Beest.quote:Op zondag 27 september 2020 06:31 schreef Wereldgozer het volgende:
V-v-v-vier op een rij!!!! @:onlogisch @:lange_lans
Netjes, netjes. Verdeeld ook over twee dagen. Even de Excel erop naslaan, maar volgens mij is dat een unicum.quote:Op zondag 27 september 2020 06:31 schreef Wereldgozer het volgende:
V-v-v-vier op een rij!!!! @:onlogisch @:lange_lans
Verdronken denk ik.quote:Op zondag 27 september 2020 08:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Goedemorgen
Wie is hier de expert op gebied van regenwormen?
Op mijn terras liggen ineens 40-45 dode regenwormen![]()
Wat is hier gaande?
quote:Op zondag 27 september 2020 08:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Goedemorgen
Wat is hier gaande?
Je afval in een vuilnisbak gooien ipv je terras.quote:Op zondag 27 september 2020 08:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Goedemorgen
Wat is hier gaande?
Eerste googlehitquote:Op zondag 27 september 2020 08:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Goedemorgen
Wat is hier gaande?
quote:Op zondag 27 september 2020 13:03 schreef Coco. het volgende:
De nieuwe otter is uit!![]()
![]()
![]()
カワウソã•ãら æœèµ·ããŸã‚‰ã‚«ãƒ¯ã‚¦ã‚½ãŒä¸€ç·’ã«å¯ã¦ãŸ æ–°å±…ver Otter giving a morning greeting
@:Zipportal
@:Lenny_Leonard
@:Charrel
quote:Op zondag 27 september 2020 13:14 schreef Coco. het volgende:
[..]
Die twee zijn gewoon niet leuk.
Sakuragod
Je kunt ook gewoon Bryan Roy op twitter volgen. Zo weet ik dit nu dankzij hem:quote:Op zondag 27 september 2020 15:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Moet je maar naar lange frans kijken
quote:Op zondag 27 september 2020 15:19 schreef Wereldgozer het volgende:
User @:zipportal lokt mij naar FEE
Hier trap ik niet in
Yannick zit weer een een vrij gewelddadige fase.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
quote:Op zondag 27 september 2020 19:12 schreef AFCNiels het volgende:
WhaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, 76.000 Dollar, dan mag je natuurlijk ook wel wat verwachten.quote:
quote:Op zondag 27 september 2020 19:12 schreef AFCNiels het volgende:
Ik was in de veronderstelling dat carnaval was afgelast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2020 20:50:31 ]
iPhone beste ooitquote:Op zondag 27 september 2020 20:25 schreef KingRoland het volgende:
Morgen huawei p40 pro kopen @:jancees @:doublepain
mrstylogodquote:Op zondag 27 september 2020 22:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan!
[ afbeelding ]
Berghuis.gifquote:Op maandag 28 september 2020 08:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Laatste week
Bijna werkloosgenot
@:drizzt_dourden
@:charrell
@:elan
Schultenbrau al ingeslagen?quote:Op maandag 28 september 2020 08:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Laatste week
Bijna werkloosgenot
https://www.kvk.nl/quote:Op maandag 28 september 2020 08:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Laatste week
Bijna werkloosgenot
Ga je rentenieren?quote:Op maandag 28 september 2020 08:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Laatste week
Bijna werkloosgenot
Heb je al eerder gevraagd. Ik heb serieus geen spaarrekening. Lijkt me dus niet echt een optie.quote:
Komt dus wel goed.quote:Op maandag 28 september 2020 09:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb je al eerder gevraagd. Ik heb serieus geen spaarrekening. Lijkt me dus niet echt een optie.
Lenny zal alleen niet zo snel domme dingen doen.quote:Op maandag 28 september 2020 09:36 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dus @:lenny_leonard is de Dwight Lodeweges van fok.
Zie ook nu pas dat ze hem zelf naast tikt. Dacht dat het via die sliding ging. Man dit kan toch echt nietquote:
Kom je bij mij in de salon, zoek nog modelletjesquote:Op maandag 28 september 2020 09:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ondernemers
Mij niet gezien.
Salon voor wat? Nagels?quote:Op maandag 28 september 2020 10:48 schreef Charrell het volgende:
[..]
Kom je bij mij in de salon, zoek nog modelletjes
je zit in Breda toch, is het daar niet in handen van de Chinezen/Vietnamezen?quote:Op maandag 28 september 2020 10:48 schreef Charrell het volgende:
[..]
Kom je bij mij in de salon, zoek nog modelletjes
Waarschijnlijk gaan de hoeren ook dicht.quote:Op maandag 28 september 2020 11:13 schreef Caland het volgende:
Vanavond waarschijnlijk beslissing dat sportkantines om 16.00u dichtgaan
@:jancees en ik vinden dat walgelijk.
Watquote:Op maandag 28 september 2020 11:13 schreef Caland het volgende:
Vanavond waarschijnlijk beslissing dat sportkantines om 16.00u dichtgaan
@:jancees en ik vinden dat walgelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |