abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 13 maart 2024 @ 05:13:54 #151
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_212805703
https://www.mediacourant.(...)een-bruine-boterham/

quote:
Het is volgens Eva Jinek tijd dat de vooravond van NPO 1 weer een talkshow krijgt waar iederéén graag naar kijkt. "Ik moet op een heel belangrijk tijdstip bij de NPO een succesvolle talkshow neerzetten. Het moet geen bruine boterham worden die goed voor je is, het moet lekker zijn, mensen moeten er echt zin in hebben", zegt ze in Nouveau.

Eva wil niet zómaar een talkshow gaan maken. Ze wil echt iets toevoegen aan het Nederlandse tv-landschap. "Ik ervaar dat als een grote opdracht. En er is geen garantie dat het lukt. Maar ik ga alles op alles zetten."

"Denk na over elk detail: het geluid, de shots, hoe licht je mensen mooi uit, de pr en uitingen via social media, uitnodigingen richting gasten, de muziek, de publieksopwarming, het decor. Alles moet perfect zijn en kloppen."
De perfectioniste spreekt. Voor mezelf iets té. Er mag ook wel wat aan het toeval overgelaten worden.

Ondertussen zou ik juist die 'bruine boterham' (lees: een Nederlandse versie van 'De Afspraak') graag zien, als dagelijks programma.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')