Mijn vrijdagavondcompetitie begint om 19:00 uurquote:Op zondag 27 september 2020 20:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is leuk. Onze thuiswedstrijden beginnen altijd pas om 16.30![]()
"sorry scheidsrechter, we kunnen geen drinken voor je halen, want de kantine is al dicht"
En of het de voor- of achterband was!quote:Op zondag 27 september 2020 21:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je wil toch weten of de broer van de buurman van de materiaalman van Ajax een lekke fietsband had.
Het WK Wielrennen ook. Gelukkig traditioneel een week daarna L-B-L om naar uit te kijkenquote:
Zaterdag al de sjiroquote:Op zondag 27 september 2020 21:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het WK Wielrennen ook. Gelukkig traditioneel een week daarna L-B-L om naar uit te kijken
Ja, ik heb er nog helemaal niet naar gekeken eigenlijk. Djie of Vogelenzang zal het wel winnen.quote:
Yates, Nibali en Kruijswijk doen ook mee als podiumkandidaten.quote:Op zondag 27 september 2020 22:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik heb er nog helemaal niet naar gekeken eigenlijk. Djie of Vogelenzang zal het wel winnen.
Dit is een treurig gegeven.quote:Op zondag 27 september 2020 22:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Yates, Nibali en Kruijswijk doen ook mee als podiumkandidaten.
Geen Jakobsen en Groenewegen voor de sprints
Het was eindelijk weer eens een echt topitem om nog een paar keer terug te kijkenquote:Op zondag 27 september 2020 21:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Morgenochtend maar eens kijken tijdens de koffie!
Echt hardop gelachenquote:Op zondag 27 september 2020 21:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, die drie zie ik toch niet winnen eigenlijk. Maar in de Giro heb je nog weleens een verrassing.quote:Op zondag 27 september 2020 22:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Yates, Nibali en Kruijswijk doen ook mee als podiumkandidaten.
Geen Jakobsen en Groenewegen voor de sprints
Goed idee, ga ik waarschijnlijk ook doenquote:Op zondag 27 september 2020 21:58 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 september 2020 22:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het was eindelijk weer eens een echt topitem om nog een paar keer terug te kijken![]()
De rest was wel aardig, een beetje kabbelend.
Oh ik ben benieuwd!quote:
Gezellig, dan kijken we samen!quote:Op zondag 27 september 2020 22:06 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Goed idee, ga ik waarschijnlijk ook doen
Bij nader inzien kijk ik 'm nu, naar al die reactiesquote:
Zo, keiharde afwijzing dit.quote:Op zondag 27 september 2020 22:07 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Bij nader inzien kijk ik 'm nu, naar al die reacties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |