Hoi! Wie ben jij? Hoeveel kinderen? Wat voor werk? Lust je bloedworst?quote:Op vrijdag 25 september 2020 08:03 schreef phoenyx het volgende:
Ik moet de kinderen zo naar school/opvang brengen en dan gewoon thuiswerken.
Iemand die vooral in KLB en ONZ zit. 2 jonge kinderen. ICT'er natuurlijk. Weet ik niet, nog nooit gehad denk ik.quote:Op vrijdag 25 september 2020 08:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoi! Wie ben jij? Hoeveel kinderen? Wat voor werk? Lust je bloedworst?
Leuk! Ik heb dat tot vorig jaar ook 2 keer per week gedaan. Ik vond het best wel pittig soms hoor hahaquote:Op vrijdag 25 september 2020 08:27 schreef borisz het volgende:
Mogge
Dagje arbeid en dan.... Nog geen idee wat ik dit weekend ga doen. Ik heb me ingeschreven om zaterdagochtend een les RPM mee te pakken. Of te wel een uurtje spinning. Heb dat nog nooit gedaan in de sportschool, dus dat moet ook nog eens gebeuren.
Oh, daar kom ik echt nooit, KLB en ONZ. Dat zit voor mijn gevoel vol mensen waar ik niets mee heb, Maar ik kom er dus ook nooit, dus wie ben ik om daar iets van te vindenquote:Op vrijdag 25 september 2020 08:33 schreef phoenyx het volgende:
Iemand die vooral in KLB en ONZ zit. 2 jonge kinderen. ICT'er natuurlijk. Weet ik niet, nog nooit gehad denk ik.
Hoe dan?quote:Op vrijdag 25 september 2020 08:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
borisz, bij spinning denk ik alleen maar aan mijn achterwerk. Niet fijnHeb het een paar keer gedaan, zelfs incl speciaal wielrenbroekje, maar nee. Dus nu maar even weer hardlopen, veel leuker dan spinning
Mijn achterwerk is denk ik niet compatibel met kleine zadeltjesquote:Op vrijdag 25 september 2020 09:05 schreef fietsie het volgende:
Hoe dan?
Je zit toch steendood te gaan en te slurpen naar lucht enzo? Nou moet ik wel zeggen dat mijn spinningbike gewoon voor de tv staat...
Jij had toch ook van die corticosteroiden? Fleu nogwattus? Die zijn gewoon veilig bij doorgebruik.quote:Op vrijdag 25 september 2020 09:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb neusspray gekregen van huisarts, maandje terug. Zegt ze nog: kan zijn dat je nog een 2e keer moet ophalen bij de apotheek voor het over is. Prima. Flesje vrijwel leeg, dus ik bestel nieuwe bij apotheek, want probleem nog niet over. Wordt afgewezen door de huisartsBel ik, is mijn huisarts al een week ziek en is dit dus door god weet wie afgewezen
Ik ga het meemakenquote:Op vrijdag 25 september 2020 08:50 schreef Isabeau het volgende:
borisz, bij spinning denk ik alleen maar aan mijn achterwerk. Niet fijnHeb het een paar keer gedaan, zelfs incl speciaal wielrenbroekje, maar nee. Dus nu maar even weer hardlopen, veel leuker dan spinning
Fluticason neusspray jaquote:Op vrijdag 25 september 2020 09:08 schreef fietsie het volgende:
Jij had toch ook van die corticosteroiden? Fleu nogwattus? Die zijn gewoon veilig bij doorgebruik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hopelijk gaat er niemand binnenkort doodquote:Op vrijdag 25 september 2020 09:24 schreef AnneX het volgende:
Ach FFT, sterkte met je vader.
Sjonge...wat is dit toch in cul topic: verhuist de een, gaan er meer.
Is er een familielid ziek, zijn er meer.
Vreemde verzameling.
quote:Op vrijdag 25 september 2020 09:22 schreef AnneX het volgende:
Heeft de huisarts geen vervanger dan?
Helaasch...Gluren bij de Buren met 40 acts en alles georganiseerd rekening houdend met corona, alsnog afgelast! Potverdrie, de kleurrijke affiches op straat hangen al, de flyer bij het plaatselijk sufferdje was een uitnodiging. Alles op de rails.
En in de mail de med dat alsnog... gezien toename![]()
@:borisz wat ben jij toch sportief bezig het afgelopen jaar.
In de sportschool waar ik niet meer komis alles alles alles als toestellen, oppervlakten,
vertikaal en horizontaal de hele mikmak behandeld door mannen in witte pakken om virusvrij te zijn en te blijven.
Mijn sportschool is redelijk als normaal. Behalve dan kleinere groepen. Bij de cardio een stil apparaat ertussen en beneden in de 'krachtkelder' is alles opnieuw ingedeeld. En idd de groepslessen zijn bijna de helft kleiner. Je loopt nu wel met je persoonlijke schoonmaakbus. Ik heb er niet zo'n last van. Ik vind het wel fijn dat het nu niet zo druk is in de sportschoolquote:Op vrijdag 25 september 2020 09:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben blij dat ik de sportschool heb opgezegd in februari. Ik zou daar best een beetje panisch worden als er te veel mensen zijn de hele tijd. En de sportzaal die ik vaak gebruikte (waar lessenw orden gegeven) staat inmiddels vol met toestellen om ruimte te maken waar die toestellen stonden, dus die zaal kon ik ook niet meer gebruiken. Ondertussen zit ik hier nog steeds in hardloopkleren en ben nog niet weg
Boo.quote:Op vrijdag 25 september 2020 09:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hopelijk gaat er niemand binnenkort dood
Netjes hoor! Heb je ook je eten aangepast, of is het vooral meer bewegen?quote:Op vrijdag 25 september 2020 09:36 schreef borisz het volgende:
En ook de weegschaal blijft de goede kant op gaan. 80,5.... Nog net niet de grens over. Maar tov vorige maand wel een kilootje minder. Ik ga voor 78 eind van het jaar. Zou dan op -15 in totaal uitkomen. Afijn ook dat gaat langzaam de goede kant op.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de eerste foto zie je een betonnen schutting. Ik heb net met de hovenier geregeld dat hij dat gaat verwijderen. verrassing voor J
Spoilers!
Minder druk is altijd fijn jaquote:Op vrijdag 25 september 2020 09:36 schreef borisz het volgende:
Mijn sportschool is redelijk als normaal. Behalve dan kleinere groepen. Bij de cardio een stil apparaat ertussen en beneden in de 'krachtkelder' is alles opnieuw ingedeeld. En idd de groepslessen zijn bijna de helft kleiner. Je loopt nu wel met je persoonlijke schoonmaakbus. Ik heb er niet zo'n last van. Ik vind het wel fijn dat het nu niet zo druk is in de sportschool. Op een maandagavond heb je nu ook alle ruimte, nou dat was echt niet.
En ook de weegschaal blijft de goede kant op gaan. 80,5.... Nog net niet de grens over. Maar tov vorige maand wel een kilootje minder. Ik ga voor 78 eind van het jaar. Zou dan op -15 in totaal uitkomen. Afijn ook dat gaat langzaam de goede kant op.
![]()
En nu weg Isa! Voor het gaat regenen. Anders is hij/zij/het niet fier op u.
Sterkte FFT en Pa FFT
quote:Op vrijdag 25 september 2020 10:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Brr, ik heb het koud. Een paar uur eerder mijn bed uit helpt daar niet bij.
@:Tele6 The Circus loopt nu 5 seizoenen (en is nog bezig) en begint bij de voorverkiezingen van de Presidentiële verkiezingen van 2016. We hebben nog heel wat drama te gaan over alle corruptie en andere schandalen.
@:Blues De uitvaart was prima. Iedereen mocht even 5 minuten bij de kist in kleine groepjes en daarna gingen ze gezellig lunchen. 2 Dagen voor de uitvaart werd er ineens een testament gevonden. Op het laatste moment is de crematie een begrafenis geworden. De ooms zijn erg blij dat ze dat testament niet na de uitvaart hebben gevonden.
@:AnneX Dank je. Ze zijn heel volgende week ook nog bezig. Ik maak zeker foto's. Hier alvast een voorproefje, de laatste is van 5 minuten geleden. Ze zijn eerst bezig met het verwijderen van boomstronken.Foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de eerste foto zie je een betonnen schutting. Ik heb net met de hovenier geregeld dat hij dat gaat verwijderen. verrassing voor JIk weet een heel klein beetje wat een beschoeing is, iets met aan de waterkant, maar dat is het wel. Dus foto's zijn fijn. En tof dat de betonnen schutting door de hovenier wordt weg gehaald, zal J absoluut blij mee zijn.
Ook fijn dat het testament van zijn oom vóór de crematie werd gevondenJeetje. Anders voelt het toch een klein beetje lullig, al zal oom niets mee hebben gekregen van de afloop.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
En toch schijn je het coronavirus amper tot niet op te lopen van dingen aanraken, maar vooral door de virusdeeltjes via neus binnen te krijgen door het in te ademen. Dus tsja. Ik ben gewoon liever niet met diverse anderen in één ruimte.quote:Op vrijdag 25 september 2020 10:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Duimen voor je vader @:FFT en hopelijk krijgen ze de medicatie bij moeder@PdeHoog ook ingeregeld dat ze naar huis kan.
De sportzaal bij ons is vrij leeg qua sporters. Iedereen blijft ver van elkaar, we krijgen allemaal een schoonmaakdoekje en er staan overal schoonmaakmiddelen. En sommige apparaten zijn afgesloten.
welkom @:Phoenyx
Ze gaan een houten muurtje naast de sloot plaatsen waardoor de tuin niet verzakt. Dat is de meest simpele uitleg. We zien daar helemaal niets van en het wordt een nog grotere bende maar we moeten we wel 7,5 duizend euro voor betalenquote:Op vrijdag 25 september 2020 10:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Foto'sIk weet een heel klein beetje wat een beschoeing is, iets met aan de waterkant, maar dat is het wel. Dus foto's zijn fijn. En tof dat de betonnen schutting door de hovenier wordt weg gehaald, zal J absoluut blij mee zijn.
Ook fijn dat het testament van zijn oom vóór de crematie werd gevondenJeetje. Anders voelt het toch een klein beetje lullig, al zal oom niets mee hebben gekregen van de afloop.
Ik hoop wel dat het van aanraken is want anders ben ik de lul (sowieso binnenkort wel ben ik bang). We zitten met zn allen op kantoor dus als iemand besmet is is het raak.quote:Op vrijdag 25 september 2020 10:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En toch schijn je het coronavirus amper tot niet op te lopen van dingen aanraken, maar vooral door de virusdeeltjes via neus binnen te krijgen door het in te ademen. Dus tsja. Ik ben gewoon liever niet met diverse anderen in één ruimte.
Dat is wel fijn dat er zo goed mee om wordt gegaan. Ik ben alleen 'bang' voor airco's. Vanwege die besmettingen in slachterijen.quote:Op vrijdag 25 september 2020 10:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Duimen voor je vader @:FFT en hopelijk krijgen ze de medicatie bij moeder@PdeHoog ook ingeregeld dat ze naar huis kan.
De sportzaal bij ons is vrij leeg qua sporters. Iedereen blijft ver van elkaar, we krijgen allemaal een schoonmaakdoekje en er staan overal schoonmaakmiddelen. En sommige apparaten zijn afgesloten.
welkom @:Phoenyx
Ik heb een heel fijne icepack gekocht en dat zit geweldig rond de schouderquote:Op vrijdag 25 september 2020 10:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ze gaan een houten muurtje naast de sloot plaatsen waardoor de tuin niet verzakt. Dat is de meest simpele uitleg. We zien daar helemaal niets van en het wordt een nog grotere bende maar we moeten we wel 7,5 duizend euro voor betalen![]()
Zeker fijn van het testament. De ooms waren echt blij dat ze het hebben gevonden.
Hoe is het met je schouder?
Ja, dat klopt, dan ben je ook de lul. Daarom ook advies voor thuiswerken, maar daar is je werkgever te wantrouwend voor.quote:Op vrijdag 25 september 2020 10:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik hoop wel dat het van aanraken is want anders ben ik de lul (sowieso binnenkort wel ben ik bang). We zitten met zn allen op kantoor dus als iemand besmet is is het raak.
Dat klinkt niet goed Isa. Had de huisarts nog iets nuttigs te vertellen?quote:Op vrijdag 25 september 2020 10:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb een heel fijne icepack gekocht en dat zit geweldig rond de schouderDoe dat nu twee keer per dag.
Verder gisteren als een kind op mijn knieën op de grond zitten huilen met lange uithalen omdat ik iets met rechts wilde weggooien. Dat ging niet. Dus eh, in zoverre nog niet zo super
Dat klinkt nog echt niet goedquote:Op vrijdag 25 september 2020 10:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb een heel fijne icepack gekocht en dat zit geweldig rond de schouderDoe dat nu twee keer per dag.
Verder gisteren als een kind op mijn knieën op de grond zitten huilen met lange uithalen omdat ik iets met rechts wilde weggooien. Dat ging niet. Dus eh, in zoverre nog niet zo super
He-le-maal niksquote:Op vrijdag 25 september 2020 10:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat klinkt niet goed Isa. Had de huisarts nog iets nuttigs te vertellen?
Ok ok, je had toch gelijk dat de huisarts niets voor je kon doen. Dan maar oefeningen doen enzo. Heeft de fysio gezegd wanneer het ongeveer over moet zijn (in theorie)?quote:Op vrijdag 25 september 2020 10:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
He-le-maal niksWas invallende huisarts en ze heeft gekeken, ze heeft gevraagd of ik mijn arm naar voren en opzij wilde heffen. Ze heeft gevoeld. En toen zei ze: oh, bijna frozen shoulder, ga maar naar de fysiotherapeut
Fysiotherapeut: nah, niet bijna een frozen shoulder, subacromiaal letsel, ontsteking pezen infra- en supraspinatus. IJspackingen, rust en kleine oefeningen waarbij ophouden voor de pijngrens. Gaat over.
Nee, dat ben ik vergeten te vragen. Woensdag zie ik hem weer. ga ik het dan vragenquote:Op vrijdag 25 september 2020 10:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ok ok, je had toch gelijk dat de huisarts niets voor je kon doen. Dan maar oefeningen doen enzo. Heeft de fysio gezegd wanneer het ongeveer over moet zijn (in theorie)?
Die besmettingen in slachterijen komt er meer van dat ze mensen goedkoop ronselen en met 30 man in 1 huis zetten.quote:Op vrijdag 25 september 2020 10:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat het van aanraken is want anders ben ik de lul (sowieso binnenkort wel ben ik bang). We zitten met zn allen op kantoor dus als iemand besmet is is het raak.
[..]
Dat is wel fijn dat er zo goed mee om wordt gegaan. Ik ben alleen 'bang' voor airco's. Vanwege die besmettingen in slachterijen.
quote:Op vrijdag 25 september 2020 10:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Brr, ik heb het koud. Een paar uur eerder mijn bed uit helpt daar niet bij.
@:Tele6 The Circus loopt nu 5 seizoenen (en is nog bezig) en begint bij de voorverkiezingen van de Presidentiële verkiezingen van 2016. We hebben nog heel wat drama te gaan over alle corruptie en andere schandalen.
@:Blues De uitvaart was prima. Iedereen mocht even 5 minuten bij de kist in kleine groepjes en daarna gingen ze gezellig lunchen. 2 Dagen voor de uitvaart werd er ineens een testament gevonden. Op het laatste moment is de crematie een begrafenis geworden. De ooms zijn erg blij dat ze dat testament niet na de uitvaart hebben gevonden.
@:AnneX Dank je. Ze zijn heel volgende week ook nog bezig. Ik maak zeker foto's. Hier alvast een voorproefje, de laatste is van 5 minuten geleden. Ze zijn eerst bezig met het verwijderen van boomstronken.Goh wat goed van dat testament en de bestoeiingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de eerste foto zie je een betonnen schutting. Ik heb net met de hovenier geregeld dat hij dat gaat verwijderen. verrassing voor J![]()
Da's wel lief, da's beter dan dat je ze later hoort mompelen "ach de stumperd" over die examensquote:
Vanochtend hadden we continue 2 patienten in een klein bloeddrukkamertje.quote:Op vrijdag 25 september 2020 10:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En toch schijn je het coronavirus amper tot niet op te lopen van dingen aanraken, maar vooral door de virusdeeltjes via neus binnen te krijgen door het in te ademen. Dus tsja. Ik ben gewoon liever niet met diverse anderen in één ruimte.
Spontaan geïrriteerde pezen? Hoe kan dat gebeuren?quote:Op vrijdag 25 september 2020 10:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
He-le-maal niks.
Fysiotherapeut: nah, niet bijna een frozen shoulder, subacromiaal letsel, ontsteking pezen infra- en supraspinatus. IJspackingen, rust en kleine oefeningen waarbij ophouden voor de pijngrens. Gaat over.
Haha, ja, het is ook zeker niet onaardig bedoeld. Het is meer mijn ego dat dit moeilijk vindt, en ergens wil ik niemand teleurstellen. Zeker niet de proffen waar ik goed mee overweg kan.quote:Op vrijdag 25 september 2020 11:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Da's wel lief, da's beter dan dat je ze later hoort mompelen "ach de stumperd" over die examens
Gemist. Slijmbeursontsteking?quote:Op vrijdag 25 september 2020 10:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, want dat is denk ik wel verstandig om te doen, mezelf kennende. Ik heb een mailtje klaarstaan voor degene die ons zo goed hielp met organische chemie, misschien dat hij iemand kent.quote:Op vrijdag 25 september 2020 11:21 schreef AnneX het volgende:
@:Candaasje ...en het volle hoofd...ga je ondanks corona op zoek naar een mentor?!![]()
En verder voor ieder die wil:![]()
![]()
een smakkerd links en rechts en links
Nog even spannen dus. Sterkte met het afwachten!quote:Op vrijdag 25 september 2020 11:22 schreef derLudolf het volgende:
Nog geen nieuws van een operatie. Chirurg wil alleen beginnen als ie een bepaald team heeft. Dus zal wel morgenochtend worden....
Niet leuk aan de ene kant, maar fijn dat de chirurg alleen maar het beste team hiervoor wil hebben, het is niet een "och ik doe het even tussendoor"quote:Op vrijdag 25 september 2020 11:22 schreef derLudolf het volgende:
Nog geen nieuws van een operatie. Chirurg wil alleen beginnen als ie een bepaald team heeft. Dus zal wel morgenochtend worden....
Ik denk dat het 75% meer bewegen is en 25% anders eten. In het voorjaar bewust juist wel bijna ieder weekend wezen wandelen (10km+) en ook doordeweeks blokjes om of de oefeningen op een matje gedaan. Maar ook de bezoekjes aan de snellehapboeren zijn tot bijna 0 gereduceerd. En in het dagelijkse eten denk ik toch meer groente en minder vlees.quote:Op vrijdag 25 september 2020 10:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Netjes hoor! Heb je ook je eten aangepast, of is het vooral meer bewegen?
Je post wel vaak lekkere gezonde maaltijdenquote:Op vrijdag 25 september 2020 11:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik denk dat het 75% meer bewegen is en 25% anders eten. In het voorjaar bewust juist wel bijna ieder weekend wezen wandelen (10km+) en ook doordeweeks blokjes om of de oefeningen op een matje gedaan. Maar ook de bezoekjes aan de snellehapboeren zijn tot bijna 0 gereduceerd. En in het dagelijkse eten denk ik toch meer groente en minder vlees.
Laatste tijd wandel ik weer wat minder en dat mis ik wel. Gewoon het buiten zijn is ook goed voor de mens.Als het niet te nat is ga ik weer eens voor een flinke wandeling
Mijn weekenden zijn nu ook wat meer gevuld en toen werd alles leeg geveegd.
Niet Invullen Voor Een Anderquote:
Beter om er een gespec. orthopedisch chirurg bij te hebben.quote:Op vrijdag 25 september 2020 11:22 schreef derLudolf het volgende:
Vooruit denkenquote:Op vrijdag 25 september 2020 11:10 schreef Blues het volgende:
Vanochtend hadden we continue 2 patienten in een klein bloeddrukkamertje.
Wegens privacy of zoiets mag daar nooit de deur open, nu wel gedaan. Ze bekijken het maar degenen die dit verzonnen. + ik deel mondkapjes uit aan de mensen die een half uur daar moeten zitten en voor onszelf.
Opschalen 3.0
Hoe laat gaat de volgende boot?quote:Op vrijdag 25 september 2020 12:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb twee dagen vrij genomen zodat we lekker even op pad kunnen.
Rijden ondertussen bij Den oever en halen vermoedelijk de boot naar Texel om 12:30 niet meer want er zijn opbrekingen in Den Helder. Agja kan ons Loebes even wandelen op de dijk. Of wegwaaien..
Doen jullie 2 korte optredens per avond of kan de helft niet komen?quote:Op vrijdag 25 september 2020 12:08 schreef golfer het volgende:
Weer werken bij Caprera.
Eigenlijk zou dit het laatste weekend van ons openluchtseizoen zijn (vandaag en morgen Racoon), maar omdat er wegens ziekte van een bandlid een optreden van Son Mieux (??) was afgelast hebben we volgende week vrijdag dus nog een keer een optreden van ze.
Elk half uur volgens mij.quote:Op vrijdag 25 september 2020 12:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hoe laat gaat de volgende boot?
Nogmaals veel plezierlijkt me heerlijk even uitwaaien
2x kort voor max. 260 m/v (i.p.v. normaal 1.300)quote:Op vrijdag 25 september 2020 12:12 schreef derLudolf het volgende:
Doen jullie 2 korte optredens per avond of kan de helft niet komen?
Volgens mij varen vandaag beide boten dus dan pakken we de boot van 13:00.quote:Op vrijdag 25 september 2020 12:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hoe laat gaat de volgende boot?
Nogmaals veel plezierlijkt me heerlijk even uitwaaien
yep, deze spieren stabiliseren ook bij het zoogdier homo sapiens het schoudergewrichtquote:Op vrijdag 25 september 2020 11:06 schreef Candaasje het volgende:
Oef, toch naar Isa, ondanks dat het over moet gaan![]()
En zo'n schouder gebruik je echt meer dan je denkt.
(Bij dieren vormen die spieren trouwens de collateraalbanden die de schouder mede op z'n plek houden, is dat bij mensen ook zo?)
Wat Fok! en synchroon lopende levens betreft; bij de dierenarts zeiden we altijd: al het (on)geluk komt in drie.
En dat was ook vaak zo. Dan had je maanden geen keizersneden (bij katten of honden, dus niet per se seizoensgebonden) en dan opeens had je er 3 in 2 dagen. Of euthanasiegevallen. (Misschien viel het soms ook el gewoon meer op ofzo, maar toch. )
Ik ben vandaag vrijgesteld voor bepaalde practica.Ik had ik al mijn ethische bedenkingen bij een aantal van de proeven vorig jaar, dat ook heel fijn kunnen bespreken
, maar nu hoef ik ze dus niet nog een keer te doen. Scheelt weer! Want die groepswerken gaven me onderhand meer stress dan de examens... (Niemand die het vak herneemt overigens hoor, dat vond deze prof echt niet meer dan vanzelfsprekend).
Het is alleen nú al een jaar vol verbaasde medewerkers als ze me zien. Dat is het nadeel van een verre van anoniem strebertje zijn en dan finaal op je bek gaan(Geen examen maken is in feite een 0 halen) . Ik werd bij anatomie al herkend en ietwat bevreemd aangekeken, de prof van vandaag sprak het ook daadwerkelijk hardop uit. Enerzijds fijn dat ze me hoog inschatten, anderzijds elke keer weer een beetje pijnlijk om aan herinnerd te worden
. (Maar ook wel weer extra motivatie er dit keer wel gewoon wat van te maken
)
De fysio had een mooi verhaal van een schouderblessure door hardlopen. Te krampachtig gelopen. Met andere woorden: de gekste dingen kunnen een blessure op een onverwachte plaats veroorzaken en dat ik niet goed wist wat de uitlokkende factor was geweest zei niet zoveel. Daarbij is weten wat iets heeft veroorzaakt meestal verder niet bijdragend aan de genezing (wel aan het voorkomen in de toekomst natuurlijk).quote:Op vrijdag 25 september 2020 11:12 schreef AnneX het volgende:
Spontaan geïrriteerde pezen? Hoe kan dat gebeuren?
Waar is dat nou dan? Emmen of Hoogeveen?quote:Op vrijdag 25 september 2020 11:22 schreef derLudolf het volgende:
Ah dan is het geen rampquote:Op vrijdag 25 september 2020 12:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Volgens mij varen vandaag beide boten dus dan pakken we de boot van 13:00.
Sta er van te kijken dat ze met twee boten varen trouwens gezien het annuleringen heeft geregend vanuit Duitsland.
Is er iets in (onbewust) gedrag waarmee je de belasting wellicht zonder het te weten steeds wat ongewenst te groot maakt?quote:Op vrijdag 25 september 2020 12:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waar is dat nou dan? Emmen of Hoogeveen?
@:Kaatje1 ik heb er eigenlijk al maanden last van, werd alleen erger ipv beter.
Ik denk het niet en anders is het idd volkomen onbewustquote:Op vrijdag 25 september 2020 12:20 schreef fietsie het volgende:
Is er iets in (onbewust) gedrag waarmee je de belasting wellicht zonder het te weten steeds wat ongewenst te groot maakt?
Daarom vroeg ik het ookquote:Op vrijdag 25 september 2020 12:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk het niet en anders is het idd volkomen onbewust
Ja had het ook rustiger verwacht. Maar agh komt vast goedquote:Op vrijdag 25 september 2020 12:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ah dan is het geen ramp
En ja zal het dan toch nog druk zijn daar?
Ze ligt nu in Emmen en het plan is dat ze daar geopereerd gaat worden.quote:Op vrijdag 25 september 2020 12:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waar is dat nou dan? Emmen of Hoogeveen?
@:Kaatje1 ik heb er eigenlijk al maanden last van, werd alleen erger ipv beter.
Tof! (Ik bedacht me dat het verschil misschien ook meer zit in de ophangbanden van het schouderblad. Bij andere zoogdieren zijn dat spieren, die ervoor zorgen dat de poot niet spontaan van de romp afvalt, want ze hebben geen sleutelbeen. Even uit mijn hoofd zorgt. o.a. de m. serratus daarvoor. )quote:Op vrijdag 25 september 2020 12:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
yep, deze spieren stabiliseren ook bij het zoogdier homo sapiens het schoudergewricht![]()
En ik snap wel dat ze allemaal wat raar opkijken. Komt dit nog uit die periode dat je zo enorm ziek was?
Schouderproblemen kunnen ook van de laptop/toetsenbord/muis komen.quote:Op vrijdag 25 september 2020 12:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Natuurlijk ga jij knallenquote:Op vrijdag 25 september 2020 12:36 schreef Candaasje het volgende:
Tof! (Ik bedacht me dat het verschil misschien ook meer zit in de ophangbanden van het schouderblad. Bij zoogdieren zijn dat spieren, die ervoor zorgen dat de poot niet spontaan van de romp afvalt, want ze hebben geen sleutelbeen. Even uit mijn hoofd zorgt. o.a. de m. serratus daarvoor. )
En ja, althans deels. Zowel met o.a. biochemie als anatomie was ik eigenlijk heel goed bezig, tot ik ziek werd. Nadeel van biochemie was dat dit het 2e semester door ging, en dus heel sterk teruggreep op dat eerste deel. En daarvoor had ik nog niet hard genoeg geleerd, en dat brak wel op, want je moest echt wel de details kennen. (Samen met wat verkeerde keuzes om andere vakken te willen halen, en er daar veel te veel tijd in te steken.)
Maar goed, ik heb de samenvattingen al voor grote delen af, ik volg de lessen nu voor de 2e keer en merk dat ik nog wel heel veel weet (of het snel terug komt.) Dus ik ga komende examens gewoon knallen
We hebben de dader te pakken: teveel WOW gespeeld.quote:Op vrijdag 25 september 2020 12:37 schreef z80 het volgende:
Schouderproblemen kunnen ook van de laptop/toetsenbord/muis komen.
Merk het zelf als ik weer eens wat te lang met een laptop moet werken.
Stomme vraag, lees je veel op je telefoon, iPad e-reader? Ik heb daar dus schouder problemen van gekregenquote:Op vrijdag 25 september 2020 12:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het komt omdat ik voor het slapen gaan best veel las op mijn telefoonquote:Op vrijdag 25 september 2020 12:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Stomme vraag, lees je veel op je telefoon, iPad e-reader? Ik heb daar dus schouder problemen van gekregen
Je had nog een paar minuten extra nodig gehad?quote:
Probeer dat eens een tijdje te minderen. Ik heb ook oefeningen van de fysio gekregen die er goed bij geholpen hebben. Mijn hele schouder zat gewoon vast en dat deed godsgruwelijk veelquote:Op vrijdag 25 september 2020 12:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het komt omdat ik voor het slapen gaan best veel las op mijn telefoon
Wij zijn de tweede auto voor de slagboom om de boot op te rijdenquote:Op vrijdag 25 september 2020 12:41 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Je had nog een paar minuten extra nodig gehad?
(Je kunt beter gewoon dik te laat zijn, dan voelt het minder ergOok al maakt het voor de uitkomst verder geen moer uit)
Oops weet je nog iemand die er ook heen gaat?quote:Op vrijdag 25 september 2020 12:42 schreef Myraela het volgende:
Ik had een uitnodiging voor een bruiloft een half jaar terug, maar die werd verplaatst, dus die kaart heb ik weggedaan. Krijg ik nu een kaart met een nieuwe datum, maar letterlijk alleen dat. Voor de rest staat er 'alle andere details blijven hetzelfde'.
Uhhhhh, ja. Maar die weet ik natuurlijk niet meer.
quote:Op vrijdag 25 september 2020 12:42 schreef Myraela het volgende:
Ik had een uitnodiging voor een bruiloft een half jaar terug, maar die werd verplaatst, dus die kaart heb ik weggedaan. Krijg ik nu een kaart met een nieuwe datum, maar letterlijk alleen dat. Voor de rest staat er 'alle andere details blijven hetzelfde'.
Uhhhhh, ja. Maar die weet ik natuurlijk niet meer.
Ik hoef niet te minderen, want ik kan het gewoon even niet. Doet al vrij snel pijnquote:Op vrijdag 25 september 2020 12:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Probeer dat eens een tijdje te minderen. Ik heb ook oefeningen van de fysio gekregen die er goed bij geholpen hebben. Mijn hele schouder zat gewoon vast en dat deed godsgruwelijk veel
Pijn.
Auquote:Op vrijdag 25 september 2020 12:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wij zijn de tweede auto voor de slagboom om de boot op te rijden
Klopt geen directielid heeft ook ooit een persconferentie gezien en er werd ook lullig gedaan toen ik 3 weken thuis werkte in maart-april. Hopelijk komt er snel een lockdown maar dan word er hier weer beroept op dat we in de vitale sector zitten (wij hebben alleen nooit iets extra's ontvangen)quote:Op vrijdag 25 september 2020 10:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat klopt, dan ben je ook de lul. Daarom ook advies voor thuiswerken, maar daar is je werkgever te wantrouwend voor.
Sterkte met wachten, wel goede reden. Hoop ook morgenochtend.quote:Op vrijdag 25 september 2020 11:22 schreef derLudolf het volgende:
Jawel, maar ik weet eigenlijk niet of die dezelfde uitnodiging hebben. Denk dat die daggast zijn en wij niet. Maar zelfs dat weet ik eigenlijk niet zeker.quote:Op vrijdag 25 september 2020 12:44 schreef Isabeau het volgende:
ken je iemand anders die zou gaan? Kan je daar de info van krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |