abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195382900
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 11:15 schreef Steven_Stil het volgende:

[..]

Kom je bij een elektromotor terecht, die zijn veel simpeler.
En toch moet die nog op een simpel straten baantje rijden omdat ze niet genoeg topsnelheid hebben.
  Moderator vrijdag 2 oktober 2020 @ 11:19:04 #102
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_195382906
Volgend jaar maar een autootje met trappers voor Max.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_195382916
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 11:16 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nee, naast Russell. Maar toen bedacht ik me dat Hamilton nooit iets gaat doen om zichzelf te bewijzen, zo'n watje is het ook wel.
Button riep pas dat 'Lewis kennende' hij minder voldoening haalt uit deze dominantie en ook graag meer competitie heeft.

Iedereen wil het denk ik behalve Mercedes. Die verneuken F1 niet zozeer door al jaren te domineren maar door het tweede zitje bezet te houden voor echte challengers van Lewis.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 11:19:32 #104
131800 Tarado
capô de fusca
pi_195382918
kut jappen
pi_195382926
Dat het Volkswagen-concern dan maar instapt:

https://www.gptoday.net/n(...)n-porsche-naar-de-f1
pi_195382934
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 11:15 schreef Steven_Stil het volgende:

[..]

Kom je bij een elektromotor terecht, die zijn veel simpeler.
Nee, er zijn (onafhankelijke) fabrikanten zat die 'simpele' V8 motoren kunnen bouwen. Cosworth bijvoorbeeld. De huidige ruimtevaarttechniek waar ze mee rijden draait F1 de nek om.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 oktober 2020 @ 11:20:26 #107
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_195382935
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 11:19 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Button riep pas dat 'Lewis kennende' hij minder voldoening haalt uit deze dominantie en ook graag meer competitie heeft.

Iedereen wil het denk ik behalve Mercedes. Die verneuken F1 niet zozeer door al jaren te domineren maar door het tweede zitje bezet te houden voor echte challengers van Lewis.
Dan moet ie na dit jaar ergens anders rijden en niet voor 3 jaar bijtekenen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator vrijdag 2 oktober 2020 @ 11:21:45 #108
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_195382954
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 11:20 schreef Dutchguy het volgende:
Dat het Volkswagen-concern dan maar instapt:

https://www.gptoday.net/n(...)n-porsche-naar-de-f1
Oppassen dat ze niet weer gaan zitten sjoemelen.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_195382969
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 11:18 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

En toch moet die nog op een simpel straten baantje rijden omdat ze niet genoeg topsnelheid hebben.
Snelheid genoeg, de accu is het probleem.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 oktober 2020 @ 11:22:43 #110
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_195382971
Nu ga je toch hopen dat er achter gesloten deuren wat geheimen van Honda worden verkocht. 3 leveranciers is te weinig.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 11:22:52 #111
131800 Tarado
capô de fusca
pi_195382972
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 11:19 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Button riep pas dat 'Lewis kennende' hij minder voldoening haalt uit deze dominantie en ook graag meer competitie heeft.

Iedereen wil het denk ik behalve Mercedes. Die verneuken F1 niet zozeer door al jaren te domineren maar door het tweede zitje bezet te houden voor echte challengers van Lewis.
vind ik wel wat overdreven, het is aan Ferrari en Red Bull om die concurrentie te leveren, dat die daarin falen kan je Mercedes niet verwijten
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 11:22:59 #112
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_195382975
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 11:20 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Nee, er zijn (onafhankelijke) fabrikanten zat die 'simpele' V8 motoren kunnen bouwen. Cosworth bijvoorbeeld. De huidige ruimtevaarttechniek waar ze mee rijden draait F1 de nek om.
Maar wat heeft een automerk aan het bouwen van een simpele V8-motor? Ze weten daar toch allang alle ins en outs van? Het idee is om innovatie in de autoindustrie te etaleren, niet om een beetje rondjes te rijden met technologie uit de jaren '60.
pi_195382977
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 11:15 schreef Steven_Stil het volgende:

[..]

Kom je bij een elektromotor terecht, die zijn veel simpeler.
Nou de motoren zijn juist complex op de hybride delen.

V10 verbrandingmotor op synthetische brandstoffen is betere oplossing voor de liefhebber. Maar zoals ik zei sluit dat minder aan bij de fabrikanten hun wagenpark en die zitten daar niet zozeer om een raceteam te zijn. Ferrari zou dat nog wel bij kunnen passen als die voor hun auto's ook die kant op gaan.

Ferrari heeft als automerk wat dat betreft toch nog meeste F1 DNA
pi_195382993
quote:
12s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 11:22 schreef Steven_Stil het volgende:

[..]

Snelheid genoeg, de accu is het probleem.
Ja, zo kun je het ook omdraaien, feit is dat ze geen 300 plus kunnen rijden omdat de accu te snel leeg gaat. Dus linksom of rechtsom zijn ze niet snel genoeg.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2020 11:25:46 ]
pi_195383000
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 11:21 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Oppassen dat ze niet weer gaan zitten sjoemelen.
Net zoals Ferrari? :P
pi_195383020
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 11:20 schreef Dutchguy het volgende:
Dat het Volkswagen-concern dan maar instapt:

https://www.gptoday.net/n(...)n-porsche-naar-de-f1
Die Herbert Diess is wel een topper heb ik het idee. Onlangs met Musk ook ff elkaars auto's testen. Als hij F1 nastreeft kan dat wel positief zijn ja.

En een Toyota? Die domineren Le Mans.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 11:26:49 #117
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_195383032
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 11:19 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Button riep pas dat 'Lewis kennende'
Wij van WC-eend

quote:
hij minder voldoening haalt uit deze dominantie en ook graag meer competitie heeft.
zeggen vooral dingen die PR technisch slim zijn en niks met de waarheid te maken hebben.

quote:
Iedereen wil het denk ik behalve Mercedes. Die verneuken F1 niet zozeer door al jaren te domineren maar door het tweede zitje bezet te houden voor echte challengers van Lewis.
Hier kan ik me wel in vinden.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_195383046
Wordt wel heel vervelend, wellicht dat Ferrari open staat om samen Mercedes te bestrijden.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_195383048
quote:
5s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 11:22 schreef Tijn het volgende:

[..]

Maar wat heeft een automerk aan het bouwen van een simpele V8-motor? Ze weten daar toch allang alle ins en outs van? Het idee is om innovatie in de autoindustrie te etaleren, niet om een beetje rondjes te rijden met technologie uit de jaren '60.
Wat hadden Renault, Peugeot, Toyota en Honda aan het bouwen van V10 motoren? Het idee is helemaal niet om "innovatie in de autoindrustrie te etaleren" dan moet je in de Formule E zijn. F1 zou gewoon de snelste, meest spectaculaire raceklasse moeten zijn. Terug naar de basis.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 11:28:53 #120
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_195383062
Die pandemie helpt natuurlijk ook niet. Het was van de week nog in het nieuws dat de autoverkoop zo'n 25% is gedaald ten opzichte van vorig jaar. Niet bepaald een jaar waarin je zegt "kom, we investeren even honderden miljoenen in een spelletje".
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 11:30:18 #121
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_195383088
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 11:25 schreef VacaLoca het volgende:

[..]
En een Toyota? Die domineren Le Mans.
... omdat Audi niet meer mee doet.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_195383099
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 11:27 schreef raptorix het volgende:
Wordt wel heel vervelend, wellicht dat Ferrari open staat om samen Mercedes te bestrijden.
Ferrari gaat toch zeker niet met een Red Bull voor het kampioenschap.

Het is gewoon kut dit. Strategische keuze voor Honda voor lange termijn gemaakt. Intussen is due motor niet beter dan Renault en dan knijpen ze 'm er ook nog tussenuit.

Ik hoopte nog dat een Tsunoda bij Alpha nog extra stimulans voor Honda zou zijn om alles op alles te zetten.
pi_195383118
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 11:27 schreef raptorix het volgende:
Wordt wel heel vervelend, wellicht dat Ferrari open staat om samen Mercedes te bestrijden.
Ik denk dat je niet hoeft te rekenen op de Italianen.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_195383121
Volkswagen zet nu vol op de ID3 en ID4, die gaan echt niet in de F1 stappen.
pi_195383131
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 11:30 schreef daNpy het volgende:

[..]

... omdat Audi niet meer mee doet.
Nou dan is het duidelijk.

Red Bull Audi

Hoewel nog mooier als ze het gewoon met Volkswagen brand doen.

Red Bull Volkswagen IDF1
pi_195383159
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 11:32 schreef BroesWillems het volgende:
Volkswagen zet nu vol op de ID3 en ID4, die gaan echt niet in de F1 stappen.
En BMW heeft ook al aangegeven in 2021 niet mee te doen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_195383171
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 11:33 schreef raptorix het volgende:

[..]

En BMW heeft ook al aangegeven in 2021 niet mee te doen.
En in 2022?
pi_195383186
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 11:32 schreef BroesWillems het volgende:
Volkswagen zet nu vol op de ID3 en ID4, die gaan echt niet in de F1 stappen.
Wellicht onder de Porsche naam dan.
Konden ook dit beest maken:

pi_195383195
Het erge is, dat je weer helemaal van voor af aan kunt beginnen, zelfs al regel je voor volgend jaar iets anders, dat gaat weer tijden duren voordat je daar op ingespeelt bent, en zeer waarschijnlijk wordt het ook geen competitieve motor.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 11:37:02 #130
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_195383196
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 11:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Wat hadden Renault, Peugeot, Toyota en Honda aan het bouwen van V10 motoren? Het idee is helemaal niet om "innovatie in de autoindrustrie te etaleren" dan moet je in de Formule E zijn. F1 zou gewoon de snelste, meest spectaculaire raceklasse moeten zijn. Terug naar de basis.
De basis is juist de competitie tussen autofabrikanten. Dat is altijd de reden geweest dat er zoveel geld en moeite in F1 gestoken werd. De vraag is of dat nog relevant is in deze tijd, want verbrandingsmotoren hebben weinig toekomst meer.
pi_195383210
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 11:35 schreef Middelpunt het volgende:

[..]

En in 2022?
Het punt is dat tegenwoordig budgetten bij Marketeers liggen, 3 keer raden waar ze het liefst in investeren?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 11:41:45 #132
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_195383264
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 11:12 schreef Nattekat het volgende:
Enkel hele naďeve mensen denken dat elektrisch de toekomst is. Gelukkig kan je met naďviteit geen gigantisch bedrijf opbouwen.

Nee, die F1 vindt wel wat om relevant te blijven.
Relevant?

Alles wordt elektrisch qua nieuwe auto’s op de weg in 2025 al.

De relevantie van de F1 verdwijnt.
Zie dit nu.

Ik roep het al jaren, ook hier op fok.
En wordt altijd voor gek versleten.

Dat de F1 z’n relevantie verliest is niet erg maar daar zitten (zoals vandaag) consequenties aan.
Mercedes (als motor fabrikant) en Renault zijn ook onzeker.
Maar oplossingen zoals HART, Cosworth of Ilmor motoren kan prima. Maar geen glanzende namen meer dan.

Wil de F1 relevant blijven en fabrikanten aantrekken dan moeten ze elektrisch worden.


En ja ik hou ook van geluid en ik wil ook dat Porsche tegen Ford en tegen Ferrari knokt in de F1.
Maar dat zit er gewoon niet meer in.

Fabrikanten kunnen de miljoenen gewoon echt niet meer verantwoorden als er 0,niks relevantie meer is dan racende reclame zuilen.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_195383279
https://www.gptoday.net/n(...)rmule-1-is-marginaal

Vrees dat ze gelijk hebben. En als BMW er zo over denkt (en inmiddels dus Honda ook) heb ik er weinig vertrouwen in dat er wel andere partijen zijn die in deze recessie de komende jaren toch gaan instappen.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 11:43:38 #134
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_195383300
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 11:41 schreef nils7 het volgende:

[..]

Wil de F1 relevant blijven en fabrikanten aantrekken dan moeten ze elektrisch worden.
Dat kan niet, toch? Ik bedoel, de Formule E heeft het alleenrecht op een elektrische open wheel-klasse binnen de FIA.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 11:45:16 #135
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_195383326
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 11:43 schreef Tijn het volgende:

[..]

Dat kan niet, toch? Ik bedoel, de Formule E heeft het alleenrecht op een elektrische open wheel-klasse binnen de FIA.
Waterstof dan maar....
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_195383333
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 11:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Wat hadden Renault, Peugeot, Toyota en Honda aan het bouwen van V10 motoren? Het idee is helemaal niet om "innovatie in de autoindrustrie te etaleren" dan moet je in de Formule E zijn. F1 zou gewoon de snelste, meest spectaculaire raceklasse moeten zijn. Terug naar de basis.
Helaas niet. Dat is ook de reden dat de tweetakt in de MotoGP klassen verdwenen zijn. Het gaat wel degelijk om de verkoop van je product.
pi_195383342
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 11:37 schreef Tijn het volgende:

[..]

De basis is juist de competitie tussen autofabrikanten. Dat is altijd de reden geweest dat er zoveel geld en moeite in F1 gestoken werd. De vraag is of dat nog relevant is in deze tijd, want verbrandingsmotoren hebben weinig toekomst meer.
Ik denk dat dat per fabrikant verschilt. Je zal als F1 moeten polsen voor welk motorenreglement fabrikanten te porren zijn. Ik constateer dat er momenteel slechts drie fabrikanten geďnteresseerd zijn in de ruimtevaarttechnologie die er nu gebruikt wordt.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_195383364
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 11:41 schreef nils7 het volgende:

[..]

Relevant?

Alles wordt elektrisch qua nieuwe auto’s op de weg in 2025 al.

De relevantie van de F1 verdwijnt.
Zie dit nu.

Ik roep het al jaren, ook hier op fok.
En wordt altijd voor gek versleten.

Dat de F1 z’n relevantie verliest is niet erg maar daar zitten (zoals vandaag) consequenties aan.
Mercedes (als motor fabrikant) en Renault zijn ook onzeker.
Maar oplossingen zoals HART, Cosworth of Ilmor motoren kan prima. Maar geen glanzende namen meer dan.

Wil de F1 relevant blijven en fabrikanten aantrekken dan moeten ze elektrisch worden.

En ja ik hou ook van geluid en ik wil ook dat Porsche tegen Ford en tegen Ferrari knokt in de F1.
Maar dat zit er gewoon niet meer in.

Fabrikanten kunnen de miljoenen gewoon echt niet meer verantwoorden als er 0,niks relevantie meer is dan racende reclame zuilen.
Ik vind Renault niet onzeker. Die rebranden volgend jaar hun complete team naar Alpine en geven in interviews geen blijk van twijfel over hun deelname, zoals Honda wel continu deed.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lokale_Notabele op 02-10-2020 11:54:52 ]
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_195383428
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 11:01 schreef Tinos85 het volgende:

[..]

[..]

Een Ferrarimotor wil je niet en het is de vraag of Renault of Mercedes willen leveren.

Renault zal eerder gedwongen worden te moeten leveren dan Mercedes aangezien Renault straks geen klantenteams meer heeft.
Ferrari motor voor 2022 is nog enigzins een vraagteken natuurlijk.
Mercedes levert al aan vier teams dus dat zal het niet direct worden.
Renault zou in theorie kunnen, maar dan moeten er wel personen weg lijkt me.
Een nieuwe leverancier (bmw?porsche?) zal denk ik alleen mogelijk zijn met veel simpelere motoren. Maar in corona crisis tijd zal dat wel niet, en de motor is te complex om binnen 1,5 jaar iets competatiefs neer te zetten.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 11:54:20 #140
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_195383453
RIP RB... Max naar mercedes
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_195383467
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 11:41 schreef nils7 het volgende:

[..]

Relevant?

Alles wordt elektrisch qua nieuwe auto’s op de weg in 2025 al.

De relevantie van de F1 verdwijnt.
Zie dit nu.

Ik roep het al jaren, ook hier op fok.
En wordt altijd voor gek versleten.

Dat de F1 z’n relevantie verliest is niet erg maar daar zitten (zoals vandaag) consequenties aan.
Mercedes (als motor fabrikant) en Renault zijn ook onzeker.
Maar oplossingen zoals HART, Cosworth of Ilmor motoren kan prima. Maar geen glanzende namen meer dan.

Wil de F1 relevant blijven en fabrikanten aantrekken dan moeten ze elektrisch worden.

En ja ik hou ook van geluid en ik wil ook dat Porsche tegen Ford en tegen Ferrari knokt in de F1.
Maar dat zit er gewoon niet meer in.

Fabrikanten kunnen de miljoenen gewoon echt niet meer verantwoorden als er 0,niks relevantie meer is dan racende reclame zuilen.
De interesse in de F1 groeit nog steeds: https://www.formula1.com/(...)oexxSIeJyuTrk22.html
Electrisch is gewoon niet interessant genoeg momenteel en de F1 is al deels hybride. Hoe het zich ontwikkelt is koffiedik kijken maar ik zie F1 niet over gaan in iets volledig electrisch.
pi_195383469
Renault voorziet naast het eigen team ook McLaren.
Dan zou Red Bull het derde team worden.
Ik schakel net pas in, waarom zou Mercedes gaan motoren leveren als Red Bull netjes de factuur gaat betalen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 11:55:26 #143
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_195383472
Max naar Aston martin dmv de ontsnappingsclausule?
Masschnitzel doekt twee teams op en bespaart miljarden?
Ze krijgen een renault motor?
Max stopt in de F1 en gaat wat anders doen?
2021 een verloren jaar
pi_195383477
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 10:39 schreef 4-elements het volgende:
Ongelofelijk. Zoveel geďnvesteerd en nu een motor die races wint. En toch stoppen... -O-

En het is niet de eerste keer dat Honda zich weer terugtrekt uit de F1. De vierde keer denk ik?
Ja in 2009 werd een Honda chassis kampioen met een Mercedes blok achterin
.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 11:56:50 #145
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_195383496
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 11:55 schreef spectrumanalyser het volgende:
Renault voorziet naast het eigen team ook McLaren.
Dan zou Red Bull het derde team worden.
Dit gaat over 2022 en verder. McLaren stapt volgend jaar al over naar motoren van Mercedes.
pi_195383516
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 11:41 schreef nils7 het volgende:

[..]

Relevant?

Alles wordt elektrisch qua nieuwe auto’s op de weg in 2025 al.

De relevantie van de F1 verdwijnt.
Zie dit nu.

Ik roep het al jaren, ook hier op fok.
En wordt altijd voor gek versleten.

Dat de F1 z’n relevantie verliest is niet erg maar daar zitten (zoals vandaag) consequenties aan.
Mercedes (als motor fabrikant) en Renault zijn ook onzeker.
Maar oplossingen zoals HART, Cosworth of Ilmor motoren kan prima. Maar geen glanzende namen meer dan.

Wil de F1 relevant blijven en fabrikanten aantrekken dan moeten ze elektrisch worden.

En ja ik hou ook van geluid en ik wil ook dat Porsche tegen Ford en tegen Ferrari knokt in de F1.
Maar dat zit er gewoon niet meer in.

Fabrikanten kunnen de miljoenen gewoon echt niet meer verantwoorden als er 0,niks relevantie meer is dan racende reclame zuilen.
Inderdaad, elektrificatie van transport is niet te stoppen, daar bestaan in de wetenschappelijke energiewereld geen enkele twijfel over. Het tijdpad is wat lastiger vast te stellen, maar veel Europese regeringen hebben al duidelijke doelen gezet. De combinatie van minder afhankelijkheid van Rusland + Golfstaat en klimaatimpact is een niet te stoppen driver. Ook is het de verwachting dat elektrisch rijden dit decennium domweg goedkoper wordt dan met een verbrandingsmotor.

Duitsland heeft binnen de EU het proces nog wat vertraagd omdat belangrijke Duitse autobedrijven de productielijnen nog even moesten terugverdienen, maar tegenwoordig zijn zelfs bedrijven als Volkswagen om.

Het enige tegenargument is dat het een mooi geluid is. Succes met deze strijd, zou ik zeggen :D
pi_195383525
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 11:55 schreef spectrumanalyser het volgende:
Renault voorziet naast het eigen team ook McLaren.
Dan zou Red Bull het derde team worden.
Ik schakel net pas in, waarom zou Mercedes gaan motoren leveren als Red Bull netjes de factuur gaat betalen.
McLaren gaat volgend seizoen naar Mercedes. Die zitten dan al aan 4 teams
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 11:58:27 #148
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_195383533
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 11:15 schreef Mansjester het volgende:
Als je alle plaatjes vrij zouden zijn, voor welk team zou je dan het liefste rijden volgend seizoen en 2022?

Ik denk dat de verhoudingen op dit moment ongeveer zo liggen

Mercedes


McClaren

Renault
Red Bull
RBR is het tweede team achter Mercedes, ongeacht motor. Dus na Mercedes en voor beide andere.

Het is even afwachten wat McLaren doet met de Mercedes motor, maar ten alle tijden boven Renault aangezien RBR zelfs met een Renault motor beter presteerde dan Renault zelf.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_195383537
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 11:55 schreef spectrumanalyser het volgende:
Renault voorziet naast het eigen team ook McLaren.
Dan zou Red Bull het derde team worden.
Ik schakel net pas in, waarom zou Mercedes gaan motoren leveren als Red Bull netjes de factuur gaat betalen.
McLaren gaat volgend jaar naar Mercedes. Wat wel zou kunnen, en waar geloof ik ook over gesproken wordt, is dat Williams in 2022 met Renault motoren gaat rijden. Dan zouden er evt Mercedes motoren vrij kunnen komen voor RBR.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_195383566
Is het zo werkelijk zo duidelijk dat Mercedes wel aan 4 teams kan leveren en niet aan 5 teams?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:02:36 #152
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_195383611
quote:
kan niet. Ze hebben het concorde agreement al ondertekend.
Er zomaar even uitstappen mag dus niet.
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_195383621
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 11:55 schreef spectrumanalyser het volgende:
Renault voorziet naast het eigen team ook McLaren.
Dan zou Red Bull het derde team worden.
Ik schakel net pas in, waarom zou Mercedes gaan motoren leveren als Red Bull netjes de factuur gaat betalen.
Uh Mclaren rijdt volgend jaar met Mercedes motor.

Wat dat betreft lijken RB en Renault na hun vechtscheiding weer op elkaar aangewezen.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:03:46 #154
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_195383634
Het zal Renault wel worden. Daar moet dan wel gepraat worden maar de conflicten die daar aan het eind speelden klonken niet onoverkomelijk. En voor Renault is het toch ook niet zo'n geweldige situatie om geen klantenteams meer te hebben: ze missen vanaf volgend jaar een hoop waardevolle data.

Porsche zou ook kunnen, maar is wel veel lastiger. Een paar jaar geleden hebben ze de haalbaarheid van een F1-project wel onderzocht en laatst waren er nog uitspraken van een topman die er ook positief over was. Ik geloof niet dat dat gaat gebeuren maar het zou wel machtig zijn.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:04:01 #155
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_195383643
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 11:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Het tijdpad is wat lastiger vast te stellen, maar veel Europese regeringen hebben al duidelijke doelen gezet.
De meeste landen willen vanaf 2030 geen nieuwe auto's meer op de weg met een verbrandingsmotor. O.a. Duitsland, Noorwegen, België, Nederland, IJsland, Zweden, Slovenië, Ierland, Denemarken en het Verenigd Koninkrijk hebben hier al wetgeving voor.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:05:42 #156
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_195383684
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 12:02 schreef Lionheaad het volgende:

[..]

kan niet. Ze hebben het concorde agreement al ondertekend.
Er zomaar even uitstappen mag dus niet.
Klopt. Ik vermoed trouwens dat er in het concorde agreement wel iets is beschreven over de beschikbaarheid van motorfabrikanten en de situatie waarbij die afvallen. Daar zijn wel eens wat uitspraken over gedaan door dezen en genen.
pi_195383725
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 12:04 schreef Tijn het volgende:

[..]

De meeste landen willen vanaf 2030 geen nieuwe auto's meer op de weg met een verbrandingsmotor. O.a. Duitsland, Noorwegen, België, Nederland, IJsland, Zweden, Slovenië, Ierland, Denemarken en het Verenigd Koninkrijk hebben hier al wetgeving voor.
Inderdaad, dat bedoelde ik met "duidelijke doelen" :). Bedankt voor de aanvulling.

In wetenschappelijke modellen loopt de snelheid van elektrificatie van transport wereldwijd echter wat uiteen.
pi_195383739
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 12:03 schreef beantherio het volgende:
Het zal Renault wel worden. Daar moet dan wel gepraat worden maar de conflicten die daar aan het eind speelden klonken niet onoverkomelijk.
Vind je? Persoonlijk heb ik nog nooit twee van zulke grote bedrijven zo openlijk over straat zien rollen en met modder zien gooien.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:08:52 #159
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_195383754
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 11:41 schreef nils7 het volgende:

[..]

Relevant?

Alles wordt elektrisch qua nieuwe auto’s op de weg in 2025 al.

De relevantie van de F1 verdwijnt.
Zie dit nu.

Ik roep het al jaren, ook hier op fok.
En wordt altijd voor gek versleten.

Dat de F1 z’n relevantie verliest is niet erg maar daar zitten (zoals vandaag) consequenties aan.
Mercedes (als motor fabrikant) en Renault zijn ook onzeker.
Maar oplossingen zoals HART, Cosworth of Ilmor motoren kan prima. Maar geen glanzende namen meer dan.

Wil de F1 relevant blijven en fabrikanten aantrekken dan moeten ze elektrisch worden.


En ja ik hou ook van geluid en ik wil ook dat Porsche tegen Ford en tegen Ferrari knokt in de F1.
Maar dat zit er gewoon niet meer in.

Fabrikanten kunnen de miljoenen gewoon echt niet meer verantwoorden als er 0,niks relevantie meer is dan racende reclame zuilen.
Je vergeet alleen dat de Formule E een monopolie heeft op een elektrisch formule kampioenschap. Dus dat gaat niet, zonder een fusie.
Sowieso is de Formule E nog lang niet oo het niveau van de F1, ook niet met de Gen3 auto die in 2022 kont. Daar is nog een lange weg re gaan.

En er zijn andere opties zoals waterstof en synthetische brandstoffen, en met dat laatste is de F1 bezig. Die willen over 10 jaar 100% synthetisch zijn.

En volgens Ole Källenius (in de Autoweek) zal Mercedes in ieder geval tot 2030 investeren in hybride (o.a. diesel)motoren.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:11:10 #160
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_195383800
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 12:08 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Vind je? Persoonlijk heb ik nog nooit twee van zulke grote bedrijven zo openlijk over straat zien rollen en met modder zien gooien.
Dat was inderdaad niet mooi, maar toch hebben ze heel lang succesvol met elkaar samengewerkt waarbij er zelfs in het laatste jaar nog overwinningen werden gepakt. Er zat misschien wat "emotie" in de relatie maar ik zie geen praktische problemen.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:12:03 #161
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_195383824
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 12:05 schreef beantherio het volgende:

[..]

Klopt. Ik vermoed trouwens dat er in het concorde agreement wel iets is beschreven over de beschikbaarheid van motorfabrikanten en de situatie waarbij die afvallen. Daar zijn wel eens wat uitspraken over gedaan door dezen en genen.
De motor fabrikanten hebben nog niets ondertekend.
daarom kan Honda er nu ook gewoon uitstappen, door het contrsct niet te verlengen.

Maar als er niemand wil leveren, ben je ineens twee teams kwijt.
Scheelt wel dat Mazepin er dan makkelijk 1 kan kopen
wordt aan gewerkt....ben net terug
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:12:57 #162
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_195383845
Misschien dat de naamsverandering van Renault naar Alpine het leed wat kan verzachten. Zeker als dat betekent dat Abiteboul opstapt als teambaas.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:13:17 #163
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_195383851
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 12:02 schreef Lionheaad het volgende:

[..]

kan niet. Ze hebben het concorde agreement al ondertekend.
Er zomaar even uitstappen mag dus niet.
Er is een exit clause dat een team aan het eind van een seizoen uit de F1 kan stappen mits ze dat voor 31 maart aangeven.

quote:
The incoming agreement contains annual break clauses, which must be invoked before March 31st, which permit teams to exit F1 at the end of that particular season
https://www.racefans.net/(...)-concorde-agreement/
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:13:54 #164
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_195383865
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 12:11 schreef beantherio het volgende:

[..]

Dat was inderdaad niet mooi, maar toch hebben ze heel lang succesvol met elkaar samengewerkt waarbij er zelfs in het laatste jaar nog overwinningen werden gepakt. Er zat misschien wat "emotie" in de relatie maar ik zie geen praktische problemen.
De druppel op het einde was ook wel de situatie met Ricciardo.

quote:
3s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 12:12 schreef Tijn het volgende:
Misschien dat de naamsverandering van Renault naar Alpine het leed wat kan verzachten. Zeker als dat betekent dat Abiteboul opstapt als teambaas.
Abiteboul gaat juist de Alpine tak leiden.
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_195383874
quote:
3s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 12:12 schreef Tijn het volgende:
Misschien dat de naamsverandering van Renault naar Alpine het leed wat kan verzachten. Zeker als dat betekent dat Abiteboul opstapt als teambaas.
Abiteboul wordt juist de grote man van de Alpine divisie.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_195383876
Wat heeft Red Bull met de overstap naar Honda nu precies bereikt?
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:15:16 #167
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_195383891
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 12:14 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Abiteboul wordt juist de grote man van de Alpine divisie.
Ja, maar betekent dat ook dat-ie het F1-team blijft leiden? Hij wordt CEO van heel Alpine toch, niet alleen het raceteam?
pi_195383893
Hopelijk Max dan naar Mercedes naast Lewis, is het enige kans op een aantrekkelijk kampioenschap de komende jaren.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:15:26 #169
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_195383897
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 12:13 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Er is een exit clause dat een team aan het eind van een seizoen uit de F1 kan stappen mits ze dat voor 31 maart aangeven.
[..]

https://www.racefans.net/(...)-concorde-agreement/
beteknd nog steeds dat ze 2022 moeten meedoen.
wordt aan gewerkt....ben net terug
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:15:32 #170
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_195383899
quote:
Die vent met gewoon weg, wat een faal
pi_195383908
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 12:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wat heeft Red Bull met de overstap naar Honda nu precies bereikt?
Niks, dat is de grap.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:16:16 #172
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_195383909
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 12:02 schreef Lionheaad het volgende:

[..]

kan niet. Ze hebben het concorde agreement al ondertekend.
Er zomaar even uitstappen mag dus niet.
Jaarlijks opzegbaar dus.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:16:25 #173
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_195383912
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 12:12 schreef Lionheaad het volgende:

[..]

De motor fabrikanten hebben nog niets ondertekend.
daarom kan Honda er nu ook gewoon uitstappen, door het contrsct niet te verlengen.

Maar als er niemand wil leveren, ben je ineens twee teams kwijt.
Scheelt wel dat Mazepin er dan makkelijk 1 kan kopen
Ik las net dit op gpudate:
quote:
Mocht Red Bull geen deal kunnen sluiten met een andere leverancier, dan zal de FIA volgens de sportieve reglementen beide teams onderbrengen bij de motorleverancier met de minste klantenteams op dat moment. En dat is momenteel uitgerekend Renault.
De Red Bull-teams en Renault lijken enigszins tot elkaar veroordeeld te zijn.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:17:13 #174
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_195383932
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 12:16 schreef beantherio het volgende:

[..]

De Red Bull-teams en Renault lijken enigszins tot elkaar veroordeeld te zijn.
Zal de relatie veel goed doen, als de samenwerking niet op vrijwillige basis is :')
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:17:23 #175
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_195383936
Het belangrijkst is, dat de F1 de enige onafhankelijke motorleverancier kwijtraakt. En dat is gewoon niet goed voor de sport.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_195383947
Het gezeik met Renault is dat je dan wel je motortjes betaald, maar altijd achteraan in de rij staat, kortom volkomen kansloos.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:18:20 #177
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_195383955
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 12:16 schreef beantherio het volgende:

[..]

Ik las net dit op gpudate:
[..]

De Red Bull-teams en Renault lijken enigszins tot elkaar veroordeeld te zijn.
Dat is nog op basis van het huidige agreement.
Je kunt iemand die nog niets heeft ondertekend, ook niet tot iets dwingen
wordt aan gewerkt....ben net terug
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:18:44 #178
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_195383961
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 12:17 schreef Tijn het volgende:

[..]

Zal de relatie veel goed doen, als de samenwerking niet op vrijwillige basis is :')
Ik voorspel dat ze daar wel uit gaan komen en dat FIA niet deze noodgreep hoeft te nemen.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:19:09 #179
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_195383967
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 11:37 schreef Tijn het volgende:

[..]

De basis is juist de competitie tussen autofabrikanten. Dat is altijd de reden geweest dat er zoveel geld en moeite in F1 gestoken werd. De vraag is of dat nog relevant is in deze tijd, want verbrandingsmotoren hebben weinig toekomst meer.
De laatste 20 jaar, ja. Daarvoor waren het vooral de liefhebbers die de F1 maakten tot wat het was afgezien van een Ferrari of Renault.

In de gouden jaren '80 waren het teams als Williams, McLaren, Lotus, Brabham en dergelijke die de F1 populair maakten.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_195383970
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 12:17 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Het belangrijkst is, dat de F1 de enige onafhankelijke motorleverancier kwijtraakt. En dat is gewoon niet goed voor de sport.
Als de F1 slim is, dan hadden ze van Honda gewoon een generieke leverancier moeten maken, dan hadden ze ook nieuwe teams kunnen in laten schrijven waarbij er een stuk wordt terugverdient.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:19:12 #181
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_195383971
:P Gewoon ff met Christian Von Koenigsegg om de tafel gaan zitten en met hem een hybride motor ontwikkelen! :7
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:19:14 #182
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_195383972
Verwacht niet dat er Duitse bedrijven zullen instappen.
Staan allemaal hun handje op te houden bij Merkel voor staatssteun..
Dan is een F1 avontuur, kost alleen maar geld, niet zo'n handige move.

En waar vindt je nu nog goede M10 blokken? :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_195383976
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 12:17 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Het belangrijkst is, dat de F1 de enige onafhankelijke motorleverancier kwijtraakt. En dat is gewoon niet goed voor de sport.
Precies dit dus.

Jammer hoor.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_195383983
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 12:17 schreef Tijn het volgende:

[..]

Zal de relatie veel goed doen, als de samenwerking niet op vrijwillige basis is :')
Ze hebben nog een jaar om tot elkaar te komen ^O^
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:19:39 #185
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_195383986
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 12:15 schreef Lionheaad het volgende:

[..]

beteknd nog steeds dat ze 2022 moeten meedoen.
Als ze voor 31 maart 2021 opzeggen kunnen ze er na het 2021 seizoen gewoon mee nokken toch?
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:20:02 #186
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_195383993
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 12:18 schreef beantherio het volgende:

[..]

Ik voorspel dat ze daar wel uit gaan komen en dat FIA niet deze noodgreep hoeft te nemen.
Max moet op zijn knieën smekend excuus aanbieden
pi_195384002
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 12:20 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Max moet op zijn knieën smekend excuus aanbieden
Die beslissing van Honda komt echt niet omdat Max een keer wat geroepen heeft.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_195384008
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 12:20 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Max moet op zijn knieën smekend excuus aanbieden
Ik voorspel dat Max naar Amerika gaat, wie wil er een tientje op wedden :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:21:17 #189
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_195384012
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 12:15 schreef Lionheaad het volgende:

[..]

beteknd nog steeds dat ze 2022 moeten meedoen.
Het Agreement begint in 2021, dus als ze voor 31 maart 2021 aangeven te stoppen, kunnen ze na dat seizoen uitstappen.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:21:25 #190
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_195384017
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 12:20 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik voorspel dat Max naar Amerika gaat, wie wil er een tientje op wedden :)
Naar HAAS? :+
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:21:31 #191
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_195384023
quote:
3s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 12:20 schreef vosss het volgende:

[..]

Die beslissing van Honda komt echt niet omdat Max een keer wat geroepen heeft.
Ik neem dat-ie bedoelt dat Max z'n excuses aan Renault moet aanbieden :+
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:21:38 #192
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_195384025
quote:
3s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 12:20 schreef vosss het volgende:

[..]

Die beslissing van Honda komt echt niet omdat Max een keer wat geroepen heeft.
bedoel naar Renault toe
pi_195384034
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 12:21 schreef shiz het volgende:

[..]

Naar HAAS? :+
Geen idee ;)
Maar al je een beetje het verhaal hebt gevolgd hoe men het merk Max heeft opgezet acht ik het niet uitgesloten.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:22:49 #194
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_195384042
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 12:18 schreef Lionheaad het volgende:

[..]

Dat is nog op basis van het huidige agreement.
Je kunt iemand die nog niets heeft ondertekend, ook niet tot iets dwingen
De teams hebben al getekend, dus die motorleveranciers zijn ook zeker. Of denk je dat Alpine met een Mercedes of Ferrari motor gaat rijden?
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_195384054
Abiteboul had toch gelijk. Red Bull is en blijft een klantenteam.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:23:16 #196
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_195384055
twitter
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:23:33 #197
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_195384064
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 12:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wat heeft Red Bull met de overstap naar Honda nu precies bereikt?
Dat is onduidelijk. Maar met Renault ging het ook niks worden. Op papier heeft de Renault genoeg vermogen, maar sinds 2014 rijdt niemand met een Renault motor structureel vooraan.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_195384089
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 12:21 schreef Tijn het volgende:

[..]

Ik neem dat-ie bedoelt dat Max z'n excuses aan Renault moet aanbieden :+
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 12:21 schreef THEFXR het volgende:

[..]

bedoel naar Renault toe
Goedemorgen vosss :')
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_195384136
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 12:23 schreef ondeugend het volgende:
[ twitter ]
Leuk bedacht van Ollie maar dat is toch totaal onvergelijkbaar? Die Renault motoren werden gewoon gebouwd en doorontwikkeld omdat meer teams ermee reden. RBR plakte er alleen een Tag Heuer badge op. Ik neem aan dat Honda de stekker uit dat hele motorenprogramma trekt.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  Moderator vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:30:25 #200
446930 crew  ESF1Gamer
pi_195384203
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 12:27 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Leuk bedacht van Ollie maar dat is toch totaal onvergelijkbaar? Die Renault motoren werden gewoon gebouwd en doorontwikkeld omdat meer teams ermee reden. RBR plakte er alleen een Tag Heuer badge op. Ik neem aan dat Honda de stekker uit dat hele motorenprogramma trekt.
Je kan het personeel van Honda overnemen en verder ontwikkelen
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')