Dat klinkt vooral als een warmhoudertje. Stel dat het vaccin theoretisch komend voorjaar beschikbaar is dan gaan ze echt niet zeggen: Jo er is een vaccin, weg met die regel. Daar gaan ze lekker de tijd voor nemen, paar maanden aankijken of alles gaat zoals gehoopt. Als er al Q1 2021 een vaccin is dan gok ik dat op zn vroegst Q3 versoepeld gaat worden.quote:Op donderdag 24 september 2020 13:57 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Even, ja. Ze hebben niet eens genoeg buisjes voor de vaccins, of genoeg medisch glas om genoeg buisjes te maken, hell hebben ze überhaupt genoeg grondstoffen voor het glas voor de buisjes? God Sta Ons Bij.
Maar ik ben wel hoopvol dat tweede helft volgend jaar ww hier massaal genoeg kunnen vaccineren om van deze ellende af te zijn, zoals onze experts ook grotendeels voorspellen (Kluytmans van OMT verwacht dat de 1.5m duurt tot komend voorjaar maar dat vind ik wel HEEL optimistisch...)
Flexibele werktijden en geen sardineblikken meer, HOERA!!!!quote:Op donderdag 24 september 2020 13:43 schreef miss_sly het volgende:
We hadden het er vanochtend nog over:
https://www.at5.nl/artike(...)erdamse-spits-houden
Goed voornemen en goed dat er al afspraken liggen.
Absolute aantallen zijn niet boeiend, wat is het percentage?quote:
Vooral na de zomer doen inderdaad. Weet je tenminste zeker dat je de hele entertainmentsector naar de klote helpt.quote:Op donderdag 24 september 2020 14:11 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat klinkt vooral als een warmhoudertje. Stel dat het vaccin theoretisch komend voorjaar beschikbaar is dan gaan ze echt niet zeggen: Jo er is een vaccin, weg met die regel. Daar gaan ze lekker de tijd voor nemen, paar maanden aankijken of alles gaat zoals gehoopt. Als er al Q1 2021 een vaccin is dan gok ik dat op zn vroegst Q3 versoepeld gaat worden.
Minder bezetting in dezelfde hoeveelheid m2, dus meer materieel nodig om evenveel mensen te vervoeren. Daarnaast die periode dat bijna niemand reisde moest het OV zelf nog wel door, dus die heeft ze veel geld gekost.quote:Op donderdag 24 september 2020 14:11 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Flexibele werktijden en geen sardineblikken meer, HOERA!!!!
Maar kan iemand ff uitleggen hoe het in godsnaam mogelijk is dat heel veel, ik neem aan betalende, reizigers in een korte tijd het GVB geld KOST?? meer reizen is meer omzet toch?
En ov moest toch juist bergen subsidie krijgen dit jaar omdat ze door adviezen minder omzet draaien omdat er minder gereisd wordt ermee? Dus hoe kan dit dan?
Dit. Lijkt me een stuk relevanter wat de ziekenhuizen doen.quote:Op donderdag 24 september 2020 14:12 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Door het gebrek aan testcapaciteit wordt dit cijfer echter steeds minder betrouwbaar.
yessssss uurtje eerder de kroegen dicht helpt !quote:
#Freedepiepelquote:Op donderdag 24 september 2020 14:13 schreef Predator40 het volgende:
[..]
yessssss uurtje eerder de kroegen dicht helpt !
tijd voor versoepelingen
Als de aantallen oplopen roepen we lockdown, als ze teruglopen zeggen we jaaaa maar cijfers zijn niet betrouwbaarquote:Op donderdag 24 september 2020 14:12 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Door het gebrek aan testcapaciteit wordt dit cijfer echter steeds minder betrouwbaar.
Ik zeg ook niet dat ik het ermee eens ben, maar ik zie ze echt niet snel terugkomen op die besluiten, en al helemaal niet tijdens/net na de formatie. Daar gaan ze lekker tot na het zomerreces over kletsen.quote:Op donderdag 24 september 2020 14:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Vooral na de zomer doen inderdaad. Weet je tenminste zeker dat je de hele entertainmentsector naar de klote helpt.
Dat weten we natuurlijk pas over een dag of 10.quote:Op donderdag 24 september 2020 14:13 schreef Predator40 het volgende:
[..]
yessssss uurtje eerder de kroegen dicht helpt !
tijd voor versoepelingen
Wordt aan gewerkt en is het enige cijfer dat we dagelijks hebben, dus we doen het er maar meequote:Op donderdag 24 september 2020 14:12 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Lees hier regelmatig van mensen die in ziekenhuizen komen, (bijna) altijd hetzelfde verhaal, 1,5m is zo goed als dood en mondkapjes worden niet gebruikt ook niet door verpleegkundigen en artsen.quote:Op donderdag 24 september 2020 13:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn nota bene allemaal ziekenhuismedewerkers die met Covid te maken hebben gehad dus mag hopen van wel, anders zijn we echt verloren.
waarschijlijk zitten er nu duizenden testen in een vliegtuig naar dubai, volgende week de cijfersquote:Op donderdag 24 september 2020 14:12 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit niet kon omdat het nu overal al weer drukker wordt.quote:Op donderdag 24 september 2020 13:43 schreef miss_sly het volgende:
We hadden het er vanochtend nog over:
https://www.at5.nl/artike(...)erdamse-spits-houden
Goed voornemen en goed dat er al afspraken liggen.
Zo voorspelbaar ook.quote:Op donderdag 24 september 2020 14:13 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Als de aantallen oplopen roepen we lockdown, als ze teruglopen zeggen we jaaaa maar cijfers zijn niet betrouwbaar
Is het niet waar dan? 10.000 Nederlanders kunnen nu dagelijks niet getest worden. Dat maakt het aantal dagelijks besmettingen heel wat minder relevant dan een paar weken geleden.quote:Op donderdag 24 september 2020 14:13 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Als de aantallen oplopen roepen we lockdown, als ze teruglopen zeggen we jaaaa maar cijfers zijn niet betrouwbaar
Abu Dhabi.quote:Op donderdag 24 september 2020 14:14 schreef Predator40 het volgende:
[..]
waarschijlijk zitten er nu duizenden testen in een vliegtuig naar dubai, volgende week de cijfers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |