abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195245599
En dan wegwezen :W
pi_195245684
Morguh!
Weer wat progressie in de nachtrust ^O^

Nog niet in de werkrust, want vrije dag en al wel mailtjes gestuurd.. nouja vooruit dan maar.

Vandaag de spullen die we gister in de ikea gekocht hebben ( op 2 uur rijden... ) eens mn juppenflat in slepen .. maar eens zien of we daarna nog gaan trouwen :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_195245699
Ik moet de kinderen zo naar school/opvang brengen en dan gewoon thuiswerken.
pi_195245719
Fijne dag gewenst, Blues!

Wat een familieperikelen deze week in de sc. Moeders en oma in het ziekenhuis met gebroken knie, heup, hart. Het allerbeste voor allemaal :* geeft toch best stress. En dan ook nog die vervelende coronabezoekregelingen, dat helpt niet mee.

Vrees overigens ook dat we weer keihard afstormen op een gigantische tweede golf met volle ziekenhuizen. De herfst is amper begonnen en nu al zie je overal snelle stijging. Nee, vooral niet meer meedoen. Idioten. En eerlijk gezegd heeft Grappenhaus natuurlijk ook het beleid ondermijnt en had voor de geloofwaardigheid van de overheid moeten opstappen. Zelfde voor De Jonge. Ongeloofwaardigheid, halve waarheden, zwalkend beleid wat niet goed uitgelegd wordt...allemaal voedingsbodem voor complottheorieën en mensen die lak aan het geheel krijgen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_195245732
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 08:03 schreef phoenyx het volgende:
Ik moet de kinderen zo naar school/opvang brengen en dan gewoon thuiswerken.
Hoi! Wie ben jij? Hoeveel kinderen? Wat voor werk? Lust je bloedworst?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 25 september 2020 @ 08:27:55 #6
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_195245854
Mogge :W

Dagje arbeid en dan.... Nog geen idee wat ik dit weekend ga doen. Ik heb me ingeschreven om zaterdagochtend een les RPM mee te pakken. Of te wel een uurtje spinning. Heb dat nog nooit gedaan in de sportschool, dus dat moet ook nog eens gebeuren :P.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_195245898
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 08:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hoi! Wie ben jij? Hoeveel kinderen? Wat voor werk? Lust je bloedworst?
Iemand die vooral in KLB en ONZ zit. 2 jonge kinderen. ICT'er natuurlijk. Weet ik niet, nog nooit gehad denk ik.
pi_195245904
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 08:27 schreef borisz het volgende:
Mogge :W

Dagje arbeid en dan.... Nog geen idee wat ik dit weekend ga doen. Ik heb me ingeschreven om zaterdagochtend een les RPM mee te pakken. Of te wel een uurtje spinning. Heb dat nog nooit gedaan in de sportschool, dus dat moet ook nog eens gebeuren :P.
Leuk! Ik heb dat tot vorig jaar ook 2 keer per week gedaan. Ik vond het best wel pittig soms hoor haha
I solemnly swear i'm up to no good
pi_195246057
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 08:33 schreef phoenyx het volgende:

Iemand die vooral in KLB en ONZ zit. 2 jonge kinderen. ICT'er natuurlijk. Weet ik niet, nog nooit gehad denk ik.
Oh, daar kom ik echt nooit, KLB en ONZ. Dat zit voor mijn gevoel vol mensen waar ik niets mee heb, Maar ik kom er dus ook nooit, dus wie ben ik om daar iets van te vinden :+

Bloedworst is wel apart, mar ik vind het dus heerlijk. Ik ga zo een stoofschotel maken waar ook bloedworst in gaat, dát heb ik dan nog nooit gedaan.

borisz, bij spinning denk ik alleen maar aan mijn achterwerk. Niet fijn :X Heb het een paar keer gedaan, zelfs incl speciaal wielrenbroekje, maar nee. Dus nu maar even weer hardlopen, veel leuker dan spinning :7
pi_195246191
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 08:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

borisz, bij spinning denk ik alleen maar aan mijn achterwerk. Niet fijn :X Heb het een paar keer gedaan, zelfs incl speciaal wielrenbroekje, maar nee. Dus nu maar even weer hardlopen, veel leuker dan spinning :7
Hoe dan?

Je zit toch steendood te gaan en te slurpen naar lucht enzo? Nou moet ik wel zeggen dat mijn spinningbike gewoon voor de tv staat...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_195246198
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 09:05 schreef fietsie het volgende:

Hoe dan?

Je zit toch steendood te gaan en te slurpen naar lucht enzo? Nou moet ik wel zeggen dat mijn spinningbike gewoon voor de tv staat...
Mijn achterwerk is denk ik niet compatibel met kleine zadeltjes 8-)
pi_195246203
Ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat ik dit onderwerp moet laten rusten.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_195246213
Ik heb neusspray gekregen van huisarts, maandje terug. Zegt ze nog: kan zijn dat je nog een 2e keer moet ophalen bij de apotheek voor het over is. Prima. Flesje vrijwel leeg, dus ik bestel nieuwe bij apotheek, want probleem nog niet over. Wordt afgewezen door de huisarts |:( Bel ik, is mijn huisarts al een week ziek en is dit dus door god weet wie afgewezen :')
pi_195246223
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 09:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb neusspray gekregen van huisarts, maandje terug. Zegt ze nog: kan zijn dat je nog een 2e keer moet ophalen bij de apotheek voor het over is. Prima. Flesje vrijwel leeg, dus ik bestel nieuwe bij apotheek, want probleem nog niet over. Wordt afgewezen door de huisarts |:( Bel ik, is mijn huisarts al een week ziek en is dit dus door god weet wie afgewezen :')
Jij had toch ook van die corticosteroiden? Fleu nogwattus? Die zijn gewoon veilig bij doorgebruik.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 25 september 2020 @ 09:09:39 #16
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_195246241
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 08:50 schreef Isabeau het volgende:

Ik ga het meemaken :P. Normaal fiets ik een kwartiertje als warming up. De laatste keer een 50 minuten - uur op een fiets is wel even geleden.
pi_195246242
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 09:08 schreef fietsie het volgende:

Jij had toch ook van die corticosteroiden? Fleu nogwattus? Die zijn gewoon veilig bij doorgebruik.
Fluticason neusspray ja :Y Ik keek er ook al van op!
pi_195246312
Sterkte nog P met je moeder :*
Spannend Isabeau; iets met bloedworst maken. Ik heb het nog niet op dus kan geen oordeel erover vellen.

Pa heeft dagopname vandaag (hartcatheterisatie want er zit iets niet goed) en was graag langsgegaan maar ivm corona kan dit niet. Ga vanavond thuis langs met een bos bloemen. Hoop van harte dat hij niet gedotterd hoeft te worden maar dat weten we pas over 2 weken.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_195246342
Heeft de huisarts geen vervanger dan?

Helaasch...Gluren bij de Buren met 40 acts en alles georganiseerd rekening houdend met corona, alsnog afgelast! Potverdrie, de kleurrijke affiches op straat hangen al, de flyer bij het plaatselijk sufferdje was een uitnodiging. Alles op de rails.
En in de mail de med dat alsnog... gezien toename -O-

@borisz wat ben jij toch sportief bezig het afgelopen jaar.
In de sportschool waar ik niet meer kom B-) is alles alles alles als toestellen, oppervlakten,
vertikaal en horizontaal de hele mikmak behandeld door mannen in witte pakken om virusvrij te zijn en te blijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
8)7
pi_195246359
Ach FFT, sterkte met je vader.

Sjonge...wat is dit toch in cul topic: verhuist de een, gaan er meer.
Is er een familielid ziek, zijn er meer.
Vreemde verzameling. o|O
pi_195246374
Ik ben blij dat ik de sportschool heb opgezegd in februari. Ik zou daar best een beetje panisch worden als er te veel mensen zijn de hele tijd. En de sportzaal die ik vaak gebruikte (waar lessenw orden gegeven) staat inmiddels vol met toestellen om ruimte te maken waar die toestellen stonden, dus die zaal kon ik ook niet meer gebruiken. Ondertussen zit ik hier nog steeds in hardloopkleren en ben nog niet weg 8-)
pi_195246379
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2020 09:24 schreef AnneX het volgende:
Ach FFT, sterkte met je vader.

Sjonge...wat is dit toch in cul topic: verhuist de een, gaan er meer.
Is er een familielid ziek, zijn er meer.
Vreemde verzameling. o|O
Hopelijk gaat er niemand binnenkort dood 8-)
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 25 september 2020 @ 09:36:34 #23
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_195246472
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2020 09:22 schreef AnneX het volgende:
Heeft de huisarts geen vervanger dan?

Helaasch...Gluren bij de Buren met 40 acts en alles georganiseerd rekening houdend met corona, alsnog afgelast! Potverdrie, de kleurrijke affiches op straat hangen al, de flyer bij het plaatselijk sufferdje was een uitnodiging. Alles op de rails.
En in de mail de med dat alsnog... gezien toename -O-

@:borisz wat ben jij toch sportief bezig het afgelopen jaar.
In de sportschool waar ik niet meer kom B-) is alles alles alles als toestellen, oppervlakten,
vertikaal en horizontaal de hele mikmak behandeld door mannen in witte pakken om virusvrij te zijn en te blijven.

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 09:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben blij dat ik de sportschool heb opgezegd in februari. Ik zou daar best een beetje panisch worden als er te veel mensen zijn de hele tijd. En de sportzaal die ik vaak gebruikte (waar lessenw orden gegeven) staat inmiddels vol met toestellen om ruimte te maken waar die toestellen stonden, dus die zaal kon ik ook niet meer gebruiken. Ondertussen zit ik hier nog steeds in hardloopkleren en ben nog niet weg 8-)
Mijn sportschool is redelijk als normaal. Behalve dan kleinere groepen. Bij de cardio een stil apparaat ertussen en beneden in de 'krachtkelder' is alles opnieuw ingedeeld. En idd de groepslessen zijn bijna de helft kleiner. Je loopt nu wel met je persoonlijke schoonmaakbus. Ik heb er niet zo'n last van. Ik vind het wel fijn dat het nu niet zo druk is in de sportschool :P. Op een maandagavond heb je nu ook alle ruimte, nou dat was echt niet.

En ook de weegschaal blijft de goede kant op gaan. 80,5.... Nog net niet de grens over :P. Maar tov vorige maand wel een kilootje minder. Ik ga voor 78 eind van het jaar. Zou dan op -15 in totaal uitkomen. Afijn ook dat gaat langzaam de goede kant op. :)

En nu weg Isa! Voor het gaat regenen. Anders is hij/zij/het niet fier op u :+.

Sterkte FFT en Pa FFT :*
pi_195246483
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 09:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hopelijk gaat er niemand binnenkort dood 8-)
Boo.

Hé Lucky ...succes met de mannen en de beschoeiing!
Je maakt toch wel foto’s?
Verderop langs het water hebben de bewoners ook een constructie aan het water inclusief trap naar de kano’s voor de kinderen. Zijn wel even profi bezig geweest. Ziet er prachtig uit.

Wij sponsoren deze week de lokale ambachten als garage, schilder en timmerman.
pi_195246493
Ja, CUL loopt akelig synchroon met familie perikelen en verhuizingen :D

Ik doe mee op beestjesgebied. Net twee keer een kilo kitten afgeleverd voor navelbreukcorrectie en sterilisatie. Toch wel spannend, met die kleintjes. :X Zeker omdat moeder vorige week niet meer thuiskwam na haar operatie.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 25 september 2020 @ 09:47:01 #26
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_195246587
Over beestjes gesproken.

@Uhmmpie is dit wat voor je ratjes:

https://www.bbc.com/news/world-54284952
^O^
  vrijdag 25 september 2020 @ 09:48:19 #27
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_195246599
En tevens sterkte voor alle mensen met tobbende ouders ..

* Barreltje was weer eens lomp om daar niks over te zeggen :@ :+
pi_195246699
Kudo's voor alle sporters.

Dit bericht is verzonden vanaf de bank.
pi_195246714
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 09:36 schreef borisz het volgende:

En ook de weegschaal blijft de goede kant op gaan. 80,5.... Nog net niet de grens over :P. Maar tov vorige maand wel een kilootje minder. Ik ga voor 78 eind van het jaar. Zou dan op -15 in totaal uitkomen. Afijn ook dat gaat langzaam de goede kant op. :)

Netjes hoor! Heb je ook je eten aangepast, of is het vooral meer bewegen?
pi_195246853
Brr, ik heb het koud. Een paar uur eerder mijn bed uit helpt daar niet bij.

@Tele6 The Circus loopt nu 5 seizoenen (en is nog bezig) en begint bij de voorverkiezingen van de Presidentiële verkiezingen van 2016. We hebben nog heel wat drama te gaan over alle corruptie en andere schandalen.

@Blues De uitvaart was prima. Iedereen mocht even 5 minuten bij de kist in kleine groepjes en daarna gingen ze gezellig lunchen. 2 Dagen voor de uitvaart werd er ineens een testament gevonden. Op het laatste moment is de crematie een begrafenis geworden. De ooms zijn erg blij dat ze dat testament niet na de uitvaart hebben gevonden.

@AnneX Dank je. Ze zijn heel volgende week ook nog bezig. Ik maak zeker foto's. Hier alvast een voorproefje, de laatste is van 5 minuten geleden. Ze zijn eerst bezig met het verwijderen van boomstronken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de eerste foto zie je een betonnen schutting. Ik heb net met de hovenier geregeld dat hij dat gaat verwijderen. verrassing voor J O+
Spoilers!
pi_195246854
Mogge!
Duimen voor je vader @FFT en hopelijk krijgen ze de medicatie bij moeder@PdeHoog ook ingeregeld dat ze naar huis kan.

De sportzaal bij ons is vrij leeg qua sporters. Iedereen blijft ver van elkaar, we krijgen allemaal een schoonmaakdoekje en er staan overal schoonmaakmiddelen. En sommige apparaten zijn afgesloten.

welkom @phoenyx
We have far more in common than that which devides us..
pi_195247078
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 09:36 schreef borisz het volgende:

Mijn sportschool is redelijk als normaal. Behalve dan kleinere groepen. Bij de cardio een stil apparaat ertussen en beneden in de 'krachtkelder' is alles opnieuw ingedeeld. En idd de groepslessen zijn bijna de helft kleiner. Je loopt nu wel met je persoonlijke schoonmaakbus. Ik heb er niet zo'n last van. Ik vind het wel fijn dat het nu niet zo druk is in de sportschool :P. Op een maandagavond heb je nu ook alle ruimte, nou dat was echt niet.

En nu weg Isa! Voor het gaat regenen. Anders is hij/zij/het niet fier op u :+.

Sterkte FFT en Pa FFT :*
Minder druk is altijd fijn ja :Y Ik ging eigenlijk nooit 's avonds, want dan was het altijd super druk. Vooral op maandagen :X Alsof iedereen na het weekend weer goede voornemens voor de komende week had.

En ze is fier op me hoor, net terug *O* Zit met een glas water even uit te blazen.
pi_195247114
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 10:13 schreef Lucky_Strike het volgende:

@:Tele6 The Circus loopt nu 5 seizoenen (en is nog bezig) en begint bij de voorverkiezingen van de Presidentiële verkiezingen van 2016. We hebben nog heel wat drama te gaan over alle corruptie en andere schandalen.

@:Blues De uitvaart was prima. Iedereen mocht even 5 minuten bij de kist in kleine groepjes en daarna gingen ze gezellig lunchen. 2 Dagen voor de uitvaart werd er ineens een testament gevonden. Op het laatste moment is de crematie een begrafenis geworden. De ooms zijn erg blij dat ze dat testament niet na de uitvaart hebben gevonden.

@:AnneX Dank je. Ze zijn heel volgende week ook nog bezig. Ik maak zeker foto's. Hier alvast een voorproefje, de laatste is van 5 minuten geleden. Ze zijn eerst bezig met het verwijderen van boomstronken.
SPOILER
Op de eerste foto zie je een betonnen schutting. Ik heb net met de hovenier geregeld dat hij dat gaat verwijderen. verrassing voor J O+
Foto's _O_ Ik weet een heel klein beetje wat een beschoeing is, iets met aan de waterkant, maar dat is het wel. Dus foto's zijn fijn. En tof dat de betonnen schutting door de hovenier wordt weg gehaald, zal J absoluut blij mee zijn.

Ook fijn dat het testament van zijn oom vóór de crematie werd gevonden :X Jeetje. Anders voelt het toch een klein beetje lullig, al zal oom niets mee hebben gekregen van de afloop.
pi_195247138
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 10:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Duimen voor je vader @:FFT en hopelijk krijgen ze de medicatie bij moeder@PdeHoog ook ingeregeld dat ze naar huis kan.

De sportzaal bij ons is vrij leeg qua sporters. Iedereen blijft ver van elkaar, we krijgen allemaal een schoonmaakdoekje en er staan overal schoonmaakmiddelen. En sommige apparaten zijn afgesloten.

welkom @:Phoenyx
En toch schijn je het coronavirus amper tot niet op te lopen van dingen aanraken, maar vooral door de virusdeeltjes via neus binnen te krijgen door het in te ademen. Dus tsja. Ik ben gewoon liever niet met diverse anderen in één ruimte.
pi_195247155
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 10:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Foto's _O_ Ik weet een heel klein beetje wat een beschoeing is, iets met aan de waterkant, maar dat is het wel. Dus foto's zijn fijn. En tof dat de betonnen schutting door de hovenier wordt weg gehaald, zal J absoluut blij mee zijn.

Ook fijn dat het testament van zijn oom vóór de crematie werd gevonden :X Jeetje. Anders voelt het toch een klein beetje lullig, al zal oom niets mee hebben gekregen van de afloop.
Ze gaan een houten muurtje naast de sloot plaatsen waardoor de tuin niet verzakt. Dat is de meest simpele uitleg. We zien daar helemaal niets van en het wordt een nog grotere bende maar we moeten we wel 7,5 duizend euro voor betalen *O*

Zeker fijn van het testament. De ooms waren echt blij dat ze het hebben gevonden.

Hoe is het met je schouder?
Spoilers!
pi_195247215
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 10:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En toch schijn je het coronavirus amper tot niet op te lopen van dingen aanraken, maar vooral door de virusdeeltjes via neus binnen te krijgen door het in te ademen. Dus tsja. Ik ben gewoon liever niet met diverse anderen in één ruimte.
Ik hoop wel dat het van aanraken is want anders ben ik de lul (sowieso binnenkort wel ben ik bang). We zitten met zn allen op kantoor dus als iemand besmet is is het raak.
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 10:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Duimen voor je vader @:FFT en hopelijk krijgen ze de medicatie bij moeder@PdeHoog ook ingeregeld dat ze naar huis kan.

welkom @:Phoenyx
Dat is wel fijn dat er zo goed mee om wordt gegaan. Ik ben alleen 'bang' voor airco's. Vanwege die besmettingen in slachterijen.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_195247268
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 10:39 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ze gaan een houten muurtje naast de sloot plaatsen waardoor de tuin niet verzakt. Dat is de meest simpele uitleg. We zien daar helemaal niets van en het wordt een nog grotere bende maar we moeten we wel 7,5 duizend euro voor betalen *O*

Zeker fijn van het testament. De ooms waren echt blij dat ze het hebben gevonden.

Hoe is het met je schouder?
Ik heb een heel fijne icepack gekocht en dat zit geweldig rond de schouder :7 Doe dat nu twee keer per dag.
Verder gisteren als een kind op mijn knieën op de grond zitten huilen met lange uithalen omdat ik iets met rechts wilde weggooien. Dat ging niet. Dus eh, in zoverre nog niet zo super :')
pi_195247285
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 10:42 schreef FutureFairytale het volgende:

Ik hoop wel dat het van aanraken is want anders ben ik de lul (sowieso binnenkort wel ben ik bang). We zitten met zn allen op kantoor dus als iemand besmet is is het raak.

Ja, dat klopt, dan ben je ook de lul. Daarom ook advies voor thuiswerken, maar daar is je werkgever te wantrouwend voor.
pi_195247301
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 10:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb een heel fijne icepack gekocht en dat zit geweldig rond de schouder :7 Doe dat nu twee keer per dag.
Verder gisteren als een kind op mijn knieën op de grond zitten huilen met lange uithalen omdat ik iets met rechts wilde weggooien. Dat ging niet. Dus eh, in zoverre nog niet zo super :')
Dat klinkt niet goed Isa. Had de huisarts nog iets nuttigs te vertellen?
Spoilers!
pi_195247318
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 10:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat klinkt nog echt niet goed -O- sterkte er mee.

@FFT is thuiswerken een optie?
pi_195247351
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 10:47 schreef Lucky_Strike het volgende:

Dat klinkt niet goed Isa. Had de huisarts nog iets nuttigs te vertellen?
He-le-maal niks _O- Was invallende huisarts en ze heeft gekeken, ze heeft gevraagd of ik mijn arm naar voren en opzij wilde heffen. Ze heeft gevoeld. En toen zei ze: oh, bijna frozen shoulder, ga maar naar de fysiotherapeut :')

Fysiotherapeut: nah, niet bijna een frozen shoulder, subacromiaal letsel, ontsteking pezen infra- en supraspinatus. IJspackingen, rust en kleine oefeningen waarbij ophouden voor de pijngrens. Gaat over.
pi_195247385
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 10:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

He-le-maal niks _O- Was invallende huisarts en ze heeft gekeken, ze heeft gevraagd of ik mijn arm naar voren en opzij wilde heffen. Ze heeft gevoeld. En toen zei ze: oh, bijna frozen shoulder, ga maar naar de fysiotherapeut :')

Fysiotherapeut: nah, niet bijna een frozen shoulder, subacromiaal letsel, ontsteking pezen infra- en supraspinatus. IJspackingen, rust en kleine oefeningen waarbij ophouden voor de pijngrens. Gaat over.
Ok ok, je had toch gelijk dat de huisarts niets voor je kon doen. Dan maar oefeningen doen enzo. Heeft de fysio gezegd wanneer het ongeveer over moet zijn (in theorie)?
Spoilers!
pi_195247400
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 10:51 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ok ok, je had toch gelijk dat de huisarts niets voor je kon doen. Dan maar oefeningen doen enzo. Heeft de fysio gezegd wanneer het ongeveer over moet zijn (in theorie)?
Nee, dat ben ik vergeten te vragen. Woensdag zie ik hem weer. ga ik het dan vragen :Y Jross vroeg dit ook al.
pi_195247429
Nu eerst even naar de supermarkt om boodschappen te halen. Vanavond Engelse stoofschotel, maar er zit ook bier in. Twee weken in één klap? O-)
  vrijdag 25 september 2020 @ 11:02:16 #45
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_195247573
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 10:42 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

[..]

Dat is wel fijn dat er zo goed mee om wordt gegaan. Ik ben alleen 'bang' voor airco's. Vanwege die besmettingen in slachterijen.
Die besmettingen in slachterijen komt er meer van dat ze mensen goedkoop ronselen en met 30 man in 1 huis zetten.
pi_195247634
Oef, toch naar Isa, ondanks dat het over moet gaan :X
En zo'n schouder gebruik je echt meer dan je denkt.
(Bij dieren vormen die spieren trouwens de collateraalbanden die de schouder mede op z'n plek houden, is dat bij mensen ook zo?)

Wat Fok! en synchroon lopende levens betreft; bij de dierenarts zeiden we altijd: al het (on)geluk komt in drie.
En dat was ook vaak zo. Dan had je maanden geen keizersneden (bij katten of honden, dus niet per se seizoensgebonden ;) ) en dan opeens had je er 3 in 2 dagen. Of euthanasiegevallen. (Misschien viel het soms ook el gewoon meer op ofzo, maar toch. )

Ik ben vandaag vrijgesteld voor bepaalde practica. *O* Ik had ik al mijn ethische bedenkingen bij een aantal van de proeven vorig jaar, dat ook heel fijn kunnen bespreken :) , maar nu hoef ik ze dus niet nog een keer te doen. Scheelt weer! Want die groepswerken gaven me onderhand meer stress dan de examens... (Niemand die het vak herneemt overigens hoor, dat vond deze prof echt niet meer dan vanzelfsprekend).

Het is alleen nú al een jaar vol verbaasde medewerkers als ze me zien. Dat is het nadeel van een verre van anoniem strebertje zijn en dan finaal op je bek gaan :') (Geen examen maken is in feite een 0 halen) . Ik werd bij anatomie al herkend en ietwat bevreemd aangekeken, de prof van vandaag sprak het ook daadwerkelijk hardop uit. Enerzijds fijn dat ze me hoog inschatten, anderzijds elke keer weer een beetje pijnlijk om aan herinnerd te worden :D . (Maar ook wel weer extra motivatie er dit keer wel gewoon wat van te maken 8-) )
pi_195247666
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 10:13 schreef Lucky_Strike het volgende:

@:Tele6 The Circus loopt nu 5 seizoenen (en is nog bezig) en begint bij de voorverkiezingen van de Presidentiële verkiezingen van 2016. We hebben nog heel wat drama te gaan over alle corruptie en andere schandalen.

@:Blues De uitvaart was prima. Iedereen mocht even 5 minuten bij de kist in kleine groepjes en daarna gingen ze gezellig lunchen. 2 Dagen voor de uitvaart werd er ineens een testament gevonden. Op het laatste moment is de crematie een begrafenis geworden. De ooms zijn erg blij dat ze dat testament niet na de uitvaart hebben gevonden.

@:AnneX Dank je. Ze zijn heel volgende week ook nog bezig. Ik maak zeker foto's. Hier alvast een voorproefje, de laatste is van 5 minuten geleden. Ze zijn eerst bezig met het verwijderen van boomstronken.
SPOILER
Goh wat goed van dat testament en de bestoeiing ^O^
pi_195247668
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 september 2020 11:06 schreef Candaasje het volgende:

Da's wel lief, da's beter dan dat je ze later hoort mompelen "ach de stumperd" over die examens :P
pi_195247695
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2020 10:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Vanochtend hadden we continue 2 patienten in een klein bloeddrukkamertje.
Wegens privacy of zoiets mag daar nooit de deur open, nu wel gedaan. Ze bekijken het maar degenen die dit verzonnen. + ik deel mondkapjes uit aan de mensen die een half uur daar moeten zitten en voor onszelf.
Opschalen 3.0
pi_195247723
Mogguh :O Mini-G wilde voortaan alleen naar school lopen, maar besloot vanmorgen toch dat ik hem weg mocht brengen tot het winkelcentrum :+ (van daar is het nog een straat oversteken en uitlopen) dus ik heb vanmorgen al mijn 40 minuten beweging gehad want ik heb er maar gelijk een flink ommetje van gemaakt :9

Daarna een bespreking met verrassingen dus vervolgens crisisoverleg.

Nu weer gewoon lekker introvert werken tot G zometeen thuis komt met een turkse pizza voor de lunch :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')