.quote:Op zondag 27 september 2020 19:26 schreef KingRoland het volgende:
PSV morst punten denk ik
Ik ben blij, maar leef mee met Coco. en Davy natuurlijk
Al was coco gisteren wel blij met de rode kaart voor Ajax.
Hopelijk welquote:Op zondag 27 september 2020 19:27 schreef GGMM het volgende:
Wordt er nog Haxball gespeeld trouwens?
Want dan trek ik mijn vorige post mogelijk terug.
Ruggengraat.jpgquote:Op zondag 27 september 2020 19:27 schreef GGMM het volgende:
Nee, stik erin!quote:Op zondag 27 september 2020 19:27 schreef GGMM het volgende:
Bedankt voor je eerlijkheid. Dat siert je.quote:Op zondag 27 september 2020 19:29 schreef GGMM het volgende:
Daar stond eerst moet moet, maar dat heb ik verbeterd.
quote:Op zondag 27 september 2020 19:29 schreef GGMM het volgende:
Daar stond eerst moet moet, maar dat heb ik verbeterd.
quote:Editgeschiedenis van dit bericht:
Revisie #0 (origineel bericht) - ingevoerd op 27-09-2019 19:29
Ik deed het expres nu dat Lenny mod is.
Ik deed het expres nu dat Lenny mod is.quote:Op zondag 27 september 2020 19:31 schreef Zipportal het volgende:
Anno 2019 taal.quote:Op zondag 27 september 2020 19:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Regionale spreektaal?
quote:Op zondag 27 september 2020 19:35 schreef GGMM het volgende:
Caland heeft je genoemd in... *klikt weg*
Jij ook een fijne avond moderator Lenny!quote:Op zondag 27 september 2020 19:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik haak af. Ik heb geen zin in Utrecht.
Fijne avond jongens.
huh, wtf Lenny mod????????quote:Op zondag 27 september 2020 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij ook een fijne avond moderator Lenny!
Ik heb genoten van je wedstrijdverslag!quote:
Dat was weer het hoogtepunt van de dag.quote:Op zondag 27 september 2020 19:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb genoten van je wedstrijdverslag!
[ afbeelding ]
Gebeurd vrijwel overal toch? Al hoeft het van mij niet, zo zonder publiek is er toch een stuk minder aan.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:35 schreef Caland het volgende:
Bij Vitesse is er blijkbaar nog een stadionspeaker die dan heel enthousiast gaat omroepen wie de goal heeft gemaakt![]()
@:yats
Zou kunnen ja. Viel mij dit keer pas op omdat deze vent wel heel overenthousiast was.quote:Op zondag 4 oktober 2020 05:48 schreef yats het volgende:
[..]
Gebeurd vrijwel overal toch? Al hoeft het van mij niet, zo zonder publiek is er toch een stuk minder aan.
Zal wel toch met deze volkomen logische opstelling van ten Hagquote:Op zondag 4 oktober 2020 19:01 schreef Coco het volgende:
Ajax gaat korte metten maken met angstgegner Groningen.
Is dat niet die school daar?quote:
Jazeker.quote:Op zondag 4 oktober 2020 19:03 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Heb jij daar wel eens wat gekocht?
Nooit van gehoord.quote:Op zondag 4 oktober 2020 19:11 schreef hollandia02 het volgende:
Die Portugees bij Feyenoord moet het maar es laten zien die Texeira
Alexis Texeiras?quote:Op zondag 4 oktober 2020 19:11 schreef hollandia02 het volgende:
Die Portugees bij Feyenoord moet het maar es laten zien die Texeira
Hier nog wat nutteloze tweets:quote:Op zondag 4 oktober 2020 19:10 schreef De_Kraam het volgende:
Jammer dat de schreeuw van Buijs niet in de samenvatting zit.
PATRICKKKK
Geertruida Wildersquote:
....quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2020 19:21 schreef maxi-mus het volgende:
Ik las overal dat dit zo'n mooie goal was. Beetje overdreven.
Je hebt net gegeten!quote:Op zondag 4 oktober 2020 19:24 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga even wat chips pakken en drinken.
Wat voor chips?quote:Op zondag 4 oktober 2020 19:24 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga even wat chips pakken en drinken.
Ik haal er even een expert bij. @fetXquote:Op zondag 4 oktober 2020 19:28 schreef maxi-mus het volgende:
Hoe zou het gaan met die dikke fotograaf? @:zipportal
Zal wel iets regionaals zijn. @Scrummiequote:Op zondag 4 oktober 2020 19:32 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Madueke?
Is dat een Nigeriaans gerecht?
Zal wel mokersaai worden, appeltje eitje kaasje voor AZ.quote:Op zondag 4 oktober 2020 19:34 schreef Zipportal het volgende:
Sparta - AZ kunnen we beter overslaan denk ik.
Dit, Sparta kan er geen reet vanquote:Op zondag 4 oktober 2020 19:34 schreef Coco het volgende:
[..]
Zal wel mokersaai worden, appeltje eitje kaasje voor AZ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |