abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 september 2020 @ 22:00:13 #201
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_195333343
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2020 21:51 schreef Hanca het volgende:

[..]

Ja, mijn fout... ik zat er 10 jaar naast. Maar dat geeft nog duidelijker aan dat CDA niet meer die partij is die altijd regeert.
Nee dat speelt al lang niet meer. In 2012-2017 lagen ze er ook uit en niemand die het bijzonder vond.

Het is tegenwoordig vooral de VVD die eens een keer een pak voor zijn broek mag krijgen. Helaas kwam Corona dat nog even uitstellen.
pi_195335466
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 21:40 schreef Hexagon het volgende:
Maarre in hoeverre schiet je wat op met de PVV, waar nogal wat lui met een strafblad op afkomen.
Boeven vang je het beste met boeven ;)
PVV moetje zien als breekijzer en tussenpaus
pi_195335496
quote:
6s.gif Op woensdag 30 september 2020 00:04 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Boeven vang je het beste met boeven ;)
PVV moetje zien als breekijzer en tussenpaus
Nee, dank je, dat is geen manier om mijn land te besturen. Grapperhaus, voor al zijn fouten, is tenminste nog competent in zijn functie, er zit werkelijk helemaal niemand bij de PVV die competentie heeft behalve in pluche zitten en niets bijdragen.
pi_195335551
Grapperhaus competent :') _O- _O-
Ik heb die vent nog nooit iets zinnigs zien doen of zeggen
Enkel en alleen de beerput dichthouden
Hij wordt misbruikt met zijn prof titel en leent daar gezag uit
pi_195335557
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 00:06 schreef Tijger_m het volgende:
....er zit werkelijk helemaal niemand bij de PVV die competentie heeft behalve in pluche zitten en niets bijdragen.
Dat valt wel mee Wilders is de enige die het schaamrood op de kaken van Rutte weet te krijgen door hem de waarheid te vertellen
pi_195335581
quote:
6s.gif Op woensdag 30 september 2020 00:15 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Dat valt wel mee Wilders is de enige die het schaamrood op de kaken van Rutte weet te krijgen door hem de waarheid te vertellen
Is dat dezelfde Wilders die niet zo lang geleden nog riep dat alle maatregelen weg moesten? Die Wilders? Doe maar niet, het enige waar Wilders competentie in heeft is schoppen naar anderen, zelf iets presteren is er nog nooit bij geweest.
pi_195335771
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 00:19 schreef Tijger_m het volgende:
....het enige waar Wilders competentie in heeft is schoppen naar anderen, zelf iets presteren is er nog nooit bij geweest.
Gelukkig hebben de zittende partijen aantoonbaar wanbeleid gevoerd en dat duurt nog voort
Toeslagen affaire en vervolging Wilders zijn daar voorbeelden van
Maar niet uitgesloten tot die twee
pi_195335777
quote:
6s.gif Op woensdag 30 september 2020 00:49 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Gelukkig hebben de zittende partijen aantoonbaar wanbeleid gevoerd en dat duurt nog voort
Toeslaan affaire en vervolging Wilders zijn daar voorbeelden van
Maar niet uitgesloten tot die twee
Dit kabinet heeft hoegenaamd niets met de vervolging van Wilders te maken gehad dus dat is onzin.
Toeslagen affaire dateert van 2014 en was dus ook niet van dit kabinet.

Als je dit kabinet ergens op af wil rekenen doe het dan op zaken die zij ook gedaan hebben?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2020 00:52:05 ]
pi_195335818
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 00:49 schreef Tijger_m het volgende:
Dit kabinet heeft hoegenaamd niets met de vervolging van Wilders te maken gehad dus dat is onzin.
Toeslagen affaire dateert van 2014 en was dus ook niet van dit kabinet.
Als je dit kabinet ergens op af wil rekenen doe het dan op zaken die zij ook gedaan hebben?
Dat doe ik dus wel want ze hebben er wel mee te maken gehad
Bij Wilders zelfs aantoonbaar recente politieke aansturing van het OM en de rechters
Toeslagen affaire frustreren doen ze tot de dag van vandaag nog
Om te :r
pi_195335830
quote:
6s.gif Op woensdag 30 september 2020 00:58 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Dat doe ik dus wel want ze hebben er wel mee te maken gehad
Bij Wilders zelfs aantoonbaar recente politieke aansturing van het OM en de rechters
Toeslagen affaire frustreren doen ze tot de dag van vandaag nog
Om te :r
Welnee, joh, dat proces van Wilders was een hoger beroep door Wilders zelf aangespannen. Je loopt gewoon te fantaseren hier. Er is nul komma nul bewijs dat dit kabinet het OM of de rechters heeft "aangestuurd".

Wilders heeft het zelf gerekt met een hoger beroep zodat hij wat meer Calimero'tje kan spelen en mensen zoals jij trappen daar blijkbaar nog in ook. Wat een armoe.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2020 01:02:19 ]
pi_195335965
quote:
Ja, en? Lekker belangrijk. In Maart staat hij gewoon weer aan de kant, precies wat hij wil want kan hij weer lekker op onze kosten op het pluche blijven plakken zonder ooit iets te presteren.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:00:37 #213
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_195383569
Zelfs de ultieme regentenkrant begint het licht te zien

Waarom Italië het nu zoveel beter doet dan Nederland
Hoe Italië het tij wist te keren, en corona beter onder controle heeft dan Nederland.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)n-nederland-a4014359

Kunnen zij straks een mooie lang neus trekken. Dat gun ik hun wel.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_195383877
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 12:00 schreef Klopkoek het volgende:

Hoe Italië het tij wist te keren, en corona beter onder controle heeft dan Nederland.

Vertelt de NRC er ook bij hoe dat gefinancieerd word? Want dat is wel een puntje, natuurlijk, waar jij ook graag aan voorbij rent.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:28:10 #215
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_195384149
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 12:14 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Vertelt de NRC er ook bij hoe dat gefinancieerd word? Want dat is wel een puntje, natuurlijk, waar jij ook graag aan voorbij rent.
Nou vertel eens, hoe wordt het gefinancierd en waarom doet dat terzake? Is grotendeels meer een kwestie van organiseren en handelen.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_195384331
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 12:00 schreef Klopkoek het volgende:

Italianen zelf zeggen dat het vooral komt omdat de Italianen bang zijn door de veek heftigere eerste golf, de meeste Italianen komen nog nauwelijks buiten. Verder lijkt er ook meer immuniteit in Italië omdat een veel hoger percentage het al gehad heeft. Vergelijken met Italië is dus, zoals gebruikelijk, weer niet echt nuttig.

Verder heeft dit weinig met 'zittend kabinet' te maken, ook PvdA, GL en SP geven aan dat ze het coronabeleid hier gewoon steunen.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_195384547
Ik steun de zittende kabinet niet. En ik kies SP.

Omdat het tijd is om een samenwerken met iedereen. In plaats van iedereen eigen ding doen en of met elkaar concurreren. Natuurlijk is er nog ruimte voor concurrentie.. Dat mag ook.

- Nederland is gewoon te klein om zelfstandig en overleven in de harde wereld. We moeten samenwerken met Europa, daar staat SP ook voor. Niet met elkaar concurreren.

SP willen dure EURO af, omdat zuiden en oosten niet meer kunnen overleven met huidige EURO. Straks zouden we prima lekker goedkoop naar zuiden of oosten op vakantie.. (nog goedkoper dan nu)

- SP is voor eerlijk en transparant overheid, dus referendum en EU subsidies.

- Zorg is verrot, iedereen betalen zich blauw voor niets. Dus zorgfonds.. Iedereen heeft straks profijt. ook de rijken..

- Belastingen van multinationale kunnen prima naar de onderwijs en politie, zodat mensen straks minder dom gaan gedragen. En betere Nederlands kunnen schrijven (zoals ik)

- We willen wel aan betere milieu werken, maar VVD en GL zorgt dat te duur wordt. SP kijkt naar de betaalbare mogelijkheden.

- Van alle partijen die bij CBS doorberekend staat SP beste uit voor economie en Nederlanders.. Raar dat niemand het wilt weten of kiest.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:50:08 #218
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_195384560
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 12:37 schreef Hanca het volgende:

[..]

Italianen zelf zeggen dat het vooral komt omdat de Italianen bang zijn door de veek heftigere eerste golf, de meeste Italianen komen nog nauwelijks buiten. Verder lijkt er ook meer immuniteit in Italië omdat een veel hoger percentage het al gehad heeft. Vergelijken met Italië is dus, zoals gebruikelijk, weer niet echt nuttig.

Verder heeft dit weinig met 'zittend kabinet' te maken, ook PvdA, GL en SP geven aan dat ze het coronabeleid hier gewoon steunen.
Ah ja, vandaar al die kritische social media mededelingen door Asscher.

- Stop aub met de persoonlijke aanvallen en het framen van users -

Gedrag van mensen beinvloeden is onderdeel van beleid - zomaar een zijstraat. De eerste golf was in Nederland eveneens relatief heftig ten opzichte van omringende landen. Die staan nu ook niet opeens massaal buiten. De Duitsers zijn nu niet opeens laks omdat het bij hun enorm mee viel.

Dat is beleid.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2020 13:29:40 ]
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_195385580
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 12:49 schreef Captain_Ghost het volgende:
Ik steun de zittende kabinet niet. En ik kies SP.

Omdat het tijd is om een samenwerken met iedereen. In plaats van iedereen eigen ding doen en of met elkaar concurreren. Natuurlijk is er nog ruimte voor concurrentie.. Dat mag ook.

- Nederland is gewoon te klein om zelfstandig en overleven in de harde wereld. We moeten samenwerken met Europa, daar staat SP ook voor. Niet met elkaar concurreren.

SP willen dure EURO af, omdat zuiden en oosten niet meer kunnen overleven met huidige EURO. Straks zouden we prima lekker goedkoop naar zuiden of oosten op vakantie.. (nog goedkoper dan nu)

- SP is voor eerlijk en transparant overheid, dus referendum en EU subsidies.

- Zorg is verrot, iedereen betalen zich blauw voor niets. Dus zorgfonds.. Iedereen heeft straks profijt. ook de rijken..

- Belastingen van multinationale kunnen prima naar de onderwijs en politie, zodat mensen straks minder dom gaan gedragen. En betere Nederlands kunnen schrijven (zoals ik)

- We willen wel aan betere milieu werken, maar VVD en GL zorgt dat te duur wordt. SP kijkt naar de betaalbare mogelijkheden.

- Van alle partijen die bij CBS doorberekend staat SP beste uit voor economie en Nederlanders.. Raar dat niemand het wilt weten of kiest.
SP wil van de dure Euro af vanwege Italie en Spanje? Dat is wel erg over de grenzen gedacht van ze, oh wacht, het gaat ze om goedkopere vakanties voor ons Nederlanders?

PS: Er loopt een topic specifiek over de SP hier: POL / SP wil euro afschaffen
pi_195385940
Ik weet nog niet trouwens
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 09:38:12 #221
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_195522293
https://www.dailymail.co.(...)-testing-failed.html

Het buitenland ziet het gepruts door de Nederlandse overheid
Deuger, Woke & Gutmensch
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 10:46:08 #222
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_195523184
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 09:38 schreef Klopkoek het volgende:

Op welke partij moeten we stemmen volgen jou?
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_195523717
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 09:38 schreef Klopkoek het volgende:

Serieus, de Daily Mail? :'(
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 11:48:54 #224
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_195524270
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 10:46 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Er moet natuurlijk helemaal niks, maar het logische antwoord is natuurlijk: de niet-populistische oppositie partijen. Of je de SP en PvdD populistisch mag noemen laat ik even in het midden, en daar is natuurlijk wel wat wetenschappelijke literatuur over.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_195524343
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 10:46 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Die vraag stelde ik ook al eerder, dat werd toen tactisch genegeerd. Ik denk dat er in Nederland voor Kloepkoek geen partij links genoeg is :).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')