Huil huil huil en weer op het podium.quote:
Geldt ook voor Bottas en Verstappenquote:Op zondag 27 september 2020 13:53 schreef Mothzor het volgende:
Die best lange SC kwam trouwens ook goed uit voor Lewis. Veel mindere lange stint op de harde band zo.
Te veel gedoequote:Op zondag 27 september 2020 13:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waarom is Olav eigenlijk niet in Sochi?
Code rood in Spanje volgens de russenquote:Op zondag 27 september 2020 13:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kloot, maar in verhouding konden zij al 10 ronden langer rond gaan op de mediums dan de softs. Lewis had veel meer risico de clif te hitten.quote:Op zondag 27 september 2020 13:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Geldt ook voor Bottas en Verstappen
Spanje is code rood. Met corona en quarantaine regels zou ie niet op tijd in Sochi zijn.quote:Op zondag 27 september 2020 13:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ah, thanks!quote:Op zondag 27 september 2020 13:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Code rood in Spanje volgens de russen
Ah de experts zijn ook weer van de partij.quote:Op zondag 27 september 2020 13:55 schreef Drekkoning het volgende:
Max wordt weer eens zoek gereden door Mercedes
Dank!quote:Op zondag 27 september 2020 13:55 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Spanje is code rood. Met corona en quarantaine regels zou ie niet op tijd in Sochi zijn.
Het hele veld wordt zoek gereden door Mercedes, hebben hier volgens mij altijd gewonnenquote:Op zondag 27 september 2020 13:55 schreef Drekkoning het volgende:
Max wordt weer eens zoek gereden door Mercedes
Zo ingewikkeld is de sport nou ook weer niet hequote:Op zondag 27 september 2020 13:56 schreef franske19 het volgende:
[..]
Ah de experts zijn ook weer van de partij.
quote:Op zondag 27 september 2020 13:55 schreef Drekkoning het volgende:
RBR wordt weer eens zoek gereden door Mercedes
Alle edities heeft een Mercedes gewonnenquote:Op zondag 27 september 2020 13:56 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Het hele veld wordt zoek gereden door Mercedes, hebben hier volgens mij altijd gewonnen
Jep, oppermachtigquote:Op zondag 27 september 2020 13:56 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Het hele veld wordt zoek gereden door Mercedes, hebben hier volgens mij altijd gewonnen
Gaat niet gebeuren.quote:Op zondag 27 september 2020 13:57 schreef pmponer het volgende:
Ik ben benieuwd hoe ze bottas gaan naaien zodat Lewis het record kan evenaren in Netflix weekend
Foutje tijdens de pit.quote:Op zondag 27 september 2020 13:57 schreef pmponer het volgende:
Ik ben benieuwd hoe ze bottas gaan naaien zodat Lewis het record kan evenaren in Netflix weekend
Zoals gewoonlijk. Ik zou Hamilton en Max met allebei een Mercedes eens willen zien. Zal wel nooit gebeuren.quote:
Ja. in zijn hoofd.quote:
Ahhja dat zullen Schumacher, Senna, Prost etc ook allemaal gedaan hebben. Alleen toen werd het niet uitgezonden.quote:Op zondag 27 september 2020 13:59 schreef Mansjester het volgende:
Dat gejank van Hamilton altijd maakt hem voor mij niet de beste ooit
Dat dusquote:Op zondag 27 september 2020 13:59 schreef Mansjester het volgende:
Ik hoop op een defecte Gaslyquote:Op zondag 27 september 2020 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Ricciardo nog even kapot gaat kan ik prima met de managersituatie leven.
Hij klaagt bij het team, terwijl hij zelf 3 fouten maakt. Over de lijn in qualy, daarom rode band. 2x foute proefstart. Allemaal zelfgemaakte fouten.quote:Op zondag 27 september 2020 14:00 schreef potjecreme het volgende:
Je zou maar balen. Oja dat mag hier niet.
Nee die deden dat niet.quote:Op zondag 27 september 2020 13:59 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Ahhja dat zullen Schumacher, Senna, Prost etc ook allemaal gedaan hebben. Alleen toen werd het niet uitgezonden.
Wat heeft dat er nu mee te maken? Het gaat om de rijderskwaliteiten.quote:Op zondag 27 september 2020 13:59 schreef Mansjester het volgende:
Vol adrenaline tijdens het racen. Soms krijgen anderen ook de volle laag als het mijn schuld is. Je zou maar mens zijn.quote:Op zondag 27 september 2020 14:01 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Hij klaagt bij het team, terwijl hij zelf 3 fouten maakt. Over de lijn in qualy, daarom rode band. 2x foute proefstart. Allemaal zelfgemaakte fouten.
Vrije lucht is anders dan wanneer je in moet halenquote:Op zondag 27 september 2020 14:02 schreef Monolith het volgende:
Bottas rijdt op zijn dooie gemak weg bij Verstappen, dus als die zijn auto niet aan het opblazen is moet Hamilton toch ook op zijn dooie gemak voor Verstappen kunnen eindigen zou je zeggen.
en er komt NOG een probleemquote:Op zondag 27 september 2020 14:01 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Hij klaagt bij het team, terwijl hij zelf 3 fouten maakt. Over de lijn in qualy, daarom rode band. 2x foute proefstart. Allemaal zelfgemaakte fouten.
Naar zn Ulva ?quote:Op zondag 27 september 2020 14:03 schreef potjecreme het volgende:
Waarom keek Olva naar beneden in Spanje?
Olav zit niet in Spanje, maar in Nederland.quote:Op zondag 27 september 2020 14:03 schreef potjecreme het volgende:
Waarom keek Olva naar beneden in Spanje?
Kwam met hogere snelheid uit DRSquote:Op zondag 27 september 2020 14:04 schreef Peterselieman het volgende:
Max ook niet helemaal lekker door bocht 2 net
Als hij na de tijd zich corrigeert zal ik hem vergeven.quote:Op zondag 27 september 2020 14:02 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Vol adrenaline tijdens het racen. Soms krijgen anderen ook de volle laag als het mijn schuld is. Je zou maar mens zijn.
....okequote:Op zondag 27 september 2020 14:04 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Olav zit niet in Spanje, maar in Nederland.
Dat werkt alleen bij kimiquote:Op zondag 27 september 2020 14:04 schreef Cheeseburgert het volgende:
Kom op Horner, lever even een kratje wodka af bij AT en laat kvyat die hamlap blokken
Succes met blocken tov een Mercedes met DRS.quote:Op zondag 27 september 2020 14:04 schreef Cheeseburgert het volgende:
Kom op Horner, lever even een kratje wodka af bij AT en laat kvyat die hamlap blokken
Kloptquote:Op zondag 27 september 2020 14:04 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Olav zit niet in Spanje, maar in Nederland.
quote:Op zondag 27 september 2020 14:02 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Vol adrenaline tijdens het racen. Soms krijgen anderen ook de volle laag als het mijn schuld is. Je zou maar mens zijn.
Als Max iemand andere de schuld geeft van iets wat hij doet is het allemaal prima en goedquote:Op zondag 27 september 2020 14:02 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Wat een onzinquote:Op zondag 27 september 2020 14:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als Max iemand andere de schuld geeft van iets wat hij doet is het allemaal prima en goed
Niet in de race.quote:
Weet nu al wat er gaat komen.quote:Op zondag 27 september 2020 14:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als Max iemand andere de schuld geeft van iets wat hij doet is het allemaal prima en goed
Als hij een zeldzame fout maakt, steekt hij toch meestal wel de hand in eigen boezem.quote:Op zondag 27 september 2020 14:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nah P3 voor Hamiltonquote:Op zondag 27 september 2020 14:08 schreef Joosie200 het volgende:
Lewis pakt Kvyat en dan op Max jagen.
Als het goed is niet.quote:Op zondag 27 september 2020 14:08 schreef Keukendrol het volgende:
Wordt dit een tweestopper voor iedereen?
Hij heeft een praktijk in Dordrechtquote:Op zondag 27 september 2020 14:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wint jack in Noord of zuid Holland?. Anders kan hij over 2 weken niet naar Duitsland
Max is nu gewoon sneller dan Lewis hoor..quote:Op zondag 27 september 2020 14:09 schreef Newone82 het volgende:
Max gaat derde worden vandaag. Mercedes is gemiddeld 0.5(!) seconde per rondje sneller deze race dan Red Bull.
Wat een drama wagen heeft Red Bull gebouwd dit jaar.
Stond er net niet dat Hamilton per rondje bijna een halve seconde verliest op Verstappen?quote:Op zondag 27 september 2020 14:09 schreef Newone82 het volgende:
Max gaat derde worden vandaag. Mercedes is gemiddeld 0.5(!) seconde per rondje sneller deze race dan Red Bull.
Ik zou eerder stellen dat Mercedes een superwagen heeft gebouwd. Bij Ferrari mag je gerust spreken van een drama wagen.quote:Op zondag 27 september 2020 14:09 schreef Newone82 het volgende:
Kijk eens naar de achterstand van nummer 4. Het is dat Verstappen er nog wat van maakt. Maar Mercedes is overal 0,5 tot 1,0 per ronde sneller. Met jou redenatie heeft het hele veld een slechte auto gebouwdquote:Op zondag 27 september 2020 14:09 schreef Newone82 het volgende:
Wat een inzicht heb jij, dit is nog maar de 926816ste keer dat je dit gemeld hebt deze maand.quote:Op zondag 27 september 2020 14:09 schreef Newone82 het volgende:
Bottas is iedergeval een 0.5 seconde per rondje sneller.quote:Op zondag 27 september 2020 14:10 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Stond er net niet dat Hamilton per rondje bijna een halve seconde verliest op Verstappen?
quote:Op zondag 27 september 2020 14:10 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik zou eerder stellen dat Mercedes een superwagen heeft gebouwd. Bij Ferrari mag je gerust spreken van een drama wagen.
Omdat gisteren niet tijdens de race was.quote:
quote:
Surequote:Op zondag 27 september 2020 14:08 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Als hij een zeldzame fout maakt, steekt hij toch meestal wel de hand in eigen boezem.
Van mijn apenrots ja, jij komt eronder vandaan zo te horen?quote:Op zondag 27 september 2020 14:11 schreef Gruj0 het volgende:
[..]![]()
Net van je steen vandaan gekropen?
Omdat dat van Hamilton niet in de race was, zoals de FIA heeft aangegevenquote:
Ik heb het idee dat Hamilton nog een keer moet pitten voor bandenquote:Op zondag 27 september 2020 14:09 schreef Newone82 het volgende:
^^quote:Op zondag 27 september 2020 14:11 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Wat een inzicht heb jij, dit is nog maar de 926816ste keer dat je dit gemeld hebt deze maand.
Och, hij kan het ook met z'n middelvinger.quote:Op zondag 27 september 2020 14:11 schreef Doevelaer het volgende:
Ricciardo reageert tenminste volwassen
Albon is al gestopt he slimmen.quote:Op zondag 27 september 2020 14:11 schreef Gremen het volgende:
Norris van 18 naar 11, Albon van 17 naar 15
Er waren gisteren meerdere coureurs die eroverheen gingen en allemaal een waarschuwing kregen - waarbij ook werd verteld dat vandaag tijdens de race tijdstraffen ipv waarschuwingen zouden worden uitgedeeld. Is dus wel "eerlijk" verlopen nu.quote:
quote:Op zondag 27 september 2020 14:12 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Van mijn apenrots ja, jij komt eronder vandaan zo te horen?
Gaat weer op een ronde gezet worden door Max. Hij kan beter met deze Red Bull aan de F2 mee gaan doen.quote:Op zondag 27 september 2020 14:11 schreef mikieu het volgende:
Albon trouwens weer mega, wat een topper.
Heeft daar niks mee te makenquote:Op zondag 27 september 2020 14:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die van Ric was wel wat duidelijker
Oneens. Bottas een B coureur rijd Max op 13 seconden op 2/3 van de race. Tel nog eens 0.2 seconde erbij voor een gewoon goede coureur zit je op 20 seconde achterstand. Dan heb je je huiswerk gewoon niet gedaan als RB zijnde. Topteam onwaardig.quote:Op zondag 27 september 2020 14:10 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik zou eerder stellen dat Mercedes een superwagen heeft gebouwd. Bij Ferrari mag je gerust spreken van een drama wagen.
Albon lag voor Norris voordat hij zijn stop maakte. Norris zal nog stoppen.quote:Op zondag 27 september 2020 14:11 schreef Gremen het volgende:
Norris van 18 naar 11, Albon van 17 naar 15
Hoezo ligt dit aan Sochi?quote:Op zondag 27 september 2020 14:13 schreef Joosie200 het volgende:
Qua race is het een grote optocht. Well done Sochi.
Helder, thanks.quote:Op zondag 27 september 2020 14:12 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Omdat dat van Hamilton niet in de race was, zoals de FIA heeft aangegeven
We weten het nou welquote:Op zondag 27 september 2020 14:13 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Oneens. Bottas een B coureur rijd Max op 13 seconden op 2/3 van de race. Tel nog eens 0.2 seconde erbij voor een gewoon goede coureur zit je op 20 seconde achterstand. Dan heb je je huiswerk gewoon niet gedaan als RB zijnde. Topteam onwaardig.
Hij redt geen 7 ronden in de F2 D:quote:Op zondag 27 september 2020 14:13 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Gaat weer op een ronde gezet worden door Max. Hij kan beter met deze Red Bull aan de F2 mee gaan doen.
quote:
Ham gaf toe dat hij het gedaan had.quote:
Valteri it's James. Let Lewis have his Netflix weekend.quote:Op zondag 27 september 2020 14:12 schreef Nober het volgende:
Heeft Hamilton een andere strategie waardoor hij straks pas aan de leiding komt?
Dan is er schijnbaar gewoon nog maar een topteam in de F1 inderdaad.quote:Op zondag 27 september 2020 14:13 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Oneens. Bottas een B coureur rijd Max op 13 seconden op 2/3 van de race. Tel nog eens 0.2 seconde erbij voor een gewoon goede coureur zit je op 20 seconde achterstand. Dan heb je je huiswerk gewoon niet gedaan als RB zijnde. Topteam onwaardig.
Je doppen zien niet dat Verstappen op 2 rijdt.quote:Op zondag 27 september 2020 14:14 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Valteri it's James. Let Lewis have his Netflix weekend.
Met 10s voorsprong. Dat was na de stop van Verstappen nog maar 6 seconde, dus Verstappen loopt uit op Hamilton.quote:Op zondag 27 september 2020 14:15 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Je doppen zien niet dat Verstappen op 2 rijdt.
Hij had nog maar 1 bericht binnenquote:Op zondag 27 september 2020 14:15 schreef Zorro het volgende:
Wat nou 1 punt? Het wordt steeds debieler. Of Zjek snapt het niet, dat zou me ook nisk verbazen.
Niet de enige baan met dit probleem. Saaie races en bijna alleen kunnen inhalen met DRS is meer het probleem van de huidige generatie wagens, niet zozeer van de banen.quote:Op zondag 27 september 2020 14:15 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Weinig inhaalmogelijkheden behalve met drs op het lange stuk.
Klopt. Mercedes heeft als enige gewoon gedaan wat ze moeten doen. Red Bull hun lage rake concept heeft de beste tijd gehad.quote:Op zondag 27 september 2020 14:14 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dan is er schijnbaar gewoon nog maar een topteam in de F1 inderdaad.
Een punt per overtreding. Dus 10 punten totaal.quote:Op zondag 27 september 2020 14:15 schreef Zorro het volgende:
Wat nou 1 punt? Het wordt steeds debieler. Of Zjek snapt het niet, dat zou me ook niks verbazen.
Hamilton moet op zijn banden letten.quote:Op zondag 27 september 2020 14:16 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Met 10s voorsprong. Dat was na de stop van Verstappen nog maar 6 seconde, dus Verstappen loopt uit op Hamilton.
Dan geldt dus punt2: Zjek snapt het niet. Logisch ook wel eigenlijk.quote:Op zondag 27 september 2020 14:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij had nog maar 1 bericht binnen
LAGE rake?quote:Op zondag 27 september 2020 14:17 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Klopt. Mercedes heeft als enige gewoon gedaan wat ze moeten doen. Red Bull hun lage rake concept heeft de beste tijd gehad.
Och ja, nog 1,5 jaar en is het maart 2022Volgend jaar het zelfde laken in het pak.
1 punt per strafquote:Op zondag 27 september 2020 14:15 schreef Zorro het volgende:
Wat nou 1 punt? Het wordt steeds debieler. Of Zjek snapt het niet, dat zou me ook niks verbazen.
Bottas kan Max blokken. Genoeg tijdverschil, Lewis neemt over en is er vandoor.quote:Op zondag 27 september 2020 14:15 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Je doppen zien niet dat Verstappen op 2 rijdt.
We hebben orenquote:Op zondag 27 september 2020 14:18 schreef Newone82 het volgende:
Red Bull verliest 0.6 op het rechte stuk😂
Ze moeten het al jaren van de bochten hebben.quote:Op zondag 27 september 2020 14:18 schreef Newone82 het volgende:
Het ging volgens mij om de strafpunten.quote:Op zondag 27 september 2020 14:15 schreef Zorro het volgende:
Is vaak in Sochiquote:
2 nog maar nuquote:Op zondag 27 september 2020 14:18 schreef wdn het volgende:
H
[..]
Het ging volgens mij om de strafpunten.
als hij voor einde november 4 punten straf krijgt moet hij een race missen
Melden aan Max alsof hij daar iets aan kan veranderen.quote:Op zondag 27 september 2020 14:18 schreef Newone82 het volgende:
En dan te bedenken dat ze tussen de 0,1 en 0,5 per ronde tekort komen. Flut Hondaquote:Op zondag 27 september 2020 14:18 schreef Newone82 het volgende:
Kan iemand deze lp bij het grof vuil gooien? Hij zit vol krassen.quote:Op zondag 27 september 2020 14:18 schreef Newone82 het volgende:
Ik haal jou altijd in de war met Whiskersquote:Op zondag 27 september 2020 14:19 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hahahahahahahaha hahahahahaha hahahahaha oke
Weet ik maar Zjek deed alsof hij nu met 1 punt klaar was. Dat slaat natuurlijk nergens op.quote:Op zondag 27 september 2020 14:18 schreef wdn het volgende:
H
[..]
Het ging volgens mij om de strafpunten.
als hij voor einde november 4 punten straf krijgt moet hij een race missen
klopt.quote:
Had je kunnen verwachten als Netflix bij Mercedes op bezoek isquote:Op zondag 27 september 2020 14:19 schreef StephanL het volgende:
Geld gezet op winst Hamilton, wint die niet
Beide kut circuits. Sotsji ziet buiten de baan leuker uitquote:Op zondag 27 september 2020 14:19 schreef Justevo het volgende:
Zijn ze nou op Paul Ricard of in Sotsji?
Mwah. Honda is volgens eigen zeggen niet zo ver van Mercedes verwijderd. RB16 is gewoon een poepwagen.quote:Op zondag 27 september 2020 14:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze moeten het al jaren van de bochten hebben.
Veel eerder moete stoppen dus moet veel meer banden managen.quote:Op zondag 27 september 2020 14:20 schreef VacaLoca het volgende:
Wel vreemd als Hamilton nu 23 sec achter Bottas zou finishen. Dan was ie zonder tien sec dus ook gezien. Zou het kwestie koppie laten hangen zijn?
Volgens eigen zeggen... Iets met Japanners en trotsquote:Op zondag 27 september 2020 14:20 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Mwah. Honda is volgens eigen zeggen niet zo ver van Mercedes verwijderd. RB16 is gewoon een poepwagen.
1e baan is veel erger.quote:Op zondag 27 september 2020 14:19 schreef Justevo het volgende:
Zijn ze nou op Paul Ricard of in Sotsji?
Had ook de mindere strategie denk met de softs in de eerste stintquote:Op zondag 27 september 2020 14:20 schreef VacaLoca het volgende:
Wel vreemd als Hamilton nu 23 sec achter Bottas zou finishen. Dan was ie zonder tien sec dus ook gezien. Zou het kwestie koppie laten hangen zijn?
Zo logischquote:Op zondag 27 september 2020 14:20 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Veel eerder moete stoppen dus moet veel meer bandenmanagen.
Sotsie is een top circuit. Zit veel in.quote:Op zondag 27 september 2020 14:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Beide kut circuits. Sotsji ziet buiten de baan leuker uit
Tailmanquote:Op zondag 27 september 2020 14:17 schreef Refragmental het volgende:
Max heeft echt geen drol aan zn wingman
Ach tis jammer. Geld wat ik toch niet mis. Ga het weer proberen terug te winnenquote:Op zondag 27 september 2020 14:20 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Had je kunnen verwachten als Netflix bij Mercedes op bezoek is
Nee. De Mercedes is gewoon goed in vrije lucht.quote:Op zondag 27 september 2020 14:20 schreef VacaLoca het volgende:
Alles voor die oliedollars voor FIA.quote:Op zondag 27 september 2020 14:21 schreef heywoodu het volgende:
Grand Prix van Saudi-Arabië, flikkert op
En dan nog op een belangrijk moment ook![]()
Nee, dat is het voordeel van vooraan rijden, vrije lucht..quote:Op zondag 27 september 2020 14:20 schreef VacaLoca het volgende:
Verschil op rechte stuk zegt anders.quote:Op zondag 27 september 2020 14:20 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Mwah. Honda is volgens eigen zeggen niet zo ver van Mercedes verwijderd. RB16 is gewoon een poepwagen.
Zijn oude teamquote:Op zondag 27 september 2020 14:22 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Bottas lapte De Williamsen.
Nurburgring met regen is genot. Zie 2007quote:Op zondag 27 september 2020 14:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gelukkig komende wedstrijden wel weer circuits met old skool backdrop.
Bottas in verkeer.quote:
Ook, maar Bottas werd ook verteld om nog vier ronden pace te houden. Daarna cruise control waarschijnlijkquote:Op zondag 27 september 2020 14:22 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Bottas lapte De Williamsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |