Zeker! Echt die extra aandacht die de NOS in haar itempjes stopt!quote:Op zondag 20 september 2020 20:45 schreef Bluedisplay het volgende:
Leuk die visuele weergave van het gesprek
Irritante vent is dat jaquote:Op zondag 20 september 2020 21:03 schreef GGMM het volgende:
Straks bij Zondag met Lubach... En uit die TV
Inderdaad, oubollige, door een ander bedachte grapjes oplezen van een autocue, goh het is wat.quote:Op zondag 20 september 2020 21:03 schreef GGMM het volgende:
Straks bij Zondag met Lubach... En uit die TV
Waarschijnlijk is @Slobeend daar ook fan vanquote:Op zondag 20 september 2020 21:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Inderdaad, oubollige, door een ander bedachte grapjes oplezen van een autocue, goh het is wat.
Absoluut niet. Af en toe leuk om te zien.quote:Op zondag 20 september 2020 21:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is @:slobeend daar ook fan van
Jazeker maatquote:Op zondag 27 september 2020 18:59 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk
@:lenny_leonard @:kingroland @:dj_day-v @:caland @:zipportal en @:onlogisch hopelijk ook!
Ik ben er maatquote:Op zondag 27 september 2020 18:59 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk
@:lenny_leonard @:kingroland @:dj_day-v @:caland @:zipportal en @:onlogisch hopelijk ook!
Ik ook, maar dat boeit je kennelijk bijzonder weinigquote:Op zondag 27 september 2020 18:59 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk
Jawel ik vergeet steeds je naamquote:Op zondag 27 september 2020 19:01 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat boeit je kennelijk bijzonder weinig
Mad.quote:Op zondag 27 september 2020 19:01 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat boeit je kennelijk bijzonder weinig
Je legt de lat hoog voor Dickie.quote:Op zondag 27 september 2020 19:02 schreef Coco. het volgende:
Dit moet Feyenoord appeltje eitje winnen.
ADO hoort niet thuis in de eredivisie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |