abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
  vrijdag 25 september 2020 @ 16:28:39 #1
491163 Viesdik
Zegentwijfel is een nederlaag
pi_195252618
We weten dat de afgelopen 20 jaar oorlogen zijn geweest in Europese buurlanden die niet aan onze aandacht zijn ontgaan.
Denk aan LibiŰ, SyriŰ en Irak.
In hoeverre zou je kunnen en/of durven stellen dat dergelijke conflicten zijn gecreŰerd en gecondenseerd om zo met voorbedachte rade een vluchtelingenstroom te verwezenlijken?
Met als doel een multicultureel Europa te maken en de aanval in te zetten op hen die geen begrip kunnen opbrengen voor het leed van vluchtelingen?
Dan heb je namelijk twee vliegen in ÚÚn klap. Je zet de aanval in op je politieke tegenstanders (de beschermers van de natiestaat) vanuit ethisch besef en je hebt de rechtvaardiging voor een multiculturele eenwording.
Het gezonde verstand is geen zegen maar een last. Je hebt te maken met mensen die het niet hebben.
C'est le ton qui fait la musique!
pi_195252713
Waarom zouden mensen Europa per se multicultureel willen maken?
Mijn andere account is "Danny"
Op dinsdag 18 oktober 2016 11:31 schreef Antaris het volgende:
Hallojo heeft gelijk.
pi_195252750
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 16:32 schreef Hallojo het volgende:
Gescheiden nationale identiteiten staan (verdere) Europese eenwording in de weg.
pi_195252760
quote:
Om zo Europa definitief af te schrijven.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  vrijdag 25 september 2020 @ 17:00:08 #5
233102 cherrycoke
smiling wickedly in the dark
pi_195253187
straks is er zoveel ge´mporteerd dat zelfs stemmen geen nut meer heeft.

kwestie van tijd voordat onze zorgstaat failliet is, we importeren alleen maar rotzooi en oorlog.
Gengar can pass through dimensions and appear almost anywhere. Since Gengar absorbs any warmth around it, the temperature suddenly drops wherever it appears.
  vrijdag 25 september 2020 @ 17:07:45 #6
491163 Viesdik
pi_195253287
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 september 2020 17:00 schreef cherrycoke het volgende:
straks is er zoveel ge´mporteerd dat zelfs stemmen geen nut meer heeft.

kwestie van tijd voordat onze zorgstaat failliet is, we importeren alleen maar rotzooi en oorlog.
Gevolg zou kunnen zijn massa emigratie (waarschijnlijk doelbewust in de wens voor een multiculturele wereld).
Ik overweeg het ook, maar zou dan kiezen voor een westers land zoals USA.
Het gezonde verstand is geen zegen maar een last. Je hebt te maken met mensen die het niet hebben.
  vrijdag 25 september 2020 @ 17:09:26 #7
233102 cherrycoke
smiling wickedly in the dark
pi_195253313
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 17:07 schreef Viesdik het volgende:

[..]

Gevolg zou kunnen zijn massa emigratie (waarschijnlijk doelbewust in de wens voor een multiculturele wereld).
Ik overweeg het ook, maar zou dan kiezen voor een westers land zoals USA.
ik heb hier alles, familie, vrienden, huis, werk, ik zou het moeilijk vinden om in onbekend terrein iets nieuws te starten.
Gengar can pass through dimensions and appear almost anywhere. Since Gengar absorbs any warmth around it, the temperature suddenly drops wherever it appears.
  vrijdag 25 september 2020 @ 17:30:26 #8
451138 babylon
Ya Hya Chouhada
pi_195253593
Allemaal het gevolg van de klimaatscrisis.

Oh wacht, dat is niet BNW genoeg.
De mens veroorzaakt de klimaatcrisis, dit is een bewezen feit.
Verbied religie, sta geloof toe.
pi_195253615
Oeh dat is een interessante stelling. Nooit direct de link gelegd.

Oorlog Irak ging over olie. De overige conflicten weet ik weinig vanaf om er iets zinnigs over te zeggen. De vluchtelingenstroom is een gevolg, en die wordt nauwelijks gestopt. Dat is een keuze van Europa. Vanuit economische redenen kun je zeggen dat elke een nieuwe inwoner van Europa een consument is (goed voor het grootkapitaal en bedrijfsleven) en een potentiele arbeider.

De vraag is wie of wat er baat heeft bij de stroom vluchtelingen los van het economische voordeel, daar ben ik benieuwd naar..Maar dat er iets op de achtergrond speelt is een gevoel, bewijs is er niet.

[ Bericht 1% gewijzigd door Jeanne_Darc op 25-09-2020 17:38:15 ]
pi_195253814
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 17:31 schreef Jeanne_Darc het volgende:

Oorlog Irak ging over olie met name. De overige conflicten weet ik weinig vanaf om er iets zinnigs over te zeggen. De vluchtelingenstroom is een gevolg, en die wordt nauwelijks gestopt. Dat is een keuze van Europa. Vanuit economische redenen kun je zeggen dat elke een nieuwe inwoner van Europa een consument is (goed voor het grootkapitaal en bedrijfsleven) en een potentiele arbeider.

De vraag is wie of wat er baat heeft bij de stroom vluchtelingen los van het economische voordeel, daar ben ik benieuwd naar..Maar dat er iets op de achtergrond speelt is een gevoel, bewijs is er niet.
Oorlogen worden gevoerd door met name de US die in feite overal en alles wat bv de petrodollar wil laten vallen kapot te maken.
Het kapot maken van een land lzorgt voor veel geld en ook het opbouwen met als voordeel dat je controle krijgt en het voor lange tijd in de pocket hebt.
Oekraine is ook door de US ingezet en ISIS is ook geholpen door de US men heeft wapentuig achtergelaten wat ISIS zo mooi kon gebruiken en men heeft ze getraind (eigen woorden obama al noemde hji ze daar ISIL)

Als je de geldstromen volgt kom je altijd bij dezelfde mensen uit en die hebben allemaal familie banden die weer in bloed of trouw aan elkaar verbonden zijn.
Ga maar eens checken op kerrie,strzok,pelosi,huma,gates,schiff,newsom. bidens veel banden met iran en deals in oekraine
Kijk eens naar hoeveel mensen van de inlichtingendiensten bij bv een CNN werken?
Of hoeveel mensen getrouwd zijn of familie zijn van mensen in de MSM , het zal je verbazen hoeveel links er zijn.
  vrijdag 25 september 2020 @ 17:54:20 #11
491163 Viesdik
pi_195253930
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 17:31 schreef Jeanne_Darc het volgende:

Oorlog Irak ging over olie. De overige conflicten weet ik weinig vanaf om er iets zinnigs over te zeggen. De vluchtelingenstroom is een gevolg, en die wordt nauwelijks gestopt. Dat is een keuze van Europa. Vanuit economische redenen kun je zeggen dat elke een nieuwe inwoner van Europa een consument is (goed voor het grootkapitaal en bedrijfsleven) en een potentiele arbeider.

Waarom ik deze ingeving kreeg was omdat ik vanuit een helicopterview naar Europa keek, en de grenslijn te bekijken van landen die grenzen aan Europa.

Het valt niet te ontkennen dat de oorlog in Irak, SyriŰ, LibiŰ en zelfs Afghanistan (geen buurland, weinig vluchtelingen) van veel media aandacht heeft genoten.
Maar ik vind het ondertussen zeer opmerkelijk -zo niet toevallig- dat het gaat om landen die dus grenzen aan Europa.

Je zou natuurlijk ook kunnen denken aan een internationale compromis tussen EU en USA welke vanaf 11 september 2001 is ingeluid.
Amerika met haar kapitalistische belangen, terwijl Europa graag de beschermheilige speelt en hoeder van de multiculturele eenheid.
Denk dat mijn theorie dus niet een doel op zich is, maar een doel erbij.
  vrijdag 25 september 2020 @ 17:54:28 #12
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195253931
Europa is al multicultureel. De oorlogen in het Midden-Oosten zijn mede het gevolg van het feit dat de westerse mogendheden er eerder de natiestaat hebben ge´ntroduceerd, wat betekent dat mensen die nauwelijks iets met elkaar gemeen hebben gevangen zitten in ÚÚn land.

Het spijt me dat ik geen antwoord in FvD-koeterwaals voor je heb.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  vrijdag 25 september 2020 @ 17:59:34 #13
235357 TitusPullo
pi_195253999
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 17:54 schreef Viesdik het volgende:

[..]

Maar ik vind het ondertussen zeer opmerkelijk -zo niet toevallig- dat het gaat om landen die dus grenzen aan Europa.
Zeer opmerkelijk, zo niet toevallig? Begrijp je zelf wel wat je schrijft? En grenzen die landen aan Europa?

quote:
Je zou natuurlijk ook kunnen denken aan een internationale compromis tussen EU en USA welke vanaf 11 september 2001 werd ingeluid.
Amerika met haar kapitalistische belangen, terwijl Europa graag de beschermheilige speelt en hoeder van de multiculturele eenheid.
Denk dat mijn theorie dus niet een doel op zich is, maar een doel erbij.
Volgens mij begrijp je zelf maar half wat de woorden die je gebruikt, betekenen. Wat is een compromis tussen kapitalisme belangen en de multiculturele eenheid?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  vrijdag 25 september 2020 @ 18:03:55 #14
491163 Viesdik
pi_195254084
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 17:54 schreef TitusPullo het volgende:
Europa is al multicultureel. De oorlogen in het Midden-Oosten zijn mede het gevolg van het feit dat de westerse mogendheden er eerder de natiestaat hebben ge´ntroduceerd, wat betekent dat mensen die nauwelijks iets met elkaar gemeen hebben gevangen zitten in ÚÚn land.

Het spijt me dat ik geen antwoord in FvD-koeterwaals voor je heb.
Maar diezelfde mensen zitten ook gevangen in Europa.
Water bij de wijn is nog steeds wijn, wijn bij het water is ook wijn. Kortom, het zal nooit meer water blijven.
Je kan geen problemen oplossen als je problemen gaat verplaatsen.
Elk land moet in staat zijn de problemen zelf op te lossen hoe moeilijk dat ook is.
Want de geschiedenis heeft al te vaak bewezen dat als de mens zich met een minder ontwikkelde beschaving bemoeit, -hoe goed ze ook zijn bedoelt- de gevolgen altijd rampzalig zijn. En het is zelfs nog moeilijker om filosofisch te zijn als je oog in oog staat met menselijk leed.

Groetjes namens de FvD
  vrijdag 25 september 2020 @ 18:14:19 #15
235357 TitusPullo
pi_195254183
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 18:03 schreef Viesdik het volgende:

[..]

Waarom?

quote:
Water bij de wijn is nog steeds wijn, wijn bij het water is ook wijn. Kortom, het zal nooit meer water blijven.
Hier staat niets.

quote:
Elk land moet in staat zijn de problemen zelf op te lossen hoe moeilijk dat ook is.
Stort je EU-subsidie maar weer terug.

quote:
Want de geschiedenis heeft al te vaak bewezen dat als de mens zich met een minder ontwikkelde beschaving bemoeit, -hoe goed ze ook zijn bedoelt- de gevolgen altijd rampzalig zijn. En het is zelfs nog moeilijker om filosofisch te zijn als je oog in oog staat met menselijk leed.
Wat heeft dit met de rest van je betoog te maken?

quote:
Groetjes namens de FvD
Het is net zo verknipt als dat filmpje met Omzigt.
  vrijdag 25 september 2020 @ 18:20:24 #16
491163 Viesdik
pi_195254243
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 18:14 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Waarom?
[..]

Hier staat niets.
[..]

Stort je EU-subsidie maar weer terug.
[..]

Wat heeft dit met de rest van je betoog te maken?
[..]

Het is net zo verknipt als dat filmpje met Omzigt.
blijf maar weg hier :) doe je mij en jezelf een plezier mee
  vrijdag 25 september 2020 @ 18:21:57 #17
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195254269
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 18:03 schreef Viesdik het volgende:

[..]

Groetjes namens de FvD
Laat me raden:
- trump is geweldig
- Erdogan, Poetin, Bolsenaro en Duterte ook prima leiders
- brexit een prima idee
- Corona maar een griepje
- milieuproblemen een hoax
  vrijdag 25 september 2020 @ 18:22:52 #18
235357 TitusPullo
pi_195254282
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 18:20 schreef Viesdik het volgende:

[..]

blijf maar weg hier :) doe je mij en jezelf een plezier mee
Helaas, ik ben een sado-masochist.
pi_195254312
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 17:54 schreef TitusPullo het volgende:
De oorlogen in het Midden-Oosten zijn mede het gevolg van het feit dat de westerse mogendheden er eerder de natiestaat hebben ge´ntroduceerd, wat betekent dat mensen die nauwelijks iets met elkaar gemeen hebben gevangen zitten in ÚÚn land.
Aangezien dit BNW is, zouden onhoudbare natiestaten met dus een gemakkelijk excuus voor verdere westerse interventie niet van meet af aan de opzet geweest kunnen zijn?
pi_195254328
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 18:22 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Helaas, ik ben een sado-masochist.
Daar is naar ik begrepen heb een ander, specifiek subforum voor hier.
  vrijdag 25 september 2020 @ 18:29:39 #21
235357 TitusPullo
pi_195254361
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 september 2020 18:25 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Aangezien dit BNW is, zouden onhoudbare natiestaten met dus een gemakkelijk excuus voor verdere westerse interventie niet van meet af aan de opzet geweest kunnen zijn?
Uiteraard: alles hangt samen.

(Ik wil niet beweren dat de regering van die landen geen blaam treft, maar het willekeurig trekken van grenzen is een proces dat ook in Europa tot vrij kort geleden tot massaal bloedvergieten heeft geleid, en nog steeds voor veel ontevredenheid zorgt.)
  vrijdag 25 september 2020 @ 18:30:10 #22
235357 TitusPullo
pi_195254370
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 september 2020 18:26 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Daar is naar ik begrepen heb een ander, specifiek subforum voor hier.
Daar heb ik het te bont gemaakt.
  vrijdag 25 september 2020 @ 18:41:16 #23
491163 Viesdik
pi_195254538
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 18:21 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Laat me raden:
- trump is geweldig (nee)
- Erdogan, Poetin, Bolsenaro en Duterte ook prima leiders (nee)
- brexit een prima idee (ja)
- Corona maar een griepje (nee)
- milieuproblemen een hoax (deels)
  vrijdag 25 september 2020 @ 19:40:08 #24
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_195255529
De oorlogen in het Midden Oosten draaien hoofdzakelijk om Centrale Banken.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_195255816
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 18:21 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Laat me raden:
- trump is geweldig
- Erdogan, Poetin, Bolsenaro en Duterte ook prima leiders
- brexit een prima idee
- Corona maar een griepje
- milieuproblemen een hoax
ik denk dat jij wordt ingehuurd door soros om even lekker het vuurtje aan te wakkern net als blm
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
pi_195255945
Helemaal niet ondenkbaar of alleen theorie. CIA documenten geven zelf al aan hoe ze zelf de eigen burgers wilden vermoorden en de schuld hiervan in de schoenen van Cuba wilden gaan schuiven. Zodat ze een oorlog konden beginnen. De feiten alleen al wijzen zeer sterk erop dat precies deze tactiek tientallen malen werd gebruikt bij talloze conflicten en oorlogen van na die tijd.
pi_195256053
Dit zou dan over een tijd van verschillende decennia regeringen in verschillende landen met verschillende politieke partijen een geheime onderliggende agenda zijn geweest, die altijd geheim is gebleven.......
Wat denk je zelf? :')
Vakman pur sang
  vrijdag 25 september 2020 @ 20:18:14 #28
403588 mcmlxiv
pi_195256246
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 19:57 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:

[..]

ik denk dat jij wordt ingehuurd door soros om even lekker het vuurtje aan te wakkern net als blm
Soros, top werkgever
pi_195256422
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2020 20:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit zou dan over een tijd van verschillende decennia regeringen in verschillende landen met verschillende politieke partijen een geheime onderliggende agenda zijn geweest, die altijd geheim is gebleven.......
Als dat aan mij gericht was. Puur naar de feiten kijkende van alle conflicten die het westen hebben gehad met andere landen na die tijd. Die feiten geven precies 1 op 1 die modus operandi weer die de CIA zelf heeft omschreven. Blijkbaar kan het dus wel. Je weet alleen niet hoe ze het voor mekaar krijgen dat is wat anders.
pi_195256458
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 20:18 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Soros, top werkgever
top krijg je ook pensioen?
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
pi_195256479
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 20:29 schreef I-O het volgende:

[..]

Als dat aan mij gericht was. Puur naar de feiten kijkende van alle conflicten die het westen hebben gehad met andere landen na die tijd. Die feiten geven precies 1 op 1 die modus operandi weer die de CIA zelf heeft omschreven. Blijkbaar kan het dus wel. Je weet alleen niet hoe ze het voor mekaar krijgen dat is wat anders.
Wie zit er dan achter? De CIA? :?
Vakman pur sang
  vrijdag 25 september 2020 @ 20:38:21 #32
235357 TitusPullo
pi_195256616
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2020 20:03 schreef I-O het volgende:
Helemaal niet ondenkbaar of alleen theorie. CIA documenten geven zelf al aan hoe ze zelf de eigen burgers wilden vermoorden en de schuld hiervan in de schoenen van Cuba wilden gaan schuiven. Zodat ze een oorlog konden beginnen. De feiten alleen al wijzen zeer sterk erop dat precies deze tactiek tientallen malen werd gebruikt bij talloze conflicten en oorlogen van na die tijd.
Operatie Northwoods omvatte niet het vermoorden van eigen burgers. Bovendien was Northwoods logisch: ze wilden Cuba aanvallen, dus moest de schijn worden gewekt dat Cuba achter de aanvallen zat.
pi_195256765
Normaal ben ik niet echt van de BNW theorieŰn, maar hier ben ik wel redelijk van overtuigd eigenlijk.
pi_195256892
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2020 20:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Dan ga je uit van volledige autonomie van landsbestuur, dat het niet onderhevig zou zijn aan andere machten, overkoepelende internationale organen, verdragen/wetgeving en de drijvende krachten daarachter. Ik denk dat dit alles best en vrij evident ter discussie staat.
pi_195256963
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 september 2020 20:49 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Dan ga je uit van volledige autonomie van landsbestuur, dat het niet onderhevig zou zijn aan andere machten, overkoepelende internationale organen, verdragen/wetgeving en de krachten daarachter. Ik denk dat dit alles best en vrij evident ter discussie staat.
Ja denk dat. Ik denk ook weleens wat.
Alles is gebaseerd op chaos, een fatsoenlijke verkiezing be´nvloeden lukt vaak al niet, laat staan een decennia lang masterplan uitgevoerd in vele landen tegelijkertijd.

Andersom geredeneerd met de toenemende welvaart in EU en de achterblijvende moslimlanden verscheurt door oorlogen. Wat had je anders verwacht?
Vakman pur sang
pi_195257072
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2020 20:53 schreef Lospedrosa het volgende:
een fatsoenlijke verkiezing be´nvloeden lukt vaak al niet,
Hoe kom je daar dan weer bij? Even los van dat je met "fatsoenlijk" eigenlijk al ondeugdelijke verkiezingen - wat je vrij breed zou kunnen oprekken - uitsluit. :')
  vrijdag 25 september 2020 @ 20:58:54 #37
403588 mcmlxiv
pi_195257086
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 20:31 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:

[..]

top krijg je ook pensioen?
Natuurlijk, vanaf 57 jaar en inflatie proof. Maar ja, soros, Gates, hebben met moderna natuurlijk ook een prima tent neergezet. Jammer dat epstein weg is, dat waren nog eens tijden.
pi_195257109
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 september 2020 20:58 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Hoe kom je daar dan weer bij? Even los van dat je met "fatsoenlijk" eigenlijk al ondeugdelijke verkiezingen - wat je vrij breed zou kunnen oprekken - uitsluit. :')
Het is geroeptoeter zonder enige onderbouwing.
Russen hebben van alles geprobeerd en gefaald qua be´nvloeding.
Vakman pur sang
  vrijdag 25 september 2020 @ 21:44:50 #39
491163 Viesdik
pi_195258265
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2020 20:03 schreef I-O het volgende:
MH-17 vertrouw ik soms ook niet helemaal.
We zullen moeten accepteren dat we de waarheid nooit zullen weten, want zo simpel is het eigenlijk.
Je kan tegenwoordig met zoveel overtuigingskracht mensen gijzelen in gedachte.
pi_195258569
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2020 20:59 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Het is geroeptoeter zonder enige onderbouwing.
Russen hebben van alles geprobeerd en gefaald qua be´nvloeding.
Tja het zijn dan ook geen russische/russisch geleide organisaties waarin Nederlandse bestuurders na ambtstermijnen zeer royaal betaalde prestigieuze baantjes krijgen toegeschoven, noch zijn het top/bestuursfuncties in het russische zakenleven..

Gek zeg, dat het met die vermeende beinvloeding vanuit Rusland maar niet wil vlotten.
  Moderator / PR zaterdag 26 september 2020 @ 10:50:05 #41
140043 crew  Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195263875
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 18:41 schreef Viesdik het volgende:

[..]

Laat me raden:
- trump is geweldig (nee)
POL / Ik hou van Trump :?
Huilen dan.
  Moderator / PR zaterdag 26 september 2020 @ 10:57:20 #42
140043 crew  Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195263989
Verder is dit hele 'homeopathische verdunning'-topic natuurlijk vrij lachwekkend. Ik denk dat je je eens goed moet afvragen wat nou de oorzaken zijn van de hedendaagse vluchtelingenstromen, en wie daarvoor verantwoordelijk zijn.
Huilen dan.
pi_195264071
quote:
Coudenhove-Kalergi plan.

Google het.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Moderator / PR zaterdag 26 september 2020 @ 11:35:26 #44
140043 crew  Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195264635
quote:
3s.gif Op zaterdag 26 september 2020 11:02 schreef vosss het volgende:

[..]

Coudenhove-Kalergi plan.

Google het.
Kan je deze (antisemitische) omvolkingstheorie een beetje samenvatten voor de onwetende maar mogelijk ge´nteresseerde lezer?
Huilen dan.
pi_195264648
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 september 2020 11:35 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Kan je deze (antisemitische) omvolkingstheorie een beetje samenvatten voor de onwetende maar mogelijk ge´nteresseerde lezer?
Kortst mogelijke samenvatting:
Het blanke ras is de klos.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Moderator / PR zaterdag 26 september 2020 @ 11:42:13 #46
140043 crew  Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195264746
quote:
6s.gif Op zaterdag 26 september 2020 11:36 schreef vosss het volgende:

[..]

Kortst mogelijke samenvatting:
Het blanke ras is de klos.
Ja, hier hebben we wat aan hoor. Zal ik het maar proberen? Dan mag jij zeggen of het een beetje gelukt is.

Samengevat willen de joden (je weet wel, diezelfde vermaledijde joden die verantwoordelijk zijn voor haast alle ellende op deze wereld) op slinkse wijze de immigratie in Europa stimuleren om """het blanke ras""" te verzwakken en onze """boreale cultuur""" te ondermijnen. En waarom doen ze dat? Zodat ze achter de schermen (whatever that may be) de touwtjes in handen kunnen hebben/houden.
Huilen dan.
pi_195264760
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 september 2020 11:35 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Kort samengevat: Alle rassen zullen in de toekomst vermengd worden, geholpen door een steeds kleiner wordende wereld. Daar is geen beleid voor nodig, maar dat is gewoon wat er gaat gebeuren.
Mijn andere account is "Danny"
Op dinsdag 18 oktober 2016 11:31 schreef Antaris het volgende:
Hallojo heeft gelijk.
pi_195264934
BNW-modus aan:

"Het blanke, Europese ras is het enige ras dat qua intelligentie, capaciteiten en genetische zuiverheid gelijkstaat aan het ras der Griebels, ook wel de 'krachten' die uit zijn op ondergang van voornoemde. En aangezien de Griebels tot doel hebben het vernietigen van gelijksoortige rassen (de concurrentie) om vervolgens een vermengd en uiteindelijk gemongreliseerd Europa te realiseren met sub-achtige rassen waar de gezonde Boreale kiem geheel in is gesmoord, om zo de totale heerschappij over de wereld te kunnen verwezenlijken, zijn het ook dezelfde Griebels die overal oorlogen starten en de politiek sturen zodat hun einddoel, een blank-vrije wereld waarin zij ongestoord hun perverse machtswellust op los kunnen laten, gerealiseerd kan worden."

BNW-modus uit.

Uiteraard weten we allemaal wat het BNW-volk alhier onder Griebels verstaat. Ze zullen het echter hier nooit zo stellen.

Wel gevaarlijk om te lang in dit krocht van een subforum te blijven hangen: je kunt gewoon je hersencellen horen verdampen bij het lezen van de bagger die hier uitgebraakt wordt.
Omnibus in omnibus.
  Moderator zaterdag 26 september 2020 @ 11:56:16 #49
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195264985
zijn die conflicten uberhaupt door het Westen gecreeert?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_195265003
quote:
83s.gif Op zaterdag 26 september 2020 11:56 schreef sp3c het volgende:
zijn die conflicten uberhaupt door het Westen gecreeert?
Nope, door Griebels natuurlijk.
Omnibus in omnibus.
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')