quote:Eva Jinek gaat iets vroeger beginnen met haar talkshow bij RTL 4. Aan de naam wordt niet gesleuteld, die blijft Jinek, maar het tijdstip wordt 22.20 uur. Daarmee begint ze bij haar nieuwe werkgever tien minuten eerder dan de concurrentie op NPO 1.
Dat Jinek tien minuten eerder begint met haar praatprogramma is een strategische zet. Daarmee is ze net iets eerder te zien dan de vijf duo's die haar vervangen op NPO 1. De strijd om de late avond is daarmee verder ontbrand. Nadat Humberto Tan de kijkcijfers zag dalen met RTL Late Night, heeft de commerciële zender nooit meer het late tijdslot in handen gehad. Met de komst van Jinek hoopt RTL daar verandering in te brengen.
De presentatrice start op vrijdag 3 januari met haar talkshow Jinek bij de zender. ,,De kijkers krijgen wat ze van mij gewend zijn", vertelt ze. ,,De hoofdrolspelers uit de actualiteit nodig ik aan tafel uit en ik voer met hen het gesprek van de dag. Journalistiek, scherp, onderhoudend en over onderwerpen uit de media, cultuur, sport en maatschappij. Alleen dan bij RTL 4.”
Gisteren werd bekend dat Jaïr Ferwerda zijn rol op locatie behoudt in de talkshow. Daarnaast krijgt de politiek verslaggever ruimte om bij RTL een eigen programma te ontwikkelen. Hij verbindt zich voor meerdere jaren aan de zender.
Jinek is vanaf 3 januari elke werkdag te zien. Ze wordt na een paar maanden afgewisseld door Beau van Erven Dorens.
https://www.ad.nl/show/ta(...)er-op-rtl-4~a6d875a6
Busje komt zo, busje komt zo.quote:Op dinsdag 22 september 2020 22:51 schreef Caland het volgende:
Dit is geen mavo hoor
Dit is vmbo lwoo
Ik wou net zeggen, dit soort figuren moeten echt in bescherming genomen worden tegen zichzelf. De Roelvinkjes en Famke Louises van de wereldquote:
Juist terecht... Daar ben je talkshow voor.quote:Op dinsdag 22 september 2020 22:51 schreef Zhero het volgende:
Ik vind het eigenlijk kwalijk van Jinek dat ze haar uitnodigen, de redactie weet dat er alleen maar poep uitkomt. Alles voor de kijkcijfers.
Begrijp echt niet waarom ze dit doetquote:Op dinsdag 22 september 2020 22:51 schreef Eightyone het volgende:
Meisje toch. Was nou thuis gebleven.
Hier krijgt ze dikke doekoe voor.quote:Op dinsdag 22 september 2020 22:51 schreef Eightyone het volgende:
Meisje toch. Was nou thuis gebleven.
Slecht management. HEEL slecht.quote:Op dinsdag 22 september 2020 22:52 schreef Magica het volgende:
[..]
Begrijp echt niet waarom ze dit doet
Ze lepelt haar eigen waarheid op.quote:Op dinsdag 22 september 2020 22:53 schreef RipCity het volgende:
WAT is haar punt nuWeet ze zelf niet eens meer.
Apart wel, ja.quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2020 22:53 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
En haar vader was luchtfietser toch
Ze komt sowieso vrij autistisch over ja.quote:Op dinsdag 22 september 2020 22:53 schreef RamboDirk het volgende:
Dit is er zo'n eentje die niet met verandering om kan gaan.
Creatief knippen van beelden op social media, en binnen de juiste bubbels vindt iedereen het geweldig.quote:Op dinsdag 22 september 2020 22:52 schreef Magica het volgende:
[..]
Begrijp echt niet waarom ze dit doet
quote:Op dinsdag 22 september 2020 22:53 schreef Magica het volgende:
[..]
Met der briefje, ze kan zich niet verwoorden.
Exact daarom is ze ook uitgenodigdquote:Op dinsdag 22 september 2020 22:53 schreef Guanabana het volgende:
Dit meisje is lang niet slim genoeg om hier te zitten. Ze weet amper wat ze wil zeggen wat precies het punt is. Pijnlijk.
Maar ze is wel influencerquote:Op dinsdag 22 september 2020 22:53 schreef Guanabana het volgende:
Dit meisje is lang niet slim genoeg om hier te zitten. Ze weet amper wat ze wil zeggen wat precies het punt is. Pijnlijk.
HET GAAT NIET OM JEUGD WANT MUH VADER IS PILOOTquote:Op dinsdag 22 september 2020 22:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
“Dat weet ik niet”
Kees closed.
JINEKKED
quote:
Of de status quo weet exact wie ze moeten uitnodigenquote:Op dinsdag 22 september 2020 22:54 schreef Caland het volgende:
Die Bizzy gooit dat mormel echt voor de bus
Ze was ook al gedumpt door haar management toch? Ja dat is wel klaarquote:
?quote:Op dinsdag 22 september 2020 22:54 schreef Caland het volgende:
Dikke kans dat Bizzey dit briefje heeft geschreven.quote:Op dinsdag 22 september 2020 22:54 schreef Caland het volgende:
quote:Op dinsdag 22 september 2020 22:55 schreef noodgang het volgende:
Kan iemand haar tegen haarzelf beschermen?
Ex stiefvader waarschijnlijkquote:Op dinsdag 22 september 2020 22:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ah, stiefvader dat verklaart het.
ooohhh, duidelijkquote:Op dinsdag 22 september 2020 22:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ah, stiefvader dat verklaart het.
Die kijken veel CNN.quote:Op dinsdag 22 september 2020 22:56 schreef Coco. het volgende:
Ik heb een mening over mensen die twintig twintig zeggen.
Nu vriendquote:Op dinsdag 22 september 2020 22:56 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Ex stiefvader waarschijnlijk
quote:Op dinsdag 22 september 2020 22:56 schreef Zipportal het volgende:
Zelfs Irma Sluis kan Famke niet tolken.
Dit kan echt niet.quote:Op dinsdag 22 september 2020 22:56 schreef maxi-mus het volgende:
Famke Louise legt even aan Diederik Gommers uit wat volksgezondheid is.
Bizzey was trouwens haar ex-manager (.....)quote:Op dinsdag 22 september 2020 22:58 schreef maxi-mus het volgende:
Ik gok dat er nogal een substantieel bedrag van alles in de zakken van een management verdwijnt bij dit meisje.
Krijg wel beetje Barbie-vibes bij haar ja dat ze erg geleefd wordt door andere personen en dat ze zelf niet al teveel te vertellen heeft.quote:Op dinsdag 22 september 2020 22:58 schreef maxi-mus het volgende:
Ik gok dat er nogal een substantieel bedrag van alles in de zakken van een management verdwijnt bij dit meisje.
Barbie is een genie vergeleken bij dit meisje.quote:Op dinsdag 22 september 2020 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Krijg wel beetje Barbie-vibes bij haar ja dat ze erg geleefd wordt door andere personen en dat ze zelf niet al teveel te vertellen heeft.
Kapitalismequote:Op dinsdag 22 september 2020 22:58 schreef Duiveltja het volgende:
Stom als een stoeptegel maar verdient beter dan een arts
volgers kopen in Indiaquote:Op dinsdag 22 september 2020 22:59 schreef Irri-tante het volgende:
Ik mag toch hopen dat niet alle jongeren zo denken als Famke Louise.
Ze heeft wel 1.000.000 volgers, onvoorstelbaar.
Ach hoe heet dat Marokkaanse grietje, met die heupen van een treincoupé. Die ex van Boef. Hoeveel van dit soort mensen zoveel volgers hebbenquote:Op dinsdag 22 september 2020 22:58 schreef Faraday01 het volgende:
Hoe kan iemand die zo dom is zo veel mensen beïnvloeden
Dit is ver voorbij gênant
Dat is altijd met dit type "artiesten".quote:Op dinsdag 22 september 2020 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Krijg wel beetje Barbie-vibes bij haar ja dat ze erg geleefd wordt door andere personen en dat ze zelf niet al teveel te vertellen heeft.
https://www.volkskrant.nl(...)nk-en-vind~b3f27972/quote:Op dinsdag 22 september 2020 22:59 schreef Irri-tante het volgende:
De gemiddelde volger is nog erger.quote:Op dinsdag 22 september 2020 22:59 schreef Irri-tante het volgende:
Ze denkt niet, ze roept.quote:Op dinsdag 22 september 2020 23:00 schreef RipCity het volgende:
Ik heb echt NUL idee van hoe ze erover denkt nu...
Lekker gepolderd weer..quote:Op dinsdag 22 september 2020 23:01 schreef Sway- het volgende:
Ik ken haar standpunt nog steeds niet waarvoor ze daar zit, en ik vind dat ze te lief zijn.
De dankjewel was het beste van haar hele betoog jaquote:
"Ik geloof niet zo in feiten"quote:Op dinsdag 22 september 2020 23:01 schreef maxi-mus het volgende:
'dit is mijn mening' als je met feiten wordt geconfronteerd hoor je ook steeds vaker.
quote:Op dinsdag 22 september 2020 23:01 schreef Coco. het volgende:
Ze bewaren VBL voor de laatste 5 minuten.
Gras is groen.
Telegraafquote:Op dinsdag 22 september 2020 23:01 schreef Zipportal het volgende:
Frank de Boer nieuwe bondscoach
https://www.telegraaf.nl/(...)er-nieuwe-bondscoach
quote:Op dinsdag 22 september 2020 23:01 schreef Zipportal het volgende:
Frank de Boer OFFICIALquote:Op dinsdag 22 september 2020 23:01 schreef Coco. het volgende:
Ze bewaren VBL voor de laatste 5 minuten.
Gras is groen.
Meer aandacht geven aan werklozen door kabinet is wat ik eruit heb kunnen destilleren.quote:Op dinsdag 22 september 2020 23:01 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Maar wat was haar punt nu?
dat weet ze zelf nietquote:Op dinsdag 22 september 2020 23:01 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Voorlopig geen WK of EK dus.quote:Op dinsdag 22 september 2020 23:01 schreef Zipportal het volgende:
Die gaat zichzelf nog heel hard tegen komen.quote:Op dinsdag 22 september 2020 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik bedoel deelname.quote:Op dinsdag 22 september 2020 23:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja we zijn al zo verwend de afgelopen jaren...
juistem zoiezoquote:Op dinsdag 22 september 2020 23:02 schreef alopio het volgende:
Een normale volzin komt er niet uit bij haar
“Ik vind gewoon dat Corona ja je weet toch ja weet je ik vind dat en ehh je weet wel ja dat ding ja dat is gewoon zo weet je”
Haar vader de piloot zit thuis en dat is zielig.quote:Op dinsdag 22 september 2020 23:01 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Eensquote:Op dinsdag 22 september 2020 23:01 schreef Zhero het volgende:
Wat een baas die Gommers trouwens, gaat goed met haar om.
Die zullen het vast erg zwaar hebben.quote:Op dinsdag 22 september 2020 23:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zei ze later ook volgens mij. Iets van dat ze geen idee had wat ie verder deed ofzoiets.
Nee schijnt ook gênant geweest te zijn, nu maar even kijken.quote:Op dinsdag 22 september 2020 23:08 schreef RipCity het volgende:
Benieuwd of Tim Douwsma op 1 beter was.
Ik denk het niet.quote:Op dinsdag 22 september 2020 23:08 schreef RipCity het volgende:
Benieuwd of Tim Douwsma op 1 beter was.
quote:
Gewoon een fok aboquote:Op dinsdag 22 september 2020 23:18 schreef Zipportal het volgende:
Geef ze een Netflix abo.
(dit werd serieus geopperd. )
Ik kom niet in de Kuip. Anders wel.quote:Op dinsdag 22 september 2020 23:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ga je meedoen aan zijn onderzoek?
nepsupporterquote:Op dinsdag 22 september 2020 23:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik kom niet in de Kuip. Anders wel.
Oh ik dacht dat je nog weleens een wedstrijdje meepakte.quote:Op dinsdag 22 september 2020 23:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik kom niet in de Kuip. Anders wel.
Regionale beslissing.quote:Op dinsdag 22 september 2020 23:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je nog weleens een wedstrijdje meepakte.
quote:Op dinsdag 22 september 2020 23:24 schreef Zipportal het volgende:
Tijd om te zappen. Dit gaat niet over Drank de Boer.
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 22 september 2020 23:26 schreef MakkieR het volgende:
Wat is dat toch elke keer met talkshow hosts die goedkoop proberen te scoren met een onbenullig kind die wel een goed punt aan snijdt als "ik doe niet meer mee" Waarom niet gewoon een tafel vol BNers uitnodigen om dat standpunt duidelijk uit te leggen. Die Famke werd daar ordinair aan de schandpaal genageld waarbij iedereen behalve Ruud Gullit ( respect ) haar proberen de woorden in de mond te leggen, gedachte probeert te veranderen en manipuleren. De waarheid is dat wij niet eens meer kritisch mogen zijn op een regering die we blindelings blijven volgen waarvan we nu steeds meer nieuws naar buiten komt dat het overal stinkt. Lekker een beetje de jongeren de schuld geven terwijl ouderen elkaar aansteken, de zorgmedewerker bejubelen terwijl zij verantwoordelijk zijn voor de besmettingen in alle verzorgingshuizen door de schaarste in beschermingsmiddelen wat de RIVM verzwegen heeft.
Ik vind het dapper dat ze daar zat en Eva gedroeg zich werkelijk als een valse slang om zo haar in de grond te praten. Laat dat kind haar verhaal doen en geef haar ruggensteun door gelijkgestemden uit te nodigen die hier ook in geloven.
Ja, laten we nog meer van die randdebielen erbij zetten.quote:Op dinsdag 22 september 2020 23:26 schreef MakkieR het volgende:
Wat is dat toch elke keer met talkshow hosts die goedkoop proberen te scoren met een onbenullig kind die wel een goed punt aan snijdt als "ik doe niet meer mee" Waarom niet gewoon een tafel vol BNers uitnodigen om dat standpunt duidelijk uit te leggen. Die Famke werd daar ordinair aan de schandpaal genageld waarbij iedereen behalve Ruud Gullit ( respect ) haar proberen de woorden in de mond te leggen, gedachte probeert te veranderen en manipuleren. De waarheid is dat wij niet eens meer kritisch mogen zijn op een regering die we blindelings blijven volgen waarvan we nu steeds meer nieuws naar buiten komt dat het overal stinkt. Lekker een beetje de jongeren de schuld geven terwijl ouderen elkaar aansteken, de zorgmedewerker bejubelen terwijl zij verantwoordelijk zijn voor de besmettingen in alle verzorgingshuizen door de schaarste in beschermingsmiddelen wat de RIVM verzwegen heeft.
Ik vind het dapper dat ze daar zat en Eva gedroeg zich werkelijk als een valse slang om zo haar in de grond te praten. Laat dat kind haar verhaal doen en geef haar ruggensteun door gelijkgestemden uit te nodigen die hier ook in geloven.
Heeeejjjjj F@mke heb je msn??????? Xxquote:Op dinsdag 22 september 2020 23:26 schreef MakkieR het volgende:
Die andere influencers 'konden' niet.quote:Op dinsdag 22 september 2020 23:26 schreef MakkieR het volgende:
Jij mag het onzin vinden, we leven in een vrij land, maar ook Famke en heel veel jongeren hebben een mening en die mogen zij ook geven. Dit was ordinair iemand zijn mond snoeren en woorden in de mond leggen. pijnlijke journalistiek.quote:
Niet gelezen.quote:Op dinsdag 22 september 2020 23:26 schreef MakkieR het volgende:
Ja elke debiel in Nederland heeft een mening. Daar hebben we toch al feesboek enzo voorquote:Op dinsdag 22 september 2020 23:30 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Jij mag het onzin vinden, we leven in een vrij land, maar ook Famke en heel veel jongeren hebben een mening en die mogen zij ook geven. Dit was ordinair iemand zijn mond snoeren en woorden in de mond leggen. pijnlijke journalistiek.
Waar heb jij het over? Ze mocht uitgebreid antwoord geven maar er kwam alleen maar totale stront uit. Ze werd eerder met fluwelen handschoenen benaderd dan vilein.quote:Op dinsdag 22 september 2020 23:30 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Jij mag het onzin vinden, we leven in een vrij land, maar ook Famke en heel veel jongeren hebben een mening en die mogen zij ook geven. Dit was ordinair iemand zijn mond snoeren en woorden in de mond leggen. pijnlijke journalistiek.
Dat was wel zo eerlijk geweest om Famke een kans te geven haar verhaal te doen. dit was 3 tegen 1. Dan moet je wel heel erg sterk in je schoenen staan.quote:Op dinsdag 22 september 2020 23:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, laten we nog meer van die randdebielen erbij zetten.
Kom op, ze werd daar gemangeld door Eva en die burgemeester samen met de dokter gingen haar ordinair sandwichen. Als de ene klaar was zat de ander er weer bovenop.quote:Op dinsdag 22 september 2020 23:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waar heb jij het over? Ze mocht uitgebreid antwoord geven maar er kwam alleen maar totale stront uit. Ze werd eerder met fluwelen handschoenen benaderd dan vilein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |