Huil huil huil en weer op het podium.quote:
Geldt ook voor Bottas en Verstappenquote:Op zondag 27 september 2020 13:53 schreef Mothzor het volgende:
Die best lange SC kwam trouwens ook goed uit voor Lewis. Veel mindere lange stint op de harde band zo.
Te veel gedoequote:Op zondag 27 september 2020 13:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waarom is Olav eigenlijk niet in Sochi?
Code rood in Spanje volgens de russenquote:Op zondag 27 september 2020 13:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kloot, maar in verhouding konden zij al 10 ronden langer rond gaan op de mediums dan de softs. Lewis had veel meer risico de clif te hitten.quote:Op zondag 27 september 2020 13:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Geldt ook voor Bottas en Verstappen
Spanje is code rood. Met corona en quarantaine regels zou ie niet op tijd in Sochi zijn.quote:Op zondag 27 september 2020 13:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ah, thanks!quote:Op zondag 27 september 2020 13:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Code rood in Spanje volgens de russen
Ah de experts zijn ook weer van de partij.quote:Op zondag 27 september 2020 13:55 schreef Drekkoning het volgende:
Max wordt weer eens zoek gereden door Mercedes
Dank!quote:Op zondag 27 september 2020 13:55 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Spanje is code rood. Met corona en quarantaine regels zou ie niet op tijd in Sochi zijn.
Het hele veld wordt zoek gereden door Mercedes, hebben hier volgens mij altijd gewonnenquote:Op zondag 27 september 2020 13:55 schreef Drekkoning het volgende:
Max wordt weer eens zoek gereden door Mercedes
Zo ingewikkeld is de sport nou ook weer niet hequote:Op zondag 27 september 2020 13:56 schreef franske19 het volgende:
[..]
Ah de experts zijn ook weer van de partij.
quote:Op zondag 27 september 2020 13:55 schreef Drekkoning het volgende:
RBR wordt weer eens zoek gereden door Mercedes
Alle edities heeft een Mercedes gewonnenquote:Op zondag 27 september 2020 13:56 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Het hele veld wordt zoek gereden door Mercedes, hebben hier volgens mij altijd gewonnen
Jep, oppermachtigquote:Op zondag 27 september 2020 13:56 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Het hele veld wordt zoek gereden door Mercedes, hebben hier volgens mij altijd gewonnen
Gaat niet gebeuren.quote:Op zondag 27 september 2020 13:57 schreef pmponer het volgende:
Ik ben benieuwd hoe ze bottas gaan naaien zodat Lewis het record kan evenaren in Netflix weekend
Foutje tijdens de pit.quote:Op zondag 27 september 2020 13:57 schreef pmponer het volgende:
Ik ben benieuwd hoe ze bottas gaan naaien zodat Lewis het record kan evenaren in Netflix weekend
Zoals gewoonlijk. Ik zou Hamilton en Max met allebei een Mercedes eens willen zien. Zal wel nooit gebeuren.quote:
Ja. in zijn hoofd.quote:
Ahhja dat zullen Schumacher, Senna, Prost etc ook allemaal gedaan hebben. Alleen toen werd het niet uitgezonden.quote:Op zondag 27 september 2020 13:59 schreef Mansjester het volgende:
Dat gejank van Hamilton altijd maakt hem voor mij niet de beste ooit
Dat dusquote:Op zondag 27 september 2020 13:59 schreef Mansjester het volgende:
Ik hoop op een defecte Gaslyquote:Op zondag 27 september 2020 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Ricciardo nog even kapot gaat kan ik prima met de managersituatie leven.
Hij klaagt bij het team, terwijl hij zelf 3 fouten maakt. Over de lijn in qualy, daarom rode band. 2x foute proefstart. Allemaal zelfgemaakte fouten.quote:Op zondag 27 september 2020 14:00 schreef potjecreme het volgende:
Je zou maar balen. Oja dat mag hier niet.
Nee die deden dat niet.quote:Op zondag 27 september 2020 13:59 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Ahhja dat zullen Schumacher, Senna, Prost etc ook allemaal gedaan hebben. Alleen toen werd het niet uitgezonden.
Wat heeft dat er nu mee te maken? Het gaat om de rijderskwaliteiten.quote:Op zondag 27 september 2020 13:59 schreef Mansjester het volgende:
Vol adrenaline tijdens het racen. Soms krijgen anderen ook de volle laag als het mijn schuld is. Je zou maar mens zijn.quote:Op zondag 27 september 2020 14:01 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Hij klaagt bij het team, terwijl hij zelf 3 fouten maakt. Over de lijn in qualy, daarom rode band. 2x foute proefstart. Allemaal zelfgemaakte fouten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |