(ik werk hier nu voor)quote:Op zaterdag 26 september 2020 13:31 schreef onlogisch het volgende:
Blijft mooi deze, één van mijn favorieten.
quote:Op zaterdag 26 september 2020 13:33 schreef onlogisch het volgende:
Wat is jullie favoriete 'Even Apeldoorn bellen' commercial?
Blijft ook een mooie jaquote:
@KingRolandquote:Op zaterdag 26 september 2020 13:42 schreef onlogisch het volgende:
Prachtig marketingteam wat daar achter zit
Briljant ja.quote:Op zaterdag 26 september 2020 13:42 schreef onlogisch het volgende:
Eensquote:Op zaterdag 26 september 2020 13:42 schreef onlogisch het volgende:
Dit is denk ik de beste.quote:
Gevonden.quote:Op zaterdag 26 september 2020 13:43 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Eens
Ik ga NU googlen welk reclamebureau ze daarvoor hebben ingehuurd.
Zal je wel verdiend hebbenquote:Op zaterdag 26 september 2020 13:49 schreef Tjacka het volgende:
Ik word tegenwoordig zelfs door mijn vrienden genegeerd!
quote:Op zaterdag 26 september 2020 13:33 schreef onlogisch het volgende:
Wat is jullie favoriete 'Even Apeldoorn bellen' commercial?
Wie zijn jouw vrienden hier dan?quote:Op zaterdag 26 september 2020 13:49 schreef Tjacka het volgende:
Ik word tegenwoordig zelfs door mijn vrienden genegeerd!
@Lenny_Leonard en @JanCees bijvoorbeeld! @GGMM en @Elan ook en @maxi-mus sinds kort ook zeker!quote:
Centraal beheer heeft ook een van de beste marketingteams van Nederland.quote:Op zaterdag 26 september 2020 13:42 schreef onlogisch het volgende:
Uitstekend, bijkomen van gisteravond en opladen voor een etentje en feessie vanavond. Wanneer kom je weer langs?quote:Op zaterdag 26 september 2020 14:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
lekker pik, hoe is het daar in het prachtige Rotterdam?
witte de with is dood van wat ik heb gehoordquote:Op zaterdag 26 september 2020 15:11 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Uitstekend, bijkomen van gisteravond en opladen voor een etentje en feessie vanavond. Wanneer kom je weer langs?
Nou in de weekenden is het net alsof corona er nooit is geweest, zo druk.quote:Op zaterdag 26 september 2020 15:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
witte de with is dood van wat ik heb gehoord
hmm misschien volgende week even kijken.quote:Op zaterdag 26 september 2020 15:18 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Nou in de weekenden is het net alsof corona er nooit is geweest, zo druk.
Doordeweeks is het ook niet dood. Het gaat alleen sinds de nieuwe extra maatregelen van afgelopen weekend eerder dicht en wordt het eerder rustiger.
Ik woon er dus ik loop er elke dag langs, of ik het wil of nietquote:Op zaterdag 26 september 2020 15:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hmm misschien volgende week even kijken.
@:wereldgozer jij nog geweest?
nee lang niet geweestquote:Op zaterdag 26 september 2020 15:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hmm misschien volgende week even kijken.
@:wereldgozer jij nog geweest?
Niet mijn probleem, Roland.quote:Op zaterdag 26 september 2020 15:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
witte de with is dood van wat ik heb gehoord
Hallo DonGod.quote:Op zaterdag 26 september 2020 14:47 schreef DonRaja het volgende:
Goedemiddag
Extra groet naar @:onlogisch
hoe is arbeiderslevenquote:Op zaterdag 26 september 2020 15:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet mijn probleem, Roland.
Met die hamstring kon je neem ik aan sowieso nietquote:Op zaterdag 26 september 2020 16:13 schreef Caland het volgende:
Zo’n godsvergeten kater dat ik zelfs niet naar het voetbal ben gegaan
Wat een wanbeleid
Nee, daarom.quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Met die hamstring kon je neem ik aan sowieso niet
Erg leuke review. Wel wat uitgebreid. @GGMM wat vind jij?quote:Op zaterdag 26 september 2020 17:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Matige beeldkwaliteit maar NIET verticaal gefilmd.
Een 7/10.
Check deze review. @:lenny_leonard
kijk jij trouwens naar die otter videosquote:Op zaterdag 26 september 2020 17:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg leuke review. Wel wat uitgebreid. @:ggmm wat vind jij?
Soms. Ik vind de gifjes wel fijner.quote:Op zaterdag 26 september 2020 18:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
kijk jij trouwens naar die otter videos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is qanon?quote:Op zaterdag 26 september 2020 19:15 schreef onlogisch het volgende:
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)land-in-opkomst.html
What the fuck joh![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 september 2020 19:03 schreef Charrell het volgende:
Vandaag de tekeningen geschetst & de boom aangemaakt.proSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WWG1WGAquote:Op zaterdag 26 september 2020 19:15 schreef onlogisch het volgende:
What the fuck joh![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Luister eens wat beter naar @Charrell , Bryan Roy, Lange Frans en hun aanverwanten. Jij bent zeker zo'n simpele ziel die nog steeds denkt dat de aarde rond is. #PEDOFIELGESPOTquote:Op zaterdag 26 september 2020 19:15 schreef onlogisch het volgende:
What the fuck joh![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ah, het volgende gekopieerde complet theorietje.quote:Op zaterdag 26 september 2020 19:15 schreef onlogisch het volgende:
What the fuck joh![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
#VRIENDENPEOPLEquote:Op zaterdag 26 september 2020 19:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Luister eens wat beter naar @:Charrell , Bryan Roy, Lange Frans en hun aanverwanten. Jij bent zeker zo'n simpele ziel die nog steeds denkt dat de aarde rond is. #PEDOFIELGESPOT
Dat was ook een hele mooie.quote:
Het was een bijzondere week met dit soort flauwekul. Famke, #vriendenpeople, Omroep Zwart, @Caland die McDonalds laat bezorgen.quote:Op zaterdag 26 september 2020 20:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat was ook een hele mooie.
[ twitter ]
quote:Op zaterdag 26 september 2020 19:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Luister eens wat beter naar @:Charrell , Bryan Roy, Lange Frans en hun aanverwanten. Jij bent zeker zo'n simpele ziel die nog steeds denkt dat de aarde rond is. #PEDOFIELGESPOT
Wel zerotje, netjesquote:Op zaterdag 26 september 2020 20:16 schreef Caland het volgende:
Maccie besteld
Kip 20, mcflurry twix, cola zero
#viesdik
Walgelijk varken.quote:Op zaterdag 26 september 2020 20:16 schreef Caland het volgende:
Maccie besteld
Kip 20, mcflurry twix, cola zero
#viesdik
Ik luister naar alle kanten. Ben geen aanhanger van iets of iemand.quote:Op zaterdag 26 september 2020 20:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben jij ook een aanhanger van Qanon?
Concurreren met de illegale chinezen?quote:Op zaterdag 26 september 2020 20:49 schreef Charrell het volgende:
Zit helemaal in mn bubbel, vandaag weer geschilderd, in november starten met nagelstudio opleiding 😁.
Classyquote:Op zaterdag 26 september 2020 20:49 schreef Charrell het volgende:
Zit helemaal in mn bubbel, vandaag weer geschilderd, in november starten met nagelstudio opleiding 😁.
@Zipportalquote:Op zaterdag 26 september 2020 21:07 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik lees de Herman Brood-biografie van Bart Chabot.
Herman groeide op op nummer 34.
Bart was alleen leuk in die anekdote over zijn rijlesquote:Op zaterdag 26 september 2020 21:07 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik lees de Herman Brood-biografie van Bart Chabot.
Herman groeide op op nummer 34.
quote:Op zaterdag 26 september 2020 20:49 schreef Charrell het volgende:
In die biografie of...?quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:10 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Bart was alleen leuk in die anekdote over zijn rijles
quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:53 schreef Zipportal het volgende:
Heb jij ook grote pompoenen? @:Charrell
Dat zeg ik toch ook niet, apekopquote:Op zaterdag 26 september 2020 21:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ah, oké. Dit dus.
Bedankt voor de mededeling, @:Wereldgozer, maar ik weet niet in hoeverre dit relevant is voor het boek dat ik lees.
Soeplul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |