Ow, maar dit is lekker visueelquote:Op woensdag 23 september 2020 18:09 schreef Breekfast het volgende:
Dit is trouwens het systeem in Ierland wat ik net tegen kwam. Zoiets hadden wij ook moeten hebben. Het geeft veel meer structuur dan al die ad hoc bedachte maatregelen die we nu hebben:
[ afbeelding ]

ja, dat is hun keuze, maar aan andere kant is het wel erg gevaarlijk om nu al te versoepelen.quote:Op woensdag 23 september 2020 18:01 schreef Breekfast het volgende:
België die nu gaat versoepelen, ongelooflijk
Die hebben zo goed als dezelfde trend en hetzelfde besmettingsniveau als Nederland:
https://ourworldindata.or(...)ation&pickerSort=asc

Ze zitten op niveau 4.quote:Op woensdag 23 september 2020 18:33 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ow, maar dit is lekker visueel
Zoiets, aangepast aan ons eigen landje, mogen ze hier ook wel in gaan voeren.

Wow zelfs in het meest soepele scenario mogen er maar 200 man in een stadion. Dat is wel even andere koek dan die vele duizenden die er hier in mogen.quote:Op woensdag 23 september 2020 18:09 schreef Breekfast het volgende:
Dit is trouwens het systeem in Ierland wat ik net tegen kwam. Zoiets hadden wij ook moeten hebben. Het geeft veel meer structuur dan al die ad hoc bedachte maatregelen die we nu hebben:
[ afbeelding ]

Ja. Het is gewoon veel te snel open gegaan, zelfs in het VK stonden ze nog geen publiek bij wedstrijden toe.quote:Op woensdag 23 september 2020 18:39 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wow zelfs in het meest soepele scenario mogen er maar 200 man in een stadion. Dat is wel even andere koek dan die vele duizenden die er hier in mogen.

4 dus.quote:

Dat is het FvD toch al? Die coördineren (en financieren) zelfs dat hele Viruswaanzin van Willem Engel.quote:Op woensdag 23 september 2020 18:41 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Zou er animo zijn voor een anti-corona partij volgend jaar?
Heb best zin om populist te spelen

Anti-corona maar dan ook voor linksquote:Op woensdag 23 september 2020 18:43 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat is het FvD toch al? Die coördineren (en financieren) zelfs dat hele Viruswaanzin van Willem Engel.
 Anders mis je al die anti zwarte piet gekkies man
 Anders mis je al die anti zwarte piet gekkies man  

Vraag het Famke.quote:Op woensdag 23 september 2020 18:41 schreef ikbennieuwopfok het volgende:

Zijn er dan ook mensen pro-corona?quote:Op woensdag 23 september 2020 18:41 schreef ikbennieuwopfok het volgende:

Maatregelen natuurlijk, sufkutquote:Op woensdag 23 september 2020 18:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zijn er dan ook mensen pro-corona?

Niet op de mens spelen! Laatste waarschuwingquote:Op woensdag 23 september 2020 18:55 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Maatregelen natuurlijk, sufkut
En ja Bill Gates en China schijnen pro-corona te zijn

Sorry hoor xquote:Op woensdag 23 september 2020 18:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet op de mens spelen! Laatste waarschuwing

Laatste alinea, zo'n moeder zou toch ook beter moeten weten?quote:Op woensdag 23 september 2020 18:56 schreef Compatibel het volgende:
Interessant stuk over de mentaliteit van studenten.
https://www.ukrant.nl/magazine/waarom-fay-naar-feestjes-gaat/
Denken jullie dat deze studente ooit nog ergens aan de bak komt?

Lange Fransquote:Op woensdag 23 september 2020 18:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zijn er dan ook mensen pro-corona?

Ik snap studenten wel. Waarschijnlijk zou ik hetzelfde doen als ik 18 was ipv 37.quote:Op woensdag 23 september 2020 18:56 schreef Compatibel het volgende:

Zo heel bruin bakt Fay ze nu ook weer niet als ik dit zo lees, en zoals hierboven gezegd, ik zou waarschijnlijk hetzelfde doen als ik 20 was maar ik ben helaas al een oldtimer.quote:Op woensdag 23 september 2020 18:56 schreef Compatibel het volgende:

Als jezelf naar de kloten drinken al niet uitmaakt, zou ik niet verbaasd opkijken als de rest ze ook niet boeit.quote:Op woensdag 23 september 2020 19:06 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik snap studenten wel. Waarschijnlijk zou ik hetzelfde doen als ik 18 was ipv 37.

Hier schrik ik enorm vanquote:Op woensdag 23 september 2020 19:11 schreef Breekfast het volgende:
[ twitter ]
Iedereen ziet aankomen dat over 2 weken de ziekenhuizen gewoon weer compleet worden overspoelt, en we wachten weer lekker reactief af tot het moment daar is.
Het schrappen van het laatste rondje in de kroeg moet ons redden. We lopen gewoon weer achter de feiten aan.

Famke Louise boeit het geen fuck.quote:Op woensdag 23 september 2020 19:11 schreef Breekfast het volgende:
[ twitter ]
Iedereen ziet aankomen dat over 2 weken de ziekenhuizen gewoon weer compleet worden overspoelt, en we wachten weer lekker reactief af tot het moment daar is.
Het schrappen van het laatste rondje in de kroeg moet ons redden. We lopen gewoon weer achter de feiten aan.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |