Zwakke escape van die bolle.quote:Op vrijdag 25 september 2020 14:10 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Zanger Rinus staat voor aap
quote:Op vrijdag 25 september 2020 14:10 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Zanger Rinus staat voor aap
quote:Op vrijdag 25 september 2020 14:42 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe onlogisch note is uit. @:lenny_leonard
@Scrummie2.1 heeft net zijn kop kaal geschoren.quote:Op vrijdag 25 september 2020 14:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Daar kun je zo met je hele kop in.
Wejelds
Voetbal bespreken in de SCquote:Op vrijdag 25 september 2020 14:46 schreef Jaeger85 het volgende:
https://www.zeelandnet.nl(...)voetbal-wel-doorgaan
Lol die faalhaas wil nu het hele betaald voetbal stilleggen zodat hij zijn falen niet hoeft toe te geven.
Poh flinke scoop voor zeelandnet.nlquote:Op vrijdag 25 september 2020 14:46 schreef Jaeger85 het volgende:
https://www.zeelandnet.nl(...)voetbal-wel-doorgaan
Lol die faalhaas wil nu het hele betaald voetbal stilleggen zodat hij zijn falen niet hoeft toe te geven.
mooi, die van mij moet ook volgende week, altijd spannendquote:Op vrijdag 25 september 2020 15:24 schreef Caland het volgende:
Auto probleemloos door de keuring trouwens
Dit ter info
Pics?quote:Op vrijdag 25 september 2020 14:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:scrummie2.1 heeft net zijn kop kaal geschoren.
OpelGodquote:Op vrijdag 25 september 2020 15:24 schreef Caland het volgende:
Auto probleemloos door de keuring trouwens
Dit ter info
Kwart voor 4 persconferentie. (niet per se daarover trouwens)quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:23 schreef Caland het volgende:
Zijn die regionale regels nou al een keer bekend?
#ANNOUNCE
Hamsteren allenquote:Op vrijdag 25 september 2020 15:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kwart voor 4 persconferentie. (niet per se daarover trouwens)
quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:09 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
SjakieGod.
@:coco. present
Sjakiegod. Volgens onlogisch is hij 83 jaar.quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:09 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
SjakieGod.
@:coco. present
Geen doventolk meer, zelf vinden ze het zeker ook geen crisis meer.quote:
Even checken...nee kan ons geen ruk schelenquote:Op vrijdag 25 september 2020 16:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Geen doventolk meer, zelf vinden ze het zeker ook geen crisis meer.
Omdat hij burgemeester van het afvoerputje van Nederland is, moet de rest daar zeker voor boeten.quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:45 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Wat is dit voor kankermongool@:lenny_leonard
Hij is zelf naief geweest wat betreft die supporters gisteren. Hoe opeens het hele betaalde voetbal niet meer kan ontgaat mij.quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:45 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Hij is gewoon gek.quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij is zelf naief geweest wat betreft die supporters gisteren. Hoe opeens het hele betaalde voetbal niet meer kan ontgaat mij.
Opzich heeft ie wel een punt. Alsof het realistisch is wat Rutte wilquote:Op vrijdag 25 september 2020 17:45 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Die mongool wil al het voetbal stopzetten he, niet zonder publiek.quote:Op vrijdag 25 september 2020 18:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Opzich heeft ie wel een punt. Alsof het realistisch is wat Rutte wil
Met je bek houden. Sure.
Akwasi hoefde z'n bek ook niet te houwe!quote:Op vrijdag 25 september 2020 18:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Opzich heeft ie wel een punt. Alsof het realistisch is wat Rutte wil
Met je bek houden. Sure.
Waterreus.gifquote:Op vrijdag 25 september 2020 18:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Opzich heeft ie wel een punt.
Serieus?quote:Op vrijdag 25 september 2020 18:19 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Die mongool wil al het voetbal stopzetten he, niet zonder publiek.
Wat een mongool joh.
Gelukkig niet. Racisme aanpakken is belangrijker dan corona!quote:Op vrijdag 25 september 2020 18:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Akwasi hoefde z'n bek ook niet te houwe!
En als daar een koptrap voor nodig is dan moet het maar hequote:Op vrijdag 25 september 2020 18:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Racisme aanpakken is belangrijker dan corona!
Jazeker. Het doel heiligt de middelen.quote:Op vrijdag 25 september 2020 18:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
En als daar een koptrap voor nodig is dan moet het maar he
Paar van mijn beste vrienden zijn negers, dus uiteraard niet.quote:Op vrijdag 25 september 2020 18:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jazeker. Het doel heiligt de middelen.
Ben jij dan tegen negers?
Ja, Caland omschreef hem als beste.quote:Op vrijdag 25 september 2020 18:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Serieus?
Dan ben je wel echt een teringdebiel ja
quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Omdat hij burgemeester van het afvoerputje van Nederland is, moet de rest daar zeker voor boeten.
Wat een eensgezindheid over Tilburg in dit topic.quote:Op vrijdag 25 september 2020 18:31 schreef maxi-mus het volgende:
Dus omdat Tilburg het afvoerputje van Nederland is en meneer niet kan handhaven kunnen we straks niet meer voetballen?
@:onlogisch en ik willen die burgemeester WEG hebben.
Nounounou, is dat nou nodig? Zondag kerk?quote:
We laten onlogisch in zijn eigen wereld leven.quote:Op vrijdag 25 september 2020 16:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Sjakiegod. Volgens onlogisch is hij 83 jaar.
VVD WEG ERMEEquote:Op vrijdag 25 september 2020 18:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
De burgemeester van Tilburg is van de VVD. Goh.
@:maxi-mus
Even voor de duidelijkheid. Ik heb NIET op de VVD gestemd.quote:
Ik denk dat het wel mee zal vallen.quote:Op vrijdag 25 september 2020 18:44 schreef onlogisch het volgende:
Benieuwd hoe Derksen de Boer vanavond afbrandt
Die kerel van de LPF?quote:Op vrijdag 25 september 2020 18:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid. Ik heb NIET op de VVD gestemd.
SmoldersGOAT (dit zal geen verrassing voor je zijn).
De snor was nooit zo positief over de Boer.quote:Op vrijdag 25 september 2020 18:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel mee zal vallen.
Die heeft ongelofelijk veel politieke knowhow, allemaal omdat hij de chauffeur van Pim Fortuin is geweest.quote:
Hij kon ook heel goed ijshockeyen.quote:Op vrijdag 25 september 2020 18:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die heeft ongelofelijk veel politieke knowhow, allemaal omdat hij de chauffeur van Pim Fortuin is geweest.
Ok, ik ben om. Als hij de landelijke politiek ingaat, heeft hij mijn stem te pakken!quote:Op vrijdag 25 september 2020 18:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij kon ook heel goed ijshockeyen.
quote:Op vrijdag 25 september 2020 18:44 schreef onlogisch het volgende:
Benieuwd hoe Derksen de Boer vanavond afbrandt
Waarom schrijf jij tussenvoegsels van achternamen nooit met een hoofdletter? Wat is dit voor rare afwijking?quote:Op vrijdag 25 september 2020 18:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De snor was nooit zo positief over de Boer.
Ik reken op een flinke burn
quote:Op vrijdag 25 september 2020 19:15 schreef El-Stinho het volgende:
Waar zijn jullie boos, kwaad, ziedend, laaiend, verbijsterd over? Wat zien jullie als een klap in het gezicht van...?
quote:Op vrijdag 25 september 2020 19:15 schreef El-Stinho het volgende:
Waar zijn jullie boos, kwaad, ziedend, laaiend, verbijsterd over? Wat zien jullie als een klap in het gezicht van...?
Op dit moment ben ik nergens boos over, maar dat kan over 10 seconden al weer heel anders zijn!quote:Op vrijdag 25 september 2020 19:15 schreef El-Stinho het volgende:
quote:Derks floot tussen 1956 en 1978 honderden wedstrijden in het betaald voetbal. Een neef van Derks laat aan Omroep Brabant weten dat de Brabander na een kort ziekbed het leven heeft gelaten. „Hij heeft een mooi leven gehad.”
Nederland leerde Derks kennen als een flamboyante persoonlijkheid, met zijn korte en krappe scheidsrechterbroekjes. Als scheidsrechter dwong de Bredanaar respect af bij voetballers door ze vooral mondeling op hun nummer te zetten. Gele en rode kaarten had hij daar niet voor nodig. Derks floot nog steeds elk jaar één wedstrijd, het vriendschappelijke duel tussen Oud-NAC en hockeyclub Zwart-Wit op nieuwjaarsdag.
Derks was tijdens zijn actieve carrière een van de bekendste arbiters van Nederland en niets was te gek. Zo nam hij bijvoorbeeld in 1973 twee singeltjes op: ’De gele kaart’ en ’We gaan naar München’. Een jaar later zong hij met Willem van Hanegem het lied ’Ik ben ik, jij bent jij’.
In 2009 werd hij Officier in de Orde van Oranje-Nassau wegens zijn bijzondere verdiensten voor het voetbal en zijn grote maatschappelijke inzet.
Wegwezen.quote:Op vrijdag 25 september 2020 20:21 schreef maily het volgende:
Voormalig scheidsrechter Frans Derks (89) overleden
[..]
Hoi!quote:Op vrijdag 25 september 2020 20:17 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Op dit moment ben ik nergens boos over, maar dat kan over 10 seconden al weer heel anders zijn!
Nou als die tekst alles is..quote:Op vrijdag 25 september 2020 20:50 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)an-de-kant~abb337c3/
Erg mooi.
En die woordkunstenaar is woedend.
Ga je toch lekker naar de politie.quote:Op zaterdag 26 september 2020 00:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik verdenk jou hiervan.
anoniem: zwakzinnig kuteend (¤20)
Lol. Dan al? Wij hebben er net 3 wedstrijden opzittenquote:Op vrijdag 25 september 2020 22:13 schreef Lange_Lans het volgende:
Morgen winnen en dan zo goed als kampioen. @:onlogisch @:maxi-mus
Uh goeiequote:Op zaterdag 26 september 2020 08:32 schreef onlogisch het volgende:
[ Bericht 85% gewijzigd door Charrell op 26-09-2020 08:24:36 ]
Leuk als je je huis wil verkopen, die troep.quote:Op zaterdag 26 september 2020 08:24 schreef Charrell het volgende:
Goedemorgen, zo muurschilderingen maken![]()
Mensen verven sowieso al wel.quote:Op zaterdag 26 september 2020 09:49 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Leuk als je je huis wil verkopen, die troep.
@:zipportal
Kan je me even uitleggen wat ik hier als relatieve buitenstaander lees?quote:Op zaterdag 26 september 2020 10:19 schreef fetX het volgende:
Goedemorgen.
Onverwacht geen kater. Genot.
Wtfquote:Op zaterdag 26 september 2020 10:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kan je me even uitleggen wat ik hier als relatieve buitenstaander lees?
VBL / Het grote Feijenoordtopic #2435: Gewoon je bek houden.
Uit de handquote:Op zaterdag 26 september 2020 10:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mensen verven sowieso al wel.
11-2 tegen de mede-koploper.quote:Op zaterdag 26 september 2020 08:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lol. Dan al? Wij hebben er net 3 wedstrijden opzitten
Dat ze jou niet voor het bondscoachschap hebben gevraagd.quote:Op zaterdag 26 september 2020 12:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
11-2 tegen de mede-koploper.
Ik heb bedankt. (eigen bedrijf hè @onlogisch )quote:Op zaterdag 26 september 2020 12:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dat ze jou niet voor het bondscoachschap hebben gevraagd.
Of assistent van Sarina Wiegman, en haar dan kapseladviezen geven.quote:Op zaterdag 26 september 2020 12:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb bedankt. (eigen bedrijf hè @:onlogisch )
Amateur, wij 12-2 gewonnen. Jr. 8 keer gescoord.quote:Op zaterdag 26 september 2020 12:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
11-2 tegen de mede-koploper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |